Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

"BENKOMERS" Ltd. e with activity "Production of soft drinks, mineral waters and other bottled waters." The company is a leading country and offers its customers products with high quality and reasonable prices.
The project proposal of “BENKOMERS” Ltd. plans to implement the following activities - to purchase and implement a system for planning and resource management /ERP system/ which will cover all main operational business processes in the company.
Currently the production capacity of “BENKOMERS” Ltd. is 100% fully utilized. The production capacity of the company has reached its full capacity. This requires company management to resolve the situation and to provide an opportunity to meet the constantly growing demand for established production of “BENKOMERS” Ltd. Therefore, after an analysis and assessment of the needs the company focuses on the introduction of the ERP system in production.
The introduction of the ERP system in the enterprise will immediately result in:
Increase of average generated export earnings as a result of the investment project with at least 20 %.
Increase in net sales revenue to Total project cost with at least 30%. 
Increase in plant productivity due to the implementation of the project with not less than 12%.
The following results are expected after the completion of the project:
Enhanced management capacity and growth of SME “BENKOMERS” Ltd., through the introduction of ERP system specifically designed for the production of the company; Thanks to the implementation of the system the following processes will be improved: the process of planning and decision-making process of the organization of resources, the process of organization of the production process, a process of realization of the products and the process of internationalization of products.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и въвеждане на Система за планиране и управление на ресурсите/ERP система/ : Като част от дейността ще бъдат извършени услуги по разработване и въвеждане на Система за планиране и управление на ресурсите/ERP система/ , отговаряща на нуждите на предприятието. Въвеждането в експлоатация на Система за планиране и управление на ресурсите/ERP система/ , отговаряща на нуждите на предприятието, ще допринесе за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги в компанията. Благодарение на внедряването на системата ще бъдат подобрени следните процеси: процес на планиране и вземане на решения, процес на организация на ресурсите, процес на организация на производствения процес, процес на реализация на продуктите и процес на интернационализация на продуктите. Също така ще бъдат постигнати следните рзултати: Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с не по-малко от 20 %. Нарастване на нетните приходи от продажби/Обща стойност на проекта с не по-малко от 30%. Нарастване на производителността на предприятието вследствие на изпълнението на проекта с не по-малко от 12%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г., ПМС 160/01.07.2016/ЗУСЕСИФ за разработване и внедряване на система за планиране и управление на ресурсите /ERP система/ (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Разработване и внедряване на ERP система (от 4-ти до 16-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на ERP система. Подписване на финален приемо-предаватлен протокол ( 16-ти месец) 5. Визуализация и публичност (за сметка на кандидата) - 2 бр. стикери и 1 бр. обяснителна табела (16-ти месец) 6. Отчитане на проекта (17-ти месец) 530 000.00 530 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на Система за планиране и управление на ресурсите/ERP система/ : Като част от дейността ще бъде закупени 2 броя сървъри, необходими за инсталиране и въвеждане на Системата за планиране и управление на ресурсите/ERP система/. Благодарение инсталирането на 2 броя сървъри и последващото внедряването на системата ще бъдат подобрени следните процеси: процес на планиране и вземане на решения, процес на организация на ресурсите, процес на организация на производствения процес, процес на реализация на продуктите и процес на интернационализация на продуктите. Също така ще бъдат постигнати следните рзултати: Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с не по-малко от 20 %. Нарастване на нетните приходи от продажби/Обща стойност на проекта с не по-малко от 30%. Нарастване на производителността на предприятието вследствие на изпълнението на проекта с не по-малко от 12%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител/и, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г., ПМС 160/01.07.2016/ЗУСЕСИФ за закупуване на 2 броя сървъри(от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор/и (от 3-ти до 4-ти месец)) 3. Закупуване на 2 броя сървъри. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предаватлен протокол (от 4-ти до 5-ти месец) 4. Визуализация и публичност (за сметка на кандидата) - 1 бр. стикери (5-ти месец) 10 000.00 9 572.12

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).