The project covers the renovation and modernization of the Youth Cultural Center. The total built-up area of the site is 3589 sq. m, 671.00 sq. m of which are provided for business activities. It is planned to rent a commercial area for a confectionery 438 sq.m, as well as a fast food restaurant with an area of 233.00 sq. m.
The construction works mainly include activities in the part "Architecture" (roof, facades, joinery, open terraces, internal construction, accessible environment), "Electrical" (new electrical installation, audio installation and video surveillance system) and others. In addition to major repairs, there are also those for functional reconstruction and creation of new spaces (including commercial) both inside and outside the building. In front of the entrance of the youth center, there will be a new space with appropriate dimensions for the construction of a temporary summer stage. It will be located directly below the commercial areas, next to the terrace of the building and is at the level of the city park. The stage will be visible and accessible to all visitors to the park, which will further increase its attractiveness. The implementation of the task will create an opportunity for the Youth Cultural Center, Diana Hall and the park with its areas for outdoor concerts, sports, games and recreation, to implement a single functionality, ensuring the completion of recreation areas in Yambol, as a natural end to the flow of citizens and guests of the city on "G.S. Rakovski” Str. and Tsar Osvoboditel Street. Equipment and furniture will be purchased and delivered. The lighting, audio system, multimedia system with screen and projector, as well as mobile equipment (wardrobes, chairs, tables, cabinets, desks, etc.) will be replaced. The equipment of the concert hall will contribute to increasing the attractiveness of the building and expanding the portfolio of services offered at the Youth Cultural Center.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Организация и управление: Бенефициентът ще бъде изцяло и пряко отговорен за цялостното административно управление на проекта.Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности. Тази дейност ще осигури механизмите за изпълнение, управление, координация и контрол на проектните дейности, вътрешна оценка и мониторинг на напредъка, както и предприемане на корективни мерки при необходимост. По време на изпълнение на дейността ще бъдат спазвани изискванията на Договора за безвъзмездна финансова помощ. Отговорност за осъществяване на вътрешен мониторинг ще имат всички членове на екипа на проекта, като водеща роля в това отношение ще има ръководителят на проекта. Екипът ще докладва периодично за напредъка по проекта пред Екипа за управление на Инвестиционната програма на град Ямбол. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Стойността на дейността е 77083 лв.
0.00
0.00
Изпълнение на СМР: Дейността включва изпълнение на строително-ремонтни дейности. Предвидените разходи за изпълнение на дейността се основават на инвестиционен проект, изготвен в съответствие с обследване за енергийна ефективност на сградата и валидни сертификати за енергийни характеристики на сградата, както и обследване за установяване на техническите характеристики на сградата, свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 2 от ЗУТ в съответствие с изискванията на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Изготвеният и изпълнен проект ще даде възможност за осигуряване на икономия на енергия и топлосъхранение, безопасна експлоатация, намаление на енергопотреблението.
В рамките на тази дейност ще бъдат реализирани неотложните строителни дейности, както и съответните подобрения на сградата на Младежкия културен център. Строителните работи включват основно дейности по част „Архитектура“ (покрив, фасади, дограма, открити тераси, вътрешни СМР, достъпна среда), „Електро“ (нова ел. инсталация, аудио инсталация и система за видеонаблюдение), ОвК (подмяна на тръбна мрежа) и др. Освен дейности по основен ремонт, се предвиждат и такива по функционално преустройство и създаване на нови пространства (вкл. търговски) както в сградата, така и извън нея.
Планира се изграждане на рампа за достъп до входа по естакада в очертанията на външното стълбище, рампи и скосявания по плочници осигуряващи обща достъпна среда от паркиране до вход. Обособяване на санитарен възел за хора с увреждания.Предвидено е поставяне на асансьор, открита платформа за преодоляване едно ниво, верижен транспортьор за инвалиди, както и всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Стойността на разходите за СМР е сбор от: разходи за СМР с БФП – 4 029 866,76 лева с ДДС; и разходи за СМР с ФИ – 2 253 808,93 лева с ДДС.
3 358 222.30
4 084 600.48
Упражняване на строителен надзор: Строителния надзор ще има за задача да осигури през цялото времетраене на СМР контрол върху качеството на изпълнение на планираните строително-ремонтни дейности съгласно предвидените в инвестиционния проект качествени, количествени и технически параметри и показатели. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Стойността на разходите за стротелен надзор е 35 544 лева с ДДС. Освен тях са предвидени разходи за въвеждане в екплоатация на стойност 6000 лева с ДДС.
0.00
0.00
Упражняване на авторски надзор: Дейността се изразява в упражняването на авторски надзор от проектантите на инвестиционния проект по време на изпълнение на предвидените СМР.
Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Предвидените разходи за дейността са 53 316,00 лева с ДДС.
0.00
0.00
Доставка на обзавеждане и оборудване: Доставка на обзавеждане и оборудване за нормалното протичане на дейността на "Младежкия културен център". Предвидени са: аудио система, мултимедийна система с екран и проектор, както и подвижно оборудване (гардероби, столове, маси, шкафове, бюра и др.) и обзавеждане на администрацията. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент и възлиза на 402 628, 38 лева с ДДС.
0.00
0.00
Разходи за публичност и комуникация: Дейностите по информация и публичност се предвиждат, с цел осигуряване на широка публичност и популяризация на проекта, както и на финансовата подкрепа от ЕФРР и ОПРР, и ще бъдат изпълнени в пълно съответствие с изискванията, подробно описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Планираните мерки са изцяло съобразени с размера на финансирането на проектното предложение и с тях ще се повиши информираността на целевите групи относно възможностите предоставяни от Общността, както и ще се повиши общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите.
Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент и възлиза на 6 324 лева с ДДС.
0.00
0.00
Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП: Изпълнението на дейността включва разработването на необходимата документация и образци на процедури за възлагане на обществени поръчки. Процедурите за избор на изпълнител ще бъдат разработени и проведени съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки.
0.00
0.00
Извършване на одит на проекта: Осъществяването на независим финансов одит на проекта има за цел да гарантира, че извършените по проекта разходи са законосъобразни и съответстват на правилата за допустимост на разходите по ОПРР. Одитът дава допълнителна увереност на бенефициента и на всички контролни органи, че извършените дейности са реализирани съгласно приложимата нормативна уредба и принципите за ефективност, ефикасност и икономичност при осъществяване дейността на публичните организации. Извършването на одит на проекта е задължително съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата схема.
Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Стойността на разходите за одит е 4920 лева с ДДС.
0.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN