The overall objective of the current project is to enhance the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market by creating sustainable new jobs for the unemployed and inactive persons in Zenit Ltd.The overall objective of the project is focused on addressing and solving the needs of the representatives of the target groups involved in the project, and above all their needs for providing employment and creating practical skills and competencies which will be a good prerequisite for their professional development and active and full social integration.
The specific objectives of the project are the following:
1. To create 18 new jobs in "Zenit 357" Ltd. for the unemployed and inactive persons, at least half of whom are unemployed young people under 29 years or unemployed persons aged over 54 years.
2. To establish practical professional skills and competence of new employees by providing job training, guidance and instructions and implement ongoing monitoring on the performance and the achieved results.
3. To promote rapid adaptation of the new workers and their integration into existing work force of the company through: effective management, creating a favorable socio-psychological climate, clearly defining the rights, responsibilities and others.
The following activities are envisaged in order to meet the project objectives:
1. Appointment of 18 unemployed and inactive persons in "Zenit 357" Ltd., at least half of whom are unemployed young people under 29 years or unemployed persons aged over 54 years.
2. Purchase the necessary equipment associated with the new jobs.
3. Provide training on key competencies required for effective work performance of employees under the project.
4. Activities for information and publicity in accordance with the guidelines and instructions of the Managing Authority.
5. Activities for the organization and management of the project
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
1. Назначаване на 18 безработни и неактивни лица във фирма „Зенит 357“ ЕООД, минимум половината, от които да бъдат безработни младежи под 29 години или безработни лица на възраст над 54 години. : Целта на дейността е да се създадат 18 нови работни места във фирма „Зенит 357“ ЕООД за безработни и неактивни лица, минимум половината от които да бъдат безработни младежи под 29 години или безработни лица на възраст над 54 години.
Дейността включва назначаване на 18 безработни и неактивни лица както следва:
- 1 Компютърен оператор - НКП 35113002 - безработен младеж под 29 години
- 1 мотокарист (водач на мотокар) - НКП 83 44 2004
- 7 машинни оператори банциг - НКП 81 72 2002 /поне двама от тях да бъдат безработни лица на възраст над 54 г. и един да бъде безработен младеж на възраст под 29 години/
- 7 пакетировачи - НКП 93 21 0001 – /поне 3 от тях да бъдат безработни младежи под 29 години и 2 да бъдат безработни лица на възраст над 54 години /
- 1 точилар - НКП 72 24 1007
- 1 шофьор - НКП 83 22 2002 - безработно лице на възраст над 54 г.
Етапите за изпълнение на дейността са следните:
- Определяне на изискванията към 18-те нови служители
- Разработване длъжностни характеристики за съответните позиции, на които ще бъдат назначени 18-те нови служители
- Публикуване на обява за набиране на 18 нови служители на интернет страницата на фирмата, в подходящи интернет сайтове за търсене и предлагане на работа и изпращане на информация до бюра по труда в региона.
- Провеждане на конкурси за избиране на 18-те нови служители
- Сключване на трудови договори с избраните кандидати
115 166.00
110 758.43
2. Закупуване на необходимото оборудване, свързано с новите работни места.: Дейността предвижда закупуване на микробус, комплектован със зимни гуми за шофьора, който ще бъде назначен по проекта. Микробусът ще се използва за транспортиране на новоназначените работници по проекта от жилищата им до работа и обратно предвид отдалечеността на с. Елешница и липсата на редовен междуселски транспорт. Зимните гуми са необходими за осигуряване на превоз на работниците и в зимните месеци. Дейността предвижда също така и разходи за автокаско за буса - около 2240 лв. за една година. Автокаското е необходимо с цел предпазване и застраховане на микробуса и осигуряването на устойчивост на дейността..
49 082.00
40 302.01
3. Осигуряване на обучения по ключови компетентности необходими за ефективното изпълнение на трудовите задължения на наетите по проекта лица.: Дейността предвижда осигуряване на обучение по английски език на компютърния оператор /код на професията 3511 и код на специалността 3002/.
Обучението ще бъде общо 3 нива с хорариум 300 учебни часа, от които 260 часа теория и 60 часа практика. Всяко премината ниво ще се доказва със съответен сертификат за успешно преминат курс/ниво/, издаден от фирмата, предоставяща обученията по английски език. В задълженията на компютърния оператор се включва комуникация на английски език по електронна поща с чуждестранните клиенти на фирмата. Около 70% от сделките, които сключва фирмата са с чуждестранни клиенти. Запитванията, които получава фирмата от чуждестранните клиенти са основно на английски език. Операторът ще има нужда от основни познания английски език, за да може да обработва, въвежда и отговаря на запитванията на чуждестранните клиенти на фирмата.
700.00
480.00
4. Дейности за информация и публичност в съответствие с насоките и указанията на УО.: Дейността предвижда изпълнение на следните мерки за информираност и публичност по проекта в съответствие с изискванията в Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” :
- Организиране на 2 информационни събития за местните и/или национални медии – за старта и завършването на дейностите по проекта.
- Изготвяне на информационен бюлетин за проекта.
- Създаване и поддържане на профил във Facebook по проекта.
- Изготвяне на информационна табела по проекта.
- Изготвяне на 100 бр. брошури по проекта.
- Изготвяне на стикери за закупеното оборудване по проекта.
3 600.00
3 470.00
5. Дейности за организация и управление на проекта. : Дейността предвижда избиране и сключване на договор с външен изпълнител /физическо или юридическо лице/ с необходимия опит и компетенции в управлението, и/или контрола на европейски проекти, който да подпомага бенефициента при управлението и отчитането на дейностите по проекта. Предметът на договора с външния изпълнител ще включва:
- Изготвяне на вътрешни правила за управление и отчитане на дейностите по проекта.
- Консултиране на бенефициента при счетоводното отчитане на дейностите и стопанските операции по проекта в съответствие с изискванията на Управляващия орган по програмата.
- Подпомагане на бенефициента при подготовката на искания за плащане, доклади и отчети по проекта в съответствие с изискванията на Управляващия орган по програмата.
- Изготвяне на тръжни документи във връзка с провеждането на открита процедура по ПМС 118 за избор на външен доставчик на оборудване по проекта
- Подпомагане на бенефициента при провеждането на открита процедура по ПМС 118 за избор на външен доставчик на оборудване по проекта.
18 000.00
17 898.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN