Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 400 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

With the current project proposal Municipality of Sopot aims at providing access to integrated services based on specific needs of disadvantaged people by establishing a Center for social inclusion within community and domestic environment. The project implementation will improve the capacity of Municipality to provide integrated social and health services for supporting disadvantaged people and their families and people over 65, based on their specific needs; they will also be assisted in the process of retreating to the labor market.    
For the purposes of project effective organization, coordination, implementation, control and reporting the achievement of its goals, a project management team will be established. The project will also provide for information and publicity related to its specific aims, objectives and achieved results as well as EU financial contribution. For the project overall management and service provision there will be a personnel selected and hired consisting of: social assistant, domestic assistant/attendant personal assistant as well as a personnel necessary for the Center for providing specialized hourly services – nurse/medical auxiliary, psychologist, social worker. In order to guarantee for the quality and high standards of service provision in the Center a methodology for work will be developed.
The Center personnel will undergo trainings and get psychological support and/or consulting as well as regular supervision. The Center’s customers/clients will be given motivational or psychological support according to their individual needs. The Municipality of  Sopot will provide premises, which will be renovated and equipped for the purposes of the Center.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация управление на проекта. Провеждане на процедури за външно възлагане.: Качествено и ефективно организиране, координиране, изпълнение, контрол и отчитане на цялостната дейност на проекта за постигане на заложените цели. 1.1 Екип по проекта. Дейността включва подготовка и изпълнение на дейностите по проекта, съгласно план-графика. Сформиране на екипа за управление на проекта, подготовка на график за външно възлагане и изпълнението му, изготвяне на информационен материал с описание на обхвата на социалните и здравни услуги, условията и реда за тяхното предоставяне. Екипът по проекта се състои от: Ръководител: отговорностите му са разписани в т. 9 от Формуляра, 60 часа месечно. Счетоводител: Извършва счетоводната дейност, необходима за осъществяването на проекта. Отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените бюджетни разходи по проекта. Води точна и редовна счетоводна отчетност по изпълнението на договора. Следи за правилното разходване на средствата по проекта, в рамките на предвидения бюджет по съответните пера и в съответствие с подписания договор. Участва в отчитането и приемането на извършваните дейности с контрол на финансовите разходи. 50 часа месечно Координатор: Отговаря за подготовката и изпълнението на дейностите в съответствие с плана за изпълнение на дейностите по проекта. Координира дейностите, обект на външни възлагания. Следи за правилното оформяне на документите по проекта в съответствие с изискванията за публичност. Пряко участва в комуникацията с договарящия орган. 60 часа месечно. Възнаграждения екип, в т.ч. и осигуровки за сметка на работодателя за 22 месеца възлиза на стойност 32 120 лв. Ще бъдат осигурени материали и консумативи за администрирането на проекта - офис консумативи, канцеларски материали и др. за екипа - 1200 лв. с ДДС Командировки - 400 лв. 1.2 Изготвяне на документация и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