Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The main objective of the project is to improve the working environment and quality of jobs in the enterprise by providing good and safe working conditions, implementation of an effective system for managing human resources, modernization of collective and personal protective equipment, implementation of standard safety labor and improve living conditions for eating.
The planned project and main targets will be achieved by implementing the following activities and measures:
Activity 1: Activities for organization and management of the project;
Activity 2: Activities for information and publicity;
Activity 3: Development, adaptation and implementation of an integrated system for human resources development and introduction of innovative models of work organization aimed at raising productivity and environmental protection;
Action 4: Modernisation and safety of existing facilities, processes, machinery and equipment;
Activity 5: Perform construction and repairs for modernization and safety of existing facilities and equipment related to improving working conditions;
Activity 6: Purchase of personal protective equipment and special clothing;
Activity 7: Development, implementation and certification system for managing health and safety standard BS OHSAS 18001: 2007;
Activity 8: Delivery of modernized equipment in the room for short-term recreation workers;
Action 9: Perform repair (installation of movable air-conditioning) in the room for short-term recreation workers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта: I. Цел на дейността: Гарантиране законосъобразност, информираност, публичност и прозрачност при вземането на решения и организационното и финансово изпълнение на проектните дейности, в т. ч. провеждането на предвидените тръжни процедури съгласно изискванията на ОП РЧР, добро изпълнение, мониторинг, контрол и отчетност по всички дейности от проекта, както и спазването на хоризонталните принципи на оперативната програма. II. Дейността включва: 1. Сформиране на екип по организация и управление на проекта; 2. Подготовка, обявяване и провеждане на процедури за определяне на изпълнители за доставка на стоки и услуги по проекта; 3. Текущи организация, мониторинг, контрол и управление на дейностите по проекта; 4. Изготвяне и представяне на междинни и финални отчети за извършените проектни дейности и изразходването на одобрените по процедурата финансови средства. III. Етапи на изпълнение на дейността: Етап I (Първи месец). Структуриране на екипа по организация и управление на проекта. В екипа участват трима души (ръководител - 1 лице, координатор - 1 лице, счетоводител - 1 лице), назначени със заповед на управителя, който сключва граждански договори за изпълнение с всеки член на екипа. През първия етап екипът приема вътрешен Правилник за организация и управление на дейностите по проекта, който се утвърждава от управителя на дружеството. Заседанията на екипа по проекта се провеждат най-малко веднъж седмично за отчитане изпълнението на дейностите и разпределяне на текущите задачи. Етап II. (2-4 месец). Подготовка и провеждане на процедури по ЗОП. През месеците 2-4 от датата на стартиране на проекта екипът подготвя техническата документация и спецификациите, необходими за провеждане на тръжните процедури по ЗОП, обявява и провежда необходимите по ЗОП процедури и поетапно сключва договори с избраните изпълнители. Етап III. (2-12). Осъществяване на планираните в проекта дейности, текущ мониторинг, контрол и управление на планираните проектни дейности от екипа. През месеците 2-12 екипът осъществява всекидневен мониторинг и контрол върху изпълнението на проектните дейности и изразходваните финансови средства по тях и изготвя необходимите по процедурата и ОП РЧР междинни справки и отчети. Етап IV. (12 месец). Приключване на всички проектни дейности, изготвяне и представяне на финални отчети от екипа пред Управляващия орган на ОП РЧР. През месец 7 екипът систематизира, изготвя и представя пред Управляващия орган финалните отчети по приключване на дейностите по проекта, в т. ч. и финансовия отчет. 9 780.66 9 334.38
