Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 824 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project is presented by an entrepreneur - a woman over 50 years old. The idea is to develop a micro enterprise to develop own models and produce clothing for the whole family of the Mama, Dad and I in the Daisy Studio. A key feature of the product is its relevance to adults and children. Models will be constructed that will be graded in standard sizes for men, women and children. The garments can also be executed in individual sizes, pre-set by the customer. Products will be promoted through an internet site developed within the project. Daisy Studio brand will work with state-of-the-art, state-of-the-art equipment that delivers uncompromising end-product quality. The workshop will employ professionals with experience and individual attitude towards each client. The project envisages the purchase of DMA ​​- modern high-tech sewing machines, which will ensure productivity, high quality products and will allow efficient saving and absorption of production resources. Sustainable employment will be ensured by the contractor - tailor and his team - modeling-constructor and glazier, who also performs additional operations (a person with TELK is not subject to evaluation). Qualified staff will be recruited and not subject to evaluation - 8 people. Employees employed in the project are provided with salaries. Some of the materials needed to start production will be purchased and delivered by approved suppliers. The project idea is clearly market-oriented and will provide a social effect while adding value to sustainable environmental development. It falls into the thematic area "New Technologies in the Creative and Recreational Industries" of ISIS because it is directly related to fashion design. The expected results foresee sustainable economic development of the enterprise, as the business plan provides for a weighted EBIDTA value of BGN 30,204.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Студио Дейзи ще предлага собствени колекции облекла за малки и големи. Ще се разработват и произвеждат дрехи от типа "мама, татко и аз" в мини индустриална среда. Моделите за мъже, жени и деца, които ще бъдат промотирани и разпространявани чрез интернет страницата на Дейзи, изработена в рамките на дейността. Поръчките, ще се изпълняват както в стандартни размери, така и в индивидуални, зададени от клиента. Студиото ще работи на принципа "made to measure" (M2M), както с българските, така и с чуждестранните клиенти. Интернет страницата ще притежава функционалност за директен контакт между фирмата- производител и клиента. Това ще облекчава комуникацията между тях и ще позволява уточняване на размери в реално време и бърза и навременна реакция. Дейността предвижда наемане на квалифициран персонал за изработване на продуктите на Студио Дейзи. Персоналът включва предприемача Стоянка Русанова - шивач с дългогодишен опит, Величка Златанова - моделиер - технолог, един човек с ТЕЛК (над 50%), който ще изпълнява функциите на гладач, ще извършва довършителни операции и ще бъде избран и нает в хода на изпълнение на проекта. Ще бъде нает и екип, който не е обект на оценка и включва 8 човека, които ще работят като оператори на машините. Екипът на фирмата ще бъде назначен на трудови договори. Предвидени са заплати за Стоянка Русанова и Величка Златанова за 18 месеца, а за човекът с ТЕЛК (над 50%) и останалите работници- за 12 месеца. В качеството си на моделиер-конструктор, Величка ще използва първите 6 месеца от изпълнението на проекта ( в този момент ще се провеждат търговете за избор на изпълнител и доставка на оборудването), за да направи дизайна, конструира и разработи технологията на производство на основните модели и кройки - базови модели на различните продукти. Стоянка ще е ангажирана с подбора и закупуването на основните материали, с които ще стартира производството. Подборът на материалите е от ключово значение за успеха на проекта, защото е необходимо да се идентифицират потенциални доставчици, които впоследствие ще бъдат одобрени като такива. Целта е одобрените доставчици да са в състояние да доставят качествени материали ( важно изискване за продукта) на ниски цени, за да се постигне по-ниска себестойност на крайното изделие. За постигане на по-ниски доставни цени, обичайната бизнес практика изисква закупуването на по-голямо количество материали наведнъж. Това е причината, в проекта да бъдат включени разходи за материали за стартиране на производството. Доставката ще се осъществи в първите шест месеца от изпълнение на проекта. Планираните за закупуване материали са както следва: - плат - различни видове - 2000 л.м. х 8 лв./л.м. - подлепващо - 900 л.м. х 4 лв./л.м. - конци - 68 хил.л.м. х 0,05 лв./л.м. - аксесоари ( копчета, ципове, капси) - 650 бр. х 3 лв./бр. Човекът с ТЕЛК и останалите 8 човека персонал - оператори на машини ще се включат пряко в процеса на производство след въвеждането в експлоатация на оборудването, поради което за тях са заложени разходи за заплати за 12 месеца. Предвиденото за закупуване по проекта оборудване представлява модерно високотехнологично оборудване за шевното производство, с което се цели осигуряване на високо качество на крайния продукт и спестяване на ресурси от гледна точка на вложени материали, енергия и време. То включва машини, необходими за индустриално производство на дрехи и е подробно описано в раздел "Резултат". На първо време е предвидено в предприятието да работят 11 човека, а от някои видове машини - прави машини, оверлози и гладачни маси са предвидени за закупуване повече от 1 брой от вид. Причината е, че постигането на планирания в бизнес плана капацитет може да бъде постигнат с това количество оборудване, а квалифицираният персонал, който не е обект на оценка ще бъде избран така, че да може да съвместява работата на различните видове оборудване. Дейността предвижда наемане на подходящо помещение. 249 996.00 232 327.29
Дейност за визуализация на проекта: Дейността ще бъде осъществена в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и приложимото към момента на изпълнение на дейността законодателство. Като част от изпълнението на дейността ще бъдат изработени и поставени по 1 бр. плакат и стикери за обозначаване на всички ДМА, предмет на инвестицията по проекта. Плакатът ще включва като минимум логото на финансиращия фонд - Европейския фонд за регионално развитие, названието/абревиатурата - Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, логото на оперативната програма и всички останали задължителни елементи съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и действащото законодателство. На оборудването, предмет на настоящия проект, ще бъдат поставени стикери при доставката му, които ще съдържат необходимата визуализация съгласно Наръчника. -Визуализиране емблемата на ЕС; -Упоменаване „Европейски съюз“; -Наименованието „Европейски фонд за регионално развитие“; -Общото лого за програмен период 2014-2020г., с наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ -Номер на договора за безвъзмездна финансова помощ; Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността ще се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда. Всяка публикация на Бенефициента във връзка с проекта, под каквато и да е форма и в каквото и да е средство за осведомяване, ще съдържа следното заявление: “Този документ е създаден с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от ДЕЙЗИ 2018 ЕООД и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган.” Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (1 месец) 2. Доставка на визуализационните материали и подписване на приемо-предавателен протокол- текущо по време на изпълнението на проекта 3. Поддържане на визуализационните материали и изпълнение на изискванията за публичност и визуализация до края на изпълнение на проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).