Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project goal is the Patronage Care Service (PCS) model to be tested in the user's home environment, under the conditions of this procedure.

The project aims to provide the target group with mobile integrated health and social services in their homes in order to support their day-to-day activities, taking into account their individual needs, on a hourly basis - up to 2 hours daily. The duration of the PCS provision is 12 months as specified in the Guidelines. The service is focused on medical care supplemented by a social element. The Patronage Care Methodology (developed by the Ministry of Health under Component 1 of this procedure and approved by the Minister of Health) will be taken into account for service provision (according to degree of applicability).

The project envisages serving 360 people from the following target groups:
1. According to p.13. of the Application Conditions: - "Older people over 65 with limited or inability to self-service"; - "people with disabilities" and their families;
2. According to MH's Patronage Care Methodology, the target groups are the following: - "Persons aged 65 and over; - Persons with a valid Occupational-Expert Medical Commission Decision; healthcare; - persons after being undergoing surgery and after hospitalization, in need of short-term surveillance and health care and their families. "

The target number of users under this project together with the personnel costs, as well as all other eligible costs (including the costs of securing the material resources, etc.), are defined in terms of efficiency and effectiveness of the service for 12 months.

Sofia Municipality will entrust the service provision to its internal unit / directorate following the procedure's Guidelines for Applicants.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Д1-Предоставяне на интегрирана услуга "Патронажна грижа": Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, психологическа подкрепа и консултиране за нуждаещите се лица с увреждания и възрастни хора в невъзможност за самообслужване на територията на Столична община от Екипа за предоставянето на услугата - Екип "Патронаж". За реализацията на дейността ще бъде нает Екип "Патронаж", който ще включва следните видове специалисти: 1. Административен персонал услуга - ще отговаря за координацията на ежедневните дейности в услугата с цел удовлетворяване потребностите на целевата група и изискванията на екипа за управление на проекта. Отговарят за планирането, координирането, оперативното изпълнение и гладкото протичане на основните дейности в услугата. Индикативни позиции: - директор/администратор на услугата; - диспечери/координатори на услугата и др.; 2. Обслужващ персонал услуга - с медицински и социални функции и задачи; ще взаимодейства директно с целевата група; ще предоставя компетентни съвети, актуална информация, споделяне на опит, знания и умения спрямо конкретните потребности на потребителите на услугата в определена област (психологическа, социална, медицинска, правна и др.) и др. Индикативни позиции: - Медицински сестри; - Санитари в домашни условия; - Лекари (консултантиране); - Психолози (консултант); - Медиатори (социален/за социално включване); - Юрист и др. 3. Помощен персонал услуга - технически и практически подпомага услугата. Индикативни позиции: - Шофьори; - Хигиенисти и др. Екип "Патронаж" ще извършва реалната работа с ползвателите на услугата чрез предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални грижи и услуги, психологическа подкрепа и консултиране в домашна среда. Предвидено е услугата "Патронажна грижа" да бъде предоставяна по проекта за период от 12 календарни месеца, съгласно условията за кандидатстване . Предоставянето на услугата ще бъде възложено на вътрешно за Кандидата административно звено/дирекция. 0.00 466 169.07
Д2-Обучение и супервизия на персонала : Дейността включва провеждане на въвеждащи обучения на персонала, предоставящ услугата (Екип "Патронаж"), както и провеждане на супервизия по време на функционирането на услугата, с цел осигуряване на основа за предоставяне на качествени интегрирани здравно-социални услуги от нов тип - услугата отива при клиента. За осигуряване на подкрепа за персонала, полагащи грижи за възрастните хора и хората с увреждания ще бъдат предприети мерки в посока осигуряване на подходящо обучение и супервизия за персонала, предоставящ услуги за дългосрочна грижа, с цел разширяване на знанията, уменията и компетентностите, в зависимост от спецификата на потребностите на целевите групи. Доставчикът на услугата ще се съобрази с насоките в програмата, разработена от МЗ при изработването на план/програма за провеждане на обученията и супервизията, съобразно особеностите на целевите групи и спецификата на новата интегрирана здравно-социална услуга. Обученията ще допринесат за сплотяване и мотивиране на екипа за предстоящата екипна работа с целевите групи и ще подготвят екип "Патронаж" за предоставянето на услугите. В резултат от обучението ще се разшири кръга от професионалисти, предоставящи дългосрочни грижи за болни възрастни хора и хора с увреждания в домашна среда и общността. Предоставянето на супервизия ще се извърши на основата на експертно професионално наблюдение на работата на екипа за предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги за лица с увреждания и техните семейства, при съблюдаване изисквания и критериите за предоставяне на предвидените по проекта услуги. По-конкретно, чрез супервизията ще се извърши наблюдение на работата на екипа (персонала), оптимизиране на процесите чрез консултиране и методическа подкрепа. Ще бъде предоставена екипна и персонална супервизия на членовете на екипа. Екипната супервизия се провежда периодично и проверява качеството на работа на целия персонал. Супервизията дава разнообразни възможности за подкрепа на персонала. Например, възможно е да бъдат провеждани групови/екипни сесии, както и при необходимост и според конкретния случай, може да бъдат предоставени индивидуални консултации за работата на конкретен служител, в резултат от които той да получи насоки и/или възможни решения на казуси, възникнали при изпълнение на служебните им задължения. Супервизията ще осигури професионална и специализирана подкрепа на служителите въз основа на наблюдение, контрол и подкрепа на екипа (персонала) при изпълнение на задълженията му. 0.00 0.00
Д3 - Обзавеждане и оборудване, транспортни средства за мобилна работа: В рамките на дейността ще бъде закупено подходящо за целите на проекта обзавеждане и оборудване, включително и закупуване на транспортни средства за извършване на мобилната работа. Спазени са изискванията на Управляващия орган за настоящата процедура относно максималната стойност на ремонтите, обзавеждането и оборудването на помещенията - до 50 000 лв. В контекста на столичния град, чието население по официални данни е 1,2 млн. човека, но неофициално надхвърля 2 милиона жители и гости, закупуването на транспортно средство се явява необходима предпоставка за успешното извършване на мобилната работа, а тя е неизменна част от интегрираната здравно-социална услуга в домовете на ползвателите. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).