Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Our company is applying for the purchasing of the following equipment:
-High-vacuum system for applying optical coatings for the ultraviolet UV, visible VIS and near-infrared NIR regions of the spectrum. Technical specifications: stainless steel vacuum chamber and dome-holders; pump system for high vacuum; electron beam-gun for evaporation of different materials, depending on the coating; controllable ion-source for achieving tough and dense optical layers; quartz-crystal system for controlling the coating process; fully-automated process for applying coatings; accessory equipment for coating preparation.
-Spectrometer for measuring and documenting the reflectance and transmittance of the applied coatings. Range of operation: UV, VIS and NIR regions of the spectrum.
We are expecting the following results:
-Reduction in the coating process duration for a single coating from 2 evaporations maximum per day, as presently done in cooperation, to 6 evaporations minimum per day. This leads to improvement in our production capacity. Presently, 24,2% of our realized sales are without coating.
-Minimal need for layer removal via re-polishing of the surface. This would increase the polishing capacity by about 4.5%. Decrease of the average cost of unit production by about 6%, due to reduction of rejects, material and labor costs. 
-Reduction in the number of RFQs, that we cannot quote on and increase of order quantity and financial value. 
-Increase of production volume from 17.7% during the first year of implementation to 26.7% during the third year.
-Increase in production capacity from 13 to 21.9% between the first and third years of implementation. 
-Increase in the ratio of coated/uncoated elements sold and enhanced efficiency of production. Presently the production of optical components totals at 36100 pcs. annually and could increase to 44000 pcs., should this project be realized.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на 1 брой Високотехнологична вакуумна инсталация за изработка на прецизни многослойни оптични покрития и 1 брой Двулъчев спектрометър за контрол на качеството на прецизни оптични покрития).: Стъпки за реализиране на дейността: 1.Сформиране на екип по проекта Екипът включва Ръководител, координатор и счетоводител, имащи необходимата квалификация за изпълнение на проекти. Ръководител на проекта: – Андрей Николов Димитров -управител, представлява дружеството от името на Управителите. Функции по проекта: планира и ръководи цялостното изпълнение на дейностите, контролира разходването на бюджета, одобрява междинните и окончателни отчети, провежда процедури за избор на изпълнители и подписва договори по проекта, организира доставките и инсталирането на новозакупеното оборудване. Счетоводител по проекта: Камелия Ангелова Ангелова – главен счетоводител. Функции по проекта: Планира и реализира цялостното изпълнение на дейностите, свързани с финансирането и финансовата отчетност. Координатор по проекта: Елена Борисовна Димитрова – директор логистика. Функции по проекта: координира дейностите на екипа и съдейства на Ръководителя на проекта в процеса на провеждане на процедурите за възлагане на доставки, обезпечаващи оптималното провеждане на дейностите по предмета на договора за безвъзмездна помощ. Срок: в 1 месец от влизане в сила на договора за безвъзмездна финансова помощ(БФП) 2.Изготвяне на подробен план за действие Ръководителят на проекта и членовете на екипа ще напишат подробен план за действие за изпълнение на заложените дейности. Срок: в 1 месец от влизане в сила на договора за БФП 3.Създаване и поддържане на система за комуникация в екипа Срок: постоянно до изпълнение на договора за БФП 4.Провеждането на процедура за избор на изпълнител Представяне на График за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители за съгласуване от Управляващият орган (УО). Срок: в 1 месец от влизане в сила на договора за БФП Изготвяне на комплект документи за откриване на процедура за избор на изпълнител „Избор с публична покана“ Срок: 2 месец от влизане в сила на договора за БФП Предварителен контрол от УО Срок: до 20 календарни дни след входирането в деловодството на УО за одобрение 5.Избор на изпълнител Предоставяне публичната поканата на УО за публикуване на Единния информационен портал за обща информация за управлението на Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз в Република България и публикуване на своята интернет страница при наличие на такава. Информиране с писмо съответния представител на РС, за датата на сесията за отваряне на офертите в срок не по-късно от 3 дни преди предвидената дата. Отваряне на офертите. Изготвяне и подписване от оценителите протокол от дейността си, съдържащ и класиране на кандидатите, и го предават на бенефициента за утвърждаване. Срок: 3 месец от влизане в сила на договора за БФП Предварителен контрол от УО. Писмено уведомяване на всички кандидати в 3-дневен срок от утвърждаването на протокола, като на първия класиран кандидат едновременно се изпраща и покана за сключване на договор, като следва да се изискат документите за липса на обстоятелствата по чл.22 ал.1 на ПМС 118/20.05.2014г. Изготвяне на проект на договор Срок: 4 месец от влизане в сила на договора за БФП Предварителен контрол от УО. Срок: до 20 календарни дни след входирането в деловодството на УО за одобрение 6.Сключване на договор След осъществяване на проверка за липса на обстоятелства по чл.22, ал.1 от ПМС №118/20.05.2014г. подписване на договора с избрания изпълнител. Срок: 5 месец от влизане в сила на договора за БФП Изпращане на копие на сключения договор приложенията към него, както и цялата документация по проведения избор на изпълнител до УО. Срок: до 5 работни дни от сключване на договора. 7.Доставка на оборудването. Подписване на приемо-предавателен протокол Срок: до 90 дни след поръчката;11 месец от влизане в сила на договора за БФП 8.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол. Срок: до 120 дни след поръчката;12 месец от влизане в сила на договора за БФП 480 000.00 464 312.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).