Управление и организация на проекта: Целта на тази дейност е да се гарантира ефективно управление, организация и координация на дейностите и да се създадат условия за планиране на дейностите и успешно организационно, документално и финансово финализиране на проекта. Предвид спецификата и обема на дейностите, екипът за управление и изпълнение на проекта ще се състои от:
- Рководител - ръководство и контрол на осъществяваните дейности, поддържане на контакт с финансиращия орган и управление на работата на екипа на проекта;
- Координатор - координира изпълнението на планираните дейности;
- Счетоводител - отговаря за изготвяне на финансови доклади, текущ мониторинг на средствата, осчетоводяване на първични счетоводни документи, проверка и контрол на движението на разходите по бюджетните пера;
- Технически сътрудник - води цялостната документация и кореспонденция по проекта, събира, класира и отговаря за съхранението на документацията;
Допълнително, служител на ДАБ ще бъде определен на длъжност Експерт по обществени поръчки, който ще има общо 450 часа в рамките на проекта и ще отговаря за провеждането на процедури за избор на изпълнители за предвидените по проекта дейности, в съответствие със Закона за обществените поръчки. Експертът ще участва в срещите на екипа и в изпълнението на всички дейности, като ще участва в изготвянето на необходима документация за обявяване на процедури по ЗОП. |
15 467.00
|
0.00
|
Реконструкция и подмяна на вътрешни инсталации и ремонтни работи по АС част на сграда с идентификатор 77181.6.495.4 в РПЦ – Харманли: Сградния фонд на Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет в Регистрационно-приемателен център гр. Харманли бе подложен на голямо натоварване в резултат от големия миграционен натиск, започнал през 2013 г., което съответно доведе до по-бързото износване на материалната база и инсталациите.
Сграда с идентификатор 77181.6.495.4 (вътрешно название - Корпус №4) е предназначена за настаняване на семейства с деца и представители на уязвими групи и по тази причина е от критична важност инфраструктурата там да отговаря на всички изисквания за настаняване на търсещи закрила и редовно да се поддържа, реновира и усъвършенства.
Сградата е със застроена площ 228 м2 и се състои от четири етажа. Ползва се от Регистрационно – приемателния център (РПЦ), гр. Харманли – териториално поделение на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет за настаняване на лица, търсещи международна закрила. Конструкцията на сградата е стоманобетонна, изпълнена монолитно. Покривът е плосък, тип „студен“. В сградата има съществуващи инсталации - електро, отоплителна и ВиК, които са амортизирани и е необходимо да бъдат подменени.
Преди стартирането на строително-ремонтните работи, се предвижда изпълнението на следните дейности:
1. Проучване на съществуващото състояние на канализационната и водопроводна инсталация в сградата и връзката с външните ВиК мрежи и даване на становище (препоръки) относно необходимостта от подмяна на съществуващите инсталации, ремонт и реконструкция в сградата;
2. Изготвяне на инвестиционен проект в „Работна фаза“ за реконструкция и основен ремонт на вътрешните инсталации в сградата и включването им към външните мрежи и ремонтни дейности по архитектурно – строителната част на сградата;
3. Авторски надзор по време на строителството.
За тези три дейности ДАБ вече е провела процедура по ЗОП за избор на изпълнител и има сключен договор. Тяхното изпълнение ще бъде финансирано от бюджета на Агенцията, като по такъв начин за сметка на фондовете, предоставяни от ЕС ще бъдат само СМР и строителен надзор.
Строежът е четвърта категория съгласно чл. 137 от ЗУТ и чл. 8, ал. 2, т. 3 от Наредба №1 / 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. |
342 858.17
|
307 582.96
|
Осигуряване на квалифицирани охранителни услуги за центровете на ДАБ за настаняване на търсещи закрила граждани на трети страни: За осигуряване на сигурни условия на работа на служителите си, както и за осигуряване на безопасността на търсещите закрила граждани на трети страни, настанени в териториалните поделения, ДАБ има нужда от квалифицирани охранителни услуги. За всяко териториално поделение се предвижда осигуряването на охранителни услуги, предоставяни от подизпълнител, с който е сключен договор.
В рамките на процедурата е предвидена и обособена позиция за охранителни услуги в централната административна сграда на Агенцията но средствата за нея ще бъдат за сметка на бюджета на ДАБ
Охранителни услуги ще бъдат осигурени, чрез избор на изпълнител в съответствие със Закона за обществените поръчки, за всички териториални поделения на ДАБ.
На 30.11.2018 г. ДАБ при МС е обявила открита процедура за избор на изпълнител съгласно чл. 114 от Закона за обществените поръчки, чрез обявяване на източници за финансиране за изпълняваната дейност „под въпрос“ и с продължителност на изпълняваните дейности 24 месеца. Общата сума на процедурата е в размер на 3 530 160,00 лв. без ДДС или 4 236 192,00 лв. с ДДС.
Тъй, като охраната на централната административна сграда (92 160,00 лв. без ДДС) е за сметка на бюджета, сумата оставаща за териториалните поделения е 3 438 000,00 лв. без ДДС или 4 125 600,00 лв. с ДДС. Заложената за 24 месеца сума за охрана всеки месец е в размер на 143 250,00 лв. без ДДС или 171 900,00 лв. с ДДС.
Сумата финансираща изпълнението на дейността по линия на това споразумение е в размер на 1 621 702,83 лв. с ДДС, което при прогнозен месечен разход от 171 900,00 лв. с ДДС ще е позволи осигуряване на охранителни услуги за период от 9,4 месеца. Възможно е заложените средства да са достатъчни за по-дълъг период, тъй като се очаква кандидатите, подали оферти по обществената поръчка да предложат по-ниски стойности от максимално предвидените. |
1 592 702.83
|
1 587 808.89
|
Предоставяне на информация и публичност: Дейността се осъществява в съответствие с чл. 2 от Делегиран регламент (ЕС) № 1048/2014 и Регламент за изпълнение (ЕС) № 1049/2014 на Комисията.
Основна цел на дейността е обществеността да бъде информирана за произхода на средствата, с които ДАБ изпълнява дейностите по ремонт, реновиране и осигуряване на охранителни услуги. |
860.00
|
109.20
|