Дейности по информиране и публичност: Цел на дейността: Осигуряване на прозрачност при реализацията на проекта, информираност и публичност при изпълнение на дейностите от проектното предложение, в съответствие с изискванията за информираност и публичност на ОП РЧР и настоящата процедура. Дейността включва: 1. Изработване и монтиране на 1 (един) брой информационно-рекламна табела, съгласно изискванията на ОП РЧР и настоящата процедура; 2. Отпечатване на 50 (петдесет) броя самозалепващи се информационно-рекламни стикери за поставяне върху придобити по проекта консумативи, ЛПС, работни облекла, оборудване и съоръжения; 3. Публикуване на 2 (два) информационни материали за проекта в местни/регионални издания, по един за стартиране на дейностите и при приключване на проекта. Етапи на изпълнение на дейността: Етап I . След приключване организационното структуриране на екипа през първия месец, през втория месец се подготвят техническите документации и спецификации, необходими за провеждане на тръжните процедури по ЗОП за избор на изпълнители за публикуване на информационни материали за проекта, отпечатване на информационно-рекламни стикери и изработване и монтиране на информационно-рекламни табели. Етап II. През месец 3 екипът обявява и провежда необходимите по ЗОП процедури и сключва договори с избраните изпълнители. Етап III. Осъществяване на планираните в проекта дейности, текущ мониторинг, контрол и управление на планираните проектни дейности от екипа. През месеците 1-6 екипът осъществява всекидневен мониторинг и контрол върху изпълнението на проектните дейности и изразходваните финансови средства по тях и изготвя необходимите по процедурата и ОП РЧР междинни справки и отчети. Етап IV. (14 месец). Изготвяне и представяне на финални отчети от екипа пред Управляващия орган на ОП РЧР. През месец 12 екипът систематизира, изготвя и представя пред Управляващия орган финалните отчети по приключване на дейностите по проекта, в т. ч. и финансовия отчет. Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от изискванията на ОП РЧР и настоящата процедура за информираност и публичност при изпълнение на дейностите по проекта. Предвидените три броя рекламно-информационни табели ще бъдат монтирани както следва: една пред входа на портала на бенефициента, една върху фасадата на предвидената за ремонт работническа столова и една на главния път преди отбивката за предприятието. Броят на информационно-рекламните стикери за поставяне върху придобитите по проекта консумативи, ЛПС, работни облекла, оборудване и съоръжения са съобразени с броя на предвидените в проектното предложение консумативи, ЛПС и работни облекла, оборудване, машини и съоръжения по Дейности 1, 4, 5, 6, 8 и 9. Реализацията на дейността гарантира прозрачност, информираност и публичност при разходване на средствата от ЕС, при спазване изискванията на Регламент (EO) № 1828/2006 на Комисията за визуализация и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР. 2 040.00 2 040.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на интегрирана система за развитие на човешките ресурси и въвеждане на иновативни модели на организация на труда, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда: I. Цел на дейността: Оптимизиране на управлението и развитието на човешките ресурси в предприятието чрез въвеждане на иновативни модели на организация на труда, насочени към повишаване на производителността, опазване на околната среда и здравето на работниците и служителите. II. Дейността включва разработването, внедряването и интегрирането на следните системи за развитие на човешките ресурси: 1. иновативен модел за оценка, анализ и управление на риска за всяка трудова дейност в предприятието, с цел оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място и др.) и др. практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот; 2. иновативна ефективна и усъвършенствана система за организация на труда и управление на човешките ресурси, включваща система за планиране, подбор и наемане на работници и служители, тяхното обучение, преквалификация и кариерно развитие, с цел удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 г.); 3. система за планиране и осъществяване на обучения на мениджърски екип, работници и служители за придобиване на "зелени" умения и умения за преминаване към ниско въглеродна и ресурсно ефективна икономика. След разработването трите модулни системи ще бъдат интегрирани във Вътрешната система за управление на безопасността и здравето при работа (ВСУБЗР) и в сертифицираната по дейност 7 система за управление на ЗБР по стандарт BS OHSAS 18 001:2007 и ще подлежат на ежегоден мониторинг и усъвършенстване. III. Етапи на изпълнение на дейността: Етап 1 включва разработване и внедряване на иновативен ситуационен модел за оценка, анализ и управление на риска на трудовите дейности, който анализира организацията на трудовия процес и предлага адекватни решения за намаляване на трудовия травматизъм и стрес при работа. Системата ще позволи наблюдение и документиран контрол върху всяко работно място (длъжност) и при промяна степента на отчетения риск - възможност за вземане на управленски и производствени решения, в т. ч. и преминаване към ротация на работни