Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project envisages providing hot meals to people in the target groups on the territory of Republic. Will be covered 168 representatives of the target lists "Social support" / Letter №1101-08-00-0433 -1 / selection will be made in accordance with Decree № RD 7-01 of April 4, 2016 MLSP and approved mechanism for determining the most deprived persons in the municipality after consultation with social workers and mayors of settlements. Target groups: individuals and families entitled to assistance under Article 9 of PPZSP.Za persons without income and relatives to care for them, single people and families with minimum pensions Ugarchin municipality does not receive the necessary information from DSP.The selection panel will review monthly lists of the CPD , and will consider problematic situations relevant to the project. Food products are supplied by a contractor selected by a public procurement procedure . The food will be prepared on the basis of Home social patronage in the city . Ugurchin with . Lesidren will be delivered by vehicles DPS and will be distributed to consumers against signature.In DPS city . Ugurchin will be cooking 98 users as follows : c . Ugurchin - 65 with . Katunets - 20 in . Kalenik - 12 and . Orlyane -1 . DPS with . Lesidren will provide hot meals to 70 persons , of which at . Kirchevo - 20 in . Lesidren - 4 s.Mikre - 3 s.Golets - 3. Accompanying measures will include gathering information on wandering and homeless individuals and children at risk of extreme poverty and directing them to the social assistance system , as well as providing information about the possibilities of the OP for food and / or basic material assistance and HRD OP 2014-2020 .                        Proektat provides for hot meals in all working days from 01/10/2016 until 31/12/2019 , the
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи : Дейността се подчинява на Наредба № 07-1 от 4 април 2016 г. и включва информиране на всички заинтересовани лица и институции, консултации с кметските администрации и включване на представители на Дирекция „Социално подпомагане“ . В дирекция "Социално подпомагане" е налична информация по списък само за целевата група "Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане" За останалите целеви групи, допустими като потребители на услугата "Топъл обяд": - Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях - Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова заетост - Скитащи и бездомни деца и лица - няма събрана по този начин информация. не е предоставена информация от Дирекция "Социално подпомагане" - Ловеч Ползватели на услугата "Топъл обяд" ще бъдат 168 лица, след 01.05.2018г. - 190, като бъдат обхванати всички населени места от общината. Ще се проведат консултации със социалните работници и кметовете на населените места, след което са поканени да подадат заявления за включване в услугата лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане". Приемът на заявления остава отворен по време на изпълнение на проекта. По време на изпълнение на съпътстващите дейности по проекта ще бъдат издирвани със съдействието на кметовете на населените места и консултирани лица от останалите целеви групи и насочвани за анкетиране от социалните работници в ДСП. Така лицата, определени в чл. 5, ал. 1, т. 2, 3 и 4 от Наредба № 07-1 от 4 април 2016 г. на територията на общината ще бъдат идентифицирани и включени в регистри на общината и на ДСП . Те ще бъдат и потенциални потребители на услугата "Топъл обяд", включени в резервния списък, но ще бъдат насочвани и към други социални услуги, налични на територията на общината. 0.00 1 941.13
Закупуване на хранителни продукти за ДСП Угърчин: Дейността ще бъде изпълнявана от фирма, избрана от Община Угърчин по реда на ЗОП, чрез открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж ". 240 661.95 246 618.87
Осигуряване на топъл обяд : Домашен социален патронаж гр. Угърчин стопанисва кухненски блок със съответните помещения в гр. Угърчин в сградата на СОУ "Св.Св.Кирил и Методий" гр.Угърчин, която е собственост на Община Угърчин. Домашен социален патронаж с.Лесидрен стопанисва кухненски блок със съответните помещения с.Лесидрен, общ. Угърчин в сградата на бивш Здравен дом с.Лесидрен, която е собственост на Община Угърчин. Базата на Домашен социален патронаж се състои от кухненски блок, подготвителни кътове за първична обработка на суровините, миялно помещение, междинен склад, складови помещения, оборудвани със стелажи и хладилници за разделно съхранение на различните групи храни при температурни условия, указани от производителя, баня, санитарни възли, канцелария. Прилага се системата за безопасност на храните HACCP. При предоставяне на услугата се ползват две транспортни средства: Рено"Рапид" с Удостоверение за регистрация на транспортно средство в ОДБХ гр. Ловеч №503/29.01.2013 г. Ситроен "Берлинго" с Удостоверение за регистрация на транспортно средство в ОДБХ гр. Ловеч №451/11.09.2012 г. Домашен социален патронаж с. Лесидрен е регистриран със санитарно разрешително № 137/29.07.2011 г от ОДБХ гр. Ловеч.Базата е собственост на Община Угърчин и е оборудвана, съгласно изискванията за безопасност на храните . Домашен социален патронаж с. Лесидрен е регистриран със санитарно разрешително № 2974/07.02.2014 г от ОДБХ гр. Ловеч.Базата е собственост на Община Угърчин и е оборудвана, съгласно изискванията за безопасност на храните . Оборудвани са с необходимото кухненско оборудване, обезпечаващо нормалното функциониране. ДСП-Угърчин е с численост на персонала 7 бр. в т.ч. касиер - домакин; готвач; 2-ма помощник готвачи;2-ма санитари(разносвачи на храна) и шофьор. ДСП с.Лесидрен е с численост на персонала 5 бр. в т.ч. касиер - домакин; готвач; помощник готвач; санитар(разносвачи на храна) и шофьор. Храната от ДСП - Угърчин с адрес: гр.Угърчин, ул.Васил Левски" 54 ще се предоставя до дома на трудноподвижните потребители от гр.Угърчин и потребителите от селата Катунец, Каленик и Орляне със Ситроен "Берлинго" с Удостоверение за регистрация на транспортно средство в ОДБХ гр. Ловеч №451/11.09.2012 г. Храната от ДСП - Лесидрен с адрес: с.Лесидрен, ул."Ал.Стамболийски" 19 ще се предоставя до дома на трудноподвижните потребители от с.Лесидрен и потребителите от селата Кирчево, Микре и Голец с Рено"Рапид" с Удостоверение за регистрация на транспортно средство в ОДБХ гр. Ловеч №503/29.01.2013 г. 17 913.78 6 469.27
Предоставяне на съпътстващи мерки : Екипът на проекта ще извършва консултиране за основни социални права и насочване към други услуги. Ще подготви и отпечата листовки за възможностите, които Оперативна програма за храни предоставя на лицата в хранителен недоимък. В рамките на проекта община Угърчин разполага с необходимия капацитет и ще предлага и съпътстващи мерки, изразени в консултиране и съдействие за : - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОПРЧР-2014-2020 г. -ползването на административни общински услуги и за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги 17 913.77 8 410.40
Закупуване на хранителни продукти за ДСП -Лесидрен: Дейността ще бъде изпълнявана от фирма, избрана от Община Угърчин по реда на ЗОП, чрез открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж ". 122 261.02 14 152.74

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).