Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Project "Continuation of the activities of the Regional Centre for early intervention of disabilities - Pleven" complements and supports created integrated social services for early childhood development, provided at the RCEID – Pleven, opened on the Project for social inclusion (financed with a loan 7612 BG by IBRD)
RCEID–Pleven will be provider of mobile social services for children and families at risk, with the possibility of early intervention, which put the child at the center,  meet at the highest level of its needs, undertake his activity and contribute to the prevention of social exclusion and loss of independence. In the settlements covered by the project, there is no revealed social services for early childhood development, and most of the services provided in the city of Pleven are focused on children over 7 years old and less concern for parents. The project will be carried out the following activities:
-Individual and group work with children and parents, incl. with children and parents who are not from vulnerable groups, for the purpose of attending a kindergarten
-Individual pedagogical support for children with disabilities
-Additional pedagogical preparation for raising the school readiness of children for equal start in school
-Early intervention of disability, direct work with children with disabilities and their families, incl. rehabilitation and counseling, training, mobile work with the child in his home
- Improving access to health care and health promotion through the provision of support for children's health and prevention activities
- Providing psychological support and counseling of future and current parents of formation and the development of parenting skills
- Family counseling and support / work with parents and children, family planning activities, individual work /
- Providing transportation for the purpose of attending integrated services, kindergarten, mobile work, etc.
- Supervision of the provision of services
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: За успешната реализация на проекта ще бъде сформиран екип (със Заповед на Кмета) от 4 служители на Община Плевен, съгласно ПМС 189 от 28.07.2016г. Начинът на вменяване на ангажиментите и заетостта на членовете на ЕОУП ще бъдат детайлизирани, чрез допълнителни заповеди за държавните служители и доп. споразумения или втори трудови договори по КТ за служителите по КТ. Заетостта е до 60 часа за Ръководител и до 80 часа за координатор технически сътрудник и счетоводител. - Екипът ще се състои от следните позиции - Ръководител - 1 бр.; Координатор - 1 бр.; Счетоводител на проекта - 1 бр.; Технически сътрудник - 1 бр. На всеки член от екипа, посредством трудов договор или заповед, ще бъдат възложени задачи и отговорности във връзка с компетентностите и отговорностите на заеманата позиция. - В изпълнение на заложените дейности в проекта, екипът ще разработи документация и ще проведе 4 броя обществени поръчки –за осигуряване на мерки за информираност и публичност, за доставка на хигиенни и санитарни материали, за подбор на специалисти за позициите на граждански договори и за избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане; ще изготви Критерии за подбор на персонал и съгласно KT ще проведе подбора на персонала; Стойността на услугата включва разходите за възнаграждение на екипа за администриране на проекта - 160 169.61 лв. 160 169.61 158 867.67
Информираност и публичност: Цел на дейността е да се запознаят всички заинтересовани лица и организации с целите и заложените в Проекта дейности, сроковете за изпълнението им, както и с резултатите от Проекта, с анализите на добрите практики и проблемите, свързани с изпълнението му. За информиране на обществеността и целевите групи по проекта се предвижда провеждане на публична кампания през цялото време на реализиране на проекта. Ще бъдат използвани всички възможности и механизми за огласяване на дейностите по проекта, съгласно Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. За информиране на обществеността и целевите групи по проекта се предвижда провеждане на публична кампания през цялото време на реализиране на проекта. Ще бъдат използвани всички възможности и механизми за огласяване на дейностите по проекта, съгласно Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР. Дейността ще се изпълнява като се приложи широка кампания за представяне на идеята и популяризиране на нейното развитие: участие в екипни и партньорски срещи; запознаване на доставчици и информиране на потребители, относно условията за предоставяне и ползване на социални услуги; пресконференции; медийни публикации; адресиране на покани за участие в инициативи и процедури; средства за визуализация на проекта; създаване и разпространяване на работни, обучителни и информационни материали; снимков материал. 7 440.00 7 200.00
Подбор и назначаване на специалисти за РЦРИУ : За предоставянето на интегрирани социалните услуги в РЦРИУ ще се проведе подбор и назначаване на квалифицирани специалисти/персонал::  За цялостното функциониране на Центъра ще бъде подбран и назначен екип за управление, състоящ се от: - Ръководител на центъра – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ - Домакин – 1 бр. – Назначен на половин работен ден по КТ до 31.12.2020г. - Шофьор – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ - Хигиенист – 1 бр. – Назначен на половин работен ден по КТ За предоставяне на специализирани интегрирани услуги в центъра, в домашна среда и за обособяването на мобилен екип, ще бъдат подбрани и назначени специалисти с различен профил на компетентност:  За услугата "Ранна интервенция на уврежданията" - Педиатър – 1 бр. – граждански договор/не повече от 3500 часа до 30.09.2023г. - Социален работник – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ - Логопеди – 2 бр. за период от 24 м. и 3 бр. за период от 24 м. за 2019г. и 2020г. – Назначен на непълен работен ден по КТ/ 4 часа дневна заетост/ и за 2021 г. r 2022г.