Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Seven Sense Ideas Ltd. is a company that operates in the fields of marketing, advertising and PR policy. The excessive expansion of the organization’s activity and the desire for diversification of the services offered, raises the need for creating new work places. In the course of its activity, the organization have reached the conclusion that in order to be competitive, key point is the constant improvement of the quality of the service offered, which is achieved mainly by well-trained human resources. Regarding this, Seven Sense Ideas Ltd., outlines the overall objective of this project proposal, namely to create new and sustainable work places for job seekers, inactive and unemployed young people up to 29 years of age, as the ambition of the company is 50% of them to be occupied by unemployed young people up to 29 years of age. The remaining 50% will consist of long-term unemployed and inactive individuals in order to provide the possibility for leaving their permanent inactive position in the labor market. In order for the newly hired to work most effectively, the appropriate equipment and training will be provided for them. These measures will ensure sustainable employment for the newly hired employees and improve the position of the company.

The aim of the Applicant is to achieve an overall reduction in the share of unemployed and inactive individuals, including young people up to 29 years of age within the country through this project proposal which complies with the primary objective of Priority Axis 1 for improving the access to employment and the quality of the work places. The opening of new work places and their subsequent equipment, combined with the appropriate training for the newly hired employees will put the company in a better position and will contribute to the integration, the realization and the sustainable development of unemployed competitive individuals in the labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление и координиране дейностите по проекта: Основната цел на дейността е осъществяване на правилна организация, управление и координиране на дейностите по проекта, както и осъществяването на вътрешен мониторинг. За успешната реализация на проекта ще бъде сформиран екип, отговорен за осъществяване на проектните цели и дейности, който да гарантира за успешната му реализация и едновременното спазване на хоризонталните принципи. Екипът за управление на проекта ще включва 1 ръководител, 1 счетоводител и 1 координатор, които ще следят за успешното, целево и финансово ефективно реализиране на проекта. С ръководителя на проекта ще бъде сключен граждански договор. Със счетоводителя и координатора на проекта ще бъдат сключени трудови договори по член 111 от Кодекса на труда за полагане на допълнителен труд при друг работодател. Екипът ще извършва оперативния управление на проекта, а именно: 1. Организиране и управление на дейностите по проекта. 2. Сключване на трудови договори с търсещите работа, неактивните лица и безработни младежи до 29 г. вкл., за период до 12 месеца. 3. Подготовка на документи за избор на изпълнители, съгласно разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г. 4. Сключване на договори с изпълнители и осъществяване на контрол върху изпълнението на договорените задължения на определените изпълнители. 5. Осъществяване на контрол върху провежданите професионални обучения. 6. Изготвяне на график и провеждане на месечни оперативни работни срещи за обсъждане и проследяване на резултатите от напредъка по проекта. 7. Изготвяне на междинни технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, а в края на проекта - окончателен технически и финансов отчет. 8. Проследяване за спазването на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. по проекта, съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 9. Осъществяване на ефективна комуникация с Управляващия орган. Целта на месечните оперативни работни срещи на ръководителя на проекта с неговите членове е: 1. Да бъдат анализирани извършваните към момента дейности. 2. Да се получи обратна връзка за реализацията на хода на проекта. 3. Да се проучи удовлетвореността на целевите групи. 4. Да се проведат вътрешни инструктажи. 