Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project proposal "Reconstruction of the street network in the municipality of Iskar" envisages the improvement of the transport and operational qualities of the road surfaces of 9 streets in four settlements in the municipality of Iskar, namely:
1. Reconstruction of "Asen Halachev" street from OT162 to OT169 in the village of Staroseltsi, Iskar municipality - provides direct connectivity of the village of Staroseltsi with higher class republican roads, namely - Republic road III-1307.
2. Reconstruction of the street network in the village of Pisarovo, Iskar municipality - "Hadji Dimitar" street - OK120-OK96 and "Tsanyo Matev" street - OK116-OK74 - provides direct connectivity of the village of Pisarovo with more high-class republican roads, namely - Republican road III-1308.
3. Reconstruction of "Kiril i Metodiy" street in the village of Dolni Lukovit, Iskar municipality, from OT176 to OT133 - The street proposed for reconstruction provides direct connectivity of the village of Dolni Lukovit with a higher class road, namely - PVN 1080.
4. Reconstruction of "Petrohan" Street from OT 129-138 to OT 154 in the town of Iskar
5. Reconstruction of "Stefan Karadzha" street from OT259 to OT266 in the town of Iskar - The street proposed for reconstruction provides direct connectivity to the town of Iskar with higher class republican roads, namely - Republic road III-1308.
6. Reconstruction of "Velko Krastev" street in the town of Iskar from OT63 to OT49
7. Reconstruction of "Lyuben Karavelov" street in the town of Iskar from OT72 to OT131
8. Reconstruction of "Todor Kableshkov" street in the town of Iskar from OT32 to OT49
9. Reconstruction of "Benkovska" street in the town of Iskar, from OT148 TO OT259 - The street proposed for reconstruction provides direct connectivity of the town of Iskar with higher class republican roads, namely - Republican road II-13.

The total square footage of the streets planned for reconstruction is 17,912.00 sq.m.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Строително-монтажни работи по проект "Реконструкция на улична мрежа в община Искър": С проектно предложение "Реконструкция на улична мрежа в община Искър" се предвижда подобряване на транспортно-експлоатационните качества на пътните настилки на девет улици в четири населени места в община Искър, а именно: 1. Реконструкция на ул.„Асен Халачев” от ОТ162 до ОТ169 в с.Староселци, община Искър - Предложената за реконструкция улица осигурява директна свързаност на с. Староселци с по-висок клас републикански пътища, а именно - Републикански път III-1307. 2. Реконструкция на улична мрежа в с. Писарово, община Искър -ул.“Хаджи Димитър“ - ОК120-ОК96 и ул.“Цаньо Матев“-ОК116-ОК74- Предложената за реконструкция улица осигурява директна свързаност на с. Писарово с по-висок клас републикански пътища, а именно - Републикански път III-1308. 3. Реконструкция на ул.„Кирил и Методий” в с. Долни Луковит, община Искър, от ОТ176 до ОТ133 - Предложената за реконструкция улица осигурява директна свързаност на с. Долни Луковит с по-висок клас път, а именно – PVN 1080. 4. Реконструкция на ул „Петрохан” от ОТ 129-138 до ОТ 154 в гр.Искър 5. Реконструкция на ул. „Стефан Караджа” от ОТ259 до ОТ266 в гр.Искър - Предложената за реконструкция улица осигурява директна свързаност на гр. Искър с по-висок клас републикански пътища, а именно - Републикански път III-1308. 6. Реконструкция на улица „Велко Кръстев” в гр.Искър от ОТ63 до ОТ49 7. Реконструкция на улица „Любен Каравелов” в гр.Искър от ОТ72 до ОТ131 8. Реконструкция на улица „Тодор Каблешков” в гр. Искър от ОТ32 до ОТ49 9. Реконструкция на улица „Бенковска“ в гр. Искър, от ОТ148 ДО ОТ259 - Предложената за реконструкция улица осигурява директна свързаност на гр. Искър с по-висок клас републикански пътища, а именно - Републикански път II-13. Общата квадратура на предвидените за реконструкция улици е 17 912,00 кв.м. Целта на проекта е рехабилитация или реконструкция на уличните платна и принадлежности към тях, с което да се гарантира носимоспособността и равността на улиците. Да се направи пътна конструкция с трайно покритие, подобряване на отводняването и транспортно-експлоатационното състояние, с оглед осигуряване на безопастност и комфорт на движението на МПС. Предвижда се фрезоване на съществуващата асфалтова настилка, профилиране на трошенокаменната настилка и полагане на асфалтобетон. Износващ пласт от плътен асфалтобетон и асфалтова смес за долен пласт на покритието (биндер).Предвижда се подмяна на съществуващите бетонови бордюри с нови, както и изграждането на нови бетонови бордюри там където липсват. Предвижда се многопластова конструкция, която се оразмерява според „Ръководството за оразмеряване на асфалтови настилки” на ЦЛПМ към ИА „ПЪТИЩА” от 2003г. и начин описан в раздел IX, с помощта на оразмерителната таблица за изчисляване дебелините на конструктивните пластове чрез последователно разглеждане на всеки пласт от горе на долу. Извършени са и проверка на напреженията на срязване, проверка на напреженията на опън и проверка на конструкцията срещу опасно замръзване. Избрана е тип настилка, изградена от асфалтови пластове: – плътен асфалтобетон, асфалтова смес за основен пласт на покритието /битумизиран трошен камък/ и основен пласт от несортирани едрозърнести минерални материали. Подхода за оразмеряването е направена така, че дебелината на конструкцията да е икономически най-изгодна, като се спазват всички нормативните документи . Съгласно табл.9.6 от Ръководството за оразмеряване на асфалтови настилки взимаме категория на движение леко, осовото натоварване от 100kN и необходимият модул от 160 Мра, което отговаря на 20 ОА/ДЕН /оразмерителни автомобила на денонощие/. 1 847 906.32 0.00
Строителен надзор по проект "Реконструкция на улична мрежа в община Искър".: Строителния надзор ще се изпълнява в задължителния обхват съобразено изискванията на Закона за устройство на територията, Изискванията на Наредба 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строителството в Република България. Изпълнителят осъществяващ строителният надзор е длъжен: а)да притежава валиден Лиценз за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ; б)да упражнява строителен надзор в съответствие с чл.168 от Закон за устройство на територията, като носи отговорност за: -законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 - 3; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; в) да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ ; Изпълнителят упражняващ строителен надзор ще извършва следните дейности: а)подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба №: 3 от 31.07.2003г.; б) представлява Възложителя и защитава неговите интереси пред строителя; в)вписва всички свои предписания и заповеди в заповедната книга на строежа; г)се задължава след завършване на строежа да състави технически паспорт, съгласно чл. 176А от ЗУТ, в обхвата и съдържанието на Наредба № 5/28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите (в случай, че е необходимо съгласно закона и извършените СМР); д)следи за наличие на всички предвидени от законодателството разрешителни документи (лицензи, сертификати и др.), издавани от упълномощените контролни органи; е)следи за осигурени от строителя безопасни условия на труд при извършване на СМР, наличие на актуализирани инструкции по безопасност и здраве на труда, необходимите предпазни и информационни средства и др.; ж)следи за осигурени от строителя средства за индивидуална защита на всеки работник в съответствие с нормативните изисквания. з)следи за навременното изграждане от строителя на всички временни съоръжения като скелета, подходи, диги, рампи и др., необходими за извършване на строително-монтажните работи на обекта, както и за тяхното отстраняване след приключване на работата. и)следи за спазване на всички изисквания по НАРЕДБА № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; к)при нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението; След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя; Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството. 36 056.71 0.00
Авторски надзор проект "Реконструкция на улична мрежа в община Искър": Дейностите, който ще извършва изпълнителя на дейността авторски надзор по проект "Реконструкция на улична мрежа в община Искър" са следните: - Осъществява пълни, адекватни и съобразени изцяло с изискванията па Възложителя дейности за упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР по изготвения инвестиционен проект във всички отделни негови части до издаване на „Разрешение за ползване”, респективно „Удостоверение за въвеждане в експлоатация”. - Посещения на обекта (строежа) по време на упражняване на авторския надзор. Изпълнителят се явява за упражняване на авторски надзор при всяко повикване от страна на инвеститорския контрол в срока, посочен от него, като не възпрепятства изпълнението на СМР; - Съдействие на община Искър при реализацията на проекта; - Експертни дейности и консултации; - Изготвяне и заверка на екзекутивна документация; - Участие в приемателна/и комисия/и; - Упражнява