Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Project "Solidarity" aims at effective social integration of elderly and disabled people, based on respect of their individual needs and desires in orderto increase their wellbeing index and independent living. The project planes the creation and sustainable development of the Centre for In-Home Supportive Services which will provide social, health and psychological support to 24 adults and 36 people with disabilities / incl. 6 children /on hourly base. For the needs of the Centre staff members will be recruited and trained in the following composition: 1 social worker, 1 medical worker, 1 healt assistant , 1 driver, 15 personal assistants, 8 domestic helpers. The team will be provided monthly with supervision and counseling. The following activities will be realized in the Centre: 1. Organization, management and project report ; 2.Reparation works of facilities.Supply of equipment and office equipment.Purchase of specialized vehicle for people with disabilities; 3. Information and publicity; 4.Staff education of theCentre for In-Home Supportive Services.Provision of psychological support, counseling and supervision of staff.Development of Guidelines for the Centre; 5.Selection and needs assessment of persons willing to use the health andsocial in-home service. Signing contracts with service users; 6.Providing hourly health and social in-home services to suit individual needs and desires.Motivational and psychological support of service users.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление и отчитане на проектните дейности: Целта е Сформиране на качествен екип за реализация на проекта и утвърждаване на ефективни процедури за управление на дейностите. Включва: 1.1. Структуриране на екип за пълноценно функциониране на за Центъра за услуги в домашна среда в състав: 1 социален работник на пълен работен ден, 1 медицинско лице на 2 часов работен ден, 1 здравен асистент /2 часа/, 1 шофьор /2 часа/, 15 лични асистенти, 8 домашни помощници. 1.2. Сформиране на екип за организация и управление на проекта в състав: Ръководител проект, координатор, техническо лице, счетоводител и експерт обществени поръчки. Екипът ще отговаря за цялостната организация, координация и отчитане на дейностите. Основният екип ще бъде ангажиран 2 часа дневно през целия проектен период, а експертът обществени поръчки ще изпълни задачите си в рамките на 3 месеца. 1.3. Подготовка на работни задания или длъжностни характеристики в зависимост от спецификата на трудово-правните отношения. 1.4. Подписване на договори. 1.5. Изготвяне на детайлизиран времеви график за изпълнението на проекта. 1.6. Провеждане на ежемесечни екипни срещи. 1.7. Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители. 1.8.Подготовка на необходимия набор от документи за изпълнението на проекта. 27 581.00 27 819.63
Текущ ремонт на материалната база. Доставка на оборудване и офис техника. Купуване на специализирано транспортно средство за хора с увреждания: Целта на дейност 2 е логистично обезпечаване функционирането на Център за почасово предоставяне на услуги в домашна среда. Включва: 1. Провеждане на процедури за обществени поръчки за изпълнение на услуга Текущ ремонт на Центъра; за доставка на Специализирано транспортно средство за хора с увреждания и за доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра. 2. Текущ ремонт на предоставеното от Община Сунгурларе помещение за ситуиране на Център за почасово предоставяне на услуги в домашна среда. 3. Оборудване и обзавеждане на Центъра за услуги в домашна среда. Ще бъдат купени бюра, столове, стелажи и метални шкафове за архивиране на документи. Ще бъдат доставени компютри и качествена принтер/ копирна машина, която да се справя с големия обем документи. 4.Доставка на Специализирано транспортно средство за хора с увреждания. 5.Доставка на материали и консумативи. 106 110.00 106 777.59
Информиране и публичност : Цели: Популяризиране на целите на проекта и Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и визуализация на финансовия принос на Европейския социален фонд; Популяризиране и мултиплициране на постигнатите по проекта резултати и създаване на положителна обществена нагласа към дейността на Центъра за предоставяне на почасови услуги в домашна среда. Предвидените по проекта дейности за публичност и информиране включват: 1. Провеждане на пресконференция за стартиране 2. Организиране на кръгла маса за отчитане и анализ на резултатите по проекта; 3. Подготовка на 100 преспакета за двете публични събития, съдържащи папка, бележник и химикалка с логото на проекта; 4. Подготовка и разпространение на информационна брошура в тираж 500 копия и плакат в тираж 60 копия, предназначени за бъдещите бенефициенти и за популяризиране целите на проекта и Оперативната програма и финансовия принос на ЕС; 5. Изготвяне на постоянна информационна табела за Център за почасово предоставяне на услуги в домашна среда и визуализиращи приноса на ОП РЧР и ЕСФ; 6. Изработване на тениски, чанти и обемни стикери с логото на програмата за персонала на Центъра. 7. Публикации в местна и регионална преса – 2 броя 8. Телевизионен репортаж в регионална телевизия 9. Периодично публикуване на страницата на Община Сунгурларе информация за напредъка на проекта постигане на критериите за резултат. 4 200.00 4 200.00
