The overall objective of the project is increasing the competitiveness and development of the sustainable business of Cooperative "Agrocomers - 98"
The specific objectives of the project are:
- Increasing the employment in the enterprise and the mobility of the workforce by hiring additional staff and investing in new technoligies
- Promoting the resource efficiency of the enterprise through modernization of physical capital
- Increasing the productivity of the farm by introducing new technologies
The main activity of the project consists in the Introduction of new products, processes and technologies and the renewal of the available production tangible and/or intangible assets.
The target groups of the project are the managers and employees of the cooperative.
The need to be met with the implementation of the project is the need to increase the competitiveness of the enterprise, increase resource efficiency, productivity, employment and mobility of the workforce in the enterprise.
The expected results from the implementation of the project are:
- Introduction of new technology and boosting productivity
- Conservation of soil fertility and adding value to agricultural products
- Creating new jobs and increasing the mobility of the workforce
- Improving energy efficiency and environmental protection
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Внедряване на нови продукти, процеси и технологии и обновяване на наличните производствени материални и/или нематериални активи: Основната цел на дейността е да се повиши конкурентоспособността на предприятието чрез внедряването на нови технологии.
В рамките на настоящата дейност ще бъдат извършени две основни под-дейности:
1. Избор на Изпълнител за подготовката и управлението на проекта, който подготвя проектното предложение и в случай на спечелването му предоставя консултантски услуги за неговото правилно управление и отчитане
2. Избор на Изпълнител и доставка на оборудване
Под-дейност 1: Подготовката и управлението на проекта
Тази под-дейност се реализира на два етапа: преди подаването на проекта и след одобрението му за финансиране. След проведения избор е избран консултант, ангажиран с подготовка и управление на проекта - преди подаване на проектното предложение (подготовка на проектно предложение, изработка на бизнес план, включващ предпроектни изследвания и маркетингови стратегии, извършване на предпроектни проучвания и окомплектоване на пакета от документи и по време на изпълнение на проекта - отчитане на дейностите по проекта до изплащане на помощта и по време на изпълнение на проекта - подготовка на заявки за плащане, включително отчитане и управление на проекта. Консултантът ще предоставя пълно съдействие на бенефициента за успешното изпълнение на предвидената дейност.
Под-дейност 2: Доставка на оборудване - хедер за всички култури
След провеждане на избор на изпълнител по време на подготовка на проекта е избран изпълнител, който ще достави оборудването, което ще служи за развитие на дейността на земеделското стопанство. То ще бъде доставено, инсталирано и тествано след стартиране на проекта, в случай на неговото одобрение.
На база на предвидените две под-дейности предприятието ще разполага с внедрена нова технология, която ще подобри дейността му.
С изпълнението на дейността ще бъдат постигнати следните ефекти за предприятието:
- Внедряване на нова технология и повишаване на производителността
- Опазване на почвеното плодородие и добавяне на стойност към земеделските продукти
- Създаване на нови работни места и повишаване на мобилността на работната сила
- Подобряване на енергийната ефективонст и опазване на околната среда
97 752.38
97 752.38
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN