Управление на проекта: Цели: Управление на проекта и съгласуване дейността на партньорите помежду им. Целта е пълна координация на проекта при планиране и проверка на изпълнението на отделните задачи. Координацията на проекта от административна и техническа гледна точка включва: връзка с УО на ОПИК за осъществяване на адекватно докладване, проверка и отчитане на изпълнението на отделните етапи и на целия проект; финансово управление на проекта; осъществяване на добра комуникация между партньорите в проекта; управление на риска на изследването и актуализиране на отделните планове на разработката.
Описание на задачите по дейност №1:
Д1.Зад.1:Начало. Обсъждане на задачите и съвместната работа между партньорите. Организиране на първа работна среща между партньорите.
Д1.Зад.1.1:Съгласуване на административно-управляващите процедури.
Д1.Зад.1.2:Определяне на специалистите в управляващия комитет на консорциума (партньорите),отговорни за изпълнението на всички задачи на проекта. Определяне и на отговорник по експлоатационното изследване на получените приложни изследователски резултати.
Д1.Зад.1.3:Определяне на задачите на всеки партньор. Определяне на изпълнителите на всяка задача. Проверка на изпълнението на всяка задача.
Д1.Зад.1.4:Определяне на процедурите за вземане на решения, за комуникация, за отчитане на получените резултати.
Д1.Зад.2:Планиране на проектните задачи.
Подготвяне на подробен работен план за задачите на всеки партньор и резултатите, които трябва да се получат. Работният план трябва да съдържа организационната структура, индивидуалните задачи и отговорността на отделните членове на колектива.
Д1.Зад.3:Осигуряване на текущ контрол на изпълнение на задачите по проекта. Провеждане на текущ контрол на изпълнението на проекта и координиране на този контрол между партньорите. Така ще се осигури изпълнение на задачите качествено и в срок.
Д1.Зад.4:Администриране и управление на финансовите разходи. Текущо следене на разпределението на финансовите средства и тяхното изразходване за изпълнението на задачите на проекта. |
0.00
|
0.00
|
Проучвателна фаза.: Д2. Проучвателна фаза
Д2.Зад1 Научен обзор, изследващ „контролни уреди за регистриране на данните за движението“, предназначени да бъдат монтирани в пътни превозни средства, за да показват, регистрират, разпечатват, съхраняват и извеждат автоматично или полуавтоматично данни за движението, включително за скоростта, на тези превозни средства в и за определени периоди на дейност на техните водачи. Изследване на съществуващите системни решения.
Д2.Зад1.1 Анализ на функционалните възможности на съществуващите „контролни уреди за регистриране на данните за движението“
Д2.Зад1.2 Концептуализация на системно решение, интегриращо изискванията на регламент (ЕЕС) 3821/85/Анекс 1B, посочващ че, всички дигитални тахографи трябва да работят на един и същ принцип , да използват едни и същи пиктограми и структура на данни. Развитие на нова функционална архитектура в посока интелигентни решения за логистично осигуряване на транспортната дейност. Анализ на техническите възможности за проектиране на електронен цифров тахограф от второ поколение с подобрена защита и функционалност интегриран в състава на интелигентна транспортна система за логистично осигуряване на транспортната дейност.
|
60 000.00
|
33 750.11
|
Изследване и разработка на системна архитектура на електронен цифров тахограф от второ поколение с подобрена защита и функционалност интегриран в състава на интелигентна транспортна система за логистично осигуряване на транспортната дейност. : Изследване и разработка на системна архитектура на електронен цифров тахограф от второ поколение с подобрена защита и функционалност интегриран в състава на интелигентна транспортна система за логистично осигуряване на транспортната дейност.
Описание (до 4 000 символа)0
Д3.Зад1 Избор на системна архитектура на електронен цифров тахограф от второ поколение с подобрена защита и функционалност:
- Дистанционен системен мониторинг върху картата на водача и възможност за архивиране на данните в отдалечен сървър. Възможност за сваляне на данни от картите на водача и запаметяващото устройство на тахографа и изпращане по GSM/GPRS/3G до диспечерски пункт в реално време.
- Наличие на система за параметричен контрол с цел повишаване на безопасността на транспорта.
Иновативния ЕЦТ ще получава данни по интерфейс от смарт гривна за физиологичното състояние на водача.
Иновативния ЕЦТ ще получава данни за водача от система за интелигентен видеоанализ (разпознаване на образи) или биометрична идентификация на водача чрез пръстов отпечатък, за да се предотврати нерегламентиран достъп до превозното средство.
В сравнение със стандартните решения, отчитащи информация основно за скоростта на движение, за изминатия път и местоположението на превозното средство, предложеният дигитален тахограф ще бъде оборудван с интерфейс, така че записаните в него данни да могат да се ползват от други системи.
- Настройка и еталониране без специализирано оборудване. В иновативния продукт ЕЦТ настройването и калибрирането ще се извършва с помощта на бутони върху панела на тахографа, с помощта на стандартна USB клавиатура или с помощта на USB флаш устройство, на което е записан файлът с качените параметри, с помощта на персонален компютър. Това многократно опростява обслужването и спестява време и средства.
- Гласова връзка с диспечерски пункт. Осигурената връзка с диспечерски пункт е от особено значение за бързината на реакция и взимането на адекватни решения относно управлението на транспортния процес, както и за решаване на възникнали критични и аварийни ситуации. В цифровия тахограф ще се имплементира функционалност на мобилен телефон, която ще позволява връзка с диспечерския пункт чрез глас или SMS известяване.
- Автоматична информация за състоянието и местоположението на превозното средство при движение и аварийни ситуации (удар, критични ъгли на наклон на превозното средство) . В ЕЦТ ще бъде разработена и вградена GPS тракинг система за проследяване на местоположението. Вградената онлайн система за наблюдение и мониторинг, ще позволява:
— извършване на контрол върху движението на МПС и/или служителите;
— контрол на поведението на водачите на МПС;
— създаване на маршрути за работа и зони на обслужване;
- Повишена надеждност: 1 час работа при изключено захранване. Алтернативните решения спират работа и губят информация при изключено захранване веднага или в рамките на 3-4 минути.
- Разширен диапазон на работно напрежение - до 150V. |
59 400.00
|
92 427.76
|
Изследване и разработка на хардуерна платформа.: Д4.Зад1 Формулиране на техническите изисквания към хардуерната платформа
Д4.Зад1. 1 Въз основа на проучванията извършени по дейности 2 и 3 се разработва подробно техническо задание с техническите изисквания и спецификация.
Д4.Зад2 Разработване и изследване на схемно решение и печатни платки на хардуерната платформа
Д4.Зад2.1 Симулация и анализ на работоспособността на системните решения и системите за защита на етап проектиране
Д4.Зад2.2 Разработване физическия слой на интерфейсите за комуникация на хардуерната платформа
Д4.Зад3 Проектиране и изследване на механичната конструкция на разработваното системно решение (продуктова иновация)
Д4.Зад3.1 Изготвяне на чертежи на механични детайли и възли |
115 399.38
|
93 664.00
|
Изследване и разработка на софтуерната платформа( Firmware (FW)): Изследване и разработка на софтуерната платформа (Firmware)
FW - Фърмуерът е софтуерния компонент, който осигурява функциите, позволяващи взаимодействате с хардуера на устройството.
Д5.Зад1 Дефиниране на софтуерния модел
Д5.Зад1. 1 Изследване на различни модели софтуерни процеси и стартиране разработката на фърмуера на платформата база развойни модули (Evaluation Modules).
Д5.Зад1. 2 Разработване на математически модел на метода за еталониране без специализирано оборудване
Д5.Зад1. 3 Разработване на модул за проследяване на местоположението.
Д5.Зад1. 4 Разработване на модул за дистанционен системен мониторинг върху картата на водача и възможност за архивиране на данните в отдалечен сървър.
Д5.Зад1. 5 Разработване на модул осигуряващ гласова връзка с диспечерски пунк.
Д5.Зад1. 6 Разработване на модул за автоматична информация за състоянието и местоположението на превозното средство при движение и аварийни ситуации (удар, критични ъгли на наклон на превозното средство).
Д5.Зад1. 7 Разработване на модул за биометричен контрол, включващ интелигентен видеонализ и разпознаване на образи или разпознаване по пръстов отпечатък.
Д5.Зад1. 8 Разработване на логическото ниво на интерфейса за получаване на данни по интерфейс от смарт гривна за физиологичното състояние на водача
Д5.Зад1. 9 Извършване на имплементация на избрания модел на софтуер |
183 777.56
|
65 355.98
|
Физическо моделиране: Д6. Задача1. Физическо моделиране и синтез на ЕЦТ (електронен цифрав тахограф) от второ поколение с подобрена защита и функционалност интегриран в състава на интелигентна транспортна система за логистично осигуряване на транспортната дейност
Поддейност1. Изработване на физически модел на схемно решение и печатни платки на хардуерната платформа
Поддейност2. Изработване и имплементирание на управляващ софтуер (Firmware)
Поддейност3. Изработване на приспособления и екипировка по спецификация.
Поддейност4. Изработване на механичните и корпусни детайли.
Поддейност7. Синтез на физически модел на цялостно изделие. |
25 200.00
|
21 821.23
|
Експериментални изследвания на физически модел.: Д7. Задача1. Експериментално изследване на физическият модел в операционна среда .
Поддейност1. Разработване на методика за експериментално изследване.
Д7. Задача 2. Изпитание на прототип.
Д7. Задача 3. Анализ на резултатите от проведените изпитания.
Поддейност1. Изготвяне на доклад от проведените изпитания
Поддейност2. Проучване на технологични възможности за призводство.
Поддейност3. Предложение за използване на направените изследвания в практиката на СД Дизайн.
|
51 600.00
|
18 205.93
|
Информация и публичност: Като част от дейността с оглед изпълнение на задълженията по Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация ще се извършат следните дейности - информиране на персонала и обществото за резултатите от проекта чрез провеждане на 1 пресконференция, 2 публикации в електронни или печатни медии, 1 информационна табела, 100 бр дипляни.
Дейностите включват:
1. Организиране и провеждане на 1 (една) пресконференция, в края на проекта, с цел постигане на информираност относно заложените и постигнатите резултати и ползи, свързани с изпълнението на проекта
2. Две публикации в електронни и печатни медии
3. Една информационна табела, изработени в съответствие с графичните и текстовите изисквания
4. Постоянна табела , изработена в съответствие с графичните и текстовите изисквания
5 . Обозначение с необходимите лога и реквизити на всички документи, създавани във връзка с изпълнение на проекта.
|
2 000.00
|
1 599.97
|