Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project provides support for the existing center for Respite, in its building will take place hourly service provision for social inclusion in the community or at home.Old people and people with disabilities will be guaranteed a choice of services and will be supported in deciding which is the service which best meets their needs. The project aims at improving the quality of life and access to services for social inclusion in response to the needs of people with disabilities and people over age 65 in the inability for self to overcome the consequences of social exclusion and provides repair. Project on the first floor of the building of the Social Patronage owned by Tran Municipality. Repair provides for three quarters. Support for social inclusion in the community or at home will help to overcome the lack of access to basic social and health services and achieve independence through integration. The project implementation will complement and build implemented by the municipality and other social projects will provide a wider range and scope of activities towards providing integrated social and health services. Seniors and persons with disabilities will have a choice of services for their specific needs. The center will provide these integrated social services - "Personal Assistant", "Home assistant". The project envisages the inclusion of 70 representatives of the two target groups. The implementation of the activities at the Centre will be implemented by: Governing 1; Health. Mediator -1; SOC . worker-1; Tehn.assist-1; driver - 1;Personal -assistant - 21 +24 number; Home helper - 25 ; The team of the Center will be provided, basic and advanced training and supervision. Their activity will be supported by the development of rules and methodology for offering provided social services. In order to ensure access for people with disabilities will be delivered specialized vehicle.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
СЪЗДАВАНЕ НА „ЦЕНТЪР ЗА ПОЧАСОВО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ ЗА СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВ АНЕ В ОБЩНОСТТА ИЛИ В ДОМАШНА СРЕДА“: Основна цел е да се осигури интегриран достъп до основни социални и здравни услуги и постигане на независимост и социална интеграция за възрастните и хора с увреждания от Община Трън. Предоставянето на интегрирани услуги за хората с невъзможност за самообслужване и за хората с увреждане ще се осъществи чрез създаване нов Център за социални услуги в общността и в домашна среда. В зависимост от индивидуалните потребности са планирани да се предоставят следните почасови услуги: „Личен асистент”;; “Домашен помощник”,Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ се създава, преобразува и закрива с решение на общински съвет във връзка с чл. 18, ал.2 от ЗСП и реализиране на проекта по ОПРЧР. Персоналът на Центъра ще бъде назначен след извършване на подбор, съгласно изискванията. Минималният набор от експерти, необходими за цялостното функциониране, управление и предоставянето на услугите в Центъра е : Асистенти (общо) - 70 лица: 2015г. - 46, 2016г. - 70 (след м.март ще се включат 24лица от "Нови Алтернативи")2017г.-70 ; Екип за функциониране на Центъра - 5 лица. За функциониране на Центъра ще се използва материалната база на съществуващата сграда на Социален патронаж. Подборът и наемането на персонал от Центъра ще съответства на изискванията на българското трудово и антидискриминационно законодателство и ще осигурява защита на потребителите. За всеки експерт/асистент ще бъдат изготвени длъжностна характеристика като част от трудовия/гражданския договор, с описание на неговите задължения, отговорности и подчиненост. Дейността на Центъра ще стартира с подготовка и предоставяне на информация за предвидените услуги- информация за Центъра; информация за процеса на предоставяне на услугата (оценка на потребностите от социални услуги, оценка на риска, планиране на услугата, периодична преоценка на потребностите); описание на правата и задълженията на предоставящите услугите лица и на потребителя, описание на процедурите за подаване на жалби и обратна връзка. Планираните социални услуги ще се предоставя след оценка на потребностите на потенциалния потребител. Оценката на потребностите ще се извърши от персонала на Центъра (социален работник