Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The Project proposal "Renovation of the urban living environment in residential areas "Maritsa Bolnitsata" of Pazardzhik" was developed for the purpose of implementation of activities for sustainable urban development as part of the IP of IPURD. The PP aims to increase the attractiveness and competitiveness of the city of Pazardzhik and the quality of life of its citizens through integrated solving the problems of the urban area and creating a harmonious living area.The PP includes manifold interventions, complementary and interrelated territorial and functional status: upgrading 4 spaces in residential areas in the Social zone of IPURD of the city of Pazardzhik. Thus the PP provides achieving development which meets the needs of the present, rising standard of living and protecting and improving the environment now and in future. The effect of the planned interventions affect part of the city's population (including marginalized groups) with respect to the quality of life, ecological and aesthetic qualities of the living environment and attractiveness of the city. The PP seeks to ensure continuous improvement in the environmental, climatic and aesthetic conditions in the city, which will be reflected in increased quality of public urban spaces, improved accessibility, increased green spaces, improving the environmental conditions; saved energy by introducing energy-saving lighting; improved functioning of the urban system.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Дейността е необходима за правилната организация на изпълнението на проектното предложение, контрол върху текущото състояние и работата на отделните изпълнители с цел постигане на заложените резултати. След одобряване на проектното предложение и подписването на договор за безвъзмездна помощ ще се пристъпи към сформиране на екип за управление на проекта. Със заповед бенефициентът ще определи членовете на екипа на управление на проекта и техните ангажименти по изпълнението на същия. Предвижда се екипът да се състои от петима експерта, разпределени в следните длъжности: Ръководител на проекта; Координатор; Координатор СМР; Счетоводител и Юрист по проекта. Екипът за управление на проекта ще извършва постоянно наблюдение на проектното изпълнение и наблюдение на първоначално договорените изисквания и крайни срокове. Ще бъдат провеждани и регулярни работни срещи на екипа, за да се проследява напредъка по изпълнението на проекта. В обхвата на тази дейност се включва и изготвянето на регулярни отчети за напредъка по изпълнението на проектните дейности, съобразно изискванията на Управляващия орган и Междинното звено, както и на финалните технически и финансов отчети, отчитащи изпълнението на отделните етапи на проекта и постигнатите резултати. 102 680.00 47 875.63
Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Дейността се реализира от Екипа за управление на проекта и предвижда подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители. Своевременното и точно изпълнение на дейността съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки е важно предусловие за изпълнение на проектните дейности. По проекта ще бъдат изготвени документации за възлагане на обществени поръчки със следните предмети: 1. „Извършване на строително-монтажни работи по проект „Обновяване на градската жизнена среда в жилищни райони в квартал „Марица-Болницата“ на град Пазарджик”; 2. „Упражняване на строителен надзор по проект „Обновяване на градската жизнена среда в жилищни райони в квартал „Марица-Болницата“ на град Пазарджик”; 3. „Осъществяване на авторски надзор по проект „Обновяване на градската жизнена среда в жилищни райони в квартал „Марица-Болницата“ на град Пазарджик”; 4. „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект „Обновяване на градската жизнена среда в жилищни райони в квартал „Марица-Болницата“ на град Пазарджик”; 5. „Осъществяване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите по проект „Обновяване на градската жизнена среда в жилищни райони в квартал „Марица-Болницата“ на град Пазарджик”. Процедурите за възлагане на обществени поръчки за избор на строител, лице упражняващо строителен надзор, изпълнители на дейностите за мерки за информация и комуникация и осъществяване на ангажимент за договорени процедури ще бъдат възлагани по реда на открити процедури по ЗОП. Лицето за осъществяване на авторски надзор ще бъде определено чрез процедура на договаряне без предварително обявление. 0.00 0.00
Изпълнение на строително-монтажни работи за обновяване на градската жизнена среда : Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител по реда на ЗОП. Изпълнителят ще има за задача да изпълни предвидените строително-монтажни работи по Проект: Обновяване на градската жизнена среда в жилищни райони в квартал „Марица-Болницата“ на град Пазарджик, който включва следните обекти: 1. Обект „Обновяване на зелено пространство при кръстовище на ул. Димчо Дебелянов и ул. Пловдивска; кв. 416а: УПИ I И УПИ II -11“  Площ за обновяване: 10 211 м2  Предвидени дейности:  обновяване на парково пространство-3 790,40м2  допълнително озеленяване с дървета, храсти и сезонни цветя-3540бр.  обособяване на променадна алея по протежение на канала „Паша арк“;  изграждане на 1 детска площадка;  изграждане на 2 спортни площадки;  оформяне на паркоместа за живущите с обозначение за хора в неравностойно физическо положение-25бр  подмяна на алейни и тротоарни настилки-5877м2  поставяне на велостойки-2бр  поставяне на паркова чешма;  изграждане на малко водно огледало;  поставяне на беседка , 47бр.пейки и 18бр.съдове за отпадъци-18бр.  поставяне на антипаркингови елементи-142бр.  поставяне на пътна сигнализация;  изграждане на водопровод за водоснабдяване на водните съоръжения и точкови улични оттоци, които заустват в съществуващата канализация;  поставяне на енергоспестяващо алейно осветление-27 стълба 2. Обект „Обновяване на зелени пространства между ул. Димитър Греков, ул. Струма и бул. Стефан Стамболов; кв. 399а: рехабилитация на обслужващи улици към зелено пространство между ул. Димитър Греков, ул. струма и бул. Стефан Стамболов“  Площ за обновяване: 55 378 м2  Предвидени дейности:  обновяване на парково пространство- 17 884,10м2  допълнително озеленяване с дървета, храсти и затревяване-6371бр.  изграждане на 4 детски площадки;  изграждане на 2 спортни площадки със спортни игрища, фитнес на открито, скейтборд рампа и тенис на маса на открито;  оформяне на паркоместа за живущите с обозначение за хора в неравностойно физическо положение-389бр.  подмяна на улични, алейни и тротоарни настилки-28999м2  поставяне на 162бр.пейки и 64бр.съдове за отпадъци;  поставяне на антипаркингови елементи-175бр.  поставяне на пътна сигнализация;  изграждане на точкови улични оттоци, които заустват в съществуващата канализация;  поставяне на енергоспестяващо алейно осветление-133 стълба 3. Обект „Обновяване на зелено пространство при кръстовище на бул. Княгиня Мария Луиза N 130 и ул. Струма; кв. 406в: УПИ I-921“  Площ за обновяване: 1 881 м2  Предвидени дейности:  допълнително озеленяване с 212бр.дървета, храсти и затревяване-163м2  оформяне на паркоместа за живущите с обозначение за хора в неравностойно физическо положение-13бр.  подмяна на алейни и тротоарни настилки-1490м2  поставяне на пейка и съдо за отпадъци;  поставяне на антипаркингови елементи-15бр.  поставяне на пътна сигнализация;  изграждане на точкови улични оттоци, които заустват в съществуващата канализация;  поставяне на енергоспестяващо алейно осветление-6 стълба 4. Обект „Обновяване на зелено пространство при кръстовище на ул. Болнична и бул. Стефан Стамболов кв. 416и, рехабилитация на обслужващи улици към зелено пространство при кръстовище на ул. Болнична и бул. Стефан Стамболов“  Площ за обновяване: 18 072 м2  Предвидени дейности:  обособяване на парково пространство-3655м2  допълнително озеленяване с дървета, храсти и затревяване-2861бр.  изграждане на 2 детски площадки;  оформяне на паркоместа за живущите с обозначение за хора в неравностойно физическо положение-117бр.  подмяна на алейни и тротоарни настилки-13084м2  поставяне на 34бр. пейки и съдове за отпадъци-15бр.  поставяне на пътна сигнализация;  изграждане на точкови улични оттоци, които заустват в съществуващата канализация;  поставяне на енергоспестяващо алейно осветление-39 стълба 5 300 121.17 6 434 253.75
Упражняване на строителен надзор: Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител по реда на ЗОП. Изпълнителят, ще упражнява строителния надзор по време на строителството, като ще има за задача да осигури надежден контрол върху качеството на изпълнение на планираните строително-монтажни работи, съгласно предварително заложените качествени, количествени и технически параметри и показатели. Надзорните дейности са изключително важни за постигане на проектните цели и резултати. Основната задача на лицето, което ще бъде определено да осъществява строителния надзор, е да защитава интересите на Възложителя през целия инвестиционен процес, както и да изпълнява всички ангажименти предвидени в ЗУТ и подзаконовите актове, свързани с прилагането му, по отношение на неговата дейност. То ще проверява дали избраният строител извършва строително-монтажните работи в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството, ще извърши трасиране на място на строителната площадка и ще подготви Протокол обр.2/2а за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво по Наредба № 3 от 31.07.2003 г., ще изготвя писмени становища до Възложителя при необходимост и ще участва в приемателни комисии. Лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност за: 1. законосъобразно започване на строежа; 2. осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3; 4. осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. достоверността на данните в изготвените протоколи и актове. Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Лицето, което упражнява строителен надзор, носи отговорност за щети, които са нанесли на възложителя и на другите участници в строителството, и солидарна отговорност със строителя за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти. Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството. 147 980.00 177 576.00
Осъществяване на авторски надзор: Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител по реда на ЗОП. Изпълнителят, ще осъществява авторския надзор по време на строителството,съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба посредством експертите проектанти по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на тази на съответния експерт проектант и са предварително одобрени от Възложителя. Изпълнителят, чрез своите експерти, ще бъде на разположение на Възложителя през цялото времетраене на строителните дейности. Изпълнителят ще упражнява авторски надзор в следните случаи: • Във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително. • За участие в приемателна комисия на извършените строително-монтажни работи. Авторският надзор ще бъде упражняван във всички случаи, когато присъствието на експерт проектант на обекта е наложително, относно: • Присъствие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на неточно изпълнение на проекта, заверки - при покана от страна на Възложителя и др.; • Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; • Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на Консултанта, осъществяващ строителния надзор и др.; • Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите. 113 417.72 136 101.26
Осигуряване на публичност, визуализация, информация и комуникация: Всички дейности по публичност, визуализация, информация и комуникация са планирани с цел да популяризират приноса на Европейския фонд за регионално развитие и Оперативна програма “Региони в растеж”. В изпълнение на тази цел е планирано да бъдат проведени информационни мероприятия за оповестяване стартирането, хода на изпълнението и успешното приключване на проекта. Мерките за информация и комуникация ще бъдат реализирани съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и ще са следните: 1. Публикация на интернет страницата на Бенефициента, съдържаща подробна информация за одобрения за финансиране проект; 2. Два броя пресконференции – една след стартирането на проекта и една при неговото приключване; 3. Билборд с размер 4 х 3 м – 4 броя; 4. Постоянна обяснителна табела с размер 1,2 х 1 м – 4 броя; 5. Информационен банер 0,8 х 1,8 м – 1 брой; 6. Брошури – 1 000 броя; 7. Официални церемонии – първа копка и откриване на обекта. 8 990.00 10 788.00
Одит на проекта: Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител по реда на ЗОП. Проверката под формата на ангажимент за договорени процедури e непрекъснат процес, който се изпълнява през целия жизнен цикъл на проекта чрез няколко ангажимента. В зависимост от момента на извършване на ангажимента за договорени процедури се въвеждат понятията: • „Междинни проверки по ангажимента за договорени процедури" (или междинни проверки по ангажимента за договорени процедури на междинно искане за плащане) и • „Окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури" (или окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури за окончателно искане за плащане). „Междинна проверка по ангажимента за договорени процедури" се извършва по отношение на документите, които УО изисква от бенефициента при представяне на междинно искане за плащане. „Окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури" се извършва по отношение на документите, които УО изисква от бенефициента при представяне на окончателно искане за плащане. Проверки по ангажимента за договорени процедури се извършват на всички междинни и окончателно искания за плащане. Във връзка с изпълнение на ангажиментите както за „Междинни проверки по ангажимента за договорени процедури", така и за "Окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури", изпълнителят извършва проверка за констатиране на съответствие (законосъобразност и допустимост) по отношение на всеки разход, включен в искането за плащане. Ангажиментът се извършва в съответствие с Международен стандарт за свързани по съдържание услуги (МСССУ) 4400. 7 800.00 9 360.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).