Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Our project "New jobs within Level H Ltd. for sustainable employment" will facilitate in favor for the implementation of the strategy of the OP HRD 2014-2020 and strait to two of the major objectives of the Union’s strategy for smart, sustainable and inclusive growth, economic, social and territorial cohesion, which will increase the level of integration of vulnerable groups in the labor market. 
The target group of the project:
• Long-term unemployed and inactive persons
• Unemployed persons aged '54 and higher
• Unemployed youths up to 29 years including.
The project covers 7 unemployed persons in Sofia city with a minimum degree "Bachelor".
The overall objective: 
-Increasing economic activity and integration of unemployed and inactive people by supporting new sustainable jobs creation. 
Specific objectives: 
-Promoting employment for the unemployed and inactive persons by providing seven new jobs in Level H Ltd. 
-Providin the needed resources for the new positions and job placemen by supply of equipment. 
Expected results: 
• creating sustainable jobs suitable for the educational and qualification level of the target group 
• increased opportunity for career development and career developmen
• provided sustainable employment and equal job conditions for four persons from the target group
• provided modern and filly equipped work places for the newly hired workers
• increased adaptability, productivity and competitiveness of the targeted persons employed in Level H Ltd 
• increased labor motivation and activation of the labor market of persons from the target group 
• increased level of integration and promoting social inclusion. 
Activities :
-Activity 1: Organization, management and promotion of the project activities
-Activity 2: Recruitment, job placement and providing sustainable employment
-Activity 3. Supply of equipment for the newly opened jobs
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление и популяризиране на проектните дейности : Цел на дейността: Осигуряване на експертно, коректно и навременно изпълнение на заложените цели и резултати по проекта. Дейностите по управление на проекта ще бъдат насочени в посоки на: - дейности, които да гарантират активност, прозрачност и подкрепа на проекта; - дейности, които да гарантират прокарване на целите и изпълнение на заложените проектни дейности. За провеждането на прозрачно и добро изпълнение на дейностите по проекта ще бъде сформиран екип от трима души – ръководител, координатор и счетоводител. Така сформирания екип за управление и изпълнение на проектните дейности ще има за задача да организира и гарантира провеждането на всички заложени по проекта дейности; финансово и техническо отчитане, цялостната логистика на проекта, както и дейностите по наблюдение, контрол и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. При възникнала необходимост ще бъдат осъществявани корекции, отчетност на дейностите и разходите. Основна задача на екипа е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Управляващия орган. Ръководният екип по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, които ще бъдат своеобразен инструмент за контрол, проследяване и отчетност на изпълнението на проектните дейности. Работните срещи ще се протоколират и способстват и за детайлното разпределяне на задачите между членовете на екипа и планирането предстоящи дейности. Също така ще бъдат обсъждани предстоящите разходи със счетоводителя, който ще регистрира съответствието на планираните разходи с предвиденото в проекта и ще контролира разходите, направени предходния месец, за съответствие и съобразност с правилата на програмата. Счетоводителя ще изготвя ежемесечна информация за разходването на средствата, както и междинен и финален финансов отчет. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и отговорен за администрирането на всеки аспект на проекта: изпращане на покани, писма, телефонни обаждания, организиране на срещи, координиране на дейностите. Осигуряването на административна и техническа подкрепа, като и непрекъснатия мониторинг на проекта ще осигурят високо качество на неговото изпълнение и постигане на поставените цели. След сформирането на екипа по проекта, ще бъде изготвен и представен на ДО график на тръжните процедури за всички предвидени договори с изпълнители, независимо то тяхната стойност. Популяризиране на проектните дейности Екипът по проекта се ангажира да изпълни задълженията и отговорностите да информират обществеността относно помощта, получена от европейските фондове. При изработването и/или отпечатването на материали по проекта, задължително на заглавната страница ще се посочват процедурата и източника, по който същите се финансират, и съответните за това символи. В съответствие с Насоките за кандидатстване се предвиждат дейности по информиране и публичност, за чието изпълнение и стриктно спазване ще бъде отговорен екипа по проекта. Всички предвидени дейности и материали ще бъдат в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвидените единни мерки се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета от 17/12/2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби на Европейския социален фонд, Кохезиония фонд на ЕС, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, ЕСФ, Кохезиония фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1038/2006 на Съвета 8 351.00 8 070.00
Извършване на подбор и осигуряване на заетост : Цел на дейността: Провеждане на избор на безработни и неактивни лица за включването им в трудова заетост по проекта. Дейността стартира още през първия месец, в който ще се подготвят обявленията за свободни работни места, ще се организира логистично процеса, ще се осъществи и контакт с Дирекция регионална служба по заетостта – София, като ще се разчита на активното съдействие и принадлежащите към нея бюра по труда, за насочване на регистрираните лица, с подходящ профил. Продължителността на дейността ще бъде в рамките на 3 месеца. Екипът по проекта ще има за задача да разгласи максимално сред обществеността, че фирмата набира персонал по проекта с конкретни параметри, изисквания за всяка длъжност и минимални условия, на които да отговарят кандидатите, които ще преминат първичен подбор. По време на осъществяването на подбора предимство ще бъде давано на млади хора с минимална образователна степен „Бакалавър”. Лицата от целевата група се предвижда да бъдат назначени на длъжности съответстващи на притежаваното от тях образование, както следва: - 1 на длъжност „Организатор обучение“, код по НКПД 24246004 - 1 на длъжност „Шофьор, лек автомобил до 9 места“, код по НКПД 83222002 - 1 на длъжност „Счетоводител, оперативен“, код по НКПД 33133001 - 1 на длъжност „Експерт управление на човешките ресурси“, код по НКПД 24236008 - 1 на длъжност „Експерт, програми и проекти“, код по НКПД 24226004 - 1 на длъжност „Мениджър, ключови клиенти“, код по НКПД 24215025 - 1 на длъжност „Организатор, продажби и реклама“, код по НКПД 33393021 За периодът на реализация на проекта ще бъдат предоставени на наетите лица средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както в бюджета са предвидени суми и за дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период. С изпълнението на тази дейност ще може да се осигурят 7 нови работни места. За всяко работно място ще се осигури заетост за период от 12 месеца. Очакваме с дейността да се повиши мотивацията и желанието за професионално развитие в компанията у наетите лица. Подсигуряването на заетост за периода на изпълнение на настоящия проект ще даде шанс на безработни и неактивни лица да получат социална закрила и социално включване, възможност за заработване на доходи и получаване на осигурителни права. Чрез изпълнение на дейността, ще се даде възможност на наетите лица да натрупат достатъчно практически опит, ако до момента не са имали, да придобият и/или развият личностни и професионални умения, които ще спомогнат подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост и повишаване на производителността. 58 966.49 68 677.20
Доставка на оборудване за новоразкрити работни места за целевата група: Цел на дейността: Ресурсно обезпечаване на новоразкритите 7 работни места, чрез доставка на оборудване. Дейността ще се реализира в рамките на 2 месеца. Предвижда да бъде закупено следното оборудване за новите работни места, които ще бъдат разкрити по проекта: • Мултимедиен проектор – 1 бр. • Скенер – 1 бр. • Преносим компютър, висок клас, с включен лицензиран софтуер – 4 бр. (за 3 от работните места, фирмата разполага с необходимото оборудване и в съответствие с Насоките за кандидатстване ). • 1 бр. Wi Fi базова станция и лесно за работа бекъп устройство • 2 бр. Външен хард диск 2.5" 2TB, USB 3.0 • 1 бр. модул за повишаване сигурността на системата при съхранение на данни и намаляване на риска от загуба на информация при прекъсване. Периодът е избран така, за да може когато приключи процеса, да бъдат подготвена и осигурена материалната база, необходима за работните места и да стартира изпълнението ежедневните работни задължения на новонаетите лица. Чрез осигуряването на това оборудване, ще се разкрият съответно работните места за всяка една от длъжностите. Оборудването ще е съобразено със изискванията за енергийна ефективност и щадене на околната среда, с оглед стимулиране на зелената икономика и спазване на принципа за устойчиво развитие. Също така, оборудването ще отговаря и на всички изисквания за безопасни условия на труд, касаещи експлоатацията на устройствата/уредите. В съответствие с Насоките за кандидатстване по настоящата схема, Кандидатът ще подсигури оборудвани работни места, за да могат да бъдат изпълнявани качествено и адекватно служебните задължения, съгласно утвърдените длъжностни характеристики. "Левъл Ейч” ООД се ангажира да запази предназначението на закупеното оборудване за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. В случай на възникване на непредвидени обстоятелства срокът спира и продължава да тече след отпадането им. 19 156.00 19 149.57

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).