места. Етап 2 включва разработване и внедряване на документираща система с процедури за планиране, подбор и наемане на работници и служители, тяхното обучение, преквалификация и кариерно развитие, с акцент върху по-възрастните (над 54 г.). Ще се акцентира върху внедряване елементи на менторство от страна на по-възрастните и с по-дълъг трудов стаж лица към новоназначени или млади работници и служители, както и сключване на договори за изпълнение на конкретни производствени и/или обучителни дейности с по-възрастни работници и служители със специфични професионални умения. Етап 3 включва разработване и внедряване на система за планиране и осъществяване на обучения на мениджърския екип, работниците и служителите за придобиване на "зелени" умения за преминаване към ниско въглеродна и ресурсно ефективна икономика. Системата предвижда периодично обучение по профилирани дейности и длъжности по предварително утвърдена учебна програма, съобразена с изисквания и стандарти в областта на опазване на околната среда и ефективното използване на суровините и материалите. Етап 4 включва интегриране на трите етапа във внедрената в предприятието ВСУБЗР и в сертифицираната по дейност 7 система по стандарт BS OHSAS 18 001:2007. IV. Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от липсата в предприятието на цялостна система за оценка, анализ и управление на човешките ресурси, в т. ч. и на заети по-възрастни работници и служители (над 54 г.), както и от липсата на дефинирана и внедрена система за планиране, подбор и назначаване на работници и служители, тяхното обучение в процеса на производството, преквалификация и кариерно развитие. Дейността е обусловена и от международните и европейски нормативни изисквания в областта на регулиране на климатичните промени и опазване на околната среда, чрез преминаване към ниско въглеродно и ресурсно ефективно производство. 29 840.00 29 840.00
Модернизиране и обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения: I. Цел на дейността: Подобряване качеството на работните места чрез модернизация и обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения. II. Дейността включва: 1. подобряване на микроклимата в производствения мебелен цех, чрез закупуване на преместваем колонен климатик (1 брой); 2. подобряване защитата от неблагоприятен микроклимат, прах, токсични вещества и химически агенти чрез осигуряване на преносим прахоуловител (5 бр.) и противовзривна прахосмукачка (1 бр.) за всекидневно почистване. III. Етапи на изпълнение на дейността: Етап 1 включва подготовка и провеждане на процедури за определяне на външни изпълнители за закупуване на модернизираното оборудване по дейността, съгласно ЗОП, както и сключване на договори с избраните изпълнители. Подготовката и провеждането на процедурите за избор на изпълнители се осъществява от екипа за организация и управление на проекта. Утвърждаването на избраните изпълнители и подписването на договори се извършва от управителя. Етап 2 включва изпълнение на дейността от избраните изпълнители, както и осъществяване на мониторинг, контрол и отчетност на дейността от страна на екипа за организация и управление на проекта. Етап 3 включва предаване и приемане без забележки на финален отчет на изпълнителите на дейността пред възложителя (бенефициент), подписване на протоколи за приключване на дейностите между изпълнители и възложител, изготвяне и представяне на отчети от екипа за организация и управление на проекта пред Управляващия орган на ОП РЧР. IV. Обосновка: Осигуряването на климатичното оборудване по т. 1 е за защита от неблагоприятен микроклимат на работещите в производственото помещение мебелисти. Съществуващите климатици са нискоефективни, със слаба мощност, което не осигурява нормативно определаната работна температура през и създава през летните месеци прегряващ климат на работните места, дискомфорт у работещите и нарушава производствения ритъм чрез повече почивки. Осигуряването на прахоуловителя и противовзривната прахосмукачка по т. 2 е свързано с високите нива на производствен прах, вредни частици и химически аерозоли при обработката на дървесината, на металните/алуминиевите елементи, които дейности са силно пожаро и взривоопасни. Висока степен на замърсяемост е отчетена при производствените дейности шлайфане, машинно рязане, форматиране на плоскости и полагане на лакови покрития. Почистването на и около работните места при тези дейности се извършва периодично по време на работния ден, което отнема около час дневно, с което се нарушава производствения процес и се отнема от времето за отдих на работещите. Осигуряването на противовзривната прахосмукачка ще позволи редовното и качествено почистване на производствения цех по време и след края на работната смяна. 40 820.00 41 473.00
