Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Project in support of the local fisheries sector and local business in a pandemic environment, promoting goods and services of local community representatives. The project aims to promote tourism, ethnographic, nature friendly services, ecotourism, incl. Natura 2000 sites and construction of an information and selection system / online applications and deliveries of goods and services related to the Fisheries sector and the "Blue economy" on the territory of FLAG. 
Through a web-based platform for information, promotion and reservation of sites related to cultural, historical, natural and maritime heritage on the territory of FLAG will seek to develop the untapped potential of the sea and coast for job creation, economic growth of coastal areas, as well as and presenting / supporting the realization of the production of the local community. This project proposal is a collection of information on the possibilities of the local territory to offer new, alternative and little-known sites, routes and events. It will also add value to the products and services of the small business and small-scale fisheries sector affected by COVID 19. 
The project proposal includes information on the fisheries sector, contact options and a link to book services related to offering alternative tourism offers, such as sand and tourism, adventure tourism, visits to museums, monasteries, dams and other sites. The activities are aimed at creating individual opportunities for visitors to the web application to choose and compile unique routes for visits to landmarks and natural sites, combined with accommodation in ethnographic complexes, guest houses or family hotels, as well as the possibility of a direct link to purchase goods from producer / fisherman, including organic products from small local producers. 
Participation in the online platform will be free and is aimed at helping the representatives of the local "Blue economy".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор, маркиране и заснемане на обекти, стоки или услуги.: Тази дейност цели да се изследват обектите, които ще бъдат включени в уеб базираната платформа. Това ще стане чрез подбор, посещение на място, маркиране и заснемане. Целия този процес ще включва следните дейности като организация: 1. Формиране на екип. Предвижда се да се включат специалисти с опит. Те ще формират екипа, който пряко ще извършва цялата дейност в различните етапи. Ще се организират срещи с цел опознаване и сработване. 2. Провеждане на срещи с представители на общинските администрации, сдружения на рибари, Туристическа камара. Срещите ще са по предварителен график. Те ще включват запознаване на заинтересованите страни с проекта и донора. Ще предлагат своите идеи за обекти, които да се включват като данни в платформата. Ще се търси тяхното съдействие, мнение, идеи и данни за контакт. Целта на тези срещи ще бъде определяне на обектите в дълга листа с цел подбор. 3. Определяне на обектите, които ще се включат като база данни в уеб-базираната платформа. Този етап ще включва обсъждане и анализ от екипа по дейността на предложените обекти. Ще се оформят крайни мнения и списък с тези обекти които ще се публикуват в уеб-платформата. 4. Посещение на конкретните обекти. Това ще включва изготвяне на предварителен график на посещенията в определените обекти. Всеки от тях ще бъде посетен на място и ще се извърши среща с представител в него. Този обект ще се маркира и заснеме. Ще се вземат актуални контактни данни. 5. Маркиране и заснемане на подбраните обекти. Това ще включва подготовка на информация за обекта, изготвяне на справка за него и протокол. Данните от тази справка и протокол ще се използват като данни за формиране на маркиращия код. Ще се направи и снимков материал. След изготвяне на кода с него обекта ще бъде маркиран. 6. Оформяне на информационни масиви придружени от кратки клипове или снимков материал. Това ще включва заснимане и изготвяне на снимки и малки клипове на обекта. Те ще се предадат за тяхното оформление с цел публикуването им на уеб - платформата. 7. Предоставяне на информационните масиви за дообработка и публикуване в уеб-платформата по проекта. След заснемане и получаване на информация за обектите и след нейното оформяне тя ще се предостави на специалистите изготвящи уеб-платформата за дообработка и публикуването й в нея. Цялата тази процедура с посещение, заснемане, получаване на информация и маркиране на обектите ще се извърши от екипа с необходимите средства в рамките на до 10 месеца. Базата данни ще се актуализира своевременно при настъпила промяна в информацията за обектите предмет на маркиране. Броя на обектите ще бъде поне 50 броя. Ще се използват организационни методи свързани с изготвяне на план графици за работни срещи с екипа, срещи с институции, администрациите на съставните общини и посещения на самите обекти предмет на включването им в платформата. Ще се използва необходимата техника и транспортни средства. 0.00 26 500.00
Изработване на уеб-платформа за публикуване на туристическите обекти, стоки и услуги. Закупуване на ДМА: Уеб-платформата предвижда обхващане на информация за територията на трите съставни района на МИРГ. Тя ще бъде насочена към популяризиране на туристически, етнографски, природосъобразни услуги, екотуризъм, вкл. свързани с обекти в Натура 2000 на обозначената територия и стимулиране на синята икономика. В платформата са предвидени: -модул за информация относно проследяване, споделяне и представянето на актуална данни и наблюдения за състоянието на околната среда, вкл. за зоните по НАТУРА 2000. Ще се покажат положителни практики и примери за екологосъобразни дейности. Ще се представят текущи кампании и инициативи, като особено внимание ще се обърне на насърчаване и популяризиране на доброволчески инициативи в сферата на опазване на околната среда и приобщаване на подрастващите към тях. Цел на създаването на модула е съхраняването, поддържането и популяризирането на добро екологичното състояние на територията. -модул за информация относно активен и здравословен начин на живот. Акцент ще бъде насърчаване и популяризиране на доброволчески инициативи в сферата на спорта и екотуризма. Предвижда се графично представяне на тур.маршрути , екопътеки, местоположение на природни забележителности, както и следене на годишен спортен календар/турнири, маратон, спортно ориентиране/, възможности за практикуване на плажни и морски спортове, и т.н. -модул за информация-културен календар. -модул за избор и съставяне на уникални дневни маршрути за посещения на забележителности и природни обекти, съчетани с нощувки в етнографски комплекси, къщи за гости или семейни хотели. С приоритет ще се обхващат предложения за алтернативни туристически продукти , като напр. песка- и ититуризъм, приключенски туризъм, велотуризъм, каяци, подводни гмуркания, посещения на музеи, манастири, представяне на автентични етнографски традиции и фестивали и т.н. Целта е популяризиране и съхраняване на морското културно наследство на територията и подпомагане на „Синия растеж“ на местната икономика. Цялостното предложение за проект залага на нови за територията методи/дейности на представяне на това наследство, като използва информационни технологии за по-широка достъпност на посланията и целите. -модул за онлайн заявки и доставки на стоки и услуги свързани със сектор Рибарство и „Синя икономика". -база данни на поне 50 обекта свързани с туризъм, риболов, природа, култура и история. -блог/влог за популярно и атрактивно поднасяне на теми и информация свързани с целите на проекта. Приоритетна целевата група, към която е насочено предложението за проект, се явяват представителите на сектор рибарство и аквакултури на територията на МИРГ, като платформата ще предостави възможности за допълнителни доходи на сектора, чрез добавена стойност на предлаганите продукти и услуги , както и диверсификация в и извън сектора за намиране на допълнителни икономически ниши, за предлагане на нови стоки и услуги. Платформата си поставя за цел популяризиране на песка- и ититуризъм, пряко обвързани с дейността на рибарите, както и представяне на автентични места, традиции, кулинарни предложения свързани основно с рибарския живот и занаят. Особено внимание ще се отдели на възможността, сектор рибарство и аквакултури, да се сдобие с нов начин за предлагане на продукцията от сектора, а именно - онлайн заявки и доставки , което и ще представлява мярка за смегчаване на последствията от Ковид пандемията. Описаната възможност представлява иновативно решение за територията на МИРГ, тъй като липсва платформа за предлагане на продукция от сектора. Наличието на блог ще позволи на автентични представители на крайбрежния риболов да споделят с широка аудитория начина си на живот и традиции. За техническото обслужване на уеб-платформата ще се закупи и преносим компютър. Той ще бъде с показатели и възможности за презентиране на платформата, клиповете и техническа работа свързана с базите данни както по време на проекта, така и след неговото финализиране. 0.00 15 582.50
Изготвяне на рекламни клипове.: В тази дейност е предвидено заснемане, обработка и изготвяне на 3 броя рекламни клипове. Те ще бъдат рекламно послание, с което ще се популяризира рибарската област на МИРГ. В тези рекламни клипове ще има информация и заснемане на обекти свързани със самобитния живот на рибарите, техният добив на риба и предлагане на стоки и услуги свързани с това. Рекламните клипове ще покажат и малкоизвестни местни туристически обекти, краеведски сбирки, обекти на културното и историческото наследство, природни и спортни обекти. Ще се покаже потенциала на територията на МИРГ с цел привличане на индивидуални и организирани туристи, популяризиране на трите съставни общини и привличане на инвестиции. Рекламните клипове ще са общо 3 броя, по един за всяка община. Всеки рекламен клип ще бъде с продължителност до 10 минути или общо до 30 минути за трите общини. 0.00 9 600.00
Публичност на проекта: Публичността, като дейност ще включва в себе си широка рекламна кампания. Тя ще има за цел да се популяризират дейностите по проекта, донора и самата Местна инициативна рибарска група „Варна, район Аспарухово-Белослав-Аксаково“. Ще се заложи на методи, с които да се информират всички заинтересовани страни. За целта ще се изготви план за публичност и популяризиране на дейностите. В него ще се направи график на публичните мероприятия и план за разпространение на печатните рекламни материали свързани с популяризирането на проекта и дейностите. Популяризирането ще включва както обществени срещи и популяризиране, така и индивидуални срещи и раздаване на рекламни материали. Целият процес на популяризиране ще включва: 1. Организиране и провеждане на 2 пресконференции. Една в началото и една в края на проекта. 2. Изработване на информационна табела. Тя ще бъде мобилна и ще се разполага като информационно средство при провеждане на срещи и пресконференции. 3. Изработване и отпечатване на брошури - А4, 4 страници, цветни. Те ще включват информация за проекта, целите, дейностите и донора. Ще има също и контактна информация за връзка с Кандидата. Всички материали и публични дейности ще бъдат съобразени с Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 0.00 3 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).