Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

“DIREKCT.BG” Ltd. is a modern and fast growing organization, specialized in providing express direct urban supply. The company has a high innovation and expertise capacity, aiming to develop and offer innovative solutions, meeting the highest requirements and the needs of the modern dynamic world.
This Project is focused on and has as its main goal the development of product innovation – development of a new and significantly improved product (goods) with the Project title: “Delegate – integrated Intelligent Supply Management System”, wich is an innovative, integrated ICT product, enabling data collection and systematization, analysis, evaluation and optimization in real time of overall distribution activity.
Innovation-subject to development will create market advantages and increase the competitiveness of “DIRECT.BG” Ltd. on both the national and the global/European market. The project implementation will result in developing a product within the scope of the priority strands of “Web, hybrid and “native” applications, web-based applications and thus creating exploit-based new services and products” in thematic area ICT and informatic of ISIS.
The project will be implemented through a complex of interconnected and upgradeable activities eligible under the procedure, providing the necessary prerequisites for the development of the innovative product, namely:
1.	Studies, tests, measurements necessary for the development of the innovation will be carried out;
2.	Prototypes and pilot lines associated with the development of the innovation will be created and tested;
3.	Long-term tangible assets necessary for the development of the innovation will be acquired;
4.	Specialized software, necessary for the development of the innovation will be acquired;
5.	Visualization of the project
The project also falls under the following priorities of the current procedure – Regional specialization under ISIS and Support in eco-innovation.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация (Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 7 броя експерти и посредством външни услуги -специализирана консултантска услуга (вид 1), необходима за разработване на иновацията): Като част от дейността ще бъде нает квалифициран персонал, необходим за извършване на приложни научни изследвания,тествания,изпитвания и измервания при разработване на Delegate-4ма програмисти,1 Експерт проектиране и програмиране,1 графичен дизайнер и 1 аналитик,компютърни комуникации.Необходимите технологични и програмни предпоставки за разработване на иновацията от страна на изложените експерти и реализиране на изложените по-долу етапи ще бъдат осигурени в следствие на реализираните в рамките на дейности 3 и 4 инвестиции в ДМА и ДНА.Дейността обхваща реализация на следните етапи: 1.Изграждане на работна инфраструктура-Планиране и изграждане на работната инфраструктура,подготовка на работния сървър,създаване на тестова,хибридна и продуктивна работна среда.Създаване на хостинг,включващ уеб хостинга и хостинга на базата с данни (БД).Създаване на работен проект. 2.Създаване на програми и методики за тестове и изпитвания на модулите на Delegate-Планиране на бизнес логиката,потребителския интерфейс, връзката и комуникацията на софтуера с други системи (API).Избор и създаване на подходяща архитектура на БД,съобразена с бизнес логиката и възможностите на всички планирани модули при гарантирана висока производителност и качество на процесите:Логически изглед;Изглед на процесите;Физически изглед;Изглед на данните. В рамките на реализацията на етапа се предвижда ползването на консултантска услуга вид 1, използвана за целите на разработването на иновацията, а именно: консултантска услуга във връзка с изследването и анализа на възможността за включване на конкретни нови технологии и предоставянето на конкретни задания за прилагането им в етапите на изграждане на различните модули на системата.Анализ и оптимизация на бизнес процесите с цел създаване на детайлни бизнес изисквания, UML диаграми и техническа спецификация на цялата система. 3.Изграждане на отделните модули на системата,съобразявайки ги със заложената бизнес логика,динамично преоценяване и идентифициране на нови рискове в логиката. Писане на програмен код;Създаване на компонентите и модулите на уеб базираното приложение;Вътрешно тестване;Изготвяне на тестови сценарии на разработените компоненти и модули на системата (План за приемателно тестване);Изготвяне на план за внедряване на новите софтуерни модули. 4.