Извършване на строително-монтажни и ремонтни дейности за модернизация и обезопасяване на съществуващи обекти и оборудване, свързани с подобряване условията на труд: I. Цел на дейността: Подобряване качеството на работните места и осигуряване на благоприятен микроклимат за работещите чрез монтиране на новозакупен колонен климатик. II. Дейността включва: подобряване качеството на въздуха и микроклимата на работните места монтаж на модернизирано климатично оборудване (преместваем колонен климатик) - 1 брой. III. Етапи на изпълнение на дейността: Първият етап включва подготовка и провеждане на процедури за определяне на външен изпълнител за извършване монтажа на преместваемия климатик, съгласно ЗОП, както и сключване на договор с избрания изпълнител. Подготовката и провеждането на процедурите за избор на изпълнител се осъществява от екипа за организация и управление на проекта. Утвърждаването на избрания изпълнител и подписването на договора се извършва от управителя на фирмата. Вторият етап включва изпълнение на дейността от избрания изпълнител, както и осъществяване на междинен мониторинг, контрол и отчетност на дейността от страна на екипа за организация и управление на проекта. Третият етап включва подписване на приемо-предавателен протокол за приключване на дейността между изпълнител и възложител, изготвяне и представяне на отчети от екипа за организация и управление на проекта пред Управляващия орган на ОП РЧР. IV. Обосновка: Изпълнението на дейността ще намали замърсяемостта на въздуха при работата с дървообработващите машини в мебелния цех (циркуляри, фрези и разкрояващи машини), при работата с които се отделят най-много вредности (дървесен прах и твърди частици). Климатикът ще осигури необходимата мощност за охраждане в помещението, особено през летните месеци, когато работата на машините увеличава допълнително температурата в цеха и създава риск от топлинни удари. 420.00 420.00
Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: I. Цел на дейността: Повишаване производителността на труда и намаляване риска от трудови злополуки и професионални заболявания чрез подобряване условията на труд и обезопасяване на работните места на заетите в производствените дейности чрез закупуване на лични предпазни средства и работно облекло с по-висока степен на защитеност и експлоатационни качества от съществуващите. II. Дейността включва закупуване на: 1. работни тениски с къс ръкав, летни – 6 бр.; 2. работни тениски с дълъг ръкав, зимни -6 бр.; 3. блуза ватирана – 6 бр.; 4. работен костюм зимен – 6 комплекта; 5. работен костюм, летен – 6 комплекта; 6. предпазна маска за работа с химикали – 6 бр.; 7. предпазна маска противопрахова – 120 бр.; 8. работни ръкавици, универсални – 288 чифта; 9. работна шапка – 6 бр.; 10. шапка ушанка – 6 бр.; 11. шуба ватирана – 6 бр.; 12. предпазни очила, ударозащитни – 6 бр.; 13. работни боти с метално бомбе, зимни – 6 чифта; 14.работни обувки с метално бомбе, летни – 6 чифта; 15. антифони – 6 броя. III. Етапи на изпълнение на дейността: Първият етап включва подготовка и провеждане на процедура съгласно ЗОП за определяне на външен изпълнител за закупуване на лични предпазни средства и работно облекло с по-висока степен на защитеност и експлоатационни качества от съществуващите, както и сключване на договор с избрания изпълнител. Подготовката и провеждането на процедурата за избор на изпълнител се осъществява от екипа за организация и управление на проекта. Утвърждаването на избрания изпълнител и подписването на договор се извършва от управителя. Вторият етап включва изпълнение на дейността от избрания изпълнител, както и осъществяване на междинен мониторинг, контрол и отчетност на дейността от страна на екипа за организация и управление на проекта. Третият етап включва подписване на приемо-предавателен протокол за приключване на дейността между изпълнител и възложител, изготвяне и представяне на отчети от екипа за организация и управление на проекта пред Управляващия орган на ОП РЧР. IV. Обосновка: Дейността е съобразена със спецификата на производствените и трудовите дейности, с Оценката на риска, списъка на работните места и видовете работи, при които се ползват ЛПС и специално работно облекло и с необходимостта от подмяна на наличните поради изтичащ срок на ползване, амортизация и по-ниска степен на защитеност от необходимата. Закупуваните до момента облекла, ЛПС и обувки не покриват напълно европейските изисквания за адекватна защита. Поради липса на достатъчно собствени средства за редовна подмяна, на повечето от ЛПС и облекла срокът на износване изтича, качеството на материалите на облеклата и степента на защитеност на ЛПС са слаби според международната класификация за безопасност на материалите и суровините за изработка на защитни предпазни средства. Последните доставки са направени през 2013 г. за попълване на най-похабените бройки и комплекти работни облекла и ЛПС. Предвидените за закупуване специално работно облекло и ЛПС ще отговарят на европейските стандарти EN 340; EN342; EN471; EN11611. При подготовка на тръжните документи ще бъдат заложени изисквания за функционалност на модела; сертификат за плата, възможност за избор на точен размер, цвят и материя на съответното ЛПС, работно облекло и обувки. 6 731.50 6 723.72