Обучение на персонала на Центъра за почасово представяне на услуги в домашна среда. Осигуряване на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на екипа на Центъра. Разработване на Правила за работа на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в домашна среда.: Дейност 4 има две основни цели: Повишаване мотивацията за предоставяне на почасови услуги в домашна среда и Квалифициране на лицата за предоставяне на качествени социални услуги, отговарящи на професионалните изисквания на Агенция за социално подпомагане /посочени в Методики за предоставяне на социални услуги в общността „Личен асистент”, „Социален асистент” и „”Домашен помощник”/ и стандартите на Националната агенция за професионално образование и обучение. Дейността включва: 1. Изследване на нивото на компетенции на назначените лични асистенти и домашни помощници чрез използване на входящ тест. 2. Провеждане на въвеждащо обучение на новоназначени. Издаване на удостоверение за професионално обучение по част от професията "Социален асистент" или по професията "Сътрудник социални дейности" по преценка на потребностите на обгрижваните лица. 3. Провеждане на специфични обучения на персонала на тема: "Умения за общуване с възрастни и хора с увреждания". Ще се проведе през март 2016 година, при включване на личните асистенти в екипа, тъй като те не са обучавани при започване на работа. 4. Ежемесечна групова супервизия на работата на екипа. 5. Индивидуално консултиране съобразно потребностите на членовете на екипа. 6. Разработване, обсъждане и приемане на правила за работа на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в домашна среда. 7 871.00 5 753.82
Подбор и оценка на потребностите на лица, желаещи да ползват услуги в домашна среда. Сключване на договори с потребителите: Целта на дейността е Изработване и провеждане на ефективна процедура по подбор на крайни бенефициенти, основана на ясни критерии и реална оценка на потребностите. Нуждите на общността са много по-големи от възможностите на настоящата процедура и е необходима прецизна оценка на желаещите да се възползват от предлаганите услуги. 2 242.00 1 981.80
Предоставяне на здравни и социални услуги в домашна среда в зависимост от индивидуалните потребности и желания; Мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите на услугите.: Целта е на дейност 6 съвпада с основната цел на проекта, а именно Осигуряване на качествена социална интеграция на възрастни и хора с увреждания при зачитане на индивидуалните им потребности и желания за постигане на независим и пълноценен живот. Планирано е предоставяне на социална, здравна и психологическа подкрепа на 24 възрастни и 36 души с увреждания /в т.ч. 6 деца/. Услугите ще се предостават от 23 лица в трудоспособна възраст. Дейността включва: 1.Предоставяне на почасови услуги за лична помощ на нуждаещи се лица, които се изразяват в помощ за поддържане на лична хигиена, помощ при хранене, помощ при вземане на лекарства, предписани от лекар, помощ при извършване на рехабилитационни или други специализирани услуги, в дома на потребителя, придружаване до детско или учебно заведение, болнично заведение или месторабота и др.; 2.Предоставяне на почасови услуги за комунално-битови дейности като пазаруване, поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от ползвателите, извършване и/или съдействие за дребни битови ремонти, извършване на административни услуги и плащания, приготвяне на храна с продукти на потребителя и др.; 3.Предоставяне на почасови услуги в подкрепа на социалното включване на обслужваните лица като помощ в общуването и осъществяване на социални контакти, придружаване при посещения на кино, театър, изложби, концерти и др., помощ при писане на писма, заявления и подаването им до съответните институции, и всякаква друга дейност, изразена в социална работа в представителите на целевата група; 4.Предоставянето на почасови здравни и рехабилитационни услуги съгласно извършената оценка и индивидуални потребности; 5.Преразглеждане, оценка и актуализиране на индивидуалните планове за предоставяне на услуги веднъж на 6 месеца и по-често, ако са настъпили изменения; 6. Мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите на услугите 7.Изграждане на ясна процедура за приемане на жалби свързани с предоставянето на услугите, включваща срокове, носене на отговорност, решаване на проблема; 8.Извършване на постоянен мониторинг на предоставянето на услугите. Посещения в дома на потребителя, проследяване текущото качество на предоставените услуги, спазване на работно време и график, правилно попълване на водената документация от изпълнителите на услугата; Разработване и попълване на формуляри за обратна връзка за качеството на услугите и степента на удовлетвореност на потребителите. 351 992.00 352 268.65

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).