Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project aims to increase the energy efficiency of of the administrative building - state property. This building is destined for the administrative building of the Municipal administration - Krumovgrad. The municipal administration has an important decisive role in the administrative service of the local community, such as local authority.
Energy efficiency measures in the building site of intervention will be executed on the basis of conducted energy efficiency audits, accompanied by a valid certificate of energy performance of the building and inspection to establish the technical characteristics of the building with established technical passport.
On stage realization of the project proposal will be made investment project under the Law on Spatial Planning and Ordinance 4 from 2001 years on the scope and content of investment projects. The investment project will include all mandatory energy saving measures prescribed in the energy audit, including measures for utilization of renewable energy sources and all required measures prescribed in the technical investigation.
Activities for energy upgrade will extend the life of the building, reduce maintenance costs and encourage people to remain living in small settlements. As a result of their implementation will increase the energy efficiency of the building of the municipality will be reduced electricity costs, which will lead to free up resources that can be reallocated for other activities.
Improving the energy efficiency of the building is one of the main prerequisites for improving the quality of services offered to the local population, reducing energy consumption and environmental protection.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Настоящата дейност е избрана с цел: - Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели; - Оптимизиране на използването на проектните ресурси; - Постигане на ефективна координация и комуникация с партньори и изпълнители; - Изготвяне на документация по проекта; - Осигуряване на прозрачност в управлението на проекта; - Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението. Тя ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на партньорство, добро управление, отчетност и прозрачност. Проектът ще се управлява от екип в състав: ръководител, технически сътрудник - строителство и счетоводител и технически сътрудник - административна дейност. Екипът ще бъде сформиран при стартиране на проекта. Задълженията и отговорностите на членовете ще бъдат възлагани при спазване на ПМС №119/ 20.05.2014 г. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности. Членове на екипа ще провеждат ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът ще следи за осъществяването на план-графика, правилното разходване на средствата за постигане на проектните цели; контрол на заложените индикатори за изпълнение и резултат; осъществява връзка с лица и организации, които са свързани пряко или непряко с реализацията на проекта; анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи; осъществява връзката с Управляващия орган на програмата; осъществява вътрешния мониторинг на проекта и съдейства на Управляващия орган при провежданите на мониторинг; осъществява проверка на документите за разплащане – представени от изпълнителите по проекта; организира дейностите по осигуряване информация и публичност по проекта; изготвя междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение; изготвяне на искания за верифициране на разходите, съгласно изискванията на Управляващия орган. Всички документи ще се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Същите ще се актуализират и съхраняват подредени в определени за целта шкафове, визуализирани съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 2 890.00 2 664.01
Подготовка и провеждане на процедури по ЗОП: Дейността по подготовката и провеждането на тръжните процедури ще гарантира прилагане на законовите разпоредби по отношение на възлагането на дейности на външни изпълнители. За целта община Крумовград ще проведе процедури за избор на външни изпълнители по реда на ЗОП. Тази дейност включва изготвяне и провеждане на следните процедури: - избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строително - монтажни работи и авторски надзор); - избор на изпълнител за изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проекта и извършване на независим строителен надзор; - избор на изпълнител за извършване на дейности по публичност и визуализация. При избора на изпълнители ще се спазване Закона за обществените поръчки и съответните нормативни актове по прилагането му. 0.00 0.00
Проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор: Предвижда се изготвяне на работен проект съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектът ще бъде придружен с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект ще бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи. Съгласно чл. 142, ал. 4 и чл. 169 от ЗУТ ще бъде изготвен доклад за оценка на съответствието на проекта, въз основа на който ще бъде издадено разрешение за строеж. В инвестиционния проект ще бъдат включени всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност и всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване. Съгласно приложените обследвания за енергийна ефективност и техническо обследване на сградата се предвижда: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление „С“; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградата в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. В изготвеното техническо обследване и обследването за енергийна ефективност, в частта на търговския обект не се предвиждат мерки за енергийна ефективност и други СМР. Строителят ще изпълнява СМР за обновяване за енергийна ефективност за обекта в съответствие с издадените строителни книжа, условията на договора и изискванията на чл. 163 и чл. 163а от ЗУТ. Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР съответният външен изпълнител посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на работния проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР за обновяване за енергийна ефективност, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 135 377.80 161 700.00
Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проекта и извършване на независим строителен надзор : Съгласно чл. 142, ал. 4 и чл. 169 от ЗУТ ще бъде изготвен доклад за оценка на съответствието на проекта, въз основа на който ще бъде издадено разрешение за строеж. По време на изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност лицензиран консултант – строителен надзор (чл. 166 от ЗУТ) въз основа на сключен договор ще упражнява строителен надзор в обхвата на договора и съобразно изискванията на чл. 168 от ЗУТ. След приключване на всички СМР се съставя окончателен доклад от лицето, упражняващо строителен надзор, като прилага необходимите документи за назначаване на държавна приемателна комисия за въвеждане на обекта в експлоатация и издаване на разрешение за ползване. 7 750.00 5 880.00
Публичност и визуализация на проекта: С цел информиране на обществеността за целите, обхвата и резултатите от проекта и финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, са предвидени мерки за информация и публичност. За популяризиране на проектната инициатива, дейностите, начините за неговото осъществяване ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз. В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: 1. Изработване на информационна табела, съдържаща задължителната изискуема информация, относно параметрите на безвъзмездната финансова помощ. 2. Изработване на банер с информация за параметрите на безвъзмездната финансова помощ. 3. Подготовка и отпечатване на 200 броя брошури за проекта. Ще бъдат изработени информационни материали - брошури в съответствие с насоките на ЕС, които ще информират местното население, медиите и заинтересованите лица за планираните мероприятия и графика за тяхното изпълнение. 4. Провеждане на публични мероприятия. Ще бъдат проведени две официални информационни събития - пресконференции: при стартиране на проекта и след приключване на инфраструктурните дейности по проекта, като на тях изрично ще се упоменава приноса на финансиращия орган 5. Две публикации в регионален вестник: при стартиране и финал на проекта. Първата публикация ще има за цел да информира обществеността за предвидените дейности по проекта и за финансиращата организация. Втората публикация ще бъде при приключване на проекта като ще бъдат изложени резултати от проекта и индикаторите, които са постигнати. 6. Периодични публикации на интернет страницата на община Крумовград. 1 430.00 1 406.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).