Разработване, внедряване и сертифициране на система за управление на здравето и безопасността при работа по стандарт BS OHSAS 18001:2007: I. Цел на дейността: Изграждане и прилагане на превантивни системи за мониторинг и контрол на рисковете за здравето и безопасността на работното място чрез разработване и внедряване на система за управление на здравeто и безопасността при работа по стандарт BS OHSAS 18 001:2007 в предприятието. II. Дейността включва: 1. Разработване и внедряване на система за управление на ЗБР по стандарт BS OHSAS 18 001:2007, включващи следните основни етапи: 1.1.Етап разработване: (преглед на съответствие на дейността на фирмата с изискванията на стандарта; определяне структура на системата; разработване на графици за изпълнение, събиране и подготовка на документи по изграждане на системата; разработване на документите от системата - процедури, оперативни документи, наръчник, планове, работни карти и други; приемане на документите от съвместни работни екипи); 1.2.Етап внедряване: (провеждане на обучение по управление на системата; извършване на одити по елементите от процеса на внедряване; извършване на корективни изменения в документите при установена необходимост по време на одитите; провеждане на обучение на вътрешни одитори от фирмата; извършване на вътрешен одит). 2. Сертифициране на внедрена система за управление на ЗБР по стандарт BS OHSAS 18 001:2007, включващо следните основни етапи: 2.1.Етап сертифициране: (провеждане на първоначален одит за документационно съответствие на системата с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007; провеждане на одит за преглед на организационното и технологично съответствие на внедрената система с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007; провеждане на заключителна среща с ръководството на фирмата; вземане на решение за сертифициране). 2.2.Етап издаване на сертификат - издаване на сертификат за внедрена система за управление на ЗБР по стандарт BS OHSAS 18 001:2007. III. Етапи на изпълнение на дейността: Етап 1 (3 месец) включва подготовка и провеждане на две процедури за определяне на външни изпълнител по дейността: 1. за разработване и внедряване на система по стандарт BS OHSAS 18 001:2007 и 2. за сертифициране на внедрената система по стандарт BS OHSAS 18 001:2007 и издаване на сертификат. Подготовката и провеждането на процедурите по ЗОП се осъществяват от екипа по проекта през третия месец от стартиране на проекта, управителят подписва договор с избраните изпълнители през четвъртия месец. Етап 2 (4-10 месец) включва разработване и внедряване на работни процедури и съпътстваща документация на системата за управление на здравословните и безопасни условия на труд от избрания изпълнител, както и осъществяване на междинен мониторинг, контрол и отчетност на дейността от страна на екипа за организация и управление на проекта. Етап 3 (11-12 месец) включва сертифициране на внедрената система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007 от избрания изпълнител, издаване на сертификат, както и осъществяване на междинен мониторинг, контрол и отчетност на дейността от страна на екипа за организация и управление на проекта. Етап 4 (12 месец) включва подписване на протоколи за приключване на дейностите между изпълнители и възложител, изготвяне и представяне на отчети от екипа за организация и управление на проекта пред Управляващия орган на ОП РЧР. IV. Обосновка: Дейността е обоснована от българските, европейските и международни изисквания, регулации и стандарти в мебелния бранш за предоставените от работодателите специфични здравословни и безопасни условия на труд. Предвид специфичните условия на труд при производството на мебели и високия риск от трудови инциденти и злополуки в сектора, европейските регламенти и директиви и българските нормативни документи поставят редица изисквания, свързани с намаляване показателите на вредност на работните места (прахово замърсяване, шум, качество на работните места, обезопасяване на машини, съоръжения и сгради, осигуряване на заетите лица с качествени работни облекла и лични предпазни средства). 10 500.00 10 500.00
