Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project proposal lays on the ground of proven efficiency and achieved wide public awareness and it aims at achieving better life quality through establishment of real conditions for overcoming the risk of starvation and malnutrition among the vulnerable communities which due to social economic problems are not able to meet their needs for food. At the same time the project supplements, follows up and expand the scope of the existing soup kitchen offering hot lunch in the periods when no national funding is provided. The services will be implemented in a separate soup kitchen by the municipal unit Home Social Patronage. The main activities will be implemented on the territory of town of Razgrad in the period 01.06.2016-31.12.2019. They will comprise of lunch provision including soup, main dish and bread for 50 persons f, as well as direct realization of supporting measures such as individual consultations on the opportunities for use of other social services provided in the municipality, administrative municipal services, consultations on healthy and balanced nutrition and other types of support according to the needs and problems of the users. Specific target groups: 2 persons receiving specialized social assistance; 9 persons with proven lack of incomes and relatives; 26 lonely persons and families getting minimal pensions; 13 wandering and homeless persons. Project activities: defining target groups; purchase of food products; lunch provision and supporting measures. To raise public awareness on project objectives and activities, FEAD and EU contribution, publications will be made in the local media and the website of Razgrad Municipality. Expected results: achievement of durable social effect, better quality of life and social inclusion for 50 persons.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1- Определяне на целевата група: Дейността цели определяне на 50 конкретни лица от целевите групи както следва: 2 лица подпомагани по чл.9 от ППЗСП; 9лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях ;26 самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии ;13 скитащи и бездомни лица.Предвид това ще бъде разписана "Процедура за подбор", съгласно която ще бъде извършен подбора , от определена със заповед на Кмета на Община Разград комисия. Подборът ще бъде извършен въз основа на входирани и подадени документи от потенциални ползватели заявили желание и потребност за ползване на услугите и въз основа на съпоставка с предоставени от Дирекция "Социално подпомагане"- гр. Разград, списъци с лицата, потенциални бенефициенти. С цел гласност и популяризиране на настоящата схема и приноса на ОП за храните, както и информиране на широката общественост и потенциалните ползватели в местните медии и сайта на община Разград ще бъде поместена информация за проекта и прессъсобщение за набиране на заявления. На основание списъците, подадените и входирани в администрацията на общината заявления, от лица отговарящи на условията на програмата, след подробно разглеждане и съпоставка с изискванията по процедурата и условия за целеви групи комисията ще извърши класиране и ще определи 50 / петдесет/ лица. След извършения подбор комисията ще изготви протокол с определените лица, като със същите ще бъдат сключени договори за ползване на услугата "Обществена трапезария" за периода 01.06.2016 г.-31.12.2019 г. 0.00 0.00
Дейност 2- Закупуване на хранителни продукти : Община Разград има сключени договори за периодична доставка на хранителни продукти със срок на действие - 2017 г. Съгласно клаузите на посочените договори, при възникнала необходимост могат да бъдат присъединявани и включвани допълнителни обекти. Предвид това, във връзка с изпълнение на проектните дейности по настоящата процедура ще бъдат сключени споразумителни протоколи към договори за периодична доставка на хранителни продукти за присъединяване на обект-обществена трапезария. Общият брой на дните, в които ще се предоставя трапезария от 01.06.2016 до 30.04.2017 е 232 работни дни, за 50 потребители x 2.30. Общият брой на дните, в които ще се предоставя трапезария от 01.05.2017 до 31.12.2019 е 671 работни дни, за 50 потребители x 2.50. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00338-2017-0002 и № на договори с избрани изпълнители №252 от 20.11.2017г., №22 от 23.02.2018г. и №АО-01-14-122 от 12.06.2018г. 109 167.70 98 940.00
Дейност 3- Осигуряване на топъл обяд : Ежедневно в рамките на 903 работни дни в периода от 1.06.2016 г. до 31.12.2019 г. ще се осигурява топъл обяд- включващ супа основно ястие и хляб, на 50 лица .Дейността ще се реализира в една трапезария , в сграда публична общинска собственост с адрес гр.Разград, ул.11 Август "№ 18, в която се помещава Домашен социален патронаж. Материалната база на посочената организация разполага със собствен кухненски блок, който е изцяло преустроен, реконструиран и приведен в съответствие със законовите и нормативни изисквания за производство на храни. Сградата е изцяло газифицирана. Дейностите по предоставяне на социалните услуги са обезпечени с необходимия брой помещения, офиси и човешки ресурс. Осигурено е подходящо и достатъчно оборудване и обзавеждане на кухненски блок и разливни помещения. Базата е оборудвана и технологично обезпечена с най-модерни и съвременни технологии- газов парен конвектомат- 1 бр., газов котлон- 1 бр., както и изцяло обновено неутрално кухненско оборудване- мивки, работни плотове, помощни стелажи и уреди, хладилни съоръжения, зеленчукорезачка , картофобелачка,миксер. Кадрово организацията е обезпечена с необходимия трудов ресурс за организиране и предоставяне на проектните дейности, който ще бъде пряко ангажиран с изпълнение на проектните дейности с длъжности съгласно длъжностно разписание както следва: - Управител - 1 бр. - Специалист ”социални дейности” – 2 бр. - Касиер, служител човешки ресурси- 1 бр. - Домакин- 1 бр. - Калкулант- 1 бр. - Главен готвач- 1 бр. - Готвач – 4 бр. - Работник кухня- 4 бр. 5 458.38 16 234.50
Дейност 4- Предоставяне на съпътстващи мерки : Предоставянето на съпътстващи мерки, ще се изразява в оказване на съдействие и насочване за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и финансирани по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, както и подкрепа и информиране за достъп до административни общински услуги, консултиране относно здравословно и балансирано хранене и други форми на подкрепа предвид нужди и проблеми на бенефициентите,здравни и други дейности насочени към постигане на по-добро социално включване и ресоциализация. С оглед на това през периода на проекта по настоящата процедура ще бъде осигурено здравно наблюдение и консултация, както и ще бъде проведена здравно-профилактична работа сред потребителите по проекта от училищни здравни специалисти. Така също специалист,социални дейности от щатния персонал на ДСП ще провежда консултации, разясняване на условия и факти относно нормативната уредба и възможностите за получаване на социална помощ и подкрепа, ще оказва насока и съдействие за ползване на административни общински и социални услуги, както и консултиране относно семейния бюджет и други проблеми касаещи бенефициентите. Реално реализираните дейности ще бъдат документирани под формата на протоколи за извършена индивидуална и /или групова консултация. Извършените здравни дейности ще бъдат документирани и отразени в план за здравни грижи, а беседите протоколирани. Така също ще бъде подготвен и снимков материал. Предвижда се в рамките на дейността да бъдат проведени съвместни информационни срещи с представители на Домашен патронаж и потребителите по проекта, относно възможностите за ползване на други услуги в общността на територията на общината, както и разясняване на условията и изискванията на националното законодателство относно социалното подпомагане и мерки за защита. За целта ще бъде разработен и раздаден сред участниците информационен бюлетин, като и представени протоколи от проведените срещи и списък на участниците. 5 458.39 5 484.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).