Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project proposal aims at the improvement of the competitiveness, development of the management capacity and creation of opportunities for growth of Mnemonica AD by promotion of the implementation of information and communication technologies (ICT) and services through purchase and delivery of enterprise resource planning system (ERP). 
The successful implementation of the project activities will satisfy the necessities of the company of optimization and improvement of the organization and management processes.
Mnemonica AD identifies as main target groups the companies’ employees, customers and suppliers.

The planned project activities are as follows:
•	Promotion of the implementation of ICT and services through the purchase and delivery of an ERP system in Mnemonica AD 
•	Promotion of the implementation of ICT and services through the purchase and delivery of new equipment necessary for the proper operation of the ERP system
•	Project visualization and publicity

The successful implementation of the project activities will bring the following results:
•	Acquired and delivered ERP system
•	Optimization of business processes in the enterprise
•	Improved planning and decision making processes in the organization and greater employee satisfaction
•	Improved resources organization 
•	Increased production productivity of the enterprise by 19%
•	Improved customer relationships and increased quality of the service
•	Increase in net incomes in result of the optimized sales process and improved quality of the provided services 
•	Internationalization of services and increasement of the average revenues generated from exports
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и въвеждане на Система за управление на ресурсите (ERP система) в Мнемоника АД.: С оглед постигане целите на компанията за повишаване предлагането на информационни и комуникационни технологии и услуги, по проекта ще бъде придобита и внедрена интегрирана система за управление на процесите и ресурсите. Закупуването и внедряването на ERP системата ще пoзволи нa компанията да използвa сиcтема oт интегрирaни пpиложения зa управлениe нa бизнес процесите и автоматизиране на редица дейности, свързани с технологията на работа, услyгите, човешките ресурси и производствените процеси във фирмата. Системата за управление на бизнес процеси се състои от взаимосвързани функционални модули, чиято интегрираност позволява всяко въвеждане на данни да се отразява във всеки един от модулите. Функционалностите и модулите ще управляват всички ключови за компанията ресурси и процеси – доставки, търговска дейност, проекти, маркетинг и продажби, финанси, документооборот, включително спeцифични аспекти от фирмената дейност, като услуги по информационна сигурност, съхранение и обработка на данни, облачни технологии и други. Основните процеси, които ще бъдат оптимизирани са: • Управление на финансите • Управление на веригата с доставки • Управление на отношенията с клиенти и партньори • Управление на проекти • Управление на човешки ресурси • Управление на отпадъци Внедряването на ERP ще автоматизира целият процес на работа в компанията – ръководна и търговска дейност, доставки, склад, проекти. Наличието на една добра бизнес методика, засилен контрол, добра координация между различните звена в компанията и интегрирана информация като база за вземане на решения несъмнено ще направят бизнеса високо ефективен и конкурентен. Това от своя страна ще рефлектира в ускоряване на всички останали процеси по веригата, което не само ще оптимизира работните процеси, но ще доведе и до разширяване дейността на фирмата, което ще подобри и финансовите резултати на Мнемоника АД. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността са както следва: (1) Организация на процедура "Избор с публична покана" за избор на изпълнител (2) Провеждане на процедура за избор на изпълнител (3) Сключване на договор с избрания доставчик (4) Доставка и внедряване на система за управление на ресурсите (5) Подписане на приемо-предавателен протокол за извършване на доставката 381 386.85 380 586.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), допринасящи за функционирането на Система за управление на ресурсите (ERP система) в Мнемоника АД.: Наличието на добре изградена и работеща вътрешна ИТ инфраструктура е задължително условие за успешното функциониране на ERP системата. Поради това по проекта се предвижда и инвестиционна подкрепа за закупуване на оборудване за изграждане на сървърна инфраструктура. Това ще бъде постигнато чрез закупуването на 2 броя високонадеждни приложни сървъри, сървърите ще работят в режим на резервираност и ще осигурят непрекъсната и надеждна работа на системата. Предвиждаме и 1 брой сторидж/бекъп сървър, на който периодично ще се прави копие и архив на данните, това ще осигури в кратки срокове възстановяване работноспособността на системата при физическа повреда в приложните сървъри, кражба, пожар и др. Внедреното оборудване ще подпомогне за цялостното управление, мониторинг и контрол на процесите и информационните потоци в организацията. С помощта на инвестициите по проекта ще се постигне оптимизация и автоматизация на информационния, производствения и управленски процеси на предприятието чрез използването на информационни и комуникационни технологии. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността са както следва: (1) Организация на процедура "Избор с публична покана" за избор на изпълнител (2) Провеждане на процедура за избор на изпълнител (3) Сключване на договор с избрания доставчик (4) Доставка и внедряване на система за управление на ресурсите (5) Подписане на приемо-предавателен протокол за извършване на доставката 99 913.55 99 220.00
Визуализация на проекта: Дейностите по информация и публичност по проекта ще се осъществяват съобразно правилата на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на информация и комуникация 2014-2020. Те ще бъдат изпълнявани през целия период на изпълнение от Ръководителя. Дейността включва публикуване на актуална информация на уеб-сайта на Мнемоника АД относно цели и резултати на проекта, напредък по изпълнение на дейностите, размер на финансиране. Ще бъдат закупени информационни стикери за закупените по проекта дълготрайни материални активи, необходими за функционирането на системата за управление на ресурсите (ERP система): приложен сървър – 2 броя и сторидж/бекъп сървър – 1 брой. Ще бъде монтирана информационна табела с детайли относно наименованието и предназначението на проекта и в съответствие с техническите характеристики, приети от Европейската комисия. Дейността ще включи и две платени публикации в медиите за отразяване на резултатите, постигнати по проекта. С тази дейност ще бъде предоставена на всички заинтересовани страни, както и на широката общественост, информация за целите и резултатите от проекта. При реализиране на проекта ще бъде разпространена информация за финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, както и ролята на ОПИК. 2 000.00 680.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).