качествено авторски надзор, съгласно нормативните изисквания, касаещи проектирането и изпълнението на строителството - Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. - Упражнява Авторски надзор по смисъла на чл. 162 от ЗУТ и носи отговорност за изпълнение на строежа съобразно одобрения инвест. проект и изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; - Присъства при съставяне и подписва протоколите и актовете съобразно Наредба № 3/31.07.2003г.; - Контролира изпълнението на всички СМР в съответствие с проекта, техническите правила, условия и изисквания; - Консултира Възложителя професионално за необходимостта и целесъобразността от исканите или налагащи се промени, като участва в обсъждането и вземането на решения за тях; - Упражнява авторски надзор в присъствието на инвеститорски контрол, посочен от Възложителя на обекта; - Внася и отразява в процеса на строителството направените изменения на проекта след одобряването им от Възложителя; - Нарежда чрез вписване в заповедната книга на обекта отстраняването в определен срок на некачествено извършени работи и допуснати отклонения от утвърдения проект, вложени в строежа или доставени некачествени и нестандартни материали, конструкции и изделия; - За проблеми, възникнали при изграждането на обекта, да дава незабавно компетентни решения и оказва техническа помощ, в срокове посочени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. - Представя становища и предписания, като вписва в заповедната книга на обекта всички взети решения, промени и/или уточнения на възникналите въпроси в хода на строителството. - Записва в заповедната книга на строежа предписания за изпълнението на строителството или на отделни СМР при установени нарушения и отклонения от утвърдения проект; - Вписва в заповедната книга на обекта състоянието на прегледаните работи и всички нареждания дадени от него по изпълнение на строителството; - Извършва проверки за спазване на дадените от него разпореждания; - Проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ стр. надзор спазването на условията за безопасност, съгл. проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; - Проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ стр. надзор спазване на изискванията за ЗБУТ и ВОБД; - Изготвя и съгласува екзекутивни чертежи, съгласно чл.175, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; - Участва в удостоверяването с акт годността на конструкцията преди започване на довършителните работи; - Предлага на Възложителя да не изплаща на строителя некачествено извършени СМР, когато не са отстранени или поправени своевременно. 18 028.35 0.00
Консултантски услуги за управление на проект "Реконструкция на улична мрежа в община Искър".: Предоставянето на Консултантски услуги в процеса на управление, изпълнение и отчитане на проект "Реконструкция на улична мрежа в община Искър" е важен компонент за реализирането му. Ефективното, управление, изпълнение и отчитане на проекта ще допринесе до постигане на заложените индикатори за въздействие и резултат. В рамките на настоящата дейност на община Искър ще се предоставят консултантски услуги свързани с управление, изпълнение и отчитане на проекта, както следва: - Осигуряване стриктното изпълнение и недопускане на съществени отклонения от договора за безвъзмездна финансова помощ, сключен между Община Искър и Държавен фонд «Земеделие»; - Предоставяне на консултантска помощ на община Искър при изготвянето на доклади, становища, писма и кореспонденция със заинтересованите страни относно управлението, изпълнението и отчитането на проекта, както и участие в срещи между представители на Бенефициента – община Чиопровци и заинтересованите страни; - Предоставяне на консултантски услуги на община Искър в процеса на верификация на разходите по проекта, както и по изготвяне и подаване на искания/заявки за средства чрез ИСУН 2020 пред Държавен фонд «Земеделие» - Разплащателна агенция; - предоставяне на консултантска помощ на община Искър в процеса на осъществяване на документални проверки (верификации) върху представените от изпълнителите по отделните договори фактури и други документи с еквивалентна доказателствена стойност. Проверката ще включва проверки на: 1. реквизитите на съответния документ - името на Държавен фонд «Земеделие», № на Договора за БФП и името и № на проекта да са посочени в основанието за плащане на фактурите; 2. точността на заявените суми включваща – (1) при договори за услуги ще се проверява дали е спазена схемата за плащане, приемо-предавателните протоколи за свършената работа и платеното до момента; (2) при договори за доставка ще се проверява по съответния договор какво вече е доставено и разплатено; при договори за строителство ще се проверява дали разходите за съответните СМР не са вече поискани); 3. допустимостта на разходите - ще се проверява дали разходът е в съответствие с договора с конкретния изпълнител, с ценовата оферта, когато тя позволява, както и с начинът на плащане, заложен в съответния договорите с изпълнител; 4.