Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Implementation of all mandatory energy saving measures prescribed in the energy efficiency assessment and technical audit to achieve at least grade "C" energy consumption of nine buildings of educational infrastructure in Sevlievo, aiming to increase the energy efficiency of buildings and reducing energy costs, improving performance to extend the life cycle of buildings, providing conditions of living environment in accordance with sustainability criteria. In accordance with the Guidelines for Application procedure, the project proposal provides the following activities: Design - preparation of investment projects of the nine buildings subject to intervention based on mandatory measures made in the preparation and technical energy audit of the buildings; Construction work for input of the energy efficiency measures; Making copyright and construction supervision; Performance of activities of information and publicity; Implementation Audit  activities and Organization and Management of the implementation of the  planned activities. The realization of the project proposal will contribute to improving the educational and working environment of 2637 - children and students and 329 - teachers and support staff, will ensure sustainable management of funds for maintenance of educational institutions. In accordance with the horizontal policies of the EU, the project will contribute to the implementation of policies at local and national level in the field of rational use of energy resources and environmental protection.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Целта на дейността е качествено изпълнение и управление на проекта- навременно осъществяване на проектните дейности, ефективна работна организация при реализацията и успешното му приключване. Със заповед на Кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще изпълнява задълженията си по проекта почасово, както следва: - Ръководителят на проекта ще изпълнява задълженията си 80часа/месечно, като организира и координира цялостното изпълнение на дейностите по проекта; - Юристът ще изпълнява задълженията си 80часа/месечно, като осъществява юридически консултации по въпроси, свързани с дейностите по проекта; - Счетоводителя по проекта ще изпълнява задълженията си 80часа/месечно , като контролира правилното разходване на средствата по Проекта, в рамките на предвидения бюджет и създава организация на счетоводния процес, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документи. - Координатора ще изпълнява задълженията си 80часа/месечно като координира дейността на екипа за управление на проекта, подпомага ръководителя на проекта при изпълнение на неговите задължения и следи и отговаря за спазване на изискванията за публичност и визуализация на Управляващия орган при разработването и разпространението на всички продукти в рамките на проекта; - Специалист "Инвеститорски контрол" ще изпълнява задълженията си 8часа/ден като оказва необходимата подкрепа и съдействие на Община Севлиево при определянето, подготовката, възлагането, изпълнението и отчитането на дейностите, попадащи в обхвата на проекта - в това число подготвя справки, отчети, становища и др. документи по компетентност; - Предвид броя на обектите на интервенция и с цел качествено изпълнение на дейностите по проекта е заложено двама технически сътрудници: Технически сътрудник 1 ще изпълнява задълженията си 80 часа/месечно като ще отговаря за отчитане изпълнение на дейностите по проекта, ще води архива на проекта и ще изготвя и подава необходимата информация в ИСУН и ИСУП. Технически сътрудник 2, ще изпълнява задълженията си 8 часа/ден като координира,наблюдава чрез ежедневни посещения на място всички обекти на интервенция и съвместно с инвеститорския контрол ще извършва проверка на актовете в строителството. Той ще следи работата на изпълнителите по проекта по отношение на СМР и в техническото изпълнение на проекта, ще подпомага Технически сътрудник 1 в отчитането на дейностите по проекта. Ще се разпределят задачите и отговорностите между членовете на екипа, ще бъде актуализиран и детайлизиран план-графикът по проекта, подготовка за изпълнението на основните дейности по проекта, чрез изготвянето на документация и възлагане на обществените поръчки. Екипът за организация и изпълнение на проекта ще спазва клаузите на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и всички указания и изисквания, разработени и предоставени от Управляващия орган, както при подписване на договора, така и в процеса на неговата реализация. Всички членове на екипа ще спазват изискванията за поверителност и конфиденциалност, предотвратяване конфликт на интереси, кодекса за етично поведение и всички вътрешни правила, свързани с изпълнението на проекти. Екипът ще отговорен за подготовката на документацията за избор на изпълнители съгласно ЗОП. 70 865.00 59 169.00
Осъществяване на дейности по информация и публичност: Дейността предвижда изпълнение на дейности по информация и публичност на проекта в съответствие с изискванията за Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата информация и комуникация 2014-2020. Предвидено е да бъдат монтирани два билборда, като бъдат използвани готови конструкции, собственост на общината, а със средства от проекта ще бъдат изработени и монтирани четири пана. След приключване на проекта билбордовете ще бъдат заменени с две постоянни обяснителни табели. С цел информиране на обществеността за приноса на ЕС и държавата във всяка от сградите на интервенция ще бъде поставен плакат. Предвидени са организиран и провеждане на две публични събития - пресконференция при стартиране и приключване на дейностите по проекта. Планирано е да се организират и две официални церемонии при стартирането на строителните дейности и след тяхното приключване. В интернет - страницата на община Севлиево в секция проекти ще бъде поставена информация за хода на изпълнение на проекта, ще бъде поместена и информация за подписването на договора за БФП, стартирането на дейностите по проекта, както и за приключването на проекта. С цел информиране на обществеността за получената подкрепа Европейския фонд за регионално развитие и държавния бюджет на Р България. След приключването на строителните дейности върху фасадата на подходящо място ще бъдат поставени девет постоянни обяснителни табели. 12 916.67 15 355.20
Осъществяване на дейности по одит: В съответствие с насоките кандидатстване ще бъде избран квалифициран одитор за изготвяне на доклад за фактически констатации (финансов одит) към окончателното искане за плащане, като ангажимент за договорени процедури по проекта. Докладът ще бъдат изготвен в хода на подготовка на окончателното искане за средства и ще бъде приложен към същия. Доклада ще обхваща проверка на извършените разходи по отношение на действителност, точност и допустимост в съответствие с договора за БФП. 18 609.54 22 200.00
Строителен надзор и оценка на съответствието, съгласно ЗУТ: Дейността предвижда оценка на съответствието на изготвените в резултат на процедура по инженеринг работни проекти за енергийна ефективност, упражняване на строителен надзор, координация по безопасност и здраве и изготвяне на технически паспорт на сградите обект на интервенция съгласно изискванията на ЗУТ. Избраният за изпълнител ще извършва надзорни и контролни дейности, съгласно действащите нормативни документи в Република България. Ще проверява качеството и количеството на извършеното строителство. Ще отчита ефекта от него и ще следи за възникване на конфликт на интереси, като при появата на такива ще сигнализира своевременно. Ще контролира документооборота с цел избягване на всякакви злоупотреби и незаконни действия. Според спецификата на предложените дейности независимият строителен надзор ще започне своята дейност паралелно с изготвянето на инвестиционните проекти. Негово задължение ще бъде и откриването на строителна площадка, изготвянето и съгласуването на заповедна книга за обекта. Той ще присъства на извършването и ще документира всички видове скрити работи с цел доказване на направените разходи, за което ще издава необходимите актове. За да се избегне конфликт на интереси, тези актове ще се подписват и от член на екипа по управление на проекта или от изрично упълномощено от кмета на общината лице. За напредъка на работата и спазването на заложените в договора срокове, надзорникът ще съставя доклади. При приключване на обекта, независимият строителен надзор ще представи окончателен доклад, според изискванията на ЗУТ. 71 792.30 16 846.16
Проектиране, строителство и авторски надзор: Дейността предвижда осъществяване на дейности по инженеринг - проектиране, строителство и авторски надзор на обектите на интервенция. За целите на изпълнение на дейността ще бъде избрани външни изпълнители, които на база изготвените технически и енергийни обследвания ще изготвят технически проект за всеки отделен обект на интервенция с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. – ДВ, бр. 90 от 20.112015 г., а така също и специфичните изисквания за всеки обект на интервенция. В обяснителните записки проектантите следва подробно да опишат необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение, количествени и стойностни сметки. Техническите проекти ще бъдат надлежно съгласувани и одобрен по реда на ЗУТ. Техническото изпълнение на строителството ще включва: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Разходите свързани с "Дентален кабинет" за обект СОУ "Васил Левски", гр. Севлиево, ще бъдат финансирани извън БФП, като недопустими разходи чрез собствен принос. Задължителните мерки, предписани в техническите обследвания на ОДЗ "Слънце 1", ОДЗ "Слънце 3", ОДЗ "Щастливо детство 1", ОДЗ "Щастливо детство 2", ЦДГ "Радост 1" и СОУ "Васил Левски", които не се отнасят до конструктивно възстановяване/усилване, ще бъдат финансирани извън БФП, като собствен принос на бенефициента. Дейностите по авторски надзор ще бъдат осигурени от проектанти по всяка част на техническия проект с цел точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР. Изпълнителите посредством отделни правоспособни лица, ще осъществят авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите – автори на отделни части на технически проект ще се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. 3 640 214.05 4 049 140.27
Въвеждане на обекта в експлоатация: Установяване на функционалната пигодност за ползване, съобразно издадените строителни книжа на сградите на деветте обекта. 4 416.18 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).