Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The company “Dzhodi-1” Ltd. is established in 2010 in Sliven with main activity – production of trousers. “Dzhodi-1” Ltd. started work as a subcontractor for Bulgarian companies that fulfill orders for big international companies. Today the company exports 70% of its production to the European market (Germany, Italy and France) and just 30% on the national market. What indicates the company’s dynamic development since its creation is the growth in revenues which equals 28 times as compared to 2010.”Dzhodi-1”Ltd’s main clients are international companies such as “C and A”, “Guess”, “Esprit” and “Peek and Cloppenburg”, which are recognized quality symbols. 

As an experienced manufacturer of high quality clothing, a necessary requirement for the company to be competitive in its field is to be well acquainted with the leading market trends and the existing demand, where in recent years have seen significant demand for specialized equipment for all kinds of tourism. This project proposal will allow the company to diversify its production and to enter an entirely new market segment - clothing for alternative tourism through its multifunctional jacket Dzhodi which is the subject of the present project proposal. With a view to the  practical implementation of the developed idea the company needs to buy appropriate technologically advanced production equipment and to develop market research for positioning of the target markets.

The implementation of the activities envisaged  in this project proposal will lead to the following results:
- diversification of the product portfolio;
- increased innovation and institutional capacity;
-market distribution of the multifunctional jacket Dzhodi.

