Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

To maintain and improve its competitiveness in the context of today's dynamic market, Vi-Rus International continuously and carefully monitored and timely optimize their business processes. The dynamic changes in the market environment are forcing the company to constantly reorganize and improve its activities in order to be able to deliver more quality products and services more quickly and at competitive prices. The need to continually increase productivity, while using fewer resources requires the application of innovative methods to help increase the efficiency of production, competitiveness and profitability.
Management and employees of the company holding the high quality of each of the activities carried out, they constantly strive for improvements constantly monitor the needs and expectations of customers and maintain good relationships with suppliers. The management is committed to provide all necessary resources to conduct and continual improvement of the quality policy outlined by it into acting general management.
Through the planned project activities will be optimized way of working will improve the process of decision making will increase productivity and quality of the product. Strategic development towards developing management capacity and business opportunities is the condition for the stability of the company in the competitive market environment.
The main project activities are: Activities for the development and strengthening of management capacity and activities to promote the use of information and communication technologies and services for the realization of which provides:
- The introduction and certification of management system to ISO 9001: 2015;
- Purchasing, delivery and commissioning of fixed assets;
- Design, development and implementation of a system for managing customer relationships.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане и сертифициране на ISO 9001:2015.: Ръководството и служителите на фирмата държат на високото качество на всяка една от извършваните дейности, те непрекъснато се стремят към подобрения, постоянно следят за нуждите и очакванията на клиентите и поддържат добри взаимоотношения с доставчиците си. Това напълно съвпада с дългосрочната стратегия за развитие на фирмата и ще доведе до запазване и разширяване на пазарните позиции и повишаване на конкурентоспособността на дружеството. Ръководството поема ангажимент да осигурява всички необходими ресурси за провеждане и непрекъснато усъвършенстване на очертаната политика по качеството, като я превърне в действуващ принцип за управление. Изискванията към качеството на предлагания продукт и/или услуга се определят най-вече от потребителите. За да може дружеството да запази пазарните си позиции, то трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството. Системата гарантира, че изискваният от потребителя стандарт на качество на продуктите и услугите ще бъде постигнат, ще се поддържа дългосрочно, и винаги ще може да бъде обективно доказан. Въвеждането и сертифицирането на стандарт ISO 9001:2015 във фирмата ще доведе до качествено подобряване на управлението и организацията на дейносттите , ще повиши конкурентоспособността и имиджа на дружеството. Външната полза от ISO 9001 ще е в повишеното доверие и сигурност на клиентите. Сертификатът по ISO 9001 няма да служи само за престиж, той ще доказва на клиента, че срещу него стои надежден и стабилен партньор, който работи по ясни и точни правила и защитава неговия интерес. Вътрешната полза за фирмата, от ISO 9001 е в това, че системата налага строг организационен ред, изяснява кой, какво, къде и как да извършва своят дейност във фирмата. Всички дейности се описват в подробни и изчерпателни процедури и инструкции. Така се минимизират грешките от организационен и производствен характер. Въвеждането на сертифицирана СУК трябва да се разглежда като предимство и за потребителя и за самата фирма, СУК ISO 9001 е изпитан инструмент за управление, а не самоцел, тя трябва да се разглежда като важно условие за растеж и развитие на предприятието. Ползите от въвеждането на СУК - ISO 9001 са: - Организационни; - Технически; - Търговски; - Финансови; - Законови: произтичащи от изискванията за съответствие със стандартите и законовата отговорност; - Имиджови. С настоящата дейност ще се внедри и сертифицира СУК на следните етапи: 1. Организиране на системно следене на качеството с Ръководство и писмени документи по дейности - изисква 2 - 3 годишните усилия на специалистите от фирмата и е реализирано в по-голяма част от големите и средни организации. 2. Създаване на група специалисти за разработване и внедряване на Система по качеството въз основа на стандарта ISO 9001. 3. Под ръководството на опитни консултанти групата от внедрители създава документите на Системата, за което са необходими поне 3-4 месеца. 4. Системата се внедрява и в следващите 2 месеца се извършват вътрешни проверки, отстраняват се недостатъците и се правят корекции. 5. След установяване на Системата се сключва договор с организация - сертификатор, която прави предварителен одит на писаните документи и на внедряването им, изготвя доклад и след отстраняване на пропуските извършва сертификационна оценка. При успешна оценка се издава сертификат. Този процес трае 2 - 3 месеца. 6. Сертификаторите проверяват действието на Системата на всеки 6 месеца (или 1 година) през първите 3 години, след което следва ново сертифициране. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител за извършване на услугата по внедряване на СУК (от 1-ви до 2-ри месец); 2. Сключване на договор и извършване на услугата (от 2-ри до 7-ми месец); 3. Избор на изпълнител за извършване на услугата по сертифициране на СУК (от 7-ми до 8-ми месец); 4. Сключване на договор и извършване на услугата (от 8-ми до 10-ти месец). Предвидената сума в бюджета за реализация на дейността е в размер на 15 000 лв. 15 000.00 10 800.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез закупуване на ново оборудване допринасящо за спазване и доказване на съответствието с изискванията на въведената и сертифицирана система за управление на качеството. : Печатните платки произвеждани от ВиРус Интернешънъл имат редица предимства пред изработените от конкурентните, опериращи на българския пазар. При произведените от фирмата се наблюдава стабилност на параметрите, икономия на площи и създаване на предпоставки за намаляване обема на изделията, висока плътност на монтажа и намалено време за осъществяване на производствените и контролните операции. Времето за конструиране, технологиране и изработване на нови платки е сведено до минимум - един, два дена. Добре конструираните платки позволяват да се реализират сложни връзки между много на брой градивни елементи в малък обем, и чрез метализация на отворите. В общата производствена схема на процеса, технологичните операции за метализиране на отворите са едни от най-трудните и най-отговорните. Към момента фирмата не разполага с контролна апаратура, с която да може по обективен начин да докаже на клиента нивото на изпълнение на операцията за метализиране на отворите, което създава несигурност в клиентите. Освен това дружеството планира нови инвестиции, които да му позволят да произвежда многослойни печатни платки, което е много по-сложен процес, с изключително високи изисквания по отношение на плътността на елементите и съответно възможностите за контрол и корекции при изпълнението на многобройните производствени операции, и най-вече тези за метализацията на отворите. Сложната структура на многослойните печатни платки налага въвеждането на принципно нови технологични процеси и използването на автоматизирани съоръжения, осигуряващи регулировка. В тази връзка исканата за закупуване контролна система за контрол на качеството на метализацията и покритията е от изключителна важност за бъдещото развитие на дружеството и за постигане и гарантиране на конструктивните изисквания, за обективно доказване на качеството на изделията, което е неразривно свързано с внедряваната СУК ISO 9001:2015. Един от най-важните въпроси за качеството на печатните платки е защитата им от въздействието на околната среда и предотвратяването на образуване и миграция на корозивни продукти. Външни фактори могат да предизвикват изменение на свойствата на материалите и влошаване на параметрите на изделията. Това налага прилагането на подходяща защита на платките и възлите с печатен монтаж. Ако защитата е правилно подбрана и качествено изпълнена, могат да се отстранят или значително да се намалят нежеланите явления, които пречат на надеждното функциониране на изделията. Качеството (състава), равномерността и дебелината на нанесените покрития върху платките играят важна роля за качеството на крайния продукт, и силно влияят върху технологичния процес. В същото време развитието на технологиите за нанасяне на покрития в посока увеличаване на производителността и автоматизацията на процеса изискват прилагането на методи, които да могат да осигурят необходимото измерване. Това определя и разработването на нови усъвършенствани методи за контрол. Това са част от важните причини определящи нашето предложение да бъде закупена по този проект модерна конролно-измервателна система, която да позволява бързо и точно измерване дебелината на покрития там, където другите методи са трудно приложими или неприложими. Стъпки за реализация на дейността: 1. Изготвяне и съгласуване с УО на график за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители (от 1-ви до 2-ри месец); 2. Избор на изпълнител/и (от 2-ри до 3-ти месец); 3. Сключване на договор с изпълнител (от 3-ти до 4-ти месец); 4. Доставка на актива (от 4-ти до 5-ти месец); 5. Инсталиране, обучение, пускане в експлоатация и подписване на финален приемно-предавателен протокол (5-ти месец); 6. Мерки за публичност (5-ти месец). 99 654.00 99 800.