Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

This project aims to create at least 9 new long-term jobs in the dynamic developing Information Technology business sector at „Evrista“ Ltd. The company is one of the leaders in the fields of system integration and building and maintaining IT infrastructure. 
The project includes the following activities.
At first will be identified economic inactive or unemployed persons, who are suitable for the job openings. During the process the local and national legislation will be strictly followed, and the rights of all participates will be respected. More than a half of the created job positions will be dedication to young persons under the age of 29. 
Secondly all the required machines and equipment for the newly opened jobs will be acquired.
And finally it will be organized a managing body to organize and execute all activities following all European and National regulation.
In all project activities there are measurements for providing equal chances to all potential participants, avoiding any forms of discrimination and securing gender equality. The final aim is securing sustainability to all parties.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел на дейността: Целта на дейността е да се осигури субсидирана заетост за период от 12 месеца на 9 представители на целевата група, поради планираното разширяване на дейността на „Евриста“ ЕООД. От ключово значение за дружеството ще бъде и запазването на новоразкритите работни места, създавайки предпоставки за дългосрочна и устойчива професионална реализация на новоназначените лица. Съдържание на дейността: 9 представители на целевата група ще бъдат наети на субсидирана заетост в „Евриста“ ЕООД на следните длъжности: - „Специалист компютърни мрежи и системи“ (код 25226009, по НКПД). На тази длъжност се предвижда да бъдат назначени 7 лица - младежи на възраст до 29 години. Изисквания за заемане на длъжността: Висше техническо или икономическо или хуманитарно образование с насоченост към информационни и/или комуникационни технологии или информатика, много добра компютърна грамотност, владеене на английски език. Лицата назначени на тази длъжност ще бъдат отговорни за извършването на сервиз и поддръжка - първо ниво на корпоративни клиенти, с цел решаване на сервизните им проблеми. Ще изпълняват задачи по изпълнение на договори и проекти, като: асемблиране, инсталиране, внедряване, потребителска подкрепа в офиса и на място при клиентите; - „Специалист продажби“ (код 33393004, по НКПД). На тази длъжност се предвижда да бъдат назначени 2 лица, като едното работно място е за младежи на възраст до 29 години. Изисквания за заемане на длъжността: Висше техническо или икономическо или хуманитарно образование с насоченост към информационни и/или комуникационни технологии или информатика, много добра компютърна грамотност. Лицата назначени на тази длъжност ще фокусират работата си върху маркетингови методи през интернет пространството и/или по телефона за набиране на нови корпоративни клиенти. Ще изпълняват задачи по изпълнение на договори и проекти в частта за разработка и комуникация с клиентите, ще подпомагат дейността на търговския отдел. Лицата ще бъдат назначени на трудови договори, при пълно спазване на действащото в Р България трудово законодателство, като за времето на субсидираната заетост те ще получават месечна заплата в размер на Минималния осигурителен доход за длъжността. По време на изпълнението на тази дейност ще се гарантира редовно заплащане на възнаграждение и осигуровки на наетите служители. През периода на изпълнение на проекта те ще получат и допълнителна квалификация, свързана с дейностите на фирмата и ще формират професионални знания и умения чрез обучение на работно място и обучение чрез опит. Така за 12 месечния период освен, че ще имат устойчива заетост, новоназначените лица ще имат шанс да се превърнат в успешни служители, да повишат своята конкурентоспособност на пазара на труда и да имат шанс за дългосрочна професионална реализация в тази перспективна област. 118 052.76 125 212.42
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Цел на дейността: Разкриване, оборудване и обзавеждане на нови работни места в „Евриста“ ЕООД за новоназначените по проекта лица. Дейността се изразява в създаване, оборудване и обзавеждане на нови работни места за извършване на трудова дейност, съгласно изискванията за заемане на съответната длъжност и спазване на нормативните изисквания за безопасност и здраве при работа. Съдържание на дейността: Планираното за закупуване оборудване за длъжността „Специалист компютърни мрежи и системи“ (код 25226009, по НКПД), необходимо за извършването на трудовата дейност от 7-те новоназначени служители се състои от: - Преносими компютри със следните параметри: процесор Intel I5, 8 гигабайта рам памет, 1терабайт хард диск, 15.6 инчов дисплей, необходими за извършване на трудовата дейност и позволяващи инсталирането на специализиран софтуер за дейността на специалистите; - Смартфон с операционна система „Андроид“ и минимум 4 инчов дисплей, необходим за осъществяване на връзка и координиране на служебните ангажименти, както с офиса и прекия ръководител, така и с клиентите на дружеството; - Лек автомобил отговарящ на N1 хомологация, климатик, централно заключване и аларма , необходим за извършване на сервиз и поддръжка от първо ниво, инсталиране, внедряване и потребителска подкрепа на място при крайните клиенти на „Евриста“ ЕООД, което и обуславя необходимостта от инвестицията с цел осигуряване на мобилност на екипа. Планираното за закупуване оборудване за длъжността: „Специалист продажби“ (код 33393004, по НКПД), необходимо за извършването на трудовата дейност от 2-та новоназначени служители се състои от: - Преносими компютри със следните параметри: процесор интел I5, 8 гигабайта рам памет, 1тера байт хард диск, 15.6 инчов дисплей, необходими за извършване на трудовата дейност и позволяващи инсталирането на специализиран софтуер за дейността на специалистите; - Смартфон с операционна система „Андроид“ и минимум 4 инчов дисплей, необходим за осъществяване на връзка и координиране на служебните ангажименти, както с офиса и прекия ръководител, така и с клиентите на дружеството; Етапи за изпълнение: 1. Подготовка – екипът за управление на проекта ще разработи план за изпълнение на дейността. Ще се детайлизират точни технически характеристики и ще се проведе процедура по избор на изпълнител, съгласно нормативната уредба. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за изпълнение на дейността, с избраните изпълнители ще се сключат договори за доставка. Екипът за управление на проекта ще осъществи контрол и мониторинг при изпълнението на сключените договори. 3. Приключване – доставено и пуснато в експлоатация оборудване. 46 200.00 46 142.00
Дейности за организация и управление на проекта: Управлението на проекта е насочено към реализиране на предвидените дейности и постигане на заложените резултати. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта. Съдържание на дейността: С цел успешно управление и изпълнение на проекта ще се сформира екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще бъде съставен от експерти от различни области, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи: - Изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; - Осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; - Извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и осъществяване на контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; - Своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и осъществяване на ефективна комуникация с Договарящия орган. Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по договора дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности както в компанията, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ЕУП ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация, ще организира редовни срещи с цел постигане на ефективно изпълнение на заложените по проекта дейности, съобразно правилата и изискванията на Договарящия орган. В рамките на проекта ще се реализират срещи между екипа по проекта за изготвяне на План за действие за изпълнение на проектните дейности с отговорници и срокове; координация и логистика на реализиращите се и предстоящите дейности; провеждане на тръжни процедури за избор на подизпълнител на отделните дейности, съгласно нормативните изисквания и изискванията на Програмата. Етапи за изпълнение: 1. Подготовка – на етапа на подготовка ще бъде сформиран екипът за управление на проекта. Това включва сключването на договор с ръководителя на проекта, който е предварително определен и чиято автобиография е приложена към настоящото проектно предложение, както и избор и сключване на договори с координатора и счетоводителя на проекта. Всеки от членовете на екипа ще разполага с подробно работно задание за дейностите, които следва да извърши и ще отчита изпълнените дейности и задачи на месечна база. Членовете на екипа ще бъдат инструктирани и ще бъдат запознати с другите документи, регламентиращи тяхната работа - договор за безвъзмездна финансова помощ, Ръководство за изпълнение на проекти, Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020, Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и др. Членовете на екипа ще разполагат с необходимото оборудване и достъп до интернет, за да могат да изпълняват своите задължения. 2. Изпълнение – екипът за управление на проекта ще направи план за изпълнение на дейностите, ще организира провеждането на тръжните процедури за избор на изпълнители. Текущо счетоводителят на проекта ще извършва и осчетоводява дължимите плащания към доставчици, експерти, представители на целевата група, включени в субсидирана заетост. 3. Приключване – след приключването на дейностите по проекта екипът за управление на проекта ще подготви окончателен технически отчет и искане за окончателно плащане и след одобрението им ще архивира и предаде на Кандидата документацията по проекта. 11 906.40 14 149.73
Дейности по информиране и публичност: Цел на дейността: Целта на дейността е да се предоставя навременна и коректна информация на обществеността за проекта, както и да се популяризира приносът на Европейските фондове за неговото реализиране. Съдържание на дейността: Дейността за информиране и публичност ще бъде изпълнена при стриктно спазване на приложимите за проекта изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Предвидени са следните действия: - поставяне на информационна табела на входа на „Евриста“ ЕООД; - изработване на секция с информация за проекта на интернет страницата на „Евриста“ ЕООД; - дизайн и изработка на брошури (формат А5, пълноцветен печат) – брошурата ще бъде отпечатана в началото на проекта, като в нея ще бъдат описани дейностите и целите на проекта; - дизайн и изработка на стикери, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване. Етапи за изпълнение 1. Планиране – екипът за управление на проекта ще разработи план за информиране и публичност с конкретни дати, отговорници и действия, ще възложи изработката на всички материали, свързани с дейността за информиране и публичност, ще разработи бланка за документите на проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник и ще запознава всички доставчици с изискванията за информиране и публичност. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за информиране и публичност, като екипът за управление на проекта ще следи за спазването на графика и качеството на изпълнение на действията. 3. Приключване - в съответствие с плана за информиране и публичност 302.00 524.30

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).