Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Aytos municipality - candidate , Karnobat municipality - partner  and "Aytos-Avtotransport" EOOD - operator DOU have signed a partnership agreement for the preparation and implementation of a proposal for the implementation of an investment under the procedure for the selection of PII from final recipients under procedure BG-RRP-8.013 "Environmental mobility" within the framework of investment C8.I7 "Environmental mobility - pilot scheme to support sustainable urban mobility" under Component 8 "Sustainable transport" of the Recovery and Sustainability Plan. In the implementation of this PII: "Implementation of measures to improve the sustainable urban mobility of Aytos Municipality and Karnobat Municipality" will be purchased and delivered new zero-emission vehicles - 5 electric buses, as well as construction of 6 charging stations for public transport vehicles. Major repair of the bicycle lane and pavement on part of Moskva Blvd., city Karnobat, will be carried out for the needs of the Municipality of Karnobat, as well as the development of a General Plan for the Organization of Traffic (GPOD) of the Municipality of Aytos. Aytos Municipality will be the owner of 2 electric buses and 2 charging stations, which it will provide to the operator "Aytos-Avtotransport" EOOD - operator DOU. Karnobat Municipality will be the owner of 3 electric buses and 4 charging stations, which will provided to its internal operator, fulfilling the requirements of Regulation No. 1370/2007. Through the introduction of the new electric buses and charging stations, it will lead to a reduction of harmful emissions in the air, a reduction of noise and vibrations and a significant saving of energy in the territory of the Municipality of Aytos and Karnobat Municipality Improving the reliability, comfort and travel time of public transport will lead to a change in travel patterns and a reduction in private car journeys and thus to a reduction in harmful gases from internal combustion engines.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване и доставка на нови електрически автобуси за обществения транспорт в съответствие с Директива (ЕС) 2019/1161 на Европейския парламент и на Съвета от 20 юни 2019 г. за изменение на Директива 2009/33/ЕО за насърчаването на чисти и енергийно-ефективни пътни превозни средства.: Дейност 1 се състои от: 1.1. Закупуване, доставка на 2 броя електрически автобуси, гаранционно обслужване и обучение на персонала на Възложителя за нуждите на Община Айтос; тип на превозното средство :новопроизведени, в серийно производство (неограничена серия), нископодови, градски автобуси, с две оси, категория М2 или М3, клас А или клас I, отговарящи на изискванията по отношение на автобусите, определени в Регламент (ЕС) 2019/2144 на Европейския Парламент и на Съвета от 27 ноември 2019 година, да притежават сертификат ЕО одобряване на типа на превозното средство, издаден от компетентен орган по одобряване, в съответствие с Регламент (ЕС) 2018/858 на Европейския Парламент и на Съвета от 30 май 2018 година или Наредба №60 от 2009г на МТИТС.Габарити в mm:- Дължина: 6500 mm (±1000 мм);- Ширина: до 2 500 без да се включват външните огледала за обратно виждане/;- Височина: максимум 4000 мм (с климатичната система); Общ брой места (седящи и правостоящи): min. 30+1. Налична хидравлична или електрическа рампа за качване на инвалидни колички, както и да осигурява свободно качване и сваляне на детски колички; да отговаря на нормите посочени в Правило на ООН - ECE R100.; капацитет – разчетен да осигури минимум 250 км. маршрутен пробег с 1 зареждане (посочва се стойността съгласно Правило на ИКЕ на ООН ЕСЕ – R100 т. 4.6 или записаната или измерена стойност в kWh в приложения документ за изпитване SORT 2 ;мин. IP56 съгласно международния стандарт IEC 60529 или еквивалент;модулен тип (с възможност за подмяна на отделни пакети); Система за видеонаблюдение: Видеонаблюдение в зоната на пътническата врата/и, салона и кабината на водача, с визуализация върху монитор при водача, функция за запис и възможност за сваляне на информацията на външен носител. 