приложени документи, за да се получи увереност, че направените разходи отговарят на физическото изпълнение. От съществено значение за успешната реализация и отчитане на проектите е тяхното добро познаване и стриктно изпълнение. В тази връзка консултанта ще извършва цялостен преглед, както на подготвения инвестиционен работен проект, така и на актовете и протоколите по време на строителството, а също и другите подкрепящи документи към исканията за плащане – сертификати, гаранции и др. От ключово значение за успешното изпълнение на дейностите и приключване на договора за безвъзмездна финансова помощ е ефективното и ефикасно финансово управление на паричните потоци. Успешното управление на паричните потоци по проекта е решаващо за ритмичността на плащанията и верифициране на искания от страна на Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция. Управлението, изпълнението и отчитането на съответния проект е онзи елемент, който сам по себе си включва същината на реализиране на проекта. Този етап се характеризира с техническото и финансово изпълнение на проекта. Именно в тази си част ще проличи реалната ситуация и роля на проектите, както и практическото им отражение върху местното население и региона като цяло. Качественото управление, изпълнение и отчитане на проектите, несъмнено ще създаде благоприятна предпоставка за получаване на максимален размер субсидия, посредством която ще се постигнат всички желани резултати и компоненти. Крайния срок за изпълнение на съответната дейност е до датата на внасяне на искане/заявка за окончателно плащане по финансирания проект. 18 028.35 0.00
Информация и комуникация по проект "Реконструкция на улична мрежа в община Искър": Целта на дейността е осигуряване на публичност и информиране на обществеността за основните цели, дейности, очаквани и постигнати резултати от проекта, както и промотиране на програмата и приноса на Европейския Съюз. Информирането на широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Програмата за развитие на селските райони 2014-2020, е отговорност на всеки бенефициент. Основните цели на дейностите по информация и публичност са свързани с повишаване обществената осведоменост и прозрачността по отношение на финансирането на проекта по ПРСР 2014 -2020; информиране широката общественост за ролята, която играе ЕС, съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; гарантиране прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти; информиране за източника на европейско съфинансиране. При изпълнението на дейността ще се следи спазването на мерките за публичност, съгласно изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-202 г., публикуван на сайта на Държавен фонд "Земеделие" - http://www.dfz.bg/bg/prsr-2014-2020/prsr--2014-2020-pulic/. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от община Искър изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез чрез поставяне на: 1. Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, прието от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; 2. Упоменаване на фонда или фондовете, които оказват подкрепа на проекта; 3. Общото лого на програмен период 2014-2020 г. Във връзка с изпълнение на дейността Община Искър ще включи на уеб-сайта на общината кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва, че финансиращата Оперативна програма за развитие на селските райони се осъществява с подкрепата на Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. По време на изпълнение на дейността община Искър ще постави на видно за обществеността място /в близост до строителните площадки/ временен билборд/ове. На билборда/овете ще се отбележи приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет, емблемата на ЕС и упоменаването на "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименование на Програмата за развитие на селските райони, наименование на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Не по-късно от три месеца след приключване на проекта община Искър ще постави постоянен билборд/ове на видимо за обществеността място. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).