или експерт с необходимата квалификация) с участието на потенциалния потребител и/или на негов законен представител. Въз основа на направената оценка ще се изготви конкретен план за предоставяне на услугата и ще се разпишат конкретни дейности, които са насочени към постигане на най-пълно задоволяване на индивидуалните потребности на потребителите. Между Доставчика и потребителите ще бъде подписан Договор, който ще регламентира правата и задълженията на доставчика и потребителя на социалната услуга. Ще бъде изготвен Индивидуален план за предоставяне на предвидените социални услуги и ще се опишат дейностите, които доставчикът се ангажира да извършва за удовлетворяване на индивидуалните потребности на потребителя. Екипът на Центъра ще наблюдава редовно работата на асистентите и ще оценява нейното качество веднъж годишно. Експерти ще посещават потребителя веднъж месечно, за да наблюдават на място предоставянето на услугата. Резултатите от проведените срещи и предприетите действия ще се документират. Веднъж годишно работата на асистентите и техните потребности от обучение ще се оценяват от екипа на Центъра. За гарантиране на дългосрочност и устойчивост на предлаганите услуги Общински съвет е взел решение за поддържане на предлаганите услуги за срок не по-малко от 6 месеца без прекъсване, след одобряване на окончателния доклад по проекта. В бюджета на проекта ще бъдат предвидени средства за възнаграждения на асистентите-308750лв., режийни разходи и материали и консумативи 4320 с ДДС. 313 070.00 334 114.95
ПОДГОТОВКА И ОРГАНИЗИРАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИТЕ: Основна цел на дейността: Провеждане на въвеждащо и поддържащо (надграждащо) обучение на лицата, предоставящи услугите (асистенти) за придобиване на познания и умения за работа с потребителите. Потребителите трябва да са сигурни, че асистентите, които предоставят различните социални услуги, притежават умения и знания, необходими за удовлетворяване на техните потребности. Обучителният процес следва бъде ориентиран практически и да се основава на добри практики от българския и международния опит. Въвеждащото обучение ще се проведе преди сключване на договорите с избраните асистенти, преди да започнат работа в дома на потребителите и ще бъде за всички, които не са преминали идентично обучение по други програми. Допълнително ще се проведе поддържащо (надграждащо) обучение, включващо решаване на конкретни казуси, индивидуални консултации, споделяне на добри практики. Темите на поддържащото (надграждащо) обучение ще се определят в процеса на реалното предоставяне на услугите, както и от актуалните потребности на потребителите на услугите и на персонала за предоставяне на тези услуги. Обученията ще имат интерактивен характер и ще включват теоретични и практически подходи. 2) Участници в обученията: Назначения персонал на Центъра и включените в проекта „Личен асистент”, “Домашен помощник”. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1: Определяне на участниците в отделните модули: Попълване на заявления от асистентите за включване в предвидените обучения; Изготвяне на списък с участниците. Етап 2: Съгласуване и одобрение на учебната програми, план и графика за всеки модул: Представяне на окончателен график и програма, презентации, и анкетна карта за всеки учебен модул- на хартиен и електронен носител. Етап 3: Провеждане на обученията: Осигуряване на лектори и модератори за всеки модул от обученията, Лекторите са експерти в областта, съответстваща на отделните модули на обученията. Обученията ще се осъществяват от преподаватели, не по-малко от двама за всеки модул и група. За всеки модул от обученията ще бъдат осигурени минимум по 1 едно координиращо лице, което ще се грижи за правилното протичане на учебните занятия и осигуряване на нужния комфорт на участниците. Подготовка и визуализиране на залите за обучение, осигуряване мултимедиен проектор, лаптоп, флипчарт, резервни листа и маркери за писане, фотоапарат и работните материали за всеки участник; Осигуряване на кафе-паузи - чай/кафе, безалкохолни; Регистриране на участниците и изготвяне на присъствени списъци. По време на обученията ще се предоставят предварително изготвените регистрационни форми, в които участниците ще попълват своите данни и ежедневно ще отбелязват присъствието си; Предоставяне на пакет материали за всеки участник . Изпълнителят ще осигури фото заснемане по време на обученията и ще предостави снимков материал на Възложителя като приложения към изготвените доклади. Изготвяне на анкетни карти - В края на всеки модул от обучението, всеки участник ще попълни предварително подготвени анкетни карти, които Изпълнителят ще обобщи в своите доклади; Изготвяне и връчване на Сертификати за проведените обучения- обученията Изпълнителят ще издаде поименни сертификати на участниците. При оформление на сертификатите задължително ще се спазят изискванията за информираност и публичност на ОПРЧР. 3 336.00 2 750.00
ОКАЗВАНЕ НА ПОДКРЕПА И СУПЕРВИЗИЯ НА ПЕРСОНАЛА: Основна цел на дейността е подкрепа на персонала на Центъра за подобряване на качество на услугите, на професионалното им развитие , емоционална подкрепа , както и подкрепа на организационното развитие и отношенията в екипите. Дейността е насочена към консултиране при трудни и специфични ситуации, както и подкрепа и посредничество при разрешаването на конфликти. Нейна цел е изграждането на модел за обективно и емоционално устойчиво професионално поведение, както и поддържане на професионалното самочувствие на специалистите. Проектът предвижда предоставяне на екипна, групова и индивидуална супервизия. Екипната супервизия- улеснява и подпомага развитието на отношенията на работното място и реализирането на мултидисциплинарност, като преди всичко създава условия на сътрудничество и екипна подкрепа при обсъждането и решаването на практически въпроси и проблеми в работата по индивидуалните случаи на потребителите. В началния етап се предвижда сесия за екипна супервизия за обсъждане на нов случай; сесия за екипна супервизия за преглед на оценката на потребностите и обсъждане на индивидуалния план/плана за предоставяне на услугата в етапа преди пристъпване към активна работа по случая. В работния етап : ежемесечни сесии за екипна супервизия на работата по случай, при която се обсъждат наблюденията от текущия мониторинг и развитието на случая; Предвидени са сесии за екипна супервизия на всеки 6 месеца - за преглед на изпълнението на индивидуалните планове/плановете за предоставяне на услугата; обсъждане на резултати, пречки, възможности; установени благоприятстващи и противодействащи изпълнението фактори; действия, подходи, мерки при актуализиране на плановете и продължаване на работата, и др. В етапа на приключване на случая/прекратяване на услугата: сесия за екипна супервизия, на която се оценява изпълнението на индивидуалните планове и се прави заключение: постигнати ли са заложените в съответния план цели, подобрено ли е качеството на живот и нивото на независимо социално функциониране на клиента и т.н. Предвижада се и Екипна супервизия, насочена към членовете на екипа , която да подпомага координацията в начина на работа; дава възможност за обмен на информация и опит; развива уменията за вземане на екипни решения в дух на сътрудничество; подпомага разпределянето на ролите и функциите в екипа, техните граници и съвместимост. При необходимост се осигурява веднъж месечно. Групова супервизия служи за подкрепа; обмен на познания, гледни точки и професионален опит; получаване от всеки участник в групата на обратна информация от по-широк брой източници; споделяне на преживявания и взаимна емоционална подкрепа; придобиване на групов опит в хода на динамиката на груповите отношения. Практикува се в групи, формирани от по-тесния (специализирания) или по-разширения състав на персонала, както и в групи съвместно с други специалисти (външни експерти от сходни структури за социални услуги и др.) Индивидуална супервизия- цели да даде възможност на всеки специалист да прегледа своята работа; да провери усещанията и чувствата си; да изясни ролите и очакванията си във връзката си с клиента. Индивидуалната супервизия може да се осигурява при необходимост по заявка на специалиста или по преценка на доставчика. 3 528.00 6 758.66