и до 30.09.2023 г. - 1 бр. на 8 часа и 1 бр. на 4 часа. - Рехабилитатор/кинезитерапевт – 1 бр. Назначен на пълен работен ден по КТ или 2 лица на непълен работен ден. - Психолог – 1 бр. – Назначен на половин работен ден по КТ - Медиатор /родител – експерт от опит/ - 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ за 24 м.  За услугата "Предоставяне на подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители и семейства",включваща услугите: - „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания“- Специален педагог – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ; - "Формиране и развитие на родителски умения" и "Семейно консултиране и подкрепа": - Педиатър – 1бр. – граждански договор/не повече от 1000 часа до 30.09.20223г./ - Гинеколог – 1 бр. – граждански договор/не повече от 900 часа до 30.06.2023г./ - Медицинска сестра – 1 бр. – граждански договор/ не повече от 1310 часа до 30.09.2023г./ - Акушерка – 1 бр. – граждански договор/ не повече от 1250 часа до 30.06.2023г./ - Психолог – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ - Юрист – 1 бр. . – граждански договор/ не повече от 1050 часа до 30.06.2023г./ - Социален работник – 2 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ - Медиатор – 2 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ  За услуга "Здравна детска консултация" - Педиатър – 1 бр. – граждански договор/ не повече от 1300 часа до 30.06.2023г. / - Стоматолог – 1 бр. – граждански договор/не повече от 820 часа до 30.06.2023г./ - Медицинска сестра – 1 бр. – Назначен на граждански договор /не повече от 150 часа до 31.12.2020г./ - Медиатор – 1 бр. – Назначен на пълен работен ден по КТ  За услуга „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата равен старт в училище“ - Педагог – 1 бр. – граждански договор/до 115 часа на месецдо 2018г./; трудов договор на 4 часа за 2019г., 2020г. ,2021г. и 2022г. - Медиатор – 1 бр. – граждански договор/до 120 часа на месец до 2018г.; трудов договор на 4 часа за 2019г., 2020г., 2021г. и 2022г.  Супервизия на предоставяните услуги - Експерт „Супервизия“ – 2 бр. – граждански договори до 31.12.2018г. От 01.01.2019г. на втори трудов договор със заетост 20 часа на месец за 12 месеца за 2019г. 0.00 0.00
Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие: Дейността е съобразена с Насоките за кандидатстване, "Описание на услугите за ранно детско развитие“ и получените по ПСВ методологии 4.1Управление и функциониране на РЦРИУ– обезпечен техн. и материално(Д1), обособени раб.места(Д3) 4.2Ранна интервенци–превенция на изоставянето и/или институционализирането на деца, и изграждане на умения за отглеждането им в сем.среда,посещения в отделения за новородени, в РЦРИУ, на моб.екип по домовете, консултиране на родителите, , предотвратяване изоставянето, осиг. на ранна рехабилитация и информиране на майката/близките за подкрепа и услуги в РЦРИУ, и за последващите услуги при развитието на детето. 4.3 ППКБНРС формиране и развитие на род. умения/ФРРУ/ и ресурси за соц.включване, соц. интеграция, групово и инд.консултиране, насочване за ползване на др.услуги в общността. Сем консултиране и подкрепа /СКП/–насочено към сем. в грижата за децата, създаване и развитие на умения, соц. включване и реализация с оглед увеличаване на възможностите за соц. интеграция на рисковите групи.Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания–инд.занимания с деца с увреждане на 5/6г с цел подготовка за успешно постъпване в I кл, оценка на нуждите от подкрепа, инд.работа за оказване на помощ, работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата, за запознаването им със соц.среда в училище 4.4 ЗДК–наблюдение на здр.,физ.и психом. разв-е на бебета и деца;превенция на дет.заболеваемост;провеждане на здр.консултиране на родителите на деца 0- г, работа на терен. 4.5Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище–цели формирането на полож.нагласи към ученето, изграждане на умения за учене, за работа в екип и в група,на познав. и соц.умения 4.6Супервизия–ще се провежда 24м от 2 експерти, на всяка от услугите по 2 ч ежемесечно с цел повишаване качеството на предоставяните услуги, 4.7. Oсъвременяване на материално-техническата база в която се предоставят услугите и обезпечаване на работа при дистанционно предоставяне на услугите (в условията на COVID 19) доставка на оборудване и обзавежане: 4.7.1. Оборудване : Настолна компютърна конфигурация: компютър, 24 " монитор, тонколони, web camera – 3 броя, Документооборотен скенер – 2 броя, Преносим компютър – 3 броя, Цветен лазерен принтер – 1 брой, Устройство за забавяне на обратна слухова вързка за лечение на заекване в ранна детска възраст – 2 броя, Виброакустичен басейн – 1 брой, LED панел L за сензорна стимулация – 1 брой 4.7.2. Обзавеждане : Логопедично бюро с огледало – 2 броя, Висок шкаф за логопедичен кабинет – 2 броя. 4.8. Закупуване на работно облекло за специалистите в центъра – 16 броя комплекти (туника с панталон и медицински чехли). Бюджетът на Дейност 4 е в размер на 1 452 334,32 лева лева от които: - Разходи за възнаграждения персонала по реда на КТ и ЗЗД – 1 310 152, 06 лева - Разходи за м-ли и консумативи свързани с пряката работа с потребителите на услугите – дидактически и обучителни материали, дезинфекц. и предпазни средства, пособия за сензорна стимулация, конгнитивно развитие и финна моторика, щори и др. 25 200 лева с ДДС - Режийни р-ди и др. присъщи р- ди, необходими за функционирането на РЦРИУ, представляващи мат.активи -53 590,00 лева с ДДС; - Разходи за застраховки на персонала и разходи за застраховка и поддръжка на транспортните средства (винетки, ремонти и др.), при спазване разпоредбите на чл.21, ал.1 от ПМС №119 от 20.05.2014 г., ГТП на МПС - 17 040,00 лева с ДДС - Разходи за гориво, ремонт и поддръжка на МПС – 23 100,00 лева с ДДС; -Разходи за работно облекло на персонала - 1440,00 лева с ДДС; -Разходи за обзавеждане и оборудване– 21 812,26 лева с ДДС 1 452 334.32 1 456 565.15

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).