Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктовата иновация.: Изпълнението на проекта ще стартира с извършване на необходимите изследвания и проучвания на материалите, от които е изградена иновацията, предмет на проекта, по различни показатели, с цел създаване на технология на конструиране на изделието, съдържаща описание на неговите елементи и начините за зашиване / залепване между отделните елементи.
Дейността ще премине през следните фази:
Фаза 1 - Назначаване на екип на проекта
Като стартова фаза на проекта ще бъдат назначени следните експерти:
- Изследовател реализиране на концепция, на 8 часов трудов договор, заетост в рамките на проекта - 24 месеца.
- Изследовател материали и дизайн, на 8 часов трудов договор, заетост в рамките на проекта - 24 месеца.
- Изследовател Технология на производство, ушиване и лепене, на 8 часов трудов договор, заетост в рамките на проекта - 24 месеца.
- Оператор на машина, на 8 часов трудов договор, заетост в рамките на проекта - 20 месеца.
- Шивач, на 8 часов трудов договор, заетост в рамките на проекта - 20 месеца.
Фаза 2 - Изследвания и проучване на материалите, от които е изградена надуваема носилка-шейна, по различни показатели.
В рамките на фазата, ще бъдат извършени проучвания на материалите, изграждащи надуваемата носилка - шейна, по различни показатели: здравина на материала, издържливост, износоустойчивост, възможности за лепене / шиене между отделните елементи - идентифициране на подходящи за целта текстили, опъваемост и якост на текстилите, избор на подходящ материал за изработка на дръжките и спирачките на надуваемата носилка - шейна.
В резултат от проведените изследвания в рамките на фазата, ще бъдат определени подходящите материали, от които да се изгради надуваемата носилка - шейна.
Фаза 2 ще бъде проведена от 1ви до 5ти проектен месец
Фаза 3 - Създаване на технология на конструираното изделие
В рамките на следващата фаза, и в зависимост резултатите от фаза 2, ще бъде създадена технология на конструиране на изделието - технологична карта, съдържаща описание на елементите, подходящите начини на зашиване / залепване помежду им.
Изпълнението на фаза 3 ще продължи от 5ти до 7ми проектен месец, а фазата е ключова за по-нататъшното развитие на иновацията и представлява "крайъгълен камък" за проекта.
В последната фаза от дейността е предвидено участието на всички членове на екипа, с цел осигуряване на комплексна експертиза, необходима за разработването на иновацията. |
260 800.00
|
228 391.57
|
Създаване и тестване на прототипи, свързани с разработването на продуктова иновация: В следващия етап от разработването на продуктовата иновация ще бъдат извършени тестове на отделните елементи на продукта, създаване на прототип и неговото тестване в реална среда. Изпълнението ще протече през следните фази:
Фаза 0 - Препотвърждаване на ангажиментите на екипа по проекта - заетостта на екипа по дейността ще продължи от 7ми до 24ти проектен месец
Фаза 1 - Закупуване и доставка на специализирани материали, необходими за изработка на прототип. Фазата ще бъде разделена на следните етапи:
- Провеждане на процедура за избор на изпълнител за доставка на материалите - от 7ми до 8ми проектен месец
- Сключване на договор за доставка (9ти месец) и приемо-предаване на материалите.
Определянето на точните видове и количества материали ще бъде изяснено в резултат от проведените в рамките на дейност 1 изследвания и проучвания. Закупените материали ще послужат за изработка на отделните компоненти на прототипа, както предвид предстоящите в следващите фази на дейността тестове, отделни елементи на прототипа ще бъдат изработени от различни материали, с цел тестване на техните параметри и определяне на най-подходящия материал, който да се вложи при изработката на финален прототип на надуваемата носилка - шейна.
Фаза 2 - Тестване на елементите на прототипа
ТУ-София, чрез своята катедра „Машинни елементи и неметални конструкции“ ще бъде отговорен за разработване на следните елементи на иновацията: тръбни елементи, дръжки и спирачна система.
Предвидените тестове включват изследване на: най-подходящ материал за елементите, по отношение на здравина и лекота на материала; размери на елементите; разработване на спирачна система. Ще бъдат тествани и текстилната и надуваема част, ремъци за якост, триене, издръжливост, устояване на хоризонтален и вертикален натиск, опън и други силови влияния, здравина на залепване, издръжливост на екстремни температури.
Продължителност- 8ми -10ти месец.
Фаза 3 - Създаване на първи версии на прототипи на надуваема носилка - шейна
В рамките на фаза 3 ще бъдат сглобени различни видове прототипи на надуваема насилка - шейна, състоящи се от:
- надуваема рамка, снабдена с вентил за надуване и спадане и съставена от вътрешна надуваема част и външна текстилна част;
- долна подсилена част, зашита към рамката съставена от текстил и гумирано покритие, за лесно приплъзване по всички видове повърхности;
- тръбни елементи, захванати чрез ремъци от двете страни на надуваемата рамка;
- дръжки, снабдени с механична спирачна система;
- вакуум матрак, снабден със защитен двуслоен калъф;
- регулируеми катарами;
- халки и ръкохватки, прикрепени към надуваемата част и тръбните елементи.
Продължителност - 11ти - 12ти месец
Фаза 4 - Тестове в реална среда
Вече готовите прототипи ще бъдат тествани в реална среда - тестове в зимни и летни условия, за проверка качествата на изделието. Тестовете в летни условия ще тестват износването при триене от скали, храсти, пясък, здравина на материалите – пробиване и скъсване, тестове издържливостта на дръжките и спирачките, както и експлоатация във вода. Тестовете в зимни условия ще бъдат проведени при минусови температури, за да се провери пързалянето на носилката върху сняг, спиране със спирачките, удобство при експлоатация - носене в сгънато и разгънато състояние, надуване и сглобяване.
За извършване на различните видове тестове, ще бъдат изработени няколко прототипа, от различни материали.
Продължителност - 13ти - 22ри месец
Фаза 5 - Анализ
Ще бъде извършен анализ на резултатите от тестовете, проведени във фази 2 и 4. Данните и информацията от извършения анализ ще се използват за определяне на най-подходящите материали и елементи за сглобяването на финален прототип, готов за масово производство.
Продължителност - 23ти месец
Фаза 6 - Създаване на финален прототип
През последната фаза на дейността ще бъде изготвен финален прототип на иновативната надуваема носилка - шейна. Фазата ще бъде реализирана през 24ти проектен месец. |
0.00
|
129 006.49
|
Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на продуктова иновация: В рамките на дейността ще бъде закупено оборудване, необходимо за разработването на прототипите на иновативната надуваема носилка - шейна както следва:
Машина за високочестотно залепване на PU, PVC, синтетични материали и други - 1 бр.
Оборудването е необходимо за залепяне на TPU бладера в правилна форма и за залепяне на корпуса на носилката
Права шевна машина - 1 бр.
Оборудването е необходимо за ушиване на спомагателните и прикрепващи детайли на прототипа
Машина за рязане на лента - 1 бр.
Оборудването позволява терморязане на лентите, които закрепват дръжките на носилката - шейна към корпуса и служат за основа на дъното
Програмируем автомат за шиене - 1 бр.
Оборудването е необходимо за закрепване на лентите и други носещи детайли към корпуса. Оборудването от тежък клас гарантира за здравината на шевовете.
Дейността ще премине през следните фази:
Фаза 1 - Провеждане на процедура за избор на изпълнител за доставка на необходимото оборудване и сключване на договор - При осъществяване на избор на изпълнител Смол Фут ООД ще съблюдава предвидените в ЗУСЕСИФ/2015г. и ПМС 160/2016 г. условия, както и изискванията на УО, описани в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК. На база прогнозната стойност на предвидената доставка, както и въз основа на указанията от УО, Смол Фут ООД ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители, описани в чл.50 от ЗУСЕСИФ. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнител, фирмата ще пристъпи към сключване договор с избрания доставчик на предвидените за закупуване активи.
Фаза 2 - Доставка и приемо-предаване на оборудването – В рамките на следващата фаза, ще бъде осъществена доставката на предвидените за закупуване активи, както и тяхното приемо-предаване. Приемо-предаването на активите ще бъде извършено след тяхното инсталиране, тестване и пускане в експлоатация.
Фаза 3 - Визуализация - доставените в рамките на дейността активи ще бъдат обозначени със стикери, оказващи получената финансова подкрепа по програмата. |
150 000.00
|
149 700.00
|
Защита на индустриална собственост на международно равнище: Дейността ще бъде разделена на следните фази:
Фаза 1 - Избор на изпълнител - провеждане на процедура за избор на изпълнител, който да предостави услугите по защита на индустриалната собственост.
Фаза 2 - Сключване на договор с избрания изпълнител
Фаза 3 - Подготовка на необходимата документация и подаване на заявление за регистрация на международен патент. Подаденото заявление за регистрация ще съдържа цялата изискуема информация за описанието на продукта и заявителя / изобретателя, документи за платени такси за заявяване и проверка и други приложими документи. |
20 000.00
|
20 000.00
|
Визуализация на проекта: Предвидената дейност цели оповестяване пред широка аудитория получената в рамките на програмата финансова подкрепа, промотиране на сътрудничеството с ТУ-София, разпространение на предвидените цели, резултати и дейности, като и предоставяне на информация за иновацията, предмет на разработка в рамките на проекта.
Дейността ще премине през следните фази:
Фаза 1 - избор на изпълнители за изготвяне на материалите за визуализация на проекта. Ще бъдат проведени процедура за избор на изпълнител, съгласно указанията на УО, детайлно описани в Ръководството за изпълнение на Договори за БФП по ОПИК, както и следвайки разпоредбите на ЗУСЕСИФ/2015 г. и ПМС 160/2016 г.
Фаза 2 - сключване на договор с избрания изпълнител и приемо-предаване на разработените визуални материали. Избраният в рамките на фаза 1 изпълнител ще бъде отговорен за изработването на:
- информационна табела - 1 бр.
- информационни брошури - 200 бр.
- видеоклип - 1 бр. |
2 000.00
|
2 000.00
|