Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project idea includes complex activities taking into account the natural and climatic features on the territory of the municipality of Brezovo, and aims for their development Two activities are envisaged on the project, which include, quality project management and construction and equipment of a modern Advisory Center for Bioa farming, bioanimanship and beekeeping on the territory of the municipality of Brezovo. Four new staff are planned to work at the new centre and provide quality services for farmers and processors who want to switch from conventional to organic farming and/or processing their produce
A guarantor of the quality of these services will be the partner of the project - Agricultural University – Plovdiv, which with the experience of its support units and centers will guarantee the quality training of the newly appointed staff and the services provided subsequently.
With the support of the Financial Mechanism of the European Economic Area 2014-2020, organic farming and livestock production will be stimulated on the territory of the municipality, which will contribute to its economic development by creating alternative employment of the population through new market opportunities and overcoming the negative effects of conventional agriculture on the environment. A network of interested natural and legal persons will be established to promote the development of an approach for the establishment of the municipality of Brezovo, as an ecologically clean area, offering certified products and services. Thus, the municipality will meet the objectives of the Smart Specialization Strategy, as well as the European objectives of the Green Deal, the Farm-to-Table Strategy and the Organic Farming Action Plan.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управлението на проекта и дейностите по информираност и публичност": Целта на дейността е осигуряване на необходимите условия, организация, ресурси и екип за успешно изпълнение на проектните дейности. Дейността е поддържаща, но като цяло основна за гарантиране на качественото и ефективно изпълнение на проекта Изпълнението на тази дейност е обособено в три поддейности. Поддейност I.1. Организационен старт на проекта Срок за изпълнение: до 1 месец след началото на проекта В рамките на тази поддейност ще се легитимира със заповед на кмета на Община Брезово екипът за организация и управление на проекта. Този екип включва 2 човека: ръководител, счетоводител, с който ще бъдат сключени трудови договори на 8 часа пълно работно време Екипът за управление на проекта ще изготви: а) подробен работен график на задачите и дейностите по проекта, срокове и отговорници и в) механизъм на взаимодействие и координация между членовете на екипа по проекта и Партньорите по проекта. Екипът за управление на проекта ще организира официална пресконференция за откриване на проекта, финансиран със средства на ФМ на ЕИП . На нея ще бъдат представени целите на проекта и очакваните резултати и ще бъде изготвено прессъобщение , което ще бъде изпратено в различни медии и ще бъдат спазени всички изисквания за информация и публичност. Поддейност I.2. Разработване на тръжна документация за избор на изпълнител за дейностите по проекта , който ще се възлагат по реда на ЗОП. Срок за изпълнение: до края на 2-ри месец от началото на проекта. Поддейност I.3. Изготвяне на междинен и окончателен технически и финансов отчет на дейностите по проекта и искане за плащане. Срок за изпълнение: до края на проекта. Поддейност I.4. Информираност и публичност на дейностите по проекта. Поддейността включва : Минимум 2 информационни събития свързани с популяризиране на финансовата подкрепа на ФМ на ЕИП Изработване, отпечатване и разпространение на брошури, листовки, информационни материали свързани с популяризиране на резултатите от проекта и финансовата подкрепа на ФМ на ЕИП. Към тази дейност се включват и непреките разходи , който кандидата е избрал да са твърда ставка в размер до 15% от преките допустими разходи за персонал съгласно чл,8.5 (c) от Регламента за изпълнението на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ЕИП ) 2014-2021 г 0.00 10 259.47
Изграждане на Консултативен център за предоставяне на услуги насочени към всички земеделски производители и преработватели на земеделска продукция на територията на община Брезово: С С изграждането на Консултативния център за Биоземеделие се цели, създаване на устойчив местен капацитет за дългосрочно развитие на „зелени“ икономически инициативи на община Брезово. Тези инициативи са залегнали в Концепцията и Стратегията , както и във Плана за интегрирано развитие на Община Брезово. За изграждането и осигуряването на устойчивото развитие на Консултативния център са предвидени система от съпътстващи мерки и дейности , както следва: 1. Извършване на Строителни дейности за изграждане на Консултативния център по Биоземеделие.Към датата на подаване на проектното предложение Община Брезово има изготвен идеен проект , КС и КСС., предстой издаване на разрешение за строеж до края на 2022 г, което гарантира готовността за започване на дейностите след подписване на АДБФ. Консултативният център ще бъде разположен на територията на административния център на общината - гр. Брезово,УПИ -VII - 485 кв. кв.114 от плана на гр. Брезово, ул. Васил Коларов 1. , като самата сграда ще бъде с 155 кв. метра РЗП , включваща няколко административни помещения - два броя работни кабинета , две зали за обучения за 10 и за 20 обучаеми, един офис и санитарни помещения и общи пространства . В рамките на дейността са предвидени и разходи за оборудване на Консултативния център за Биоземеделие съгласно Количествена сметка и КСС приложени към проекта., По проекта са идентифицирани следните потенциални потребители на услугите на Консултативния център:Земеделски производители отглеждащи конвенционално своята продукция, такива в преход към био и такива които вече са сертифицирани като био. Общият им брой е над 1000, което дава увереност че може да се достигне до значителен брой заинтересовани лица. Други ползватели на услугите на центъра могат да бъдат безработни лица регистрирани в ДБТ - Пловдив, филиал Брезово, както и не активни на пазара на труда лица , които чрез услугите на центъра биха се стимулирали да започнат работа,като земеделски производители.В рамките на тази дейност ще бъдат разкрити 4 работни места по проекта за един Ръководител на Консултативния център и главен консултант" двама технически сътрудника, и един агроном .Като за целта община Брезово се ангажира да осигури помещение за новоназначените служители, до изграждането и оборудването на Консултативния център. Един от ангажиментите на Ръководител на Консултативния център и агронома ще бъде да предоставят на консултации на земеделски производители във връзка с преминаването им от конвенционално към биоземеделие и биоживотновъдство , както и консултации за вече сертифицираните земеделски произовдители.Целта е да се разработи пакет от консултантски и агрономски услуги , които да стимулират максимално голям брой земеделски производители да преминат към биологично отглеждане на своята продкция.Пакетът с услуги ще включва консултиране по самия процес на преход и отглеждане на биопродукция, попълване на документацията, консултации свързани с водене на растителна защита , обработка на сертифицираните площи , предоставяне на информация за възможностите за подкрепа по линия на ЕС и националния бюджета и др. В периода на изпълнение на дейностите по проекта услугите предоставяни от Центъра ще бъдат напълно безплатни, а след това ползвателите ще заплащат определена такса с която да се гарантира устойчивост и качество на работните места и предоставяните услуги. Двамата технически сътрудника ще подпомагат Ръководителя на Консултативния център и агронома. По време на изпълнението на проекта назначения екип ще има и задачата да провежда срещи с заинтересованите страни за популяризиране на услугите на Центъра и ще подържа база данни с консултираните земеделски производители. Аграрен университет - Пловдив има ангажимента да назначи предвиденият по проекта персонал да го обучи и да назначи ментор за Ръководителя на Консултативния център и агронома, което да гарантира качеството на предоставените в последствие услуги, което и основната роля му роля по проекта в качеството му на партньор 353 820.00 43 245.83

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).