Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The company Stetex EOOD was established in 2014 and its main activity is the production of outerwear, with the exception of work clothing. The company has a long-term lease for production premises in the town of Vratsa – the one that currently fulfills all orders, in the town of Svoge and in the town of Sapareva Banya. 
The company Stetex EOOD is commissioned the production of down jackets for proven Italian producers such as Dovetica Bulgaria, Bultesile, Exemplare, and other world-known firms on the European markets. The company currently has 30 employees, 70% of whom are in Vratsa, which is also the company’s leading production unit. Due to the shortage of workforce in the towns of Svoge and Sapareva Banya, the company is forced to assign some of the orders to subcontractors. 
The general aim of the project proposal is to contribute to improving the access to employment and workplace quality. The specific project aim is to provide employment to 31 unemployed persons aged up to 64 at Stetex EOOD. 
In order to achieve these objectives, the company envisages to recruit 31 unemployed persons, and 60% of them will be part of the target group – unemployed with low education, unemployed aged over 54 and unemployed aged up  29 years including. As a result of positioning the production premises in 3 different settlements, the newly appointed persons will be from the respective regions – 10 from Svoge, 20 from Sapareva Banya, and 1 from Vratsa. 
They will be employed for a period of 12 months within the project and following its completion 16 will stay at work for at least 1 year. As part of the project implementation, it is planned to purchase the equipment needed for creating the new workplaces. 
The project objectives will contribute to solving and identifying the needs and problems of the representatives of the target group, involved in the project through the provision of work. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Зададената дейност цели осигуряването на подходящи условия за успешното изпълнение и управление на проекта. Избрания екип по проекта ще гарантира и проследи целесъобразното и ефективно използване на човешките и финансови ресурси в рамките на проекта и ще осигури прозрачно управление, което ще доведе до постигане целите на проекта. . Изпълнението и управлението на проекта ще се осъществява от екип, който се състои от: ръководител на проекта, счетоводител, технически сътрудник и набиране подбор на персонал. Основната квалификация и отговорности на руководител проект са подробно описани в т. 9 Екип от настоящия формуляр. Разпределение на функции и задължения на членовете на екипа: Счетоводител: • осъществява контрол за законосъобразното и целесъобразното разходване на средствата по проекта, съгласно одобрения бюджет; • отговаря и следи за правилното оформяне на първичните и други счетоводни документи в фирма "Стетекс" ЕООД; • отговаря за съхранението на счетоводните документи по проекта; • следи за правилното движение на паричните средства по банковите сметки; • организира и осъществява счетоводното отчитане на проекта; • изпълява други дейности, наложени от ръководителя на проекта; • подготовка на финансовите отчети за изразходване на средства; • участие в оценителната комисия при провеждане на процедури за избор на изпълнител; • следене документиране и докладване на информация до Ръководителя на проекта относно степента на изпълнение на заложените в настоящото проектно предложение индикатори; • оповестяване на финансовия принос на "Оперативна програма Развитие на човешките ресурси" във всички документи, свързани с изпълнение на проект. Технически сътрудник: • да подпомага екипа при подбора на бенефициенти по проекта; • да участва в подготовката на междинните и окончателния доклади по проекта; • да докладва на Ръководителя на проекта при откриване на нередност или при подозрение за • нередност или измама, на който и да било етап от изпълнението на проекта; • да се отчита пред Ръководителя на проекта за извършената работа; • да сканира, размножава и разпечатва документи по указание на ръководителя на проекта; • да оповестява финансовия принос на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси“ във всички документи, свързани с изпълнение на проекта. Набиране и подбор на персонал • Отговаря и изпълнява набирането и подбора на персонал • Отговаря за методи на външно възлагане (обявяване на свободни позиция, чрез медия или публикация, съдържание на обявата • Администриране на процеса - обработка на молбите и