5. Да се набележат конкретни мерки за отстраняване на евентуално възникнали проблеми. В процеса на изпълнението на проекта се предвижда провеждането на вътрешен мониторинг на предвидените в проекта дейности. Основен елемент в планираната система за мониторинг и контрол ще бъдат регулярните срещи на екипа за организация и управление, които ще се провеждат поне веднъж месечно, с цел да се синхронизират действията и текущите задачи, да се следи напредъка на проекта и спазването на всички срокове. Протоколите от проведените ежемесечни срещи представляват индикатор за измерване степента на изпълнение на дейностите по проекта. В случай на възникнали трудности и проблеми по изпълнението, се предвиждат допълнителни срещи, с цел навременно предприемане на корективни действия за своевременното им отстраняване. Способ за информиране на целевата група представлява добре изградената и функционираща двупосочна система за вътрешна кореспонденция между екипа на проекта и ръководителите на отделите в дружеството, които от своя страна информират бенефициентите по проекта. Основен механизъм за наблюдение и вътрешен мониторинг е текущото отчитане на мнението на целевите групи, чрез попълването на анкетни карти, измерващи удовлетвореността им, които ще бъдат анализирани от ръководителя на проекта. При осъществяването на Дейност 1 - Организация, управление и координиране на дейностите по проекта - ще бъдат застъпени и спазвани едновременно хоризонталните принципи за равни възможности и недопускането до дискриминация, равенство между половете и устойчиво развитие. 6 000.00 6 000.00
Осигуряване на информиране и публичност на проекта: При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва съфинансирането на фондовете на ЕС чрез поставянето на емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, упоменаването на фонда, който оказва подкрепа на проекта и общото лого на програмния период 2014-2020 . Всички тези елементи ще бъдат в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. С оглед подчертаването на подкрепата на ЕС за цялостното изпълнение на проекта, дейността ще се изпълнява по време на целия срок на проекта (13 месеца). В рамките на дейността се предвижда цялостното спазване на изискванията на единните стандарти за визуализацията на подкрепата на Европейските фондове. Ще бъдат следвани изцяло изискванията на Единния наръчник, който е източник на информация за задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, начините и методите на изпълнение на ниво конкретен проект, както и ефективното предоставяне на информация по проектите, съфинансирани от Структурните инструменти на ЕС. Целта на настоящата дейност е оповестяване приноса на Общността за реализацията на проекта при спазване на изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността е насочена към информиране на заинтересованите страни по отношение на целите, резултатите, реализирания опит, както и добрите практики, постигнати чрез реализирането на проекта. По време на целия срок на изпълнение на проекта задължително ще се спазват насоките, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., както и изискванията и мерките на член 6 - Мерки за информация и комуникация, насочени към обществеността - заложени в общите условия на договора за изпълнение на проекта. На входа административния офис, в който Севън Сенс Айдиас реализира дейността си, както в залата за провеждане на обучения, с която разполага дружеството, се предвижда да бъдат поставени плакати в размер А3, които носят информация за номера и наименованието на схемата по Оперативната програма, номера на сключения договор и наименованието на проекта, както и информация за финансовата подкрепа от ЕС. Плакатите ще съдържат задължителната текстова и визуална информация според Единния наръчник. На предвидените 2 броя пресконференции (за началото и за края на проекта) ще се поканят представители на медиите и местните власти, представители на МТСП и др., където ще се подчертае ролята на Общността за осъществяването на проекта. Предвиден е един брой банер на стойка, който да бъде използван, при провеждане на пресконференциите, за оповестяване на приноса на ЕС за осъществяване на проекта. На пресконференцията за началото на проекта ще бъдат разпространени и предварително изготвени 500 бр. дипляни, отразяващи целите на проекта. Предвиждат се 5 електронни публикации в уеб сайта на бенефициента, отразяващи напредъка по проекта, дейностите и резултатите от него. Върху всяка единица от закупеното оборудване и обзавеждане, на видно място, ще се разположат стикери, на които ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на финансиращия фонд, логото на програмния период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. В срок от два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, Обществеността ще бъде информирана за получената от фондовете подкрепа чрез информация, включена в Интернет сайта на бенефициента, която съдържа задължителните реквизити за визуализация, кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, чрез открояване на финансовата подкрепа от ЕС. Във всички проектни документи, свързани с изпълнението на проекта, ще бъде подчертана финансовата подкрепа на ЕС. 1 500.00 1 487.00
