Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The idea for the creation of new workplaces, which is the main aim of the project, derives from the ever-growing workload at “Sofia Clean Agency” Ltd. The schedule of the employees who are currently working at the Company is tightly planned, therefore the new job openings will allow the Company to expand its capabilities for development and enlarging the customer base.

It is foreseen that 26 new job positions will be opened for the target audience of unemployed and inactive people. More than half of them will be from the specific category of continuously unemployed and inactive people.

The newly-opened positions for the new employees from the target group will assist the Company in every sphere of its activities. The need for these new workplaces originates from the expanding volume of work at “Sofia Clean Agency” Ltd. 

The daily execution of the tasks of the new employees will be ensured by the supply of the necessary equipment, together with a training for professional qualification and key competences. 

The foreseen activities in the project application will influence the competitiveness of the Company in a positive way in the long run. The employees will gain more experience and knowledge, which will give them further development in their career paths. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Целта на тази дейност е да се създаде управленска структура, която да отговаря за организацията на всички дейности, които се включват в изпълнението на проекта. Правилно създадената организация ще доведе до успешното и безпроблемно изпълнение на настоящия проект на „София Клийн Ейджънси“ ЕООД по процедура „Ново работно място 2015“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Когато тя е добре структурирана, тогава всички единици, които се включват в нея ще изпълняват своите отговорности и управлението на проекта ще се извършва акуратно. Чрез управлението се прилагат знания, умения, инструменти и техники върху дейностите на проекта, за да могат те да бъдат успешно изпълнени и да се постигнат заложените от тях резултати. Управлението има за цел да следи за изпълнението на дейностите и спазване на заложените в проекта срокове, да контролира паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществява контрол за постигане на резултатите. „Организация и управление“ е дейност, която ще се изпълнява по време на целия проект. Тя е ключова за успеха на самия проект и е съпътстваща за изпълнението на останалите дейности в него. Тази дейност спомага за подготовката, изпълнението и завършването на останалите дейности по проекта. В последващ етап тази дейност ще спомогне набавянето на необходимите документи, за да се осъществи отчетността на проекта. Отчетността ще се извършва по време на целия проект и ще се следи за спазване изискванията за нея. Чрез пълноценното изпълнение на тази дейност ще се улесни подготвянето на необходимите документи за исканията за междинни отчети и заключително плащане на верифицираните разходи по проекта от бенефициента. Изпълнението на тази дейност се предвижда да се възложи на външна организация по реда на чл. 9, ал. 3 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г., която ще участва и в изпълнението на дейност „Включване в заетост“. По този начин тя ще подготви и осъществи процедурата по подбор на персонал, който ще заеме създадените от „София Клийн Ейджънси“ ЕООД нови работни места. Също така се предвижда да се назначи и ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация по реда на ПМС 118 от 20.05.2014 г. Ръководител на проекта ще бъде Димитрина Василева Василева, която разполага с необходимия опит в управлението и изпълнението на проекти. Външната организация, която ще отговаря за изпълнението на проекта ще участва и в избора на изпълнител на дейност „Предоставяне на обучение“, чрез която ще бъде осигурено обучение за професионална квалификация и ключова компетентност на новонаетите служители от целевата група. Чрез изпълнението на тази дейност ще бъде извършена подготовка за закупуването на необходимото оборудване за изпълнение на ежедневните работни дейности на новонаетите по проекта представители на целевата група от специфичната категория продължително безработни и неактивни лица. Последната дейност, чието изпълнение спомага работата по „Организация и управление“ е дейността по „Визуализация и публичност“. Избраната външна организация ще предложи, а ръководителят на проекта ще избере дизайнът за изработка на рекламните материали, които ще служат за популяризиране на проекта. 29 900.00 29 900.00
Идентифициране и подбор на безработни и неактивни лица, които да бъдат включени в заетост.: В настоящата дейност се предвижда да бъде проведена процедура за подбор на безработни и неактивни лица отговарящи на спецификата на целевата група по проекта и на търсените образователни степени и ценз. При провеждането на подбора ще бъдат спазени хоризонталните принципи: равенство между половете и превенция на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания, или други. Като една бързо развиваща се компания в сферата на чистотата, „София Клийн Ейджънси“ ЕООД разполага с добре подготвени работници и специалисти, доказали професионалните си качества. За да се осигури запазване на нивото на персонала мениджърският екип провежда последователна политика за привличане на нови работници и специалисти в дейността на дружеството. Ето защо настоящата дейност, както и цялостния проект се вписват в политиката на „София Клийн Ейджънси“ ЕООД и реално ще създадат по-добри възможности за адаптация на безработни и неактивни лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация и след приключването на проекта. 0.00 0.00
Предоставяне на обучения по професионална квалификация: За новоназначените служители се предвижда да се проведат обучения по професионална квалификация за следните професии: За длъжност - Организатор стопанска дейност – обучение за част от професия по трета квалификационна степен офис-мениджър с код 346010, специалност бизнес– администрация с код 3460101 с продължителност не по-малка от 600 учебни часа; За длъжност - Офис асистент – обучение по професия офис – секретар с код 346020, специалност административно обслужване с код 3460201, обучението е от втора степен на професионална квалификация, с продължителност не по-малка от 660 учебни часа; За длъжност - Търговски представител - обучение за част от професия по трета квалификационна степен търговски представител с код 341040, специалност търговия на едро и дребно с код 3410401 с продължителност не по-малка от 600 учебни часа; За длъжност - Мениджър екип - обучение за част от професия по трета квалификационна степен офис - мениджър с код 346010, специалност бизнес – администрация с код 3460101 с продължителност не по-малка от 600 учебни часа; За длъжност - Шофьор лекотоварен автомобил – обучение по професия водач на МПС за обществен превоз с код 840090, специалност вътрешни и международни превози на товари с код 8400902, обучението е от първа степен на професионална квалификация, с продължителност не по-малка от 300 учебни часа; За длъжност – Счетоводител - обучение за част от професия по трета квалификационна степен оперативен счетоводител с код 344030, специалност оперативно счетоводство с код 3440301, с продължителност 600 учебни часа. За длъжностите началник склад и домашен чистач не се предвиждат обучения по професионална квалификация по настоящото проектно предложение. За конкретните длъжности ще се търсят лица с необходимите квалификации за заемане на същите. Броят на учебните часове за предвидените обучения за придобиване на професионална квалификация и за част от професия по професионална квалификация по практическо обучение са не по-малко от броя на учебните часове по теоритично обучение. Учебните часове ще се осъществяват в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), с държавните общообразователни изисквания за съответните обучения по професионална квалификация, както и в съответствие с Рамкова програма Е за непрекъснато професионално обучение за актуализиране или разширяване на придобита професионална квалификация, както и за придобиване на първа, втора и трета степен на професионална квалификация. Предвидените обучения са включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката. Успешното завършване на професионалното обучение ще бъде удостоверено със съответният документ в съответствие с чл. 38, ал. 2, т. 2 и ал. 3 от ЗПОО за завършено професионално обучение с придобиване на степен на професионална квалификация - свидетелство за професионална квалификация и за завършено професионално обучение за придобиване на квалификация по част от професията - удостоверение за професионално обучение. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на “София Клийн Ейджънси“ ЕООД , необходим за изпълнението на ежедневните им служебни задължения, както и ще допринесе за развитието на дружеството в сферата на чистотата. Придобитите умения са необходими от една страна за по-бързото запознаване и овладяване на работния процес на новоназначените лица и от друга за достигане равнището на дългогодишния опит на останалите им колеги. Това ще осигури по-добри възможности за адаптация на новонаетите лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация. Предвидените обучения по професионална квалификация са съобразени напълно със спецификата на новоразкритите работни места и са необходими за пълноценното изпълнение на отговорностите, произтичащи от работните позиции, на които са назначени лицата от целевата група. 9 750.00 7 950.00
Провеждане на обучения по ключови компетентности на вече наетите лица : За част от новоназначените служители се предвижда да се проведат обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – английски език, както следва: • Организатор стопанска дейност; 1бр. • Офис асистент; 1бр. • Търговски представител; 3бр. • Мениджър екип; 1бр. • Домашен чистач; 15бр. Обученията по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – английски език са необходими за извършване на преките задължения на лицата от целевата група и при изпълнение на ежедневните задачи. За посочените позиции използването на чужд език е задължителен предвид това, че дружеството има чуждестранни клиенти, което предполага, че при работа с документацията на предлаганите стоки и комуникацията с чуждестранните клиенти ще е необходимо лицата от целевата група да владеят поне средно ниво на английски език. Необходимостта от обучения по чужд език – английски за лицата, които ще бъдат назначени на длъжност домашен чистач е обоснована от гледна точака на това, че дружеството има много чуждестранни клиенти, както частни лица, така и чуждестранни фирми, развиващи дейност на територията на Република България. Компанията предлага на своите клиенти услуги под формата на „домашна помощница“ чрез абонаментно почистване, целодневна домакинска помощ, също така и почистване на офиси и административни сгради, основно почистване на апартаменти и къщи, основно почистване на офиси и административни сгради, както и следремонтни почиствания. За позицията счетоводител и началник склад се предвижда обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Длъжността счетоводител изисква работа със счетоводни документи, работа със синтетични и аналитични счетоводни сметки, платежни документи, разчетно-платежни ведомости и др. За длъжността началник склад се изискват познания по Excel за въвеждане и обработване на складовата наличност. В тази връзка обучението по дигитална компетентност е необходимо за изпълнение на ежедневните задължения и отговорности за конкретните позиции. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на “София Клийн Ейджънси“ ЕООД , както и ще спомогне за тяхната увереност по време на кореспонденцията на документи, фактури и др. и комуникацията с клиентите на кандидата. 15 200.00 15 200.00
Включване в заетост - наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Следвайки своите стратегически цели, както за разширяване обхвата на бизнеса, така и за непрестанното повишаване на качеството на предлаганите услуги, „София Клийн Ейджънси“ ЕООД идентифицира нуждата от разкриване на нови работни места в компанията. Поради тази необходимост „София Клийн Ейджънси“ ЕООД ще наеме на трудов договор 26 продължително безработни и неактивни лица. Обемът на работа в предприятието е значително увеличен, което определя потребността от разширяване на екипа във фирмата. По този начин, увеличеният обем работа ще бъде правилно разпределен, а задълженията и приоритетите ще бъдат изпълнени. Нуждата от разкриване на работни места за 26 продължително безработни и неактивни лица по процедура „Ново работно място 2015“ е продиктувана от няколко фактора. Основният фактор е увеличения обем от работа, който се разкрива пред фирмата. Дейностите, които се предлагат от „София Клийн Ейджънси“ ЕООД домашна помощница, абонаментно почистване, целодневна домакинска помощ, почистване на офиси и административни сгради, основно почистване на апартаменти, къщи, офиси и административни сгради, както и следремонтни почиствания са изключително популярни сред клиентите на фирмата. Удовлетвореността им от качеството на работата на служителите на „София Клийн Ейджънси“ ЕООД ги убеждава да ги препоръчват и на други клиенти, поради което графика е максимално запълнен. „София Клийн Ейджънси“ ЕООД се стреми винаги и постоянно да се развива. Това важи в най-голяма степен за наборът от услуги, които се предоставят на клиентите. За да може компанията да си позволи да въведе нови услуги за своите клиенти в своето портфолио е необходимо да бъдат открити нови работни места. Това ще даде възможност новонаетите служители да имплементират в дейността на предприятието новите услуги. Това е необходимо и защото настоящите служители на компанията са изцяло ангажирани с обслужването на съществуващите клиенти и е невъзможно със сегашния кадрови потенциал това да се осъществи. Освен създаването на работни позиции за извършване основната дейност на компанията, е необходимо да бъдат открити административни и търговски позиции. Благодарение на тях ще се създаде по-добра организация при обслужването на увеличения брой клиенти. По тази причина се прибавят нови служители на длъжности, които са нови за организацията. С това се цели да се подобри контакта с настоящите и потенциални клиенти, за да се гарантира професионално изпълнение на дейностите, включително и логистиката в работата. 167 909.68 165 560.17
Доставка на оборудване: Тази дейност включва закупуване на оборудване, което да допринесе за спокойното и ефективно извършване на професионалните задължения на представителите на целевата група, на които се осигурява заетост, чрез настоящото проектно предложение. Необходимо е закупуване на 3 бр. лекотоварни автомобила, чрез които ще изпълняват работните си задължения 3-ма новоназначени служители на длъжност „Шофьор лекотоварен автомобил“. В дейността на „София Клийн Ейджънси“ ЕООД се включва почистването на по-големи помешения и сгради, както и следремонтни почиствания. За това е необходимо използването на повече по-тежки и обемни машини за третиране на конкретни замърсявания. Тези машини, както и почистващия екип, който извършва почистванията са превозвани с автомобили до адрес на клиента. За ефективната и пълноценна работа на новонаетите служители