МОТИВАЦИОННА, ПСИХОЛОГИЧЕСКА И ДРУГ ТИП ПОДКРЕПА ЗА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА УСЛУГИТЕ, СПОРЕД ТЯХНАТА ИНДИВИДУАЛНА ПОТРЕБНОСТ: Основна цел на дейността е да се подпомогнат потребителите на социални услуги в търсене на алтернативи, както и да се работи в посока на намаляване чувството на обреченост, безпомощност и безперспективност. Проекта включва следните видове подкрепа: 1.Психологична подкрепа: след психологични изследвания на всеки от потребителите се изготвя психологична характеристика, съобразно която се набелязва включване в другите мероприятия и занятия; индивидуална работа с цел мотивация, установяване на самоувереност и ясна себеоценка на възможностите, толерантност към нуждите на другите, по-добро вграждане в група и социализиране; приучване на потребителите да изразяват чувствата си и да ги владеят, насочвайки ги към съзидателни дейности. 2.Социално консултативна дейност - обсъждане и решаване на трудни индивидуални ситуции, стимулиране и развитие на уменията за междуличностното общуване и отношения, групова солидарност. Придобиване на нови и затвърждаване на придобити знания, умения и навици: умения за себеобгрижване; развитие на хигиенни и битови навици;придобиване на различни сръчности и умения; усъвършенстване на фината моторика и координиране на движенията; затвърждаване и развиване на знанията по четене, писане и смятане; добиване на самочувствие от сътвореното; развиване чувството на екипност и взаимопомощ;утвърждаване на социални умения. 3.Трудотерапия и трудова реализация: Насочена е към изграждане на умения за преодоляване на трудности, овладяване на подходящи професионални умения, за интегриране в обществото чрез оптимално използване на наличните им възможности с акцент върху придобиване на самоувереност и социално утвърждаване. 4.Рехабилитация:лечебна физкултура; спортни занимания; придобиване знания за функции на човешкото тяло и превенция на здравето; приучаване към здравословен начин на живот; закалителни процедури. Тези процедури се провеждат в залата за рехабилитация индивидуално, съобразно конкретните двигателни възможности на всяко лице.5.Музикотерапия: Потребителите се обучават във възприемане и възпроизвеждане на музикални произведения с различно темпо и динамика, в изпълнение на любими песни и мелодии. Тази терапия има изключително значение за включване в група, особено при тези с нарушена комуникативност - аутизъм, интелектуална недостатъчност, както и като компенсаторна работа при лица с нарушено зрение. 6.Арт-дейности:Изобразителна дейност: рисуване с различни видове бои, самостоятелен избор на обекти за рисунки, изработване на живописни изделия от природни материали, изработване на картички, мартеници и др.;7.Конструктивна дейност: моделиране, апликиране, колажи, мозайки и др. 8.Сензорна терапия: Оборудваната сензорна стая в Центъра се използва за развитие качествата на различните възприятия- зрителни, слухови, тактилни, обонятелни, чрез редуване на стимулите или възможността за комплексно въздействие върху всички сетива. За тази цел психологът работи индивидуално с всеки от потребителите, използвайки различни сетивни дразнители - обонятелни, слухови, зрителни и тактилни. 9.Свободни дейности:Тук се включват занимания през свободното време - слушане на любима музика, гледане на телевизия, рисуване, занимателни игри, разходки, излети,екскурзии. За целта е необходимо организиране на минимум мероприятия през месеца -един излет или екскурзия месечно,спортни инициативи, културни участия съобразно интересите на клиентите. Дейности за подпомагане социализирането на потребителя и утвърждаване на социални умения и опитности, на социални контакти.За целта се организират редица прояви извън Центъра и в партньорство с други организации. Дейностоте ще бъдат предоставени от:Управител(Свободни дейности),Социален работник(Социално консултативна дейност;Трудотерапия и трудова реализация;Конструктивна дейност),Психолог(Психологическа подкрепа);Музикотерапия(;Арт-дейност;Сензорна терапия),Рехабилитатор(Рах.дейности),шофьор( мобилните социални услуги). 34 503.00 0.00
ОСИГУРЯВАНЕ НА СПЕЦИАЛИЗИРАН ТРАНСПОРТ ЗА ХОРАТА С УВРЕЖДАНИЯ: Основна цел на дейността: Осигуряване на транспорт за интегриран достъпа на хората с увреждания до предлаганите в проекта социални, здравни и други услуги. Описание на дейността: Предвижда се да се осигури доставка на специализиран автомобил до 10 места/8+1/, със специализирано сертифицирано оборудване за 2 бр. инвалидни колички; Етапи за изпълнение на дейността: -Подготовка на спецификация и документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител за доставка на автомобила по ЗОП ; -Попълване на заявления и изготвяне на списък с нуждаещите се от специализиран транспорт; -Изготвяне на график и осъществяване на транспортирането на участниците; -Изпълнение и отчитане на дейностите 95 820.00 64 423.20
РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРАВИЛА/МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ДЕЙНОСТТА НА ЦЕНТЪРА: Основна цел на дейността: Да подпомогне усилията на общинска администрация и доставчиците на социалната услуга за предоставяне на качествени и квалифицирани интегрирани услуги в общността и в домашна среда. Въвеждане на ефективна система за организация, мониторинг и контрол на социалните услуги в общинаТрън. Описание на дейността: Разработване на Правила/методология за дейността на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда. Ще бъдат разработени детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят в Центъра, за да се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. Екипът на Центъра ще включва експерти, които да имат различен профил на компетентността си - социално, медицинско, здравно, педагогическо образование, както и други форми на професионална квалификация, за да се гарантира интегрирания подход при предоставянето на услугите. Предоставянето на услуги в Центъра трябва да се основава на идентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната социална оценка, на всеки един от тях. Етапи за изпълнение на дейността: - Подготовка на спесификация и документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител по ЗОП ; - Разработване и обществено обсъждане на изготвения проект на Правила/ методика за дейността на центъра; - Приемане и въвеждане; - Изпълнение и отчитане на дейностите 4 800.00 0.00
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА : Основна цел на дейността: Да създаде необходимите предпоставки за изпълнението на дейностите по проекта и за постигането на неговите цели. Описание на дейността: За изпълнението на дейността ще бъде формиран екип включващ ръководител, координатор и технически сътрудник. Организацията и управлението на проекта включва: изготвяне на длъжностни характеристики и подписване на договори с членовете на екипа; изготвяне на Работен план за изпълнение дейностите, с включен Времеви график и персоналните задачи на всеки член на екипа; отчитане и проследяване напредъка на изпълнението на проекта; изготвяне на План за разпределение и изразходване на средствата- паричния поток; организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители на дейностите по проекта и сключване на договори с избраните изпълнители; Извършване на плащания към изпълнителите и изготвяне на искания за възстановяване на направените разходи - авансово, междинни и финално; провеждане на редовни заседания на Екипа за управление за осъществяване на текуща координация, наблюдение и контрол на извършените дейности; изготвяне на междинни, заключителен технически доклади; Създаване и архивиране на досие на проекта; Етапи за изпълнение на дейността: За организацията и управлението на дейностите, предвидени в настоящото проектно предложение ще бъде формиран екип от специалисти с ясно дефинирани права и отговорности, които дават възможност за цялостно наблюдение на дейностите по проекта и осъществяване на права и обратна информационно връзка. В началото на изпълнение на проекта ще бъдат уточнени функциите, задълженията и отговорности им; работната програма; методите за контрол, мониторинг и отчитане на дейностите, предвидени в проекта; комуникационни канали и процедури за документооборот с цел постигане на прозрачност на проектните дейности; системата за вътрешен финансов контрол, насочена към постигане на висока степен на отчетност и проследимост на изразходваните за изпълнението на проекта финансови средства. На работни срещи на екипа текущо ще бъдат дискутирани проблеми, свързани с напредъка на проекта, евентуалните пречки пред изпълнението на проекта, както и мерките за преодоляването им. Периодично ще бъдат извършвани насрещни проверки за целесъобразното изразходване на финансовите ресурси. 16 453.71 14 681.77
ПОДГОТОВКА, СЪГЛАСУВАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРИ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ : Основна цел на дейността: Целта на дейността е подготовка и провеждане на документи и процедури за избор на изпълнители за дейностите по проекта, съобразени с изискванията на ЗОП. Описание на дейността: Дейността е свързана изготвяне на документация за процедури за определяне на изпълнител на дейностите, съгласно изискванията на ЗОП. Предвижда се провеждане на 7 процедури за избор на изпълнители на основните дейности по проекта. Етапи за изпълнение на дейността: Дейността ще стартира през втория месец от началото на проекта и ще бъде изпълнена от външен изпълнител, след проведена процедура от Екипа на проекта по реда на ЗОП. Документацията за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще съдържа: решението за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка; обявлението за обществената поръчка; пълно описание на предмета на поръчката, включително на обособените позиции; техническите спецификации; минималните изисквания, на които трябва да отговарят вариантите, и специалните изисквания за тяхното представяне, когато това е приложимо, както и методология за оценка. 3 600.00 3 000.00
МЕРКИ ЗА ИНФОРМИРАНОСТ И ПУБЛИЧНОСТ НА ПРОЕКТА: Основна цел на дейността: Целта на дейността е да се информира обществеността, относно получената подкрепа от ЕС за изпълнение на проекта. Описание на дейността: Основните мерки за информираност и публичност на проекта включват: Изготвяне на линк на проекта към интернет страница на общината. Тази страница ще се използва за: а) информиране обществеността за проекта; б) отправяне на покани за участие в събития по проекта. Сайтът ще да бъде изготвен съгласно всички изисквания за осигуряване на информация и публичност. Публикуване на информация за проекта в местните медии - публикуване на най-малко 2 статии в местните медии, визуализирани съгласно изискванията за информация и публичност на ЕС и Управляващия орган на ОПРЧР 2014-2020. Предвижда се публикациите да включват информационни материали по проекта - представяне на целите на проекта, извършените дейности, а последната следва да съдържа информация за постигнатите резултати от проекта. Изготвяне и разпространение на информационни материали: Предвиждат се две пресконференции (при стартиране на проекта и при приключването). Пресконференциите ще бъдат организирани с участието на всички местни заинтересовани институции - общинска администрация,, структури на хора с увреждани, граждани.При провеждане на пресконференцииге ще бъдат включени общо 30 човека. Ще бъдат проведени три информационни дни за представяне на проекта в останалите населени места, където ще се реализира. Дизайн, предпечат и разпространение на дипляни 100 бр., и 30 плаката. Дипляната, плаката и банера-1бр. ще съдържат информация за проекта, който ще се реализира, условията , срокове, контакти. Плакатите ще бъдат поставени на видни места в различни институци и на обществени места. Дипляните ще бъдат разпространявани в заинтересованите институции и сред гражданите. 2 400.00 0.00
Ремонт и оборудване на помещенията за работа на Центъра: Оновната цел на дейността е да се създадат подходящи условия за предоставяне на част от предвидените социални услуги, чрез ремонт и обновяване на помещение.В обновените зали ще се предоставят консултации, ще се провеждат индивидуални и групови срещи, терапии, игри и др. Дейността включва 1.ремонт на основните помещения- направа на преградни стени, поставяне на настилки, ремонт на ел. инсталацията,боядисване на стени и тавани идр. съгласно приложено КССНаправа на преградни стени 10м2;Доставка и монтаж на ал.врати;90/200 3бр.;Настилка с ламинат 60м2Направа окачен таван 60м2;Монтаж осветителни тела 60/60- 8бр.;Обръщане врати и прозорци 58м.л.;Алуминиева лайсна 58м.л.;Направа ел.инсталация 3Х4 38м.л.;Доставка и монтаж контакти; 15бр.;Доставка и монтаж ключове 6бр. ;Стъргане стени и тавани 150м2;Грундиране стени и тавани 150м2;Латексово боядисване 150м2;Почистване и извозване на строителни отпадъци 5м2 2.Направа на рампа за инвалиди:Направа куфраж на стълби 10м2;Армировка 15м2;Доставка и полагане на бетон М30 5м3;Направа парапет 10м.л.;Настилка с гранитогрес за стълби рампа 11м2; 3.Ремонт на тоалетна и баня:Демонтаж на фаянсова плоча 25м2;Демонтаж на терекотни плочи 15м2;Настилка то терекотни плочи 15м2;Облицовка с фаянсови плочи 25м2;Подмяна на тоалетна мивка 1бр.;Доставка и монтаж на бойлер 80л 1бр.;Доставка и монтаж на душ батерия 1бр.;Доставка и монтаж на смесителна батерия 1бр.;Алуминиеви врати 70/200 2бр.;Грундиране на стени и тавани 56м2;Латексово боядисване 56м2;Почистване и извозване на строителни отпадъци 5м2 4.Оборудване на помещенията с необходимите мебели и пособия за предоставяне на предлаганите услуги 22 435.23 21 909.21

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).