1.2. Закупуване, доставка на 3 броя електрически автобуси, гаранционно обслужване и обучение на персонала на Възложителя за нуждите на Община Карнобат; тип на превозното средство : новопроизведени, в серийно производство (неограничена серия), нископодови, единични /соло/ (от 9 м до 10 м.), градски автобуси, с две оси, категория М3, клас I, отговарящи на изискванията по отношение на автобусите, определени в Регламент (ЕС) 2019/2144 на Европейския Парламент и на Съвета от 27 ноември 2019 година. Електрическите автобуси да притежават сертификат ЕО одобряване на типа на превозното средство, издаден от компетентен орган по одобряване, в съответствие с Регламент (ЕС) 2018/858 на Европейския Парламент и на Съвета от 30 май 2018 година или Наредба №60 от 2009г на МТИТС; Дължина: от 9 000 mm до 10 000 mm; Ширина: 2 500 (+/-50 mm) /без да се включват външните огледала за обратно виждане/; Височина: не повече от 3 500 mm с климатик и спуснат пантограф; Общ брой места (седящи и правостоящи): min. 65+1; Налична рампа за качване на инвалидни колички, както и да осигурява свободно качване и сваляне на детски колички. Капацитетът на батериите да е минимум 170 kWh и да гарантират минимален пробег с едно зареждане от 160 км.; Пълен цикъл на зареждане и балансиране да се извършва за не повече от 5 часа чрез бавно зарядна станция; Частичен заряд да е възможен през станция за бързо зареждане чрез пантограф за не повече от 30 минути; Тип на батериите – модулен, с възможност за подмяна на отделни клетки/пакети ; Наличие на пантограф, монтиран на покрива на електробуса, да позволява бързо зареждане с многополюсна система за контакт към бързата зарядна станция; Превозното средство трябва да бъде оборудвано със система за видеонаблюдение, позволяваща бъдеща интеграция с други електронни системи в автобуса . 1.3. Първоначална регистрация на закупените електрически автобуси в КАТ ; 1.4. Сключване и поддържане на задължителна застраховка : Гражданска отговорност на доставените транспортни средства 1.5. Сключване и поддържане на задължителна застраховка : Злополука на пътниците на доставените транспортни средства 5 114 050.00 1 552 980.24
Съпътстващи мерки за осигуряване на зарядни станции за превозните средства на обществения транспорт за нуждите на Община Айтос: Дейност 2 се състои от: 2.1. Изготвяне на инвестиционен идеен проект и КСС , съгласно ЗУТ за обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Айтос; 2.2. Извършване на оценка на съответствието на идеен проект, съгласно ЗУТ за обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Айтос; 2.3. Изготвяне на инвестиционен технически проект и КСС, съгласно ЗУТ за обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Айтос; 2.4. Извършване на оценка на съответствието на технически проект, съгласно ЗУТ за обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Айтос; 2.5. Дейности по съгласуване и одобряване на изготвените инвестиционни проекти и издаване на разрешение за строеж за обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Айтос ; 2.6. Извършване на авторски надзор при изпълнение на СМР на обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Айтос; 2.7. Строително-монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа за нуждите на Община Айтос ; 2.8. Извършване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Айтос; 2.9. Дейности, свързани с въвеждането в експлоатация на обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Айтос; 2.10. Закупуване, доставка и монтаж на 2 броя станции за зареждане на обществения транспорт, гаранционно обслужване и обучение на персонала на Възложителя за нуждите на Община Айтос; Станциите за зареждане трябва да са работещи в напълно автоматичен режим, с оборудване за отчет, контрол и самодиагностика, с възможности за комуникация и пренос на данни, галванично изолирани и обезопасени ; - отговарящи на нормите за зареждане на електрически превозни средства и изискванията в Директива 2014/35/ЕС - придружени от ЕС декларация за съответствие, с която производителят поема отговорността за съответствието на електрическите съоръжения с изискванията, определени в Директива 2014/35/ЕС от 26.02.2014г.; придружени от необходимата техническа документация; с нанесена маркировка „CE“, с което производителят показва, че поема отговорност за съответствието на своя продукт с всички приложими изисквания, посочени в законодателството на Общността за хармонизация;всяка от зарядните станции да е с минимална мощност 20 kW; - с ниво на безопасност – мин. IP55 съгласно международния стандарт IEC 60529 или еквивалентен; зареждане с кабел; 101 221.20 4 800.00
Съпътстващи мерки за осигуряване на зарядни станции за превозните средства на обществения транспорт за нуждите на Община Карнобат: Дейността се състои от: 3.1. Изготвяне на инвестиционен идеен проект и КСС , съгласно ЗУТ за обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Карнобат; 3.2. Извършване на оценка на съответствието на идеен проект, съгласно ЗУТ за обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Карнобат 3.3. Изготвяне на инвестиционен технически проект и КСС, съгласно ЗУТ за обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Карнобат; 3.4. Извършване на оценка на съответствието на технически проект, съгласно ЗУТ за обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Карнобат; 3.5. Дейности по съгласуване и одобряване на изготвените инвестиционни проекти и издаване на разрешение за строеж за обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Карнобат; 3.6. Извършване на авторски надзор при изпълнение на СМР на обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Карнобат; 3.7. Строително-монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа за нуждите на Община Карнобат; 3.8. Сключване на директен договор с ЕВН за увеличаване на мощността от електропреносната мрежа на ЕВН и монтаж на нов електромер за обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Карнобат; 3.9. Извършване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Карнобат; 3.10. Дейности, свързани с въвеждането в експлоатация на обект: „Строително -монтажни дейности по изграждане на кабелни трасета до точките на монтаж на зарядни станции за електрически автобуси и присъединяването им към електропреносна мрежа“ за нуждите на Община Карнобат ; 3.11. Закупуване, доставка и монтаж на 4 броя нови станции за зареждане на обществения транспорт и точка за бързо зареждане на електрически автобуси, гаранционно обслужване и обучение на персонала на Възложителя за нуждите на Община Карнобат; Работещи на входно напрежение 3x400 VAC при температура на околната среда от -35° до +45° С; Работещи в напълно автоматичен режим, с оборудване за отчет, контрол и само диагностика, с възможности за комуникация и пренос на данни, галванично изолирани и обезопасени; отговарящи на нормите за зареждане на електрически превозни средства и изискванията в Директива 2014/35/ЕС; Зарядни станции за бавно зареждане чрез кабел - 3 броя; Нощно зареждане в депото; Пълен цикъл на зареждане и балансиране на батериите да се извършва за не повече от 5 часа; минимална мощност: 25 kW. Зарядна станция за бързо зареждане чрез пантограф: Бързо зареждане през деня; Частичен заряд на батерията на автобуса да е възможен чрез пантограф за не повече от 30 минути.; минимална мощност: 150 kW. 610 136.71 4 800.00
Основен ремонт на велосипедна алея и тротоарна настилка по част от бул. „Москва”, гр. Карнобат – заключена между „Гробищен парк” и разклона на ІІІ-795 /ул. „Екзарх Антим І - с. Малина – гр. Средец : Дейността включва: 1. Извършване на авторски надзор при изпълнение на СМР на обект: „Основен ремонт на велосипедна алея и тротоарна настилка по част от бул. „Москва”, гр. Карнобат – заключена между „Гробищен парк” и разклона на ІІІ-795 /ул. „Екзарх Антим І - с. Малина – гр. Средец“ 2. Строително -монтажни дейности по на обект: „Основен ремонт на велосипедна алея и тротоарна настилка по част от бул. „Москва”, гр. Карнобат – заключена между „Гробищен парк” и разклона на ІІІ-795 /ул. „Екзарх Антим І - с. Малина – гр. Средец“; Целта е подобряване на експлоатационното състояние на настилката на съществуващата велоалея и тротоарите на булеварда, с което да се преустанови и процеса на разрушаването и да се гарантира носимоспособността и равността им, с оглед осигуряване на условия за безопасността на движението, комфорта на пътуващите и доброто отводняване на повърхностните води. Проектът е съобразен с техническите елементи, заложени в изискванията от техническото задание и техническата спецификация. Също така е съобразен с изпълнението на строително монтажните работи, без да се нанасят щети на съседните имоти и околната среда от натрупване на строителни и битови отпадаци по време на ремонта на велосипедната алея и тротоарната настилка. Инвестиционният проект предвижда по възможност изпълнението на строително монтажните работи със съвременни техники, технологии и материали, което гарантира качеството и сигурността при строителството и експлоатацията на строежа.За начало на проектния участък на велосипедната алея и тротоарна настилка по бул. „Москва“ е определен км 0+000.00 разположен oт ъгъла на оградата на бившият селскостопански двор на ТКЗС, гр Карнобат. (около 10 м от осова точка 8 от регулационния план на гр. Карнобат).Края на проектния участък на велосипедната алея и тротоарна настилка по бул. „Москва“ е км 0+489.32 разположен на разклона на III-795 /ул. „Екз. Антим I – с. Малина - гр. Средец (около 15 м от осова точка 24 от регулационния план на гр. Карнобат). Общата дължина на велосипедната алея (по резултатите от оптимизацията на пътната ос) е 489.32м.Оптимизирането на пътната ос е извършено чрез прави, чупки и циркулярни криви за проектна скорост 30км/ч. Изготвеното оптимално геометрично решение се характеризира с пълно използване на съществуващата положение на велосипедната алея.Ситуационното решение в началото и в края на разглеждания участък е обвързано със съществуващото положение на прилежащите улици.Трасето e решено с 3 хоризонтални чупки с ъгли съответно: β1=195.26g, β2=198.40g и 197.80g и 5 хоризонтални криви. 3. Извършване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Основен ремонт на велосипедна алея и тротоарна настилка по част от бул. „Москва”, гр. Карнобат – заключена между „Гробищен парк” и разклона на ІІІ-795 /ул. „Екзарх Антим І - с. Малина – гр. Средец“ 4. Дейности, свързани с въвеждането в експлоатация на обект: Основен ремонт на велосипедна алея и тротоарна настилка по част от бул. „Москва”, гр. Карнобат – заключена между „Гробищен парк” и разклона на ІІІ-795 /ул. „Екзарх Антим І - с. Малина – гр. Средец“ 1 484 364.61 0.00
Изработване на генерален план за организацията на движение (ГПОД) на Община Айтос: Дейността включва: 1. Изработване на Генерален план за организация на движението (ГПОД) на Община Айтос; Изработването на ГПОД се базира на идентифицираните нужди от страна на Държавна агенция „Безопасност на движението по пътищата“ (ДА БДП) за община Айтос (съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ H: Приложение към анализ за състоянието на безопасността на движението по пътищата на 40-те градски общини от шестте района за планиране от ниво 2) и е съгласно Наредба №1 от 17 януари 2001 г. (посл. изм. и доп. ДВ. бр. 20 от 08.03.2019 г.) за организиране на движението по пътищата, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството. Община Айтос има ГПОД само за централната градска част на града с период на действие от 2013 г. до 2018 г. и до момента не е актуализиран. С изготвянето на нов ГПОД за Община Айтос ще се реализира важен аспект при разработването/актуализирането на ГДОП като определянето на конфликтните точки в движението и изследването на причините за възникването им, с цел отстраняване на рискове за безопасността на движението. Целта на Генералния план за организация на движението (ГПОД) е да послужи, като инструмент на общинската администрация за взимането на ефективни и оптимални решения, относно градската мобилност и инфраструктура – режими на движение, паркиране, масов градски обществен транспорт (МГОТ), пешеходна и велосипедна достъпност, безопасност, др. ГПОД следва да определи условията и реда за организиране на движението по цялата улична мрежа. Следва да създаде оптимални режими за градското движение, спирането и паркирането на пътните превозни средства и движението на пешеходците по изградената улична мрежа, чрез дейности които да осигурят висока пропускателна способност на уличната мрежа и обзавеждането й, най- малки задръжки и загуби от транспорта, условия за безопасност и удобство на превозите. 108 000.00 0.00
Организация и управление : Общините партньори са избрали Вариант 1 ИЗЦЯЛО ВЪНШНО ВЪЗЛАГАНЕ за непреките допустими разходи по настоящата процедура (разходи за организация и управление и разходи за информация и публичност) Непосредствено след сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, бенефициентът ще сформира Екип за управление на проекта /ЕОУП/. Управлението е ключова дейност, която се осъществява през целия период на проекта. Чрез тази дейност ще се осигури неговото ефективното изпълнение. В съответствие с това, общата организация и управление на проекта е предвидено да се осъществява чрез сформиран Екипът по организация и управление на проекта (ЕОУП) от външни експерти. Разпределението на отговорностите между членовете на екипа е направено по начин, който гарантира разделение на функциите и надеждни механизми за контрол върху работата на екипа за управление и на изпълнителите на дейности, възложени на външни изпълнители по проекта. ЕОУП ще се състои от общо 5 члена. Сформираният ЕОУП ще се състои от следните експерти: 1.Ръководител; 2.Координатор; 3.Финансист; 4.Експерт „Юрист“; 5. Експерт "Мониторинг и докладване"; Организация и управление е дейност, която се осъществява през целия период на ПИИ. Чрез тази дейност ще се осигури неговото ефективноизпълнение. Екипът за Организация и управление на проекта ще се състои от 5 члена.Сформираният екип за организация и управление на проекта ще организира,координира и контролира изпълнението на дейностите попроекта,респективно степента на постигане на заложените цели;ще отговаря за техническото и финансово администриране на дейностите;ще носиотговорност за качественото изпълнение на дейностите и правилното изразходване на предвидените в бюджета средства;спазване на приложимитемеханизми за вътрешна оценка и контрол;извършване на мониторинг върху напредъка и предприемане на корективни мерки принеобходимост;изготвяне на отчетна документация. Членовете на ЕУП ще участват в комисии по ЗОП, съгласно функционалностите им. Характерна частот управлението на проекта е финансовото управление, което следва да гарантира анализ на паричните потоци и осигуряванена необходимите средства за разплащане по договорите с изпълнители в нужните срокове.Всеки един от членовете на ЕУП ще предава своята работачрез изготвянето на доклади/отчети за свършената работа. Всички външни експерти,включени в ЕУП са необходими поради липсата натяснопрофилиран експертен ресурс на администрацията в сферата на екологосъобразната мобилност, големият обхват и специфика на проекта. 114 030.38 0.00
Информация и публичност: Общините партньори са избрали Вариант 1 ИЗЦЯЛО ВЪНШНО ВЪЗЛАГАНЕ за непреките допустими разходи по настоящата процедура (разходи за организация и управление и разходи за информация и публичност) Дейност Информация и публичност ще бъде изпълнена съгласно т.12 от Анекс Е2 Условия за изпълнение от Насоките на процедура BG-RRP-8.013 „Екологосъобразна мобилност“ за предоставяне на средства по МВУ, както и прилагане на подходящи мерки за информация, комуникация и публичност,съгласно разпоредбите на чл. 34 на Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 година за създаване наМеханизъм за възстановяване и устойчивост. Крайните получатели са длъжни да посочват произхода и да осигуряват видимост на финансирането отСъюза, като при всички мерки за информация, комуникация и публичност, изрично се указва произходът на финансиране чрез поставяне на:  Емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики с упоменаването „финансирано от Европейския съюз – NextGenerationEU“.  Логата ще са съобразени с :https://ec.europa.eu/regional_policy/en/information/logos_downloadcenter/.Както и с Оперативни насоки за използване на емблемата на ЕС за периода 2021-2027 г. адрес:https://ec.europa.eu/info/sites/default/files/eu-emblem-rules_en.pdf.  По време на осъществяването на предложениeто за изпълнение на инвестиция (ПИИ), крайния получател (КП) ще информира обществеността заполучената подкрепа, като:- Включва на уебсайта– кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС;- Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва финансовата подкрепа от ЕС. По време на изпълнението на инфраструктурен проект или строителни дейности на видимо място ще се постави временен билборд с големи размериза дейности, които отговарят едновременно да следните условия:(1) общата финансова подкрепа надхвърля 500 000 еврои(2) се състоят в закупуване на физически обект, изграждане на инфраструктура или строителни дейности. Допустимо е на билборда да бъдевизуализирано логото/емблемата/гербът на бенефициента, както и стойността на съфинансирането.По време на осъществяването на ПИИ, крайния получател (КП) ще информира обществеността за получената подкрепа, като:- Включва на уебсайта– кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС;- Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва финансовата подкрепа от ЕС. Постоянна обяснителна табела (плакат) ще се постави до една седмица след отстраняване на билборда. Табелите ще съдържат същите основни елементи като билборда.Организира минимум две публични събития в процеса на изпълнение на проекта;Обхватът на дейността ще покрие минималните изисквания към осигуряването на информация и комуникация:- Доставка и монтаж на един брой билборд 4х3 м,- Доставка и монтаж на два броя постоянни информационни табели с размер 100х140 см, визуализиращи приноса на програмата;- Публични събития: организиране и провеждане на две пресконференции – първата при стартиране на проекта, а втората при неговото финализиране;- Доставка и поставяне на информационни стикери за закупените по проекта електрически автобуси , с размери 40х80 см – 5 броя;- Доставка и поставяне на стикери за зарядните станции, с размери 15х30 см – 6 броя;- Подготовка, изработка и разпространение на печатни информационни материали – цветна брошура А4; - Подготовка, изработка и доставка на промоционални материали: тефтери и химикалки; 9 600.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).