The overall effect of the investment will ensure the successful development of “Dzhodi-1”Ltd. on the European and global market building on the existing reputation with innovative and creative solutions.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на оборудване, необходимо за внедряване в производството на мултифунционално яке Джоди (ще бъде изпълнена чрез закупуването на високотехнологично оборудване за кроене, настилане и шиене – бюджетни подпера от 2.1 до 2.9, т. 5 Бюджет : В рамките на тази дейност ще бъде поръчано, доставено, изпитано и пуснато в експлоатация производственото оборудване, необходимо за внедряване в производството на новия продукт, активите от което са описани подробно в бюджета на проекта. Всяко от посочените ДМА в бюджетни подпера от 2.1. до 2.9 ще допринесе за реализацията на ключови процеси в изработката на продукта, както следва: Настилане: Процесът на настилане ще се извършва от настилачна машина (2.1) и настилачна маса към нея (2.2), предназначена за настилане на изрязаните вече детайли. Функционирането на настилачната машина се подпомага от допълнителни компоненти каквито са устройство за зареждане на настилачна количка с щанга, настилачната количка(2.4), настилачната маса с участък с и без въдух (2.3). Наличието на компресорна станция за подаване на въздух към настилачните маси ще позволи захващането на плата към масата, като в комбинация с робота за кроене (2.5) се постига точност и висока производителност при рязането на настила. Подвижната платформа за обслужване позволява обслужването на повече маси, което повишава производителността. Кроене: Този процес ще бъде обезпечен чрез внедряване в производството на CNC Cutter Робот за автоматично кроене (2.9), който дава възможност за конструиране на сложни модели посредством автоматично задаване на параметрите на кроене и извършва цялостната дейност по кроенето – изчертаване, маркиране, рязане на настила. Освен това подвижността на робота позволява обслужването на повече на брой настилачни маси, което допълнително повишава капацитета на кроене. Роботът автоматизира изцяло процесите на кроене и последващо рязане на кройките, което ще елиминира субективния фактор в тези процеси и респективно възможността от допускане на човешка грешка, което резултира в минимален разход на материал. Софтуерът за конструиране,моделиране, градиране и изготвяне на маркер и файлове за кроене ще позволи изпълнението на по-сложни кройки, каквато е кройката на мултифункционално яке Джоди, а дигитайзерът ще осигури бързото им размножаване от основен в цифров вид. Необходимостта за закупуване на такава система се обуславя от сложността на кройката на мултифункционалното яке, която изисква максимална точност при изрязване на детайлите. Шевен процес: За обезпечаване на този процес е предвидено закупуването на автомат за изработване на джобове с една и две филетки, с или без капак (2.8) с щаплер за дълги детайли и вакуум турбина за автономно захранване, Автомат за пенсове , басти и плохи с възможност за програмиране на разнообразни форми на шевовете (2.7), Машина за декоративен шев тип "ръчен " бод за работа с леки до тежки материали (2.6). Автоматът за джобове ще разполага с полусуха глава, което ще предотврати оставянето на маслени петна, което на свой ред ще доведе до редуциране на отпадъците от повредени платове. Машината ще разполага и с вакуум на плота, което осигурява захващане на материала за плота и гарантира максимална прецизност при изшиването на джобовете, което е от изключителна важност, за да се осигури качественото и прецизно вграждане на солара в якето. Етапи на изпълнение 1) Разпределение на задачи по проекта сред членовете на екипа (м 1-2) 2) Подготовка на тръжна процедура (м 2-3) 3) Провеждане на тръжна процедура, избор на изпълнител и сключване на договор (м 3-4) 4) Доставка на оборудване, инсталация, въвеждане в експлоатация и обучение (м 5-12) 5) Внедряване в производството на иновативния продукт (13-14) 1 400 000.00 1 380 080.00
Разработване на пазарно проучване с цел успешна пазарна реализация на иновативния продукт (ще бъде изпълнена чрез разработването на пазарно проучване за позициониране на мултифункционално яке „Джоди“ на целевите пазари – бюджетно подперо 7.1, т. 5 Бюджет ): В рамките на тази дейност ще бъде разработено пазарно проучване, което да помогне на фирма „Джоди-1“ ЕООД да изгради успешна стратегия за пазарната реализация на иновативния продукт – мултифункционално яке „Джоди“. С оглед да позиционира правилно своя продукт и да използва маркетинговите инструменти целенасочено спрямо потенциалните си клиенти, фирмата се нуждае от задълбочен анализ за възможностите за развитие на целевите пазари, за наличието на конкуренция, за профила на потенциалните клиенти и потребители. Такова проучване обаче изисква много време и ресурси, с които „Джоди-1“ ЕООД не разполага, затова за тази дейност са необходими услугите на външен изпълнител, който ще гарантира за качеството и достоверността на събраната информация. Данните от проучването ще помогнат да се извлекат и формулират дългосрочните тенденции на пазара, нагласите на клиентите и стратегиите, избрани от конкурентите. Очакван резултат от тази дейност е изготвяне на детайлно пазарно проучване за позиционирането и пазарната реализация на мултифункционално яке Джоди на целевите пазари. Проучването ще включва следната информация: 1. Анализ, диагностика и прогнозиране на пазара: - Определяне на релевантния пазар; - Диагностика на пазара и анализ на продажбения и пазарния потенциал; - Прогнозиране на пазара. 2. Конкурентни проучвания: - Идентифициране на конкурентите и определяне на тяхната популярност; - Събиране на базова информация за конкурентите; - Проучване на маркетинговите политики на конкурентите. 3. Проучване на потребителите: - Събиране на информация по основни социално- икономически показатели, свързана с набиране на вторична информация; - Реализиране на мотивационни проучвания,свързана с набиране на първична информация  Проучване на потребителите;  Отношението на клиентите;  Вероятността за покупка;  Удовлетвореността от продукта; 4. Стратегия за навлизане на пазара - ценова, рекламна, дистрибуционна политика, нормативни изисквания. Разработването на пазарното проучване ще позволи на фирма „Джоди-1“ ЕООД да реализира своя иновативен продукт успешно на целевите пазари и да го позиционира по най-добрия начин, съобразявайки се с потенциалните клиенти, състоянието на пазарите и възможностите им за развитие. Наличието на тази информация ще минимизира рисковете, които винаги съпътстват навлизането на нови пазари, каквито са неизвестността и непознаването на пазара и неговия потенциал. Етапи на изпълнение 1) Разпределение на задачи по проекта сред членовете на екипа (м 1-2) 2) Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител „Три предложения“ и сключване на договор (м6-7) 3) Предоставяне на пазарното проучване от избрания доставчик на услугата (м 12-14) 19 700.00 19 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).