Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The present project aims to give an opportunity for social inclusion of vulnerable people by submitting various social services. Within the project will be implemented integrated social services. The services will be performed in the homes of people with disabilities. There will also be psychological support and consultation for the consumers of the social service ant for the personal assistants. The achievment of this goal will contribute for better quality of life and higher incomes for the families of people with disabilities. The implementation of home social services will support not only people with disabilities, but also members of their families who have to take care of them.
The implementation of integrated social services will take place for people with disabilities only after application procedure and evaluation of personal necessities. The realization of the present project will expand the range of the integrated social services on the territory of District Serdika of Sofia Municipality and will also continue the social service for some of the consumers who are part of the project "New opportunities for care". Meantime the integrated social services will be completed with psychological support and consultation for people with disabilities.
During realization of the project there will be actions for avoiding double funding from similar programs or projects.
The necessity of this project is generated from the increasing need of taking care for people with disabilities and need for giving their family members an opportunity to evantuate in labor market.
By purchasing an adapted transport vehicle, as a part of present project activities, we are going to ensure so necessary specialized transportation for people with disabilities. The transport service will be fulfilled by the principle of "Door to door".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване на Правила/методология за дейността на Центъра за интегрирани грижи.: Тази дейност ще бъде реализирана през първите два месеца от изпълнението на проектните дейности. Предвижда се да бъдат разработени ясно разписани правила, процедури и методология за дейността на Центъра за интегрирани грижи и предлаганите от него социални услуги. Всички изисквания към кандидатите към кандидатитеза ползване услугите на Центъра ще бъдат структурирани в отделни раздели. Ще бъдат ясно описани целевите групи, сроковете за кандидатстване, критериите и процедурите за оценка на индивидуалните потребности, начинът по който ще бъде извършвано оценяването и обявено класирането, процедурите за обжалване и т.н. За реализирането на проекта се предвижда да бъдат разработени образци на всички документи, свързани с процеса на кандидатстване и предоставяне на интегрираните социални услуги. Това включва заявление за кандидатстване от кандидат-потребител, заявление за кандидатстване от кандидат-за предоставяне на услугите в домашна среда /социален служител/, документи за регистрация на подадените заявление от кандидат-потребителите и кандидат-за предоставяне на услугите в домашна среда, образец на формуляр за оценка на индивидуалните потребности на кандидат-потребител, образец на формуляр за оценка на пригодността на кандидат-за предоставяне на услугите в домашна среда, образец на решение за определяне на индивидуален месечен бюджет на кандидат-потребител, образец на индивидуален план на одобрен и класиран потребител, образец на договор между кмета на района и одобрен и класиран потребител и/или негов законен представител за предоставяне на социалната услуга, образец на договор между кмета на района и избрания и одобрен от класиран потребител социален служители, правилник за вътрешния ред за предоставяне на социалните услуги, Правила за осигуряване безопасността и здравето на потребителите и на социалните служители при предоставяне на социалните услуги, Правила за достъп до дома на потребителя при предоставяне на социалните услуги, инструкция относно осигуряване на защита на имуществото и финансовите средства на потребителя на социалните услуги, процедура за действие при възникване на кризисни ситуации при предоставяне на социалните услуги, както и други документи, в случай че такива бъдат намерени за необходими при започване на проектните дейности. Успешното изпълнение на Дейност 1 от настоящото проектно предложение е задължително условие за създаване на рамка от процедури и правила, която да гарантира добросъвестно предоставяне на социалните услуги и равнопоставеност на всички кандидати. Разработването на Правила/ методология за дейността на Центъра за интегрирани грижи, ще бъде извършено от експерти, които имат различен профил на компетентността си – социално, медицинско, здравно, педагогическо образование, както и други форми на професионална квалификация. 3 850.00 3 850.00
Кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за ползване на социалните услуги на Центъра за интегрирани грижи.: Чрез изпълнението на дейността ще се осигури достъп до кандидатстване за услугата на всяко лице от определените в Проекта целеви групи и обективна оценка на потребностите му. Също така ще се осигури възможност на всеки кандидат-потребител да заяви и участва при определянето на индивидуалния му месечен бюджет в часове за ползване на услугите.Процесът на кандидатстване, оценка и класиране ще бъде реализиран съгласно разработена Методика за извършване на оценка на потребностите от услугите и определяне на индивидуален месечен бюджет, чието разработване е залегнало в Дейност 1 на Проекта. Подборът на кандидатите ще бъде извършен при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, увреждане, възраст, етническа принадлежност и др. Проектът ще даде възможност да бъдат обхванати отпадналите лица, обслужвани по проект "Нови възможности за грижа", след прекратяване на дейността му в края на м. февруари 2016 г., както и лица, необхванати до момента от други програми и проекти, но отговарящи на целевите групи на Проекта. Лицата, които желаят да бъдат включени в социалните услуги ще подават заявление (образец, разработен по Дейност 1) по настоящ адрес в район "Сердика". Ще бъде предвидена възможност кандидатите да имат право да впишат в заявлението си и предпочитания от тях социален служител. Районната администрация ще осигури на Центъра за интегрирани грижи помещение в общината за приемане на документите, оборудвано с необходимата техника за дейността и достатъчно количество образци за кандидатите. Подадените заявления ще се входират в документ за регистрация на подадените заявление от кандидат-потребителите (образец, разработен по Дейност 1). На последваща оценка ще подлежат само лицата, които попадат в обхвата на целевите групи по проекта. Включването на лица с трайни увреждания, които не могат да се самообслужват сами, в настоящия проект ще се реализира в един етап, по време на който ще могат да кандидатстват както лицата отпаднали по проект "Нови възможности за грижа", така и лицата, които не са взели участие в него." Сроковете за приемане на заявленията ще бъдат своевременно оповестявани преди всеки от етапите на гражданите на район "Сердика". След приемане на съответното заявление за всеки кандидат-потребител се създава лично досие, в което се съхраняват подадените документи. Районната администрация, в качеството си на бенефициент, ще сключи договори за услуга със квалифицирани специалисти, които да извършат оценка на потребностите на кандидатите за потребители. На наетите служители се предоставя типов образец на формуляра за оценка (образец, разработен по Дейност 1). Специалистът консултира потребителя и професионално оценява видовете услуги и брой часове за тях. В случай на съжителство на потенциалният асистент с потребителя, може да се определят минимален брой часове. В тези случаи приоритетни за броя часове при определянето на бюджета ще бъдат услуги, насочени към запазване или повишаване на социалната активност на потребителя, включително и при ползване на специализирани услуги извън дома му. След извършване на оценка на индивидуалните потребности на всички кандидат-потребители, излъчена от Бенефициента комисия /членове на екипа за управление на Центъра за интегрирани услуги/ определя окончателния месечен бюджет в часове /образец, разработен по Дейност 1/. След изтичането на определения срок за жалби, съгласно процедура за приемане и разглеждане на жалби и сигнали от кандидат-потребители и кандидат-за предоставяне на социални услуги /разработен по Дейност 1/, се изготвя окончателно класиране за всеки от двата етапа за кандидатстване, съгласно утвърдения бюджет на Проекта. С одобрените потребители ще бъдат сключени договори за предоставяне на социална услуга /образец, разработен по Дейност 1/, а с персонала на Центъра, който ще предоставя услугите - трудови договори /образец, разработен по Дейност 1/. 2 748.04 2 748.04
Кандидатстване, оценка, класиране и обучение на кандидатите за предоставяне на социални услуги в домашна среда /социалните служители/ в Центъра за интегрирани грижи.: Чрез провеждане на конкурс за подбор и обучение на социални служители Центърът за интегрирани грижи ще разполага със служители, притежаващи знания и практически умения за качествено предоставяне на социални услуги в домашна среда. Подборът и обучението на кандидати за предоставяне на социални услуги са насочени към осигуряване на подходящи хора в трудоспособна възраст, одобрени от потребителите, за предоставяне на качествени и гъвкави социални услуги в домашна среда и в общността. Лицата, които желаят да предоставят социалните услуги подават заявление (образец, разработен по Дейност 1), придружено с определени документи. "Заявленията ще се набират в един етап, който ще съвпада времево с набирането на кандидат-потребители. Той ще бъде проведен през втори и трети проектен месец и ще осигури достатъчен брой социални служители за предоставяне на социални услуги в домашна среда." Всеки кандидат, завършил обучителен курс по сходни програми/проекти, трябва да приложи копие на удостоверение/сертификат (или декларация - свободен текст, с описание за завършения обучителен курс). Кандидатите ще имат право да впишат в заявлението си и предпочитания от тях конкретен потребител/и. Подадените заявления се входират в регистрационен документ (образец, разработен по Дейност 1). Ще бъде провеждано интервю с кандидатите за социални служители в срок определен в разработената по Дейност 1 Методология. Всеки кандидат ще бъде оценяван индивидуално и ще бъде попълван типов формуляр за оценка (образец, разработен по Дейност 1) относно пригодността на кандидата да изпълнява функцията на социален служител в домашна среда. Кандидати, за които бъде счетено, че не отговарят на минималните условия за социален служител, няма да бъдат допускани до по-следващо участие в Проекта. Ще бъде дадена възможност за обжалване и преразглеждане на поставените оценки. Всички одобрени кандидати за социални служители ще преминат въвеждащо обучение с изключение на тези, които са преминали подобно. Предполага се, че по-голям брой служители ще бъдат обучени след първия етап на кандидатстване, защото през м. март 2016 г. ще кандидатстват предимно лица, които са били лични асистенти по проект "Нови възможности" и вече са преминали подобно обучение. Ще бъдат сключени трудови договори, в съответствие с разпоредбите на Кодекса на труда и Закона за задълженията и договорите с всички социални служители, които са преминали въвеждащото обучение и са били избрани от конкретен одобрен потребител. По настоящия проект за социални служители ще бъдат наемани лица в трудоспособна възраст. Ще се даде възможност да кандидатстват и заети лица, самонаети лица, неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране - в трудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд, съгласно разпоредбите на Кодекса на труда. Един социален служител ще може да работи с един или повече потребители на услугата по настоящия проект, но в различно време. С успешното изпълнение на дейността ще бъде осигурен достатъчен брой социални служители за гарантиране възможността за предоставяне на социални услуги в домашна среда за потребителите. Ще бъде осигурена възможност за предоставяне на социалните услуги от служители със специални умения за задоволяване на специфични потребности в условията на гъвкав график и възможност за разпределяне на услугите във времето и между повече от един социален служител на потребител. 299.60 299.60
Предоставяне на социални услуги в домашна среда за одобрените потребители на Центъра за интегрирани грижи.: Социалните услуги в домашна среда ще се предоставят от социални служители - лични асистенти и/или социални асистенти в размер на 4000 часа месечно за одобрените потребители по Дейност 2 от Проекта. В зависимост от индивидуалните оценки на потребителите и индивидуалните им месечни бюджети, се очаква в услугата да бъдат включени около 35-40 лица с увреждания, жители на район "Сердика" .• "Предоставянето на социалната услуга да бъде 21 месеца /от юни 2016 г. до март 2018 г./ за всички одобрени потребители"; • Месец на стартиране на дейността: 4; • Продължителност на дейността: 21 месеца Предоставянето на социалните услуги стартира, считано от датата, регламентирана в Договора за предоставяне на социалната услуга в домашна среда. Договорът се сключва между районната администрация и потребителя и/или негов законен представител. Услугата ще се предоставя съгласно Методиката на Центъра за интегрирани грижи, разработена по Дейност 1 от Проекта. Предоставянето на услугата ще се реализира по разработен индивидуален план за всеки потребител (образец, разработен по Дейност 1). Планът включва дейностите, които са договорени със социалния служител за подобряване качеството на живот на съответния потребител. Индивидуалният план се изготвя от екипа за управление на Центъра за интегрирани грижи и социалния служител, с активното участие на потребителя, а когато това е невъзможно и/или потребителят е дете - с участието на негов законен представител, роднина или близък. Планът се съобразява в максимална степен с начина на живот на потребителя и с неговите предпочитания за разпределяне на определените часове в индивидуалния му месечен бюджет. Ограничения в избрания от потребителя начин на живот се предприемат само в негов интерес – при риск от самоувреждане или създаване на опасност за други хора. Индивидуалният план се изготвя на база оценката на потребностите от социални услуги, извършена по Дейност 2 от Проекта. При изготвянето на индивидуалния план ще се приложи подхода за индивидуален бюджет в часове предоставяни социални услуги. Потребителят (или неговият представител), сам определя времето за ползването на всяка услуга – брой часове ежедневно, ежеседмично, веднъж на месец или друго. Разписаните конкретни дейности, разпределени във времето, са насочени към постигане на най-пълно задоволяване на заявените потребности на потребителя. Индивидуалният план ще се подписва от потребителя (или негов законен представител), социалния служител и член на екипа за управление на Центъра за интегрирани грижи. Преглед и промяна на плана може да се направи и по заявка на някои от страните, участващи в процеса на предоставянето на услугата при констатирана промяна на обстоятелства или възникване на друга необходимост. Актуализираният план ще се подписва от лицата, съгласно първоначалния индивидуален план. Ще бъде осъществяван контрол относно стриктното спазване на работното време от страна на социалните служители. Спазването на всички ангажименти и дейности, договорени и възложени на служителя, подлежат на вътрешен контрол от страна на екипа на Центъра за интегрирани грижи. При сигнали за действия от страна на социален служител, които уронват достойнството и/или увреждат физическото здраве на потребителя, екипът за управление на Центъра незабавно изяснява случая и при необходимост уведомява компетентните органи. В досието на социалния служител ще се вписват и съхраняват всички данни за негови неправомерни действия, дисциплинарни нарушения и наложени дисциплинарни наказания. Екипът за управление на Центъра за интегрирани грижи ще осигурява непрекъснатост на социалната услуга в домашна среда, която е договорена с потребителя. При отсъствие на социален служител за повече от две седмици седмица, ще бъде сключван договор с друг служител, който да замества титуляра за срока на отсъствието му. 344 627.07 345 629.37
Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на персонала на Центъра за интегрирани грижи, предоставящ социалните услуги в домашна среда.: Тази дейност е насочена към предоставянето на възможност за оказване на психологическа подкрепа и консултиране на персонала, което би било от изключителна важност за осигуряване на качествени социални услуги в домашна среда. Консултирането е услуга, която се предоставя в различни сфери от живота — здравна, икономическа, правна. Социалният служител всеки ден попада в различни по сложност ситуации при общуване с потребителя, за който полага грижи. Жизненият опит, знанията и натрупаните умения от практиката допринасят за адекватното разрешаване на много от тях. Тъй като човешките взаимоотношения са много специфични, понякога е необходимо да се потърси консултация от външен професионалист, например психолог. Консултирането е насочено към оказване на помощ на хората да направят избор и да предприемат действия в съответствие с него. Предвижда се тази дейност да стартира заедно с започването на процеса по предоставянето на интегрираните социални услуги и да продължи до нейния край. Същността на тази дейност се изразява именно в предоставянето на психологическа подкрепа и консултация на социалните служители. Това ще става чрез провеждането на регулярни срещи между служителите и психолог. За изпълнението на дейността ще бъде назначен психолог с опит в работата с хора с увреждания и познания относно нуждите им и спецификата на тяхното състояние. Това е необходимо, за да може да бъде направена точна оценка на проблемите, които може да възникнат за социалния служител и в тази връзка да му бъдат предложени навременни и адекватни психологическа подкрепа и консултиране. Психологът ще осъществява регулярни срещи с всички социални служители, назначени по Проекта. Честотата на тези срещи ще бъде не по-голяма от шест месеца, което означава, че с всеки служител ще бъдат осъществени минимум 3-4 индивидуални срещи, в зависимост от продължителността, през която ще предоставя услугата. Освен регулярни, срещите могат да бъдат и извънредни, при възникване на определена кризисна ситуация и изразено желание от страна на социалния служител да бъде осъществена среща с психолога. За провеждането на срещите ще бъде осигурено подходящо помещение в сградата на районната администрация, но при изразено желание, те могат да бъдат провеждани и в домашна обстановка, например в дома на потребителя на социалните услуги в домашна среда, както и в негово присъствие. Считаме че срещите между персонала на Центъра за интегрирани грижи и психолога следва да бъдат индивидуални, а не групови, защото така той ще бъде значително по-открит и предразположен да сподели проблемите си, отколкото в групова обстановка и съответно ще получи много по-добра консултация. Оказването на психологическа подкрепа и консултиране на персонала, предоставящ социалните услуги в домашна среда ще спомогне за избягването на кризисни ситуации и значително ще подпомогне социалните служители в общуването им с потребителите, както и при вземането на решения от различно естество в ежедневната им дейност. Доброто психологическо състояние на социалните служители, както и повишената им чувствителност към разрешаването на ежедневни проблеми е изключително важно условие за предоставянето по качествен начин на социалните услуги в домашна среда, което от своя страна ще доведе и подобряване в качеството на живот на лицата с увреждания, които ще бъдат включени в настоящия проект. 1 664.68 3 992.08
Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране за потребителите на социалните услуги в Центъра за интегрирани грижи.: Същността на настоящата дейност ще се изразява в предоставяне на индивидуални консултации и оказване на психологическа подкрепа на потребителите, които ще ползват социалните услуги в домашна среда, предоставяни от Центъра за интегрирани грижи. Това ще става чрез провеждането на регулярни срещи между потребителите и психолог. Чрез индивидуалните консултации се удовлетворяват специфичните потребности от психологическа помощ. Психологическото консултиране ще е съобразено с индивидуалните потребности на потребителите от психологическа подкрепа. Насочено е към възстановяване и поддържане на психическото равновесие. То е изключително важна при деца, когато е наложителна промяна в ценностните нагласи и мотивацията. Психологическата подкрепа и консултиране са едни от позитивните фактори при подпомагане процеса на социализация и социално включване. В консултациите ще бъдат засягани теми касаещи трудности в ежедневието от различен характер, липса на увереност и нереалистична самооценка, затруднения при вземане на решения и поддържане на междуличностни отношения. Помощта ще беше насочена към формулиране на проблема с цел да се допринесе за облекчаване на емоционалното страдание и предотвратяване на чувството за безпомощност. Ще се търси подходящо решение за справянето с даден проблем, чрез търсене на алтернативни решения. Индивидуалната психологическата подкрепа на потребителите ще бъде насочена и към някои техни лични затруднения в общуването, ниво на самооценка, усещане за изолация, чувство за безперспективност. Чрез провеждането на индивидуалните психологически консултации с потребителите ще бъде търсено постигането на добра емоционална стабилност и контролиране на нивото на тревожността. Това ще става чрез регулярно провеждани срещи с всички потребители на социалните услуги в домашна среда, включени по Проекта. Честотата на тези срещи ще бъде не по-голяма от шест месеца, което означава, че с всеки потребител ще бъдат осъществени минимум 3-4 индивидуални срещи, в зависимост от продължителността, през която ще ползва интегрираните социални услуги. Освен регулярни, срещите могат да бъдат и извънредни, при възникване на определен проблем и изразено желание от страна на потребителя да бъде осъществена консултация. Психологическите консултации ще бъдат извършвани в дома на потребителя на социалните услуги в домашна среда, като ако той изяви желание за това, може да присъства и социалния служител, който полага грижи за него. Провеждането на консултациите ще даде възможност на хората с увреждания да споделят своите проблеми и да получат психологическа подкрепа, което е от изключителна важност за тях, като се има на предвид факта, че голяма част от тях имат ограничени възможности за общуване и социални контакти поради трудната си подвижност или друг вид заболяване. Възможността да поговорят с професионалист относно ежедневните си проблеми би оказало положително влияние върху качеството им на живот и преодоляването на психическата им затормозеност, защото би се явила като един вид отдушник. Също така ще спомогне за намирането на алтернативни решения за определени проблеми. 1 664.68 347.71
Осигуряване на специализиран транспорт за хората с увреждания.: Услугата специализиран транспорт за хора с увреждания ще се предоставя на принципа "От врата до врата". За целта по проекта ще бъде закупен адаптиран микробус, който ще се ползва от потребителите по график. Предоставянето на тази услуга в район „Сердика“ ще спомогне за предоставянето на равни възможности за трудноподвижните хора с увреждания в района. Закупуването на адаптираното превозно средство ще се осъществи съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки. Специализираното транспортно средство ще бъде застраховано, съгласно разпоредбите на чл.21, ал.1 от ПМС №119 от 20.05.2014 г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на проектните дейности. За успешното реализиране на дейността ще бъде назначен служител на Центъра за интегрирани грижи на длъжност Водач-диспечер. Той ще приема заявките на хората с увреждания относно тяхната транспортна необходимост и ще съставя график по дни, часове, начална и крайна точка на дестинацията и цел на пътуването. Дейността ще бъде изключително полезна за потребителите на социалните услуги в Центъра за интегрирани грижи, като предвид тяхната трудна подвижност значително ще облекчи тяхното ежедневие, особено що се отнася до посещения в медицински и социални заведения, социални услуги в общността и други. При необходимост, Водачът-диспечер, ще оказва помощ на транспортираните хора с увреждания. Специализираният превоз ще обслужва с предимство лица в инвалидни колички и лица с изключително тежки заболявания на опорно – двигателния апарат, незрящи и други. Това ще са лица, които не могат да ползват стандартните транспортни услуги или страдат от по-тежки увреждания, които не позволяват използването дори на пригоден обществен транспорт Разходите за възнаграждение на служител на Центъра за интегрирани грижи на длъжност Водач-диспечер, за застраховки на транспортното средство за срока на Проекта, както и за гориво на транспортното средство за срока на Проекта също са заложени в бюджета на Проекта и се считат за неизменна част от настоящата дейност, така че да бъде осигурена непрекъснатост на социалната услуга. 94 955.93 93 850.42
Дейности за организация и управление на проекта.: Дейността по организацията и управлението на проекта е много важна и гарантира качествено изпълнение на дейностите по проекта. Тя включва: 1. Осигуряване на подходящо помещение /стая/ за изпълнение на проекта и създаване условия за работа на екипа по проекта. 2. Първоначална среща на екипа по проекта: Ръководител, експерт/консултант-социални дейности; технически сътрудник и счетоводител. На тази среща се поставят основите на бъдещото добро управление и изпълнение на проектните дейности с ясно разпределение на отговорностите на членовете на екипа. 3. Информиране на заинтересованите страни и целевата група /администрацията на Дирекция "Социални дейности" към общината и Дирекция социално подпомагане, Дирекция "Бюро по труда"/ с официално писмо за етапите на изпълнение на настоящото проектно предложение. 4. Разработване Правилата/методологията за дейността на т.н. Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда, които включват детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят. 5. Разработване на всички необходими образци, формуляри и други, необходими за организиране подбора на потребителите. Настоящата дейност цели да се създаде организация за ефективно управление и успешно реализиране на Проекта. Екипът за управление на проекта ще включва: Ръководител, счетоводител, технически сътрудник, координатор и експерт "Човешки ресурси". Екипът за управление на проекта ще осъществява дейността си, в съответствие с методическите указания, разработени по Дейност 1 от Проекта. За постигане на ефективна координация и оперативност при изпълнение на дейностите, в рамките на организационните дейности на Проекта, ще се изгради надеждна информационна връзка между членовете на екипа за управление на проекта. Ще бъдат осигурени материали и консумативи за управлението на проекта – офис консумативи, канцеларски материали и др. Успешното изпълнение на проекта изисква добре организирано, компетентно и ефективно управление от страна на бенефициента. Дейността по управление на проекта представлява систематичен начин на работа, който ще осигури планово протичане на всички мероприятия, подходящ контрол и успешно финализиране на дейностите. Дейността ще се реализира текущо в рамките на целия проект в съответствие с принципите, правилата и изискванията за управление на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Настоящата дейност е ключова за успешното изпълнение на целите на проекта в частност, както и за постигането на целите на настоящата процедура. Успешната реализация на проекта е свързана със спазването на принципите за добро управление. Правилното управление на проекта до голяма степен ще определи адекватното постигане на целите, заложени в него. Ефективността на тази дейност гарантира ефикасното изпълнение на дейностите и постигането на предвидените резултати, наред с целесъобразното изразходване на бюджета. Членовете на екипа за организация и управление ще имат добри познания в сферата на изпълнение на проекти, което ще е стабилна основа за успешна реализация на отделните дейности и постигане на проектните цели. 45 000.00 44 972.71
Информиране и публичност.: За популяризиране на проекта, дейностите, начините за участие в проекта и социалния ефект от неговото осъществяване ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз. Информационната кампания ще се провежда през целия срок на изпълнение на проекта. В рамките на настоящата дейност ще се извърши дизайн, предпечатна подготовка и изработване на информационни материали. Ще бъде изработена информационна табела, която ще бъде поставена на видно място в сградата на район "Сердика". Стойността на информационната табела е 300,00 лв. с ДДС. Също така, преди започването на дейностите по кандидатстване и подбор на потребителите и личните асистенти, ще бъдат отпечатани 2000 броя информационни брошури за проекта, които ще бъдат разпространени сред жителите на територията на района. Брошурите ще съдържат основна информация за проекта, неговите цели, дейности и начин за участие. Единичната цена на една брошура е 1,3333 лв. без ДДС или 1,60 лв. с ДДС. За изработката на брошурите ще са необходими общо 3200,00 лв. с ДДС. Ще бъдат публикувани регулярни информационни материали за проекта на интернет страниците на район "Сердика" и Столична община. Ще бъде търсена възможност за популяризирането на проекта и в други печатни и електронни медии, например чрез интервюта, статии, публикации и др. 3 180.00 3 180.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).