Събиране на данни и изпитване на логиката-Изпитване на основните бизнес логики за автоматизирано разпределение на наличната работа върху най-добре подбраните ресурси.Тестване на опцията за споделяне на пратки или шофьори между участниците в системата, идентифициране на възникнали проблеми. 5.Извършване на приложни научни изследвания-изследване и анализ на взаимовръзките между количествената и качествена информация и анализа на компонентите на дистрибуторската дейност,в т.ч,дефиниране на анализи като функционалност на Delegate и на необходимите входни данни за целите на генерирането на анализи и дефиниране на алгоритми за автоматично: -селективно разпределение на пратките според натовареност,рейтинг и местоположение на куриерите и управление и споделяне на ресурси в реално време -изчисляване на оптимален маршрут на куриерите по различни критерии -оценка куриер на база входни данни от предишни и настоящи доставки,напр:Време за реакция и доставка;Брой доставки на ден;бр.забавени пратки в момента;получен рейтинг от клиенти в миналото,по която оценка системата да определя според общата натовареност,как те да бъдат разпределени първо върху куриери с най-висок рейтинг и кога е необходимо да включи допълнителни шофьори за гарантиране качествено изпълнение. Изготвяне на детайлно задание за всеки от модулите на проротипа в контекстта на функционалността на системата. Стъпки за изпълнение: 1.Подбор на квалифициран персонал--2ри м. 2.Сключване на ТД при планирана заетост в рамките на дейността общо 11 кал.мес.-4ти м. 3.Избор на изпълнител на конс.усл. вид 1 и предоставяне на услугата 2-6 м. 4.Реализация на изложените в дейността етапи по разработване на иновацията-5-16м. 211 235.89 286 531.66
Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация (Дейността ще бъде изпълнена чрез наетия квалифициран персонал - 7 броя експерти и посредством външни услуги -специализирана консултантска услуга (вид 2), необходима за разработване на иновацията ): За реализация на дейността ще бъде използвани наетите в рамките на дейност 1 7 бр.експерти и придобитите в рамките на дейности 3 и 4 ДМА и ДНА. Дейността обхваща реализация на следните етапи по разработване на иновацията: 1:Създаване на прототип на модули-дефиниране на характеристики и процесите,с които всеки модул трябва да се съобразява и описване на функционалностите според получените последни резултати от изследванията.Детайлно специфициране на последните версии на прототипите за управление на основните класове данни.Модули: за въвеждане на новопостъпили поръчки;за контрол, наблюдение и администриране на въведените заявки в системата;управление на шофьорите и автоматизирано разпределение на пратките;за споделяне на пратки или шофьори между потребителите на системата;за фактуриране;за въвеждане на заявки от крайни клиенти към клиенти 2.Автоматично тестване на прототипа: Проектиране и подготовка на тестови случаи:Определяне на: групите свойства на системата;на основните части и подчасти на системата с цел по-лесно проектиране на тестовете чрез разделяне на множества, ориентирани към съставните части;на типичните ежедневни сценарии за работа на различните групи потребители на системата; Дефиниране на задължителните свойства, които трябва да бъдат тествани на отделни фази през процеса на разработка; В рамките на настоящия етап от дейността е предвидено ползването на специализирана консултантска услуга (вид 2) с обхват: •Определяне на критичните точки за бизнес процесите, реализирани в програмната система; •Дефиниране на критичните свойства (critical features), които трябва да бъдат тествани многократно през процеса на разработка •Дефиниране на допълнителните свойства, подпомагащи процесите в програмната система (additional features), които могат да бъдат тествани в зависимост от времето и ресурсите; •Определянето на критериите за приемане на програмната система (acceptance criteria) и създаване на план за провеждане на примателни тестове. 3.Изграждане на потребителски интерфейс с различни роли според учатниците във всеки от модулите -Модул за въвеждане на новопостъпили поръчки- От администратор; От клиент; От краен потребител -Модул за контрол,наблюдение и администриране на въведените заявки в системата:Администриране от диспечер на Delegate;Администриране от Клиент; Редактиране от краен потребител -Модул управление на шофьори:Задаване на критерии,по които пратката да бъде автоматизирано и селективно разпределение по шофьори; Задаване на приоритети на различните видове пратки;Визуално сигнализиране за забавяне на пратка чрез оцветяванe;Калкулиране на маршрута за доставка на множество пратки по разстояние, по спешност и ръчно Модул за споделяне на пратки или шофьори между потребителите на системата:Споделяне на пратка;Споделяне на шофьор;Фактуриране меджу потребителите - Модул за въвеждане на завки от крайни клиенти към потребители на софтуера и задаване на асортимент със складова наличност 4 Ръчно/експлоративно тестване и изпитание на прототипа на Delegate и валидиране:Откриване на: всички грешки в кода,на грешки при дизайна, на повреди от неочаквано потребителско поведение;Тестване на всички елементи на решението. 5:Тестване на прототипа и демонстриране в релевантна среда- иновацията се тества в съответната симулирана работна среда, което представлява напредък в демонстрираната готовност на технологията. 6:Тестване и демонстриране на прототипа на системата в операционна среда-Тестване и демонстриране на действителен прототип на системата в работна среда. Необходими стъпки за изпълнение: 1.Стартиране на работата на квалифициран персонал, нает в рамките на дейност 1, по дейност 2 - с период на заетост в рамките на настоящата дейност-от 18ти до 24ти м- 7 месеца 2.Избор на изпълнител за предоставяне на консултантска услуга вид 2 - 18ти м. 3.Предоставена консултантска услуга и подписан приемо-предавателен протокол - 18-20ти м. 4.Реализация на изложените етапи по разработване на иновацията-18-24ти м. 145 150.11 59 991.74
Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация (Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на сървър 1 брой; мобилни работни станции 6 броя; монитори - 6 броя; смартфон вид 1 - 1 брой; смартфон вид 2 - 1 брой и таблет - 1 брой): В рамките на проектната дейност ще бъдат придобити дълготрайни материални активи, необходими за разработването на иновацията. Планираните инвестиции в ДМА ще допринесат за изпълнението на дейностите по Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновацията, Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на иновацията и на проекта като цяло посредством осигуряване на абсолютно необходимите технологични предпоставки за реализация на етапите на разработката от страна на квалифицирания персонал, разработващ иновативния продукт. Планираните за закупуване ДМА, също така, ще осигурят и ефективното и безпроблемно функциониране на планирания за придобиване ДНА в рамките на проектна дейност 4. С оглед на изложеното планирано е закупуването на: -Сървър - 1 брой - сървърът е абсолютно необходим за целите на разработването на иновацията на всеки един от планираните етапи на разработката. ДМА ще служи за съхранение на базата данни, необходима за разработката и работата на иновативната система. Сървърът ще създаде необходимите технологични предпоставки за сигурно съхранение на информацията и на различните версии на иновацията, като осигури предпоставки за централизирана развойна дейност и възможност всички квалифицирани експерти да работят на него едновременно. Също така, сървърът е необходим за симулиране на натовареността на ползване на иновативната система при симулиран модел на голям брой потребители, които я използват едновременно. Изложеното е от ключово значение за успешната реализация на Етап :Тестване на прототипа и демонстриране в релевантна среда и Етап:Тестване и демонстриране на прототипа на системата в операционна среда, след реализацията на които ще бъде налице разработен иновативен продукт, отговарящ на ниво на технологична готовност (TRL scale) - TRL 7 – Прототип, демонстриран в операционна среда. - мобилни работни станции- 6 броя и монитори - 6 броя - Мобилните работни станции с допълнителен монитор към всяка една от тях са необходими за работа на експертите по проекта със специализирани компютърни приложения, свързани пряко с разработвания иновативния продукт, за осъществяване на научно-изследователската и развойна дейност и последващото създаване прототип на продукта, неговото изпитване и финализиране. Планираните инвестиции ще осигурят необходимите технически предпоставки за работа на всеки един от квалифицираните експерти по разработването на Delegate; - смартфон вид 1 (1бр.) и смартфон вид 2 (1бр.) и таблет (1бр.) - дълготрайните материални активи са необходими за целите на тестването на иновацията/отделни нейни модули на различни устройства с различна операционна система и резолюция, както и с оглед на различните форми на достъпност на системата за крайния потребител. Изложеното е необходимо, т.к. Delegate е хибридно приложение, което налага разработване по начин,позволяващ зареждане на най-широко разпространените и масови операционни системи- Windows, Android, iOS, в т.ч. браузъри- Chrome, Fire Fox, Safari,както и по един и същи начин на всякакъв вид технически устройства - работни станции, таблети, смартфони. Стъпки за изпълнение на дейността: 1.Съгласуване с УО на график за избор на изпълнители -1ви м. 2. Предоставяне на проект на документация за избор на изпълнители за предварителен контрол - 2ри месец; 3. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договор/и с избраните изпълнители - 3ти-4тимесец; 4. Доставка на ДМА и подписване на приемо-предавателни протоколи (от 4ти до 5ти месец) 75 302.02 75 226.60
