Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

This project proposal is oriented towards supporting people with disabilities and elderly who in a crisis have difficulties in moving and limited possibilities for supplying themselves with essential commodities and medication and for paying their utility bills. 
The main objective of the project is to improve the quality of life and remove barriers to social inclusion of people at risk, for whom in a crisis there is a big risk to not satisfy their current needs, as well as to have additional needs. Additionally, the inclusion of people, directly affected by the crisis (people most threatened by COVID-19 and people in quarantine) in the project will contribute to direct support, not just for them, but also for prevention of a spread among the community. The expected short-term effects of the achievement of the project’s goal are related to providing support to vulnerable elderly people with and without disabilities in the municipality of Opan for dealing with everyday life. The main activities planned are: recruitment of staff for management and provision of the service, provision of support at home, purchase of necessary products and medication, payment of utility bills and urgent administrative services. In view of ensuring access of the users to the service and their safety, possibilities for transport, as well as protective equipment for the team. It is expected that the number of users will be 20 people in the municipality of Opan, entified by the Managing authority as acceptable. The duration of the project is 8 months and the services will be provided hourly, depending on the needs of the target groups.

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от COVID-19: Община Опан ще стартира дейността, за да намали последиците от извънредното положение, т.е. преди подписване на Договора за БФП. Подборът на персонал гарантира необходимите човешки ресурси за предоставяне на услугата по проекта. Предвижда се наемане на персонал във връзка с: • предоставяне на услуги по домовете. Трудовите взаимоотношение на персонала по проекта са с времева продължителност. Персонала по предоставяне на услугата по домовете ще се състои от 8 /осем/ човека, както следва: 6 /шест/ работници изпълняващ доставки по домовете човека, 1 /един/ диспечер и 1 /един/ шофьор. Работници изпълняващ доставки по домовете ще бъдат назначени на 4-часов работен ден, като всеки един от тях ще обслужва между 3/4 потребители на услугата. Те ще сключат трудови договори на позиция - доставчик – 52420003, работник изпълняващ доставки по домовете (съгласно Национална класификация на професиите и длъжностите (НКПД 2011). Диспечерът също се предвижда да бъде нает на 4-часов работен ден, а шофьора на 2-часов работен ден. Диспечерът ще приема заявките от потребителите. Той ще изготвя график и маршрут на доставките по домовете на лицата, които имат нужда от подкрепа. Основните ангажименти на екипите за директна подкрепа са свързани със снабдяване със стоки от първа необходимост и медикаменти, заплащане на битови сметки и неотложни административни услуги. Дейността включва предоставяне на услуги по осъществяване на доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), доставка на лекарства (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора) и проверка на здравословното състояние на потребителя, както и съответствието с предписаното в рецептата съгласно нуждите на лицата от целевата група. 0.00 0.00
Предоставяне на патронажна грижа в дома на потребителите, живущи на територията на община Опан: Дейността включва два основни етапа - подготовка и реализиране на подкрепата. Предвижда се услугата да се предоставя в населените места с над 250 жители по настоящ адрес. В периода на подготовка ще бъдат определени конкретните 20 ползватели на услугата и локациите на тяхното местоживеене. Предоставянето на услугата ще започне от първия проектен месец-май, веднага след назначаване на персонала по проекта. Продължителността на патронажната грижа ще бъде 10 месеца. За набиране на целевата група ще бъдат използвани комуникационни канали - обявление на сайта на община Опан и ще се изиска информация за най-нуждаещите се в населените места от местните кметове и кметски наместници. Водещ критерий при изборът ще бъде степента на уязвимост на потребителите от конкретното населено място включено в проекта и тяхното желание да получат подкрепа. След идентифицирането на потребителите ще се изготви график за посещенията, който ще се актуализира ежеседмично/ежемесечно. Услугите, които ще се предоставят ще са почасови. Процесът на подготовка и администриране на услугата ще се извършва от диспечера. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят досегашните предоставяни услуги в домашна среда и ще са обвързани с произтичащите мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19, а лицата от целевата група ще получат допълнителната подкрепа чрез гъвкавостта на услугите и възможността да се комбинират според индивидуалните нужди. Ще се спазва изискването услугите, които ще се предоставят по проекта, да не се дублират от други финансови източници. Изпълнението на горе изложеното е пряко задължение на ръководителя на проекта, който одобрява ползвателите на услугата и гарантира, че всяко лице от целевата група не получава същата подкрепа от националния бюджет, Структурните и инвестиционни фондове или друг източник. При поява на регистрирани и поставени под карантина лице/ца или член на семейството, живеещи на територията на общината, екипът ще има готовност да ги подкрепи приоритетно и да им окаже нужното съдействие. 0.00 19 871.16
Транспорт и осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите.: За изписване на лекарства и изписването им в рецептурни книжки от общопрактикуващият лекар на потребителите е необходим транспорт до областния център - Стара Загора. За целта всеки месец след стартиране на проекта ще се обслужват два маршрута по две направления, като лекият автомобил тръгва от общинският център за да вземе изпълнителите, които ще закупуват или ще посещават личният лекар за изписване на лекарства, шофьора ги транспортира до областния град и връща обратно до населеното място: Опан - Тракия - Бял извор - Стара Загора - Бял извор - Тракия - Опан; - 92 км - два пъти месечно; Опан - Бяло поле - Опан - Кравино - Княжевско - Кравино - Пъстрен - Стара Загора - Пъстрен - Кравино - Княжевско- Кравино - Опан - Бяло поле - Опан; - 108 км. - два пъти месечно; Предпазни маски за лице за многократна употреба, /подлежат на многократно изпиране/.- 112 броя. Винилни ръкавици без Талк, за еднократна употреба /нестерилни/ - 6 400броя. Дезинфекциращ препарат за ръце - 0,500 ml. - 25 броя; 0.00 9 085.85

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).