Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

In the period 2012-2015 ST MAT-IVELIN IVANOV realized a project for devoloping an innovation-"HeartMony - System for Online Monitoring of Cardiac Activity" under the Program Competitivness 2007-2013(Contract BG161PO003-1.1.06-0109-C0001) and defended the innovation trough efficient model № 2082/03.08.2015 issued by the Bulgarian Pattent Office. With the current project the company is applying for support for adopting this innovation product into manufacture and its realization on the market. The main necessity that will be satisfied through the implementation of the project is increasing the innovation capacity and competitiveness of the company.
The project is fully corresponding to the priorities of ISSS. Through its implementation the adoption into manufacturing and the realization on the market of the innovative product will be achieved. The project belongs to a direction of priority, „Manufacturing of Instruments, Equipment, Consumables for Medical and Dental Diagnostics and Therapy and/or Participation in a Supranational Manufacturing chain” in the thematic field of “Industry for Healthy Life and Biotechnologies”. The project is envisaged to be carried out into the territory of Northwestern and Northeastern Area of Planning whose regional specification includes the before mentioned thematic field. Over 50% of the project investment expenses will be made on the territory of the Northwestern Area.
The main objective of the current project is increasing the innovation capacity and competitiveness of the company through implementing into production of an innovative project with high added value developed by the candidate(HeartMony belonging to the thematic field of "Industry for Healthy Life and Biotechnologies") and it's realization on the market.
The main project activities involve investments in tangible and intangible fixed assets for starting manufacturing the innovative product and consultant services for it's manufacturing and realization on the market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт(ще бъде извършена чрез закупуването на Машина за инспекция на печатни платки, Уред за полагане на спояващи материали, Машина за полагане на ел.елементи,Машина за изпичане на спойки,Машина за инспекция на печатни платки,С-ма за изпитване на електрически и функционални параметри,Принтер на баркод етикети: Като част от дейността ще бъдат доставени, монтирани и въведени в експлоатация Машина за инспекция на печатни платки - опроводяване (1 брой), Уред за полагане на спояващи материали (1 брой), Машина за полагане на електронни елементи (1 брой), Машина за изпичане на спойки (1 брой), Машина за инспекция на печатни платки - компоненти (1 брой), Система за изпитване на електрически и функционални параметри (1 брой), Принтер на баркод етикети (1 брой). Посредством закупуването на изброеното по-горе оборудване ще бъде възможно внедряването в производството на иновативния продукт. Машината за инспекция на печатни платки - опроводяване ще служи за качествен контрол на изпълнението на печатната платка. С уреда за полагане на спояващи материали се полагат спояващите материали, които са необходими за фиксиране на електронните компоненти на конкретните им места. Машината за полагане на електронни елементи е необходима, за да се полагат електронните елементи върху платките. Чрез машината за изпичане на спойки, платките и положените спойки и електронни елементи се загряват до определена температура, което запоява електронните компоненти към печатните платки. Машината за инспекция на печатни платки - компоненти е необходима за изпитване на готовите платки. Системата за изпитване на електрически и функционални параметри ще прави реални замервания и изпитвания на конкретни параметри на готовите платки, което ще гарантира пригодността им за влагане в крайния продукт. Принтера на баркод етикети е необходим за разпечатване на етикет с отбелязан марка и модел на устройството, сериен номер, СЕ маркировка и всички необходими по закон реквизити. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 5 месец); 2. Сключване на договор с изпълнител (от 5 месец до 6 месец); 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателен протоколи (от 6 месец до 18 месец); 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 18 месец). Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на плакат относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда в Ловеч и Варна, където има достъп на клиенти и партньори; • Поставяне на стикер върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 415 000.00 410 900.00
Придобиване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт (Дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Софтуер за проектиране на електронни схеми и печатни платки – 1 бр.): Като част от дейността ще бъде доставен, инсталиран и внедрен Софтуер за проектиране на електронни схеми и печатни платки – 1 бр. Придобиването на Софтуер за проектиране на електронни схеми и печатни платки ще спомогне за внедряването на иновативния продукт. Специализираният софтуер е необходим за проектиране на електронните схеми и печатните платки. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 5 месец); 2. Сключване на договор с изпълнител (от 5 месец до 6 месец); 3. Разработване, инсталиране, внедряване и подписване на приемо-предавателен протокол (от 6 месец до 18 месец); 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 18 месец). Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на плакат относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда в Ловеч и Варна, където има достъп на клиенти и партньори; • В докумените, свързани с изпълнението на дейността, ще бъде посочена информация че софтуерът е закупен с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 19 200.00 19 000.00
Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите(дейността ще бъде извършена чрез заплащане и получаване на съотв. усл.-Кон.усл.за оптимизиране на електрониката на продукта към произв. пр-с; Кон.усл. за привеждане в съответствие на продукта към изискванията на местното и европ. закон.;Проучване на пазара;Оценяване на съответствието от нотифициран орган;Орг-я и провеждане на клин. изпитвания: В рамките на дейносттa ще бъдат заплатeни и получени следните консултантски услуги в подкрепа на иновацията - Консултантски услуги за оптимизиране на електрониката на продукта към производствения процес; Консултантски услуги за привеждане в съответствие на продукта към изискванията на местното и европейското законодателство; Проучване на пазара за разработване на по-ефективен сензор към системата за онлайн мониторинг на сърдечната дейност; Оценяване на съответствието от нотифициран орган; Организация и провеждане на клинични изпитвания. Посредством заплащане и получаване на изброените по-горе консултанстки услуги ще се спомогне за внедряване на иновативния продукт. Чрез консултантските услуги за оптимизиране на електрониката на продукта към производствения процес ще се покаже как да се проектира системата оптимално спрямо характеристиките на машините, които ще бъдат закупени по проекта. Чрез консултантските услуги за привеждане в съответствие на продукта към изискванията на местното и европейското законодателство ще се изготви доклад показващ всички нормативни документи и конкретни стандарти и правилата, които ги уреждат и на които да отговарят производството и крайния иновативен продукт. Проучването на пазара за разработване на по-ефективен сензор към системата за онлайн мониторинг на сърдечната дейност ще се покажат нагласите на потребителите и какви са очакванията за допълнителни функционалности към продукта. Услугата за оценяване на съответствието от нотифициран орган е необходима с цел оценяване на съответствието на продукта от нотифициран орган. Услугата за организация и провеждане на клинични изпитвания е необходимо, за да се получи регистрация на медицинското изделие за продажба. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 4 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 4 месец до 5 месец) 3. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протоколи (от 5 месец до 18 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 18 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на плакат относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда в Ловеч и Варна, където има достъп на клиенти и партньори; • В докумените, свързани с изпълнението на дейността, ще бъде посочена информация че консултанските услуги са извършени с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 280 800.00 277 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).