Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 411 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

This project  provides  a creation of a center for hourly service provision for social inclusion in the community or at home, in  one hand to provide integrated services for people over 65 years old,  with inability for self services  and for people with impairment. Providing integrated services for people over 65 with inability for self services  and for people with disabilities that combine complex steps towards providing long-term care, including social and health services in the community or at home. Improving the quality of life for adults  and persons with disabilities, by creating conditions and supporting  effective exercise searching  their rights for  independent living and social inclusion while respecting their rights to comply with their specific abilities and needs. Providing opportunities for the return of the real labor market of persons who take care for their relatives with disabilities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Набиране на експерти : Дейността включва набиране и подбор на обучител за провеждане на шестдневно обучение на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители в общността или в домашна среда и набиране и подбор на психолог за осигуряване на мотивационна и/или психологическа подкрепа на потребителите на социални услуги и психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги. 0.00 0.00
Набиране на екип за работа в Центъра: Дейността включва набирането на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: един координатор, грижи за възрастни хора в общността, един сътрудник, социални дейности, един медицински специалист 1/2 щат и един рехабилитатор 1/2 щат. 0.00 0.00
Набиране на домашни помощници и лични асистенти за работа с потребители: Дейността включва набирането на персонал за работа с потребители в общността или в домашна среда: 18 домашни помощника и 49 лични асистенти. 0.00 0.00
Обучение на домашни помощници: Провеждане на 6 дневно обучение на лицата, които ще предоставят услугата домашен помощник, разпределени в две групи по 9 човека, като всяка от групите ще се обучава в рамките на 3 дни. Дейността по провеждане на предвиденото по проекта обучение, ще е съвместно организирана от Кандидата и Партньора, с оглед използване и прилагане на опита на партньорската организация в предоставянето на социални услуги и организиране и провеждане на обучения в социалната сфера. 559.75 0.00
Изготвяне на индивидуални социални оценки на потребителите: Индивидуалните социални оценки на потребностите на потребителите, ще бъдат изготвени на два етапа от екипа на Центъра. Първия етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, е в рамките на един месец от стартирането работата на Центъра. От общия брой кандидат-потребители ще бъдат оценени 36 лица. Втория етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, ще стартира в края на проект "Нови алтернативи". Ще бъде направена нова оценка на потребностите на лицата ползвали услугата по проект "Нови алтернативи" общо 78 лица. 0.00 0.00
Извършване на текущ ремонт : Извършване на СМР на съществуващи помещения, находящи се в с. Арчар, ул. Кирил и Методий № 7. Помещението е част от сграда публична общинска собственост, предоставено за целите на проекта с Решение на Общинския съвет № 440, взето с Протокол № 56/30.06.2015 г. Предвиждаме текущ ремонт в помещението, което е с обща площ 95 кв.м., т.к. състоянието му, не позволява протичане на нормален работен процес за екипа на Центъра, от една страна и работа с потребители от друга. 24 480.00 24 478.92
Обзавеждане и оборудване на Центъра: Помещенията, в които ще се ситуира Центъра, освен от ремонтни дейности, имат нужда и от цялостно оборудване и обзавеждане. За обособяване на работни места за екипа на Центъра и създаване на оптимални условия за предоставяне на услуги в новосформирания Център за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда, ще бъдат закупени и доставени бюра; столове; дивани; масички; етажерки за документи; кошчета; закачалки; табуретки; конферентна маса; компютърни конфигурации; мултифункционално устройство; принтери; конвекторни печки и др. 14 980.00 14 875.54
Функциониране на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги: Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда ще осигури подкрепа в ежедневието на лица, които не могат самостоятелно да организират собствените си дейности и занимания; подкрепа, която обхваща целия спектър на потребности на лицето, свързани с неговия живот и бит и се предоставя в домашната среда на лицето; осигуряване на условия лицето с увреждане да продължи да живее в домашната си среда, като се осигурят необходимите условия за това, позволявайки на лицето да бъде по-самостоятелно или близките му да бъдат облекчени в оказването на грижи за него; здравна подкрепа изразяващеа се в осигуряване на амбулаторни сестрински грижи и рехабилитация; предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги, както и мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според индивидуалните им потребности. 422 039.89 404 770.15
Публичност на проекта: Предвиждаме изготвяне и печат на плакати за информиране на обществеността за ролята и финансовия принос на Европейския съюз и държавата. Изработка и печат на листовки и брошури за информиране на обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата за подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности, включително и здравни на хора с увреждания и хора на д 65 години в невъзможност за самообслужване, с цел преодоляването на последиците от социалното изключване и бедността и не на последно място предоставяне на възможности за връщането на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания. Печат на обяви за предстоящи събития и дейности. Изработка на табели съдържащи информация за предоставената безвъзмездна финансова помощ, партниращата организация, периода на изпълнение на проекта и др. задължителни елементи, съгласно изискванията на единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация. За закупеното оборудване и обзавеждане на Центъра ще бъдат изработени стикери, съгласно изискванията на УО. 2 544.00 2 045.00
Управление и администриране на проекта: Сформиране на екип за управление и администриране на проекта в състав: ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Дейността на екипа ще осигури необходимото ниво на организация, координация и управление на проектните дейности. За осъществяването на избор на изпълнители, по правилата посочени в Закона за обществени поръчки, действащото българско законодателство и изискванията на УО ще бъде нает юрисконсулт, който да изготви тръжната документация за избор на изпълнител/и за доставки и/или услуги предвидени по проекта. 35 014.90 37 038.21

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).