Определяне на целевите групи: Заявления по образец за ползване на социалната услуга по Проект "Заповядай обяд" ще се приемат в Единен обслужващ център (ЕОЦ) в общинска администрация Брегово от 13.06.2016г. до 30.04.2020 г. Чрез Комисия определена със Заповед на Кмета на общината ще се извърши подбор на лицата от целевите групи за включване в Проект "Заповядай обяд". След извършване на подбор , Комисията ще излезе с Протокол и списък с лицата допуснати за ползване на социалната услуга , обявен на видно място в сградата на общината. Целевите групи на които ще се предоставя социалната услуга и броя лица които ще се ползват от топлият обяд са както следва: Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП , семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си, общо 350 лица” |
0.00
|
0.00
|
Закупуване на хранителни продукти : Доставката на хранителни продукти ще се извърши от фирми спечелили обществени поръчки по реда на ЗОП , при пълна прозрачност и изисквания на националното законодателство.Община Брегово има сключени договори с 4 / четири / фирми за доставка на хранителни продукти . Седем от договорите за доставка на хранителни продукти са в сила от 20.10.2015г. а четири от 20.01.2016г. Прогнозната цена на договорите е на стойност 500 000лв. , което не налага обявяване на нова процедура за доставка във връзка с кандидатстването по проект "Осигуряване на топъл обяд - 2016" Предоставянето на топлият обяд ще стартира от 01.07.2016г. , ще се предоставя само в работни дни . Общият брой дни е 881 със срок до 31.12.2019г. както следва: м.юли 2016г. - 21 работни дни ; м.август 2016г. - 23 работни дни ; м.септември 2016г. - 20 работни дни ; м.октомври 2016г. - 21 работни дни ; м.ноември - 22 работни дни ; м.декември 2016г. - 21 работни дни ; м.януари 2017г. - 22 работни дни ; м.февруари 2017г.- 20 работни дни ; м.март 2017г. - 22 работни дни ; м.април 2017г. - 18 работни дни ; м.май 2017г. – 20 работни дни ; м.юни 2017г. – 22 работни дни ; м.юли 2017г. – 21 работни дни ; м.август 2017г. – 23 работни дни ; м.септември 2017г. – 19 работни дни ; м.октомври 2017г. – 22 работни дни и м.ноември 2017г. – 22 работни дни, месец декември - 18 работни дни.за 2018г. – 249 работни дни и 2019г. – 252 работни дни .Общият брой на лицата от целевите групи , определени да получават топъл обяд е 350 лица.
Домашен социален патронаж разполага с достатъчен персонал за приготвянето на храната за предоставянето на топлият обяд. Персоналът имат нужното образование , квалификация и богат опит в приготвянето на храна. Домашен социален патронаж в с дългогодишни традиции в предоставянето на хляб, кисело мляко и храна по домовете на патронажниците , които са заявили желанието си за ползване на този вид услуга. Кухнята разполага с нужното оборудване както за приготвяне така и за съхранение на хранителни продукти според изискванията и наредбите към Закона за храните.
Домашен социален патронаж разполага със складови помещения , оборудвани с хладилна техника за съхраняването на хранителните продукти. Наличната хладилна техника е за дълбоко замразяване и за охладени продукти. Кухнята разполага с газови готварски печки и пекарни , чийто капацитет позволява приготвянето на обяда за 350 лица. Към кухнята има складово помещение оборудвано с рафтове за съхранение на съдовете за приготвянето на храната. Към кухнята разполагаме с обществена трапезария която е оборудвана с маси и столове , мивки , санитарни възли и всичко необходимо за предоставянето на обяд на лицата които желаят да консумират обяда на място.
Персонала в Домашен социален патронаж които ще бъде ангажиран с приготвянето на топлият обяд се състои от трима готвачи , двама помощник готвачи, двама кухненски работници един домакин , един калкулант , един социален работник и двама шофьори.
Домашен социален патронаж разполага с два броя коли , които ще бъдат ползвани в разнасянето на храната по домовете на потребителите в гр.Брегово и в селата от общината.
За успешното реализиране на дейностите по проекта ще бъдат ангажирани доброволци.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00279-2015-0001 и № на договори с избрани изпълнители №28, №29, № 30,№31, №32, №33, №34 и №35 от 20.10.2015г.; Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00279-2015-0003 и № на договори с избрани изпълнители №2, №3 и №4 от 20.01.2016г. Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00279-2018-0002 и № на договори с избрани изпълнители №№ 44, 42 , 45,47,48 и 50 от 23.10.2018г., № 46 от 24.10.2018г. , №49, 51 и 52 от 25.10.2018г., със срок на договорите до месец октомври 2020г. |
706 437.14
|
706 863.10
|
Предоставяне на съпътстващи мерки: Екипът за администриране на Проекта ще бъде ангажиран с изготвяне и реализацията на съпътстващите мерки.Предоставяне на групови и индивидуални консултации , подкрепа и съдействие за реализиране на базата на конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи.
Запознаване с възможности за ползване на други социални и административни услуги на територията на общината, подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги , консултации за здравословно и балансирано хранене.Осъществяване на контакти с други институции : Дирекция"Социално подпомагане" , Дирекция "Бюро по труда" и др. Предоставянето на съпътстващите мерки за лицата от целевата група ще се осъществяват в отговор на индивидуалните потребности на лицата, ползващи социалната услуга "Топъл обяд". Общински служител и при необходимост консултанти ще оказват подкрепа и консултиране в отговор на конкретни нужди, ще оказват съдействие при попълване на документи за ползване на административни общински услуги и ще подпомагат достъпа до здравни, образователни и други социални услуги, предоставяни на територията на общината. С цел осигуряване на социална подкрепа на потребителите, съпътстващите мерки ще се предоставят ежемесечно в отговор на установените конкретни потребности. От проведените срещи и индивидуални или групови консултации ще бъдат изготвяни протоколи. Съпътстващите мерки ще се предоставят от служител на общината. При необходимост ще бъдат ангажирани експерти и консултанти в зависимост от потребностите на целевата група. |
35 321.85
|
38 643.45
|