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на система за управление на отношенията с клиентите.: Бизнес процесът може да се определи като ясно дефинирана последователност от дейности в организацията, ангажиращи хора, оборудване, приложения, информация и други ресурси, насочени към създаването на продукт, към създаването на стойност. За да запазят и подобрят конкурентоспособността си в условията на съвременния динамичен пазар, компаниите трябва внимателно да изследват и управляват своите бизнес процеси. Управлението на бизнес процесите се осъществява на няколко етапа - анализ на бизнес процеса, реализиране и контрол. Анализът е насочен към идентифициране на различните видове дейности, какви работни процеси формират, как дейностите и процесите се контролират и как са свързани. Днес за тази цел се използва софтуер. Той включва графични редактори, които документират процесите; складове за модели на процеси и инструменти за симулация на бизнес процесите, чрез които процесите се проиграват много пъти, за да се измерят показателите на изпълнението им - като средно време и разходи. Съвременният софтуер дава възможност целият бизнес процес да бъде дефиниран на компютърен език. Системата “реализира” бизнес операциите чрез свързани приложения или когато стъпката е твърде комплексна, за да бъде автоматизирана, системата изисква от потребителя да бъде подадена входяща информация. Ви-Рус Интернешънъл вече разполага с работеща ERP система. За да обезпечи дейност със система за управление на бизнес процесите, ръководството ще възложи на външен изпълнител проектирането, разработката и внедряването на система за управление на отношенията с клиентите, специално разработена за нуждите на предприятието, която ще бъде интегрирана се със съществуващия софтуер и ще притежаваща следните възможности: 1. Маркетинг и реклама a. рекламиране в Google; b. Автоматизирано рекламиране чрез и-мейли към съществуващи клиентски групи; c. Автоматизирано информиране за новостите в нашите продукти; d. Автоматизирани сезонни, обемни и локационни валчер системи. 2. Анализ на клиентите a. Брой поръчки спрямо запитвания и калкулации; b. Пълна статистика на клиентите и поръчките. 3. Офериране и калкулиране a. Автоматично калкулиране на поръчка по специфично задание на клиента; b. Автоматизирано запитване за оферта по индивидуални параметри; c. Автоматично изчисляване на стойността на доставката до клиенти в България и Чужбина по групови параметри. 4. Клиентско самообслужване a. Автоматизирано създаване на фактури и доставянето им до клиента; b. Автоматизирано заплащане на стойността на поръчката; c. Автоматизирано изпращане на готовата продукция чрез куриер; d. Следене на статуса на поръчката. 5. Клиентско обслужване a. Създаване на система за следене и разпределяне на поръчките между операторите за обработка на файловете и своевременното им обработване; b. Създаване на иновативна облачна система за многоточков споделен достъп до и-мейли на клиенти, както и за едновременно и многостранно отговаряне на и-мейли на клиенти; c. Създаване на иновативна облачна система за едновременна работа и достъп до производствени, клиентски и други файлове, производствени графици и календари. 6. Риск мениджмънт a. Оценява надеждността на клиента според локацията му, рейтинга в рейтингови агенции, коректност на плащанията при предходни поръчки. 7. Управление на отпадъците a. изчислява обема и вида на генерираните отпадъци по изчислителен метод; b. систематизира данните за отпадъците; c. води отчет за отпадъците. Стъпки за реализация на дейността: 1. Изготвяне и съгласуване с УО на график за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители (от 1-ви до 2-ри месец); 2. Избор на изпълнител/и (от 2-ри до 3-ти месец); 3. Сключване на договор с изпълнител (от 3-ти до 4-ти месец); 4. Проектиране и разработване на софтуера (от 4-ти до 7-ми месец); 5. Инсталиране, обучение, пускане в експлоатация и подписване на финален приемно-предавателен протокол (8-ми месец); 6. Мерки за публичност (8-ми месец). 150 000.00 149 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на системата за управление на отношенията с клиентите.: Осигуряването на техническата инфраструктура, която да обезпечи изпълнението на процесите е част от общата дейност по осигуряване на ресурси във връзка с изпълнение на дейностите по проекта. Основните ресурси, които влизат в обхвата на техническото обезпечаване на процесите, и които трябва да бъдат осигурени за успешното внедряване на системата за управление на отношенията с клиентите:  Хардуерно оборудване – сървърни платформи, потребителски компютри, периферни устройства и др.;  Инфраструктура – помещения за обслужване на клиенти, помещения за разполагане на хардуерното оборудване, структурно окабеляване и др.;  Други стоки и услуги. В тази група влизат консумативи, сервизно обслужване и профилактика, поддръжка на софтуера. Основните дейности, които са критични за техническото обезпечаване на процесите с гореизброените ресурси са:  дефиниране на изисквания и внедряване на софтуерни системи;  осигуряване на хардуерно оборудване и инфраструктура;  осигуряване на експлоатацията и поддръжката на софтуера и инфраструктурата. В тази връзка ръководството на Ви-Рус Интернешънъл ООД предвижда инвестиции в закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на система за управление на отношенията с клиентите, представляващо Компютърна система за работа със софтуер за управление на бизнес процеси, състояща се от персонални компютри - 6 бр. и едно периферно устройство. Стъпки за реализация на дейността: 1. Изготвяне и съгласуване с УО на график за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители (от 1-ви до 2-ри месец); 2. Избор на изпълнител/и (от 2-ри до 3-ти месец); 3. Сключване на договор с изпълнител (от 3-ти до 4-ти месец); 4. Доставка на актива (от 4-ти до 5-ти месец); 5. Инсталиране, обучение, пускане в експлоатация и подписване на финален приемно-предавателен протокол (5-ти месец); 6. Мерки за публичност (5-ти месец). 29 530.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).