документите на кандидатите • Предлага на служителите равни възможности за растеж и развитие; • Създава условия за по-голяма прозрачност в компанията, като се информират всички за съществуващите възможности: • Онагледява целите и задачите на организацията и спомага всеки служител да намери мястото си в длъжностната структура на организацията. • Мотивира служители да прилагат своите познания до край и да допринасят за иновационни процес и постигането на стратегическите цели на компанията. • Обновява познанията на досегашния персонал, както и на новия персонал, в съответствие с промените и развитието на вътрешната и външната среда Във връзка с успешното изпълнение и управление на настоящия проект екипът ще подготвя и представя междинни и финален технически и финансови доклади. По този начин ще се осигури редовно отчитане и следене напредъка на всеки етап от изпълнението на проектното предложение. През целия период на проекта следва своевременно да се събират документи, доказващи изпълнението и способстващи последващото отчитане на извършените дейности. 22 742.40 21 496.39
Закупуване на оборудване, свъразно със създаването на нови работни места : Дейността има за цел осигуряване на необходимите условия за създаване на новите работни места за представителите на целевата група. Тя ще гарантира целесъобразното и ефективно използване на одобрените финансови ресурси за създаване на условия за постигане целите на проекта. Тази дейност включва няколко под-дейности, а именно: - Провеждане на избор с публична покана, при която право да подават оферти имат всички заинтересовани лица -ПМС № 118/03.07.2015 г. Под-дейността включва разработване на тръжна документация за избор на доставчик на оборудване, необходимо за създаване на новите работни места, съгласно изискванията на ПМС № 118/03.07.2015г. с предмет „Доставка на шевно оборудване“. С оглед на предвидената стойност на оборудването в бюджета на проекта ще бъде изготвена документация за определянето на изпълнител чрез Избор с публична покана. Разработената тръжна документация ще бъде представена за предварителен контрол и одобрение от страна на УО, след което ще бъде проведена необходимата тръжна процедура със събиране и оценка на оферти. След одобрение на протокола от оценителната комисия и документацията по проведената процедура от УО, ще бъде сключен договор с избрания кандидат и ще се пристъпи към изпълнение на следващата стъпка от дейността. Закупуване, инсталиране и въвеждане в експлоатация на новото оборудване. След сключването на договор с изпълнител за доставка на необходимото оборудване, което ще обезпечи работата на новите служители, се предвижда да бъдат закупени следните ДМА и стопански инвентар: Оборудване необходимо за новите служители в град Своге, п.к. 2260, ул." Воденицата" 6: - 7 броя едноиглови прави машини, за леки до средно тежки материали и 3 броя текстилни машини снабдени с ролков транспорт - необходими за оборудване на 10-те нови работни места, а именно 8 шивачи на облекло, 1 координатор дейности бригадир и 1 организатор производство. Посредством шивашката машина, координатор дейности бригадир и организатор производство ще могат да участва активно в работния процес изготвяйки по-сложните елементи от спортните якетата. Оборудване необходимо за новите служители в град Сапарева баня: -17 броя едноиглови прави машини за леки до средно тежки материали и 3 броя текстилни машини снабдени с ролков транспорт, необходими за оборудване на 20-те работни места, които ще бъдат новооткрити в предприятието, а именно 14 шивача, 1 организатор производство, 1 координатор дейности бригадир, 1 машинен оператор кроене, 2 крояч текстил, 1 отговорник спомагателно производство. Поради техническата специфичност на машините и посредством тях, горепосочения персонал ще може да участва пълноценно в изготвянето на крайния продукт. Към момента предприятие Стетекс изпълва максимално производствената база, която се позиционира в град Враца. След като необходимото оборудване бъде закупено, то ще бъде инсталирано и внедрено в експлоатация, като ще се цели плавно въвеждане и ненарушаване на работния процес в предприятието. Също така, от страна на доставчика ще бъде изискано да осигури обучение за работа с новото оборудване на новоназначените лица, като това ще бъде включено като критерий при разработване на тръжната документация в предходната под-дейност, както и в договора за възлагане. Екипът по проекта ще има задължение за разработване на необходимата тръжна документация, провеждане на търга и осъществяване на контрол върху качественото изпълнение на дейността от страна на избрания изпълнител. Закупеното оборудване ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта 57 742.86 57 742.86
Подбор и наемане на неактивни лица в предприятие Стетекс ЕООД: Текущата дейност има за цел осигуряване на заетост на 31 неактивни лица на възраст до 64 години в предприятие Стетекс ЕООД и тяхното устойчиво интегриране на пазара на труда, превенция на социалната изолация и изпадането в състояние на бедност. Към момента предприятие Стетекс разполага с три производствени бази, с дългосрочен договор за наем в три различни населени места, съответно : гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня. Към момента производственото звено в град Враца поема 85% от заявените поръчки, поради недостига на човешки ресурс в останалите две производствени звена. Настоящото проектно предложение цели увеличаване на човешкия ресурс в град. Своге с 10 лица, в гр. Спарева баня с 22-ма. и с 1 технически Подбора и наемане на неактивни лица в предприятие Стетекс ЕООД ще включва дейност за: Подборът на бенефициенти ще включва етапи по набиране, оценка и одобрение на кандидати, които да бъдат назначени на работа в Стетекс ЕООД. Предвижда се набирането на кандидати за работа да се осъществи посредством обява за свободните работни позиции, която ще бъде публикувана в електронен сайт за търсене и намиране на работа и ще бъде отразена и в местна/регионална медия. Изборът на разнообразни канали за набиране на кандидати за свободните работни места в Стетекс ЕООД има за цел по-голямо популяризиране на възможността за заетост сред максимално широк кръг от представители на целевата група. Оценката на кандидатите ще се осъществи от екипа на проекта в два етапа: подбор по документи и индивидуално интервю с одобрените след първата фаза кандидати. В рамките на тази под-дейност ще бъдат избрани 31 безработни лица на възраст до 64 години. Половината от предвидения персонал ще попада в следните целеви групи : безработни лица с ниска степен на образование, безработни лица на възраст над 54г. и безработни лица до 29 г. вкл. според Насоките за кандидатстване по настоящата процедура за предоставяне на БФП. Подбора на новите служители по проекта ще се стартира изпълнение от 5-ти до 8-ми месец, включително от изпълнението на проекта. Разпределение нови служители по проекта: Група НКПД Брой новонаети лица 7 75311003 Шивач, мъжко/дамско облекло - 22 3 31223002 Организатор, производство - 2 4 44193010 Координатор, дейности бригадир- 2 8 81532001 Машинен оператор, кроене - 1 7 75322002 Крояч, текстил - 2 4 44193007 Отговорник, спомагателни дейности- 1 4 41102005 Технически сътрудник - 1 С одобрените в предходния етап на дейността 31 неактивни лица ще бъдат сключени трудови договори за период от 12 месеца (от 9-ми до 20-ти месец от изпълнението на проекта включително) за следните длъжности: 189 826.44 192 283.58
Информиране и публичност: Тази дейност има за цел осигуряване на публичност относно подкрепата на ЕСФ чрез ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. за осъществяването на проекта. Дейността включва 5бр. А3 плакати, който целят да информират общността в гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня. Плакатите ще съдържат информация за проекта , финансовата подкрепа от ЕС. Три от плакатите ще бъдат поставени на входа на производствените помещения, позициониращи се в три различни населени места. Информационна табела 3 бр. - По един брой информационна табела ще бъде поставена на входа на производстените помещения, позициониращи се в гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня. Табелата ще уведомява настоящи и бъдещи клиенти на фирмата, нейните служители, представители на местната общност и други относно подкрепата на ЕСФ за реализиране на настоящия проект. Информационна брошура –300 бр., която ще представя целите и дейностите по проекта. Целта на брошурата е да се популяризира осъществявания проект и приносът на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. за неговата реализация. По- сто информационни брошури ще бъдат представени в гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня Информационни стикери за закупеното оборудване – 30 бр., които ще бъдат поставени върху върху новото оборудване Подготовка и реализация в местна/регионална медия – 2 бр., свързана с подбора на бенефициенти. Екипът по проекта ще изготви и разпространи публикацията с цел популяризиране на свободните работни места и възможността за намиране на работа за представители на целевите групи. 1 100.30 1 100.30

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).