Доставка на модернизирано оборудване в помещение за краткотраен отдих на работниците;: I. Цел на дейността: Подобряване на социално-битовите условия за почивка и хранене на работещите в мебелен производствен цех. II. Дейността включва доставка на следното модернизирано оборудване и посуда: 1. хладилник - 1 бр.; 2. столове за хранене - 6 бр.; 3. кафе-машина за еспресо кафе - 1 бр.; 4. маси за хранене - 2 бр.; 5. чинии за хранене - 18 бр.; 6. вилици за хранене - 12 бр.; 7. лъжици за хранене - 12 бр.; 8. ножове за хранене - 6 бр.; 9. покривки за маси - 2 бр.; 10. микровълнова фурна - 1 бр.; 11. преместваем климатик - 1 брой. III. Етапи на изпълнение на дейността: Първият етап включва подготовка и провеждане на процедури за определяне на външни изпълнители, съгласно ЗОП, както и сключване на договори с избраните изпълнители. Подготовката и провеждането на процедурите се осъществява от екипа за организация и управление на проекта. Утвърждаването на избраните изпълнители и подписването на договори се извършва от управителя. Вторият етап включва изпълнение на дейността от избраните изпълнители, както и осъществяване на междинен мониторинг, контрол и отчетност на дейността от страна на екипа за организация и управление на проекта. Третият етап включва предаване и приемане на финални отчети на изпълнителите на дейността пред възложителя (бенефициент), подписване на протоколи за приключване на дейностите, изготвяне и представяне на отчети от екипа за организация и управление на проекта пред Управляващия орган на ОП РЧР. IV. Обосновка: Помещението за кратокотраен отдих на работниците се намира до производствения мебелен цех. Сградата е стара, амортизирана и не създава условия за труд и почивка на работещите. В дружеството няма организирано столово хранене и работниците сами осигуряват храненето си по време на почивките. мебелното оборудване (маси и столове) е неподдържано, износено. Липсват посуда за хранене, уред за претопляне на хранителни продукти, както и хладилник за съхранение на храни и напитки, което не отговаря на нормативните изисквания за съхранение на храни и хранителни продукти, съгласно Кодекс Алиментариус (Codex Alimentarius), Директива 93/43/ЕИО на Съвета от 14. 06. 1993 г. относно хигиената на храните, Закона за храните и Наредба № 1 за хигиена на храните от 26. 01. 2016 година. Невъзможността да се използва хладилно съхранение създава нарушава нормативните изисквания за разделно съхранение на храни от животински и неживотински произход и е предпоставка за инциденти за хранителни натравяния на хранещите се работници и служители. В помещението липсва и климатично оборудване, което създава неблагоприятен микроклимат както през студените, така и през горещите месеци от годината. 5 570.34 4 846.23
Извършване ремонт (монтаж на преместваем климатик) в помещение за краткотраен отдих на работниците: I. Цел на дейността: Подобряване на социално-битовите условия за отдих и почивка на работещите чрез осигуряване на благоприятен микроклимат в помещение за краткотраен отдих. II. Дейността включва: подобряване на микроклимата в помещение за краткотраен отдих, чрез закупуване на преместваем климатик (1 брой) III. Етапи на изпълнение на дейността: Етап 1 включва подготовка и провеждане на процедури за определяне на външен изпълнител за закупуване на модернизираното оборудване по дейността, съгласно ЗОП, както и сключване на договор с избрания изпълнители Подготовката и провеждането на процедурата за избор на изпълнител се осъществява от екипа за организация и управление на проекта. Утвърждаването на избрания изпълнител и подписването на договора се извършва от управителя. Етап 2 включва изпълнение на дейността от избрания изпълнител, както и осъществяване на мониторинг, контрол и отчетност на дейността от страна на екипа за организация и управление на проекта. Етап 3 включва подписване на приемо-предавателен протокол за приключване на дейностите между изпълнител и възложител, изготвяне и представяне на отчети от екипа за организация и управление на проекта пред Управляващия орган на ОП РЧР. IV. Обосновка: Осигуряването на климатичното оборудване е за осигуряване на благоприятен микроклимат в помещението за краткотраен отдих на работещите шестима производители на мебели. Помещението се вентилира естествено, отоплението зимно време се извършва с печки-духалки, което създава опасност от пожар. През летните месеци температурата вътре е неподходяща за отдих, което създава дискомфорт у работещите и не благоприятства за ефективната им почивка. 230.00 230.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).