Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The main goal of the project is to provide employment and create new sustainable jobs for 2 people - representatives of the target group - people with disabilities and those at a disadvantage in the labor market and other socially excluded people (inactive and unemployed people). The people from the target group will be provided with a suitable working environment by purchasing the necessary equipment for the new jobs. This goal will be achieved through the realization of the following specific goals: 1) To organize a social enterprise by equipping the workplaces and building management capacity; 2) To provide employment and acquisition of real work skills to 2 people from the target groups; 3) To organize various information events to promote social entrepreneurship, social economy, the effect of the newly established social enterprise and its services. In order to achieve the planned goals, a set of the following activities will be implemented: 1) Social and professional integration of the representatives of the target groups in the sector of the social economy; 2) Equipment of the newly created jobs in connection with the activity of the opened SP; 3) Social marketing and promotion of the social economy and social entrepreneurship.
The main results are: 1 active social enterprise, operating after the end of the operation, 2 persons from the vulnerable groups involved in the establishment and functioning of the social enterprise. The target group of the project are people from vulnerable groups, people with disabilities, unemployed people with primary or lower education and no professional qualification. The project will be implemented on the territory of Simitli municipality for 12 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на персонал и осигуряване на заетост. Създаване на социално предприятие – Kопирен център в Kлуб на инвалида "Кураж": За задоволяване на необходимостта от персонал, който ще работи в новосъздаденото социално предприятие ще бъдат наети 2 лица от целевата група, включващи хора с увреждания и лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица. След проведения подбор, с одобрените лицата за длъжностите, ще бъдат сключени договори съгласно разпоредбите на Кодекса на труда за срок от 12 месеца при месечна брутна работна заплата – 846.46 лева с включени осигурителни вноски, начислени за сметка на работодателя върху договореното възнаграждение. Разходи за едно лице, включено в заетост ще бъдат в размер на 100 % от сумата на минималния осигурителен доход за съответната длъжност (по професии в съответствие с НКПД 4110-2005 г.) и всички дължими вноски за сметка на работодателя върху договореното възнаграждение, съгласно националното законодателство, за период до 12 месеца. Реализирането на тази дейност ще спомогне преодоляването на регистрираните слабости, идентифицирани в разработването на Общинския план за развитие за периода 2014-2020 г., а именно увеличаване на броя на хората, нуждаещи се от социални услуги и застаряването на населението в общината, нарастване на броя на хората трайно изключени от пазара на труда, както и недостига на финансови средства и персонал за предоставяне на качествени социални услуги в съществуващите социални заведения. Община Симитли ще запази функционирането на социалното предприятие за 12 месеца, както и заетостта на минимум 50 процента от новоназначените представители на целевите групи, включени в проекта, за период не по-малко от 6 месеца след приключване на проектните дейности (периодът се изчислява в човекомесеци). 0.00 26 172.17
Закупуване на оборудване и обзавеждане за функционирането на Копирен център в Kлуб на инвалида "Кураж" : Социалното предприятие е новосъздадена структура . Чрез останалите дейности ще изградим капацитет за неговото управление и за изпълнение на основното му предназначение. За ефективното и устойчиво функциониране на СП е необходимо обезпечаването му с качествена производствена инфраструктура.. Поради тази причина целта на тази дейност е да се осигурят необходимите материално-технически условия за ефективна и пълноценна работа и изпълнение на служебните функции на новонаетите лица. За създаване на на задължителните условия за работа ще бъде осигурен минимално потребния материален ресурс. Заложените за закупуване материални активи са необходими и основополагащи за изпълнение на функциите на новооткритите работни позиции и произтичащите от тях задължения. Същевременно те са безопасни за работа и енергоспестяващи, даващи ни възможност да осигурим на работниците здравословни и защитени условия на труд. Нужното ни оборудване е с работни показатели, отговарящи на типа на заетите лица и производителност , даваща ни възможност да поддържаме СП в добро състояние. Физическото съществуване и жизнеността на всяко предприятие са функция на материалната му база и материалните му запаси. За обезпечаване на работните места на назначените 2 лица на длъжност „Технически сътрудник“ от целевата група (хора с увреждания и лица в неравностойно положение на пазара на труда) е необходимо да бъдат закупени 2 броя офис бюра, 2 броя офис столове с подлакътник, 2 броя посетителски стол.офис органайзер за бюро- 2 броя, 2 броя шкаф за документи отворени и затворени части, каса за съхранение на ценности с дигитален код- 1 брой, 1 брой Широкоформатна копирна машина, включваща плотер, монитор и компютър, комбинирана, цветен скан и принт в А4, А3 и А2 формати, компютърна конфигурация- компютър, монитор, мишка и клавиатура- 2 броя, подсигуряване на офис консумативи, необходими за функционирането на копирния център за 1 година, включващо пигментно мастло-4 бр., хартия размер А 2, хартия размер А 3, хартия размер А4 и химикалки еко. В рамките на дейността ще бъдат осъществени следните последователни и взаимосвързани активности: 1) Доставка на оборудване на нуждите на новосъздадените социално предприятие и работни места. За да се осигури непосредственото навлизане на новонаетите лица в процеса на организация на работа, ще се достави минималното необходимо оборудване за създаване на качествена и безопасна работна среда. 2) Монтиране и пускане в експлоатация на доставеното оборудване , необходимо за работата на новонаетите служители- След доставянето и монтирането на оборудването, новите работни места ще бъдат обособени и в пълна готовност за започване на работния процес. 3) Брандиране на доставеното оборудване- Ще бъдат поставени информационни стикери с информация за проекта на всички закупени материални активи. Стикерите ще съдържат информация и логата на ЕС, финансиращата програма, общото лого на програмния период и името на договора за безвъзмездната финансова помощ. На територията на общината не съществува копирен център, който да има готовността и възможностите за осигуряването на непрекъснато обслужване на администрации, училища и детски градини,фирми, обществени организации и граждани. Най-близкият такъв е в гр. Благоевград, което допълнително затруднява ползвателите на такива услуги и ги оскъпява излишно. Община Симитли разполага с помещение, което е общинска публична собственост, намиращо се на пазара на града, главна улица в близост до центъра на града и именно том ще бъде разположено социалното предприятие. 0.00 0.00
Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество: Много организации не са наясно какво е социално предприемачество и каква е неговата връзка със социалните и други дейности. Все още няма достатъчно успешни примери за развити социални предприятия в България, които да действат стимулиращо и насърчително на други организации. Поради тези причини целта на Дейност 3 е да бъдат организирани различни информационни събития за популяризиране на социалното предприемачество, социалната икономика, ефекта от дейността на новосъздаденото социално предприятие и предлаганите от него услуги. За осъществяване на дейността ще използваме информационни канали, които имат най-голямо въздействие и ефект върху аудиторията от фирми и организации. Планираме да боравим с достъпен език и послания, да даваме лесно възприемани примери и практически насоки как ние сме успели, какъв път сме извървели и какви са перспективите на социалното предприемачество в страната и региона. В рамките на Дейността ще реализираме популяризиране на каузата за създаване на социални предприятия чрез организиране и провеждане на дни на отворените врати в новосъздаденото социално предприятие. Планираме да организираме и проведем 4 дни на отворените врати, с участието на граждани, фирми, НПО, представители на местните администрации. На участниците ще бъде направено обиколка посещение на социалното предприятие , ще имат възможността да влизат в пряк диалог с включените в заетост лица от целевите групи, да дискутират интересуващи ги въпроси с екипа за управление на социалното предприятие. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).