Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 227 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

„Social service ‘Hot lunch – 2016’. 
The social service is designed and aims to improve the quality of life by providing hot meals to 350 individuals on monthly support under the order and terms and conditions of art. 9 from the Regulations for implementing the law on social assistance to persons with proven lack of income and no relatives to take care of them, to persons who live alone and receive minimal pension for experience and retirement age; ones with disability; on survivors' pensions; on pensions unrelated to work experience; to wandering and homeless children and people; to persons from vulnerable groups, like third-country nationals, by the order of §1.p.17 from the Additional regulations from the Law on Asylum and Refugees by providing them with a warm midday meal for 959 days from 01.07.2016 to 30.04.2020. The hot lunch will be provided only on weekdays.“

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Заявления по образец за ползване на социалната услуга по Проект "Заповядай обяд" ще се приемат в Единен обслужващ център (ЕОЦ) в общинска администрация Брегово от 13.06.2016г. до 30.04.2020 г. Чрез Комисия определена със Заповед на Кмета на общината ще се извърши подбор на лицата от целевите групи за включване в Проект "Заповядай обяд". След извършване на подбор , Комисията ще излезе с Протокол и списък с лицата допуснати за ползване на социалната услуга , обявен на видно място в сградата на общината. Целевите групи на които ще се предоставя социалната услуга и броя лица които ще се ползват от топлият обяд са както следва: Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП , семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си, общо 350 лица” 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти : Доставката на хранителни продукти ще се извърши от фирми спечелили обществени поръчки по реда на ЗОП , при пълна прозрачност и изисквания на националното законодателство.Община Брегово има сключени договори с 4 / четири / фирми за доставка на хранителни продукти . Седем от договорите за доставка на хранителни продукти са в сила от 20.10.2015г. а четири от 20.01.2016г. Прогнозната цена на договорите е на стойност 500 000лв. , което не налага обявяване на нова процедура за доставка във връзка с кандидатстването по проект "Осигуряване на топъл обяд - 2016" Предоставянето на топлият обяд ще стартира от 01.07.2016г. , ще се предоставя само в работни дни . Общият брой дни е 881 със срок до 31.12.2019г. както следва: м.юли 2016г. - 21 работни дни ; м.август 2016г. - 23 работни дни ; м.септември 2016г. - 20 работни дни ; м.октомври 2016г. - 21 работни дни ; м.ноември - 22 работни дни ; м.декември 2016г. - 21 работни дни ; м.януари 2017г. - 22 работни дни ; м.февруари 2017г.- 20 работни дни ; м.март 2017г. - 22 работни дни ; м.април 2017г. - 18 работни дни ; м.май 2017г. – 20 работни дни ; м.юни 2017г. – 22 работни дни ; м.юли 2017г. – 21 работни дни ; м.август 2017г. – 23 работни дни ; м.септември 2017г. – 19 работни дни ; м.октомври 2017г. – 22 работни дни и м.ноември 2017г. – 22 работни дни, месец декември - 18 работни дни.за 2018г. – 249 работни дни и 2019г. – 252 работни дни .Общият брой на лицата от целевите групи , определени да получават топъл обяд е 350 лица. Домашен социален патронаж разполага с достатъчен персонал за приготвянето на храната за предоставянето на топлият обяд. Персоналът имат нужното образование , квалификация и богат опит в приготвянето на храна. Домашен социален патронаж в с дългогодишни традиции в предоставянето на хляб, кисело мляко и храна по домовете на патронажниците , които са заявили желанието си за ползване на този вид услуга. Кухнята разполага с нужното оборудване както за приготвяне така и за съхранение на хранителни продукти според изискванията и наредбите към Закона за храните. Домашен социален патронаж разполага със складови помещения , оборудвани с хладилна техника за съхраняването на хранителните продукти. Наличната хладилна техника е за дълбоко замразяване и за охладени продукти. Кухнята разполага с газови готварски печки и пекарни , чийто капацитет позволява приготвянето на обяда за 350 лица. Към кухнята има складово помещение оборудвано с рафтове за съхранение на съдовете за приготвянето на храната. Към кухнята разполагаме с обществена трапезария която е оборудвана с маси и столове , мивки , санитарни възли и всичко необходимо за предоставянето на обяд на лицата които желаят да консумират обяда на място. Персонала в Домашен социален патронаж които ще бъде ангажиран с приготвянето на топлият обяд се състои от трима готвачи , двама помощник готвачи, двама кухненски работници един домакин , един калкулант , един социален работник и двама шофьори. Домашен социален патронаж разполага с два броя коли , които ще бъдат ползвани в разнасянето на храната по домовете на потребителите в гр.Брегово и в селата от общината. За успешното реализиране на дейностите по проекта ще бъдат ангажирани доброволци. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00279-2015-0001 и № на договори с избрани изпълнители №28, №29, № 30,№31, №32, №33, №34 и №35 от 20.10.2015г.; Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00279-2015-0003 и № на договори с избрани изпълнители №2, №3 и №4 от 20.01.2016г. Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00279-2018-0002 и № на договори с избрани изпълнители №№ 44, 42 , 45,47,48 и 50 от 23.10.2018г., № 46 от 24.10.2018г. , №49, 51 и 52 от 25.10.2018г., със срок на договорите до месец октомври 2020г. 706 437.14 706 863.10
Осигуряване на топъл обяд: Община Брегово кандидатства с един брой трапезария , която ще се помещава в сградата на Домашен социален патронаж с адрес гр.Брегово , ул."Александър Стамболийски " № 4 . В сградата се помещава кухнята в която ще се приготвя храната .Домашен социален патронаж разполага със столова в която ще се хранят одобрените лица за ползване на социалната услуга.Домашен социален патронаж разполага с издадени удостоверения по чл.12 от ЗХ. Домашен социален патронаж разполага с достатъчно оборудване за приготвяне на топлият обяд и с достатъчно човешки ресурс за приготвянето му. 35 321.86 30 670.48
Предоставяне на съпътстващи мерки: Екипът за администриране на Проекта ще бъде ангажиран с изготвяне и реализацията на съпътстващите мерки.Предоставяне на групови и индивидуални консултации , подкрепа и съдействие за реализиране на базата на конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. Запознаване с възможности за ползване на други социални и административни услуги на територията на общината, подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги , консултации за здравословно и балансирано хранене.Осъществяване на контакти с други институции : Дирекция"Социално подпомагане" , Дирекция "Бюро по труда" и др. Предоставянето на съпътстващите мерки за лицата от целевата група ще се осъществяват в отговор на индивидуалните потребности на лицата, ползващи социалната услуга "Топъл обяд". Общински служител и при необходимост консултанти ще оказват подкрепа и консултиране в отговор на конкретни нужди, ще оказват съдействие при попълване на документи за ползване на административни общински услуги и ще подпомагат достъпа до здравни, образователни и други социални услуги, предоставяни на територията на общината. С цел осигуряване на социална подкрепа на потребителите, съпътстващите мерки ще се предоставят ежемесечно в отговор на установените конкретни потребности. От проведените срещи и индивидуални или групови консултации ще бъдат изготвяни протоколи. Съпътстващите мерки ще се предоставят от служител на общината. При необходимост ще бъдат ангажирани експерти и консултанти в зависимост от потребностите на целевата група. 35 321.85 38 643.45

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).