назначени на длъжност „Организатор стопанска дейност“, „Офис асистент“ и „Мениджър екип“ е необходимо да бъдат закупени 3 бр. персонални компютъра, включително монитор, клавитатура и мишка. Поради по-динамичния характер на работата на новонаетите служители на длъжност „Търговски представител“ ще бъдат закупени 2 бр. преносими компютри (лаптоп). Те ще бъдат използвани от 2-ма от служителите на тази длъжност, а за 1 от новонаетите служители на тази длъжност ще бъде осигурен преносим компютър със собствени средства на кандидата. Работата на тези служители изисква често използване на компютър за обработка на файлове и документи, както и бърз достъп до интернет. Необходимо е закупуването на 2 бр. мултифункционални устройства - принтери за изпълнението на работата на новонаетите лица на следните длъжности: „Организатор стопанска дейност“, „Офис асистент“, „Търговски представител“, Мениджър екип“, „Началник склад“ и „Счетоводител“. На тези длъжности ще бъдат назначени общо 8 безработни и неактивни лица. Всичките те ще съвместяват служебните си задължения, използвайки тези 2 бр. принтери, като се предвижда 1 принтер да бъде използван от 4 лица. Работата на лицата от изброените длъжности изисква често принтиране, за създаване на необходимите документи за дейността им. Необходимо е закупуване на оборудване за 5 бр. работни места, в което се включват: бюро, контейнер и стол. 5-те работни места ще бъдат използвани за работа от новоназначените служители на длъжност: „Организатор стопанска дейност“, „Офис асистент“, „Мениджър екип“, „Началник склад“ и „Счетоводител“. Служителите на длъжност „Шофьор лекотоварен автомобил“ и „Домашен чистач“ извършват своята работа извън офисите на фирмата, също както съществена част от работния ден на „Търговския представител“ преминава извън офиса. Служителите на тези длъжности ще се възползват от вече изградената инфраструктура в офиса на „София Клийн Ейджънси“ ЕООД. За изпълнение на професионалните си задължения, новоназначените служители на длъжност „Домашен чистач“, които са 15 бр. се налага да използват голямо разнообразие от почистваща техника, която е специфично пригодена за премахване на конкретни замърсявания. За тяхната работа е необходимо закупуването на следните почистващи машини: • Парочистачна машина – 1бр.; • Екстракторна машина – 1бр.; • Спрей-екстракторна машина – 1бр.; • Еднодискова машина – 1бр.; • Еднодискова машина на батерии – 1бр.; • Подопочистващ автомат – 1бр.; • Прахосмукачка – 5бр.; В зависимост от задачата и вида почистване, които трябва да се извършат на даден обект се използва съответната почистваща машина от служителите на длъжност „Домашен чистач“. За да се създадат нормални и ефективни условия за работа на новоназначения служител на длъжност „Счетоводител“ е необходимо закупуването на специализиран счетоводен софтуер – 1бр. За да се подобрят условията за работа на служителите назначени на длъжност „Организатор стопанска дейност“ е предидено закупуването на специализиран софтуер за управление на клиентска база – 1бр. 91 050.00 101 956.00
Информиране и публичност: Чрез дейността по информиране и публичност на проекта се цели да се достигне до най-широк кръг хора, които могат да се идентифицират като заинтересована страна, както и до широката общественост за възможностите пред работодателите, които са предоставени чрез процедура „Ново работно място 2015“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. За получената от Европейския съюз безвъзмездна финансова подкрепа, чрез структурните му фондове, както и въздействието на проекта върху бенефициента и целевата група. Дейността ще бъде извършена съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. По този начин ще бъдат спазени единните стандарти при визуализацията на подкрепата на Европейските фондове, който се основава на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 Декември 2013 година. При всички мерки, които се предприемат от „София Клийн Ейджънси“ ЕООД за информация, комуникация и публичност, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на Европейския съюз на проекта, чрез поставянето на емблемата на Европейския съюз, упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на проекта и общото лого за програмния период 2014-2020 година. При изпълнението на всички дейности в настоящия проект, които се съфинансират от фондовете на европейския съюз, бенефициента ще приложи необходимите комуникационна мерки, за да бъдат участниците в проекта и в конкретната дейности информирани за това финансиране. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта и с всяка дейност по проекта, който се използва за доказателствен материал, ще бъде посочено, че се извършва със съдействието на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020“, която се финансира от Европейския социален фонд. След избирането на доставчик по тази дейност следвайки реда на ПМС №118/20.05.2014 г. ще бъде подписан договор с него. Този доставчик ще изработи и достави предвидените рекламни материали за изпълнение визуализацията и публичността по проекта. 2 675.00 2 675.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).