Подбор на безработни, неактивни лица и безработни младежи до 29 годишна възраст, с оглед последващото им назначаване за период до 12 месеца в Севън Сенс Айдиас ЕООД: С оглед максимално бързото включване в заетост на бенефициентите по проекта, се планира дейността да се осъществи още през 1-вия проектен месец. Целта е да бъде осъществен подбор на представители на целевите групи по проекта - безработни, неактивни лица и безработни младежи до 29 г. вкл., които ще бъдат наети на трудов договор към Севън Сенс Айдиас ЕООД. При осъществяване на подбора, целта е 50% от новоразкритите работни места да бъдат заети от бенефициенти - безработни младежи до 29 г. включително. Останалите 50 % ще бъдат съставени от продължително безработни и неактивни лица, с оглед предоставяне на възможността излизане от трайната им неактивна позиция на пазара на труда. Търсенето и подбора на лицата, конкретни бенефициенти по проекта, ще се осъществява директно от Кандидата, но при необходимост ще потърси помощта на Дирекция Бюро по труда. 0.00 0.00
Разкриване на шест нови работни места и наемане на шест безработни, неактивни лица и безработни младежи до 29 г. включително, за период до 12 месеца.: Целта на дейността е осигуряване на заетост и наемане на трудово правоотношение на 6 лица от посочените целеви групи по проекта, за период до 12 месеца. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя, ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Разширяването на асортимента от предлаганите от Севън Сенс Айдиас ЕООД услуги налага разкриването на нови устойчиви работни места. В рамките на проекта ще бъдат наети 6 безработни, неактивни лица и безработни младежи до 29 г. вкл. на длъжности, както следва: - Специалист маркетинг и реклама (Код по НКПД – 3339 3005) - 1 лице - Организатор маркетинг (Код по НКПД – 3339 3019) - 1 лице - Организатор реклама (Код по НКПД – 3339 3018) - 1 лице - Организатор продажби и реклама (Код по НКПД – 3339 3021) - 1 лице - Сътрудник в маркетингови и рекламни дейности (Код по НКПД–3339 3005) - 1 лице - Хигиенист (Код по НКПД – 9112 0004) - 1 лице В процеса на реализация на маркетинговата и рекламна дейност на дружеството, от ключово значение е създаването на цялостна политика за представяне на продуктите на дружеството и тяхното правилно позициониране на пазара. Това обуславя разкриването на длъжността "Специалист маркетинг и реклама". В рамките на своите задължения той ще създава концепцията за развитие на дружеството, ще изготвя плана за развитие на маркетинговата и рекламната му дейност и ще привлича корпоративни клиенти. Таргетираните пазарни ниши от "Специалист маркетинг и реклама" ще бъдат достигани чрез разкриването на работно място за длъжността "Сътрудник в маркетингови и рекламни дейности". Той ще подпомага дейността на "Специалист маркетинг и реклама", като му предлага конкретни рекламни продукти, разработени според желанията на клиентите. С оглед тясната специализация на отделните направления от дейността на Севън Сенс Айдиас ЕООД, се поражда необходимостта от разкриването на две работни места за длъжностите "Организатор маркетинг" и "Организатор реклама". Всяка от тях ще бъде отговорна за развитие на двата фундаментални сегмента от дейността на дружеството - а именно маркетингът и рекламата. Те ще бъдат отговорни за разработването на маркетинговите и рекламни продукти на дружеството, съобразно изискванията на отделните клиенти. Достигането на изработените продукти до крайните клиенти ще бъде осъществявано посредством длъжността "Организатор продажби и реклама". Той ще промотира изготвените продукти от дружеството, ще ги пласира чрез вече утвърдените канали за реализация на продуктите и ще ги доставя на място на клиентите, с оглед спестяване на тяхното време и предлагането на индивидуализиран подход към всеки от тях. От първостепенна важност за дейността на фирмата, предвид наличието на презентационна зала и зала, която се отдава от страна на дружеството на външни клиенти за провеждане на семинари, обучения и др. е поддържането на безупречна чистота и хигиена. Предпоставка за назначаването на безработно лице на длъжността "Хигиенист" е, че имиджът е важен елемент от корпоративно представяне на дружеството и от него зависи изборът му сред останалите маркетингови и рекламни компании, с които е наситен пазара. Ежедневната работа и срещи с потенциални клиенти, посещаващи презентационната зала и офиса на дружеството, налагат поддържането на високи нива на хигиена. Разходите за възнаграждения за всяко от лицата, включени в заетост, ще бъдат в размер на минималния осигурителен доход и всички дължими осигурителни вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на Кодекса на труда и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единичните групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011г за период от 12 месеца. Амбицията на Севън Сенс Айдиас ЕООД е да запази минимум 50% от новоразкритите работни места за срок минимум 12 месеца след приключване на дейностите по проекта, с което ще осигури устойчивост на работните места, по-висока и качествена заетост и намаляване на бедността. 44 900.00 39 654.18
Предоставяне на професионално обучение по професия "Сътрудник в маркетингови дейности" на 5 от вече заетите лица по проекта: Дейността има за цел да предостави обучение за придобиване на професия "Сътрудник в маркетингови дейности" (втора степен на професионална квалификация) на 5 представители от целевите групи на проекта. След включване в заетост и наемане на лицата от целевите групи по проекта, се предвижда провеждане на процедура за избор на изпълнител, според Постановление 118/20.05.2014 г. За провеждането на обучението по професията ще бъде избрана обучаваща организация, притежаваща валиден лиценз от НАПОО за професията и специалността, по която ще се обучават лицата (виж по-долу). 1. Обучение по професия 342020 „Сътрудник в маркетингови дейности“, специалност 3420201 „Маркетингови проучвания“ – втора степен на професионална квалификация; 2. Преподавателски състав с необходимата за дадената професия квалификация и опит; 3. Обучителни материали; 4. Изготвяне на присъствени списъци за участието на новонаетите лица в обучението; 5. Дистанционна форма на обучение, включваща онлайн платформа за обучение и виртуална класна стая; 6. Учебен план за провеждане на професионалното обучение; 7. Обща продължителност на обучението 660 учебни часа, съгласно изискванията на ЗПОО, от които не по- малко от 55% практика; 8. Издаване на документ, доказващ извършеното обучение за всеки един от участниците: Свидетелство за професионална квалификация по професия „Сътрудник в маркетингови дейности“. Обучението за придобиване на професия 342020 "Сътрудник в маркетингови дейности", специалност 3420201 "Маркетингови проучвания" (втора степен на професионална квалификация) ще се проведе в една група, тъй като в него ще бъдат включени 5 от новонаетите лица от целевите групи. През него ще преминат новоназначените лица на длъжностите Специалист маркетинг и реклама (1 лице), Организатор маркетинг (1 лице), Организатор реклама (1 лице), Организатор продажби и реклама (1 лице) и Сътрудник в маркетингови и рекламни дейности (1 лице). Във своята всекидневна дейност, всяка една от посочените длъжности ще осъществява и прилага разработената маркетингова и рекламна политика на дружеството. Това налага провеждането на обучение по пълната професия "Сътрудник в маркетингови дейности", тъй като тя най-всеобхватно определя задълженията, отговорностите, знанията и уменията, които следва да притежават всички новоназначени във вече посочените длъжности лица. Професионалното обучение ще стартира в началото на осмия месец на проекта, с оглед включване на максимален брой представители на целевите групи за постигане на максимална ефективност на обучението. Ще се провеждат по 7 учебни часа на ден и ще протичат успоредно с осъществяването на трудовата заетост на новонаетите лица. При възлагане на професионалното обучение, от изпълнителя ще бъде изисквано то да бъде, съгласно следните реквизити: - обучение по професия 342020 "Сътрудник в маркетингови дейности", специалност 3420201 "Маркетингови проучвания" - втора степен на професионална квалификация; - хорариум на обучението - 660 уч. ч., съгласно изискванията на ЗПОО, от които не по-малко от 55% практика; - включени лица в обучението от целевите групи по проекта: 5 лица; - издаден документ, доказващ извършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация по професия "Сътрудник в маркетингови дейности". С оглед на това, че професионалното обучение е с продължителност 660 учебни часа, са предвидени 5 месеца за извършване на обучението (от 8-ми до 12-ти проектен месец включително). 6 000.00 6 000.00
Закупуване на оборудване и обзавеждане за новоразкритите работни места : Дейността има за цел да предостави необходимото оборудване и обзавеждане за новоразкритите работни места в Севън Сенс Айдиас ЕООД, посредством което ще бъде възможно ефективното изпълняване на работните задължения на новонаетите лица. Предвижда се да бъде закупено оборудване и обзавеждане на новоразкритите работни места, както следва: 1. Офис обзавеждане: за новите работни места на новонаетите лица от целевите групи, назначени на длъжностите "Специалист маркетинг и реклама", "Организатор маркетинг", "Организатор реклама" и "Организатор продажби и реклама" и "Сътрудник в маркетингови и рекламни дейности". Необходимостта от закупуване на офис обзавеждане за тях (бюро, стол и шкаф за съхранение на документи по 1 бр. за всяко от работните места) е обоснована от факта, че основна част от задълженията на тези длъжности е свързана с изготвянето на рекламни материали и документи . В този смисъл, обособяването на самостоятелен работен кът, обзаведен с бюро, стол и шкаф, е минимално необходимо условие за ефективното осъществяване на работните функции. 2. Компютърно оборудване, в т.ч.: - преносими компютри с офис пакет - за новите работни места на лицата, назначени на длъжностите: "Специалист маркетинг и реклама", "Организатор маркетинг", "Организатор реклама" и "Организатор продажби и реклама" Необходимостта от закупуване на преносими компютри с офис пакет за тях (2 бр.) е обоснована от факта, че те ще бъдат отговорни за провеждането на презентации в градове из цялата страна, тъй като дружеството има клиенти от цялата страна. При посещението на клиенти извън столицата, или на място в техните офиси, служителите на новоназначени длъжности, ще трябва да предложат цялото портфолио от продукти и услуги, което може да се осъществи само посредством преносими компютри. - стационарен компютър с офис пакет - за новото работно място на назначения на длъжността: "Сътрудник маркетинг и реклама". Тъй като той ще осъществява комуникацията с клиентите от офиса на дружеството и няма да осъществява мобилност, за оборудване на работното му място е необходим стационарен компютър. 3. Професионална презентационна техника, включваща мултимедиен проектор и екран. Това оборудване ще бъде използвано в ежедневната работа новоназначените лица на следните длъжности: "Специалист маркетинг и реклама", "Организатор маркетинг", "Организатор реклама", "Организатор продажби и реклама", "Сътрудник в маркетингови и рекламни дейности". То ще бъде поставено в презентационната зала, в която е представят маркетингови и рекламни продукти, разработени за негови клиенти. Необходимостта от закупуването му е обоснована от факта, че то ще бъде използвано в ежедневната работа на служителите, по време на разработването на продуктите, тяхното обсъждане, както и при презентирането им пред крайните клиенти. 4. Почистваща техника и уреди: за новото работно място на лицето, назначено на длъжността "Хигиенист". Необходимостта от закупуване на почистваща техника и уреди (1 бр. прахосмукачка и 1 бр. хигиенна количка) е обоснована от факта, че презентационната зала и административния опит на дружеството, трябва да бъдат поддържани и почиствани ежедневно, тъй като се посещават всекидневно от външни клиенти. 18 000.00 17 851.23
Осигуряване на трудова медицина за новонаетите лица: Дейността има за цел да осигури за всички новонаети лица от целевите групи, назначени по трудови договор Служба по трудова дисциплина, съгласно изискванията на всички нормативни актове, отнасящи се за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. За новите работни места е необходимо, както следва: 1. Разработване и предоставяне на пакет от документи, които се изискват, съгласно Закона за безопасни условия на труд. 2. Разработване на фирмена програма за оценяване на риска при работа и при използване на оборудването. 3. Изготвяне на Оценка на риска на работното място и професионалния риск за всяко работно място и писмено предоставяне на становище за мерките, необходими за предотвратяване или намаляване нивото на риска. 4. Консултиране и подпомагане на работодателя за изграждане на Комитет/Група по условия на труд. 5. Задължително обучение на Комитет/Групата по условия на труд, съгласно Наредба № 4/1988 г. 6. Определяне на физиологични режими на труд и почивка на новонаетите лица от целевите групи. 1 200.00 1 158.00
Застраховка на закупеното оборудване и обзавеждане : Предвижда се закупеното оборудване да бъде застраховано. Това е необходимо, поради това, че оборудването е финансирано по ОП "РЧР" и следва да се извършва периодична инвентаризация на закупеното оборудване. Ще бъдат поставени стикери, на които ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на финансиращия фонд, логото на програмния период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. 500.00 100.55

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).