Придобиване на специализиран софтуер, представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА), необходим за разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на Специализиран софтуер за програмиране - 5 броя): В рамките на проектната дейност ще бъдат придобити дълготрайни нематериални активи, необходими за разработването на иновацията. Планираните инвестиции в ДНА ще допринесат за изпълнението на дейностите по Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновацията, Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на иновацията и на проекта като цяло посредством осигуряване на абсолютно необходимите програмни предпоставки за реализация на етапите на разработката от страна на квалифицирания персонал, разработващ иновативния продукт. С оглед на изложеното, в рамките на настоящата проектна дейност е планирано закупуването на - Специализиран софтуерен продукт за програмиране - за изграждане на уеб приложение, мобилни приложения за различните операционни системи - Android, iOS и Windows, както и за управление на SQL базата данни. Планираният за закупуване ДНА ще служи за целите на разработването на кода на иновацията и неговата корекция; за отстраняването на грешки, профили и диагностика; за тестване на кода и ефективното осъществяване на контрол на версиите на разработката. Софтуерът ще позволи прилагане в процеса на писане на кода на необходимите за целите на разработване на иновацията технологии: C ++, Node.js , .NET и JavaScript. Необходимо е закупуването на софтуера за планираните за закупуване мобилни работни станции за експерти на длъжности Програмист - 3 лица; Експерт проектиране и програмиране - 1 лице и за Аналитик,компютърни комуникации - 1 лице с оглед осигуряване на необходимите програмни предпоставки за разработване на иновативния продукт от страна на квалифицирания персонал. Стъпки за изпълнение на дейността: 1.Съгласуване с УО на график за избор на изпълнители -1ви м. 2. Предоставяне на проект на документация за избор на изпълнители за предварителен контрол - 2ри месец; 3. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договор с избран изпълнител - 3ти-4тимесец; 4. Доставка на ДНА и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4ти до 5ти месец) 12 993.62 12 990.00
Визуализация на проекта. (дейността ще бъде изпълнена чрез реализация на набор от мерки за информиране и публичност (визуализация) в съответствие с правилата за информация и комуникация): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на дейността се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация(в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие(ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: -включи на своя уеб сайт подробно описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС - публикацията, при наличие на уеб сайт в момента на сключване на административния ДБФП, ще бъде направена в рамките на 2 дни от сключването му и ще съдържа минимум: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на Оперативна Програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, наименование на проекта и общата му стойност, в т.ч. размер на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева; -постави 2 бр. плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-напр. входа на сградата, в която ще се осъществява проектът.Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел;обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева;начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив (и по-голяма съставна част на актив), закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: 1.Избор на изпълнител (1ви месец) 2.Изработка на плакати и стикери и доставка и подписване на приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител (2ри месец) 3.Поставяне на информационни плакати и стикери при доставката на ДМА по проекта 4.През целия период на изпълнение на дейността-спазване на мерките на информация и комуникация от страна на Бенефициента във връзка с всички документи/публикации, свързани с изпълнение на проекта. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 1 365.00 1 343.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).