Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Project The Investment support, aiming to increase the innovation capacity of Small Foot Ltd. aims to develop a final prototype of an innovative inflatable stretcher-sled.
The specific project objectives are:
- to carry out research and study of the materials from which the inflatable stretcher-sleigh was built on different indicators and to create technology for the design of the product;
- Testing the elements of the prototype;
- Testing the created prototype in a real environment;
- to create a final prototype of the innovative inflatable stretcher - sled;
- to apply for international patents for the developed innovation.
Developed innovation is categorized as product innovation and will reach the seventh level of technological readiness - TRL 7 - Prototype, demonstrated in an operating environment.
Also, the innovative inflatable stretchers are inline with 2 priority areas of ISIS, namely "New Technologies in Creative and Recreational Industries" and "Industry for Healthy Life and Biotechnology".
The project activities, combined with the investments for salaries for expert team, purchase of assets and materials needed to develop the product innovation and services, are categorized as investment category - Experimental Development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктовата иновация.: Изпълнението на проекта ще стартира с извършване на необходимите изследвания и проучвания на материалите, от които е изградена иновацията, предмет на проекта, по различни показатели, с цел създаване на технология на конструиране на изделието, съдържаща описание на неговите елементи и начините за зашиване / залепване между отделните елементи. Дейността ще премине през следните фази: Фаза 1 - Назначаване на екип на проекта Като стартова фаза на проекта ще бъдат назначени следните експерти: - Изследовател реализиране на концепция, на 8 часов трудов договор, заетост в рамките на проекта - 24 месеца. - Изследовател материали и дизайн, на 8 часов трудов договор, заетост в рамките на проекта - 24 месеца. - Изследовател Технология на производство, ушиване и лепене, на 8 часов трудов договор, заетост в рамките на проекта - 24 месеца. - Оператор на машина, на 8 часов трудов договор, заетост в рамките на проекта - 20 месеца. - Шивач, на 8 часов трудов договор, заетост в рамките на проекта - 20 месеца. Фаза 2 - Изследвания и проучване на материалите, от които е изградена надуваема носилка-шейна, по различни показатели. В рамките на фазата, ще бъдат извършени проучвания на материалите, изграждащи надуваемата носилка - шейна, по различни показатели: здравина на материала, издържливост, износоустойчивост, възможности за лепене / шиене между отделните елементи - идентифициране на подходящи за целта текстили, опъваемост и якост на текстилите, избор на подходящ материал за изработка на дръжките и спирачките на надуваемата носилка - шейна. В резултат от проведените изследвания в рамките на фазата, ще бъдат определени подходящите материали, от които да се изгради надуваемата носилка - шейна. Фаза 2 ще бъде проведена от 1ви до 5ти проектен месец Фаза 3 - Създаване на технология на конструираното изделие В рамките на следващата фаза, и в зависимост резултатите от фаза 2, ще бъде създадена технология на конструиране на изделието - технологична карта, съдържаща описание на елементите, подходящите начини на зашиване / залепване помежду им. Изпълнението на фаза 3 ще продължи от 5ти до 7ми проектен месец, а фазата е ключова за по-нататъшното развитие на иновацията и представлява "крайъгълен камък" за проекта. В последната фаза от дейността е предвидено участието на всички членове на екипа, с цел осигуряване на комплексна експертиза, необходима за разработването на иновацията. 260 800.00 228 391.57
Създаване и тестване на прототипи, свързани с разработването на продуктова иновация: В следващия етап от разработването на продуктовата иновация ще бъдат извършени тестове на отделните елементи на продукта, създаване на прототип и неговото тестване в реална среда. Изпълнението ще протече през следните фази: Фаза 0 - Препотвърждаване на ангажиментите на екипа по проекта - заетостта на екипа по дейността ще продължи от 7ми до 24ти проектен месец Фаза 1 - Закупуване и доставка на специализирани материали, необходими за изработка на прототип. Фазата ще бъде разделена на следните етапи: - Провеждане на процедура за избор на изпълнител за доставка на материалите - от 7ми до 8ми проектен месец - Сключване на договор за доставка (9ти месец) и приемо-предаване на материалите. Определянето на точните видове и количества материали ще бъде изяснено в резултат от проведените в рамките на дейност 1 изследвания и проучвания. Закупените материали ще послужат за изработка на отделните компоненти на прототипа, както предвид предстоящите в следващите фази на дейността тестове, отделни елементи на прототипа ще бъдат изработени от различни материали, с цел тестване на техните параметри и определяне на най-подходящия материал, който да се вложи при изработката на финален прототип на надуваемата носилка - шейна. Фаза 2 - Тестване на елементите на прототипа ТУ-София, чрез своята катедра „Машинни елементи и неметални конструкции“ ще бъде отговорен за разработване на следните елементи на иновацията: тръбни елементи, дръжки и спирачна система. Предвидените тестове включват изследване на: най-подходящ материал за елементите, по отношение на здравина и лекота на материала; размери на елементите; разработване на спирачна система. Ще бъдат тествани и текстилната и надуваема част, ремъци за якост, триене, издръжливост, устояване на хоризонтален и вертикален натиск, опън и други силови влияния, здравина на залепване, издръжливост на екстремни температури. Продължителност- 8ми -10ти месец. Фаза 3 - Създаване на първи версии на прототипи на надуваема носилка - шейна В рамките на фаза 3 ще бъдат сглобени различни видове прототипи на надуваема насилка - шейна, състоящи се от: - надуваема рамка, снабдена с вентил за надуване и спадане и съставена от вътрешна надуваема част и външна текстилна част; - долна подсилена част, зашита към рамката съставена от текстил и гумирано покритие, за лесно приплъзване по всички видове повърхности; - тръбни елементи, захванати чрез ремъци от двете страни на надуваемата рамка; - дръжки, снабдени с механична спирачна система; - вакуум матрак, снабден със защитен двуслоен калъф; - регулируеми катарами; - халки и ръкохватки, прикрепени към надуваемата част и тръбните елементи. Продължителност - 11ти - 12ти месец Фаза 4 - Тестове в реална среда Вече готовите прототипи ще бъдат тествани в реална среда - тестове в зимни и летни условия, за проверка качествата на изделието. Тестовете в летни условия ще тестват износването при триене от скали, храсти, пясък, здравина на материалите – пробиване и скъсване, тестове издържливостта на дръжките и спирачките, както и експлоатация във вода. Тестовете в зимни условия ще бъдат проведени при минусови температури, за да се провери пързалянето на носилката върху сняг, спиране със спирачките, удобство при експлоатация - носене в сгънато и разгънато състояние, надуване и сглобяване. За извършване на различните видове тестове, ще бъдат изработени няколко прототипа, от различни материали. Продължителност - 13ти - 22ри месец Фаза 5 - Анализ Ще бъде извършен анализ на резултатите от тестовете, проведени във фази 2 и 4. Данните и информацията от извършения анализ ще се използват за определяне на най-подходящите материали и елементи за сглобяването на финален прототип, готов за масово производство. Продължителност - 23ти месец Фаза 6 - Създаване на финален прототип През последната фаза на дейността ще бъде изготвен финален прототип на иновативната надуваема носилка - шейна. Фазата ще бъде реализирана през 24ти проектен месец. 0.00 129 006.49
Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на продуктова иновация: В рамките на дейността ще бъде закупено оборудване, необходимо за разработването на прототипите на иновативната надуваема носилка - шейна както следва: Машина за високочестотно залепване на PU, PVC, синтетични материали и други - 1 бр. Оборудването е необходимо за залепяне на TPU бладера в правилна форма и за залепяне на корпуса на носилката Права шевна машина - 1 бр. Оборудването е необходимо за ушиване на спомагателните и прикрепващи детайли на прототипа Машина за рязане на лента - 1 бр. Оборудването позволява терморязане на лентите, които закрепват дръжките на носилката - шейна към корпуса и служат за основа на дъното Програмируем автомат за шиене - 1 бр. Оборудването е необходимо за закрепване на лентите и други носещи детайли към корпуса. Оборудването от тежък клас гарантира за здравината на шевовете. Дейността ще премине през следните фази: Фаза 1 - Провеждане на процедура за избор на изпълнител за доставка на необходимото оборудване и сключване на договор - При осъществяване на избор на изпълнител Смол Фут ООД ще съблюдава предвидените в ЗУСЕСИФ/2015г. и ПМС 160/2016 г. условия, както и изискванията на УО, описани в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК. На база прогнозната стойност на предвидената доставка, както и въз основа на указанията от УО, Смол Фут ООД ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители, описани в чл.50 от ЗУСЕСИФ. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнител, фирмата ще пристъпи към сключване договор с избрания доставчик на предвидените за закупуване активи. Фаза 2 - Доставка и приемо-предаване на оборудването – В рамките на следващата фаза, ще бъде осъществена доставката на предвидените за закупуване активи, както и тяхното приемо-предаване. Приемо-предаването на активите ще бъде извършено след тяхното инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Фаза 3 - Визуализация - доставените в рамките на дейността активи ще бъдат обозначени със стикери, оказващи получената финансова подкрепа по програмата. 150 000.00 149 700.00
Защита на индустриална собственост на международно равнище: Дейността ще бъде разделена на следните фази: Фаза 1 - Избор на изпълнител - провеждане на процедура за избор на изпълнител, който да предостави услугите по защита на индустриалната собственост. Фаза 2 - Сключване на договор с избрания изпълнител Фаза 3 - Подготовка на необходимата документация и подаване на заявление за регистрация на международен патент. Подаденото заявление за регистрация ще съдържа цялата изискуема информация за описанието на продукта и заявителя / изобретателя, документи за платени такси за заявяване и проверка и други приложими документи. 20 000.00 20 000.00
Визуализация на проекта: Предвидената дейност цели оповестяване пред широка аудитория получената в рамките на програмата финансова подкрепа, промотиране на сътрудничеството с ТУ-София, разпространение на предвидените цели, резултати и дейности, като и предоставяне на информация за иновацията, предмет на разработка в рамките на проекта. Дейността ще премине през следните фази: Фаза 1 - избор на изпълнители за изготвяне на материалите за визуализация на проекта. Ще бъдат проведени процедура за избор на изпълнител, съгласно указанията на УО, детайлно описани в Ръководството за изпълнение на Договори за БФП по ОПИК, както и следвайки разпоредбите на ЗУСЕСИФ/2015 г. и ПМС 160/2016 г. Фаза 2 - сключване на договор с избрания изпълнител и приемо-предаване на разработените визуални материали. Избраният в рамките на фаза 1 изпълнител ще бъде отговорен за изработването на: - информационна табела - 1 бр. - информационни брошури - 200 бр. - видеоклип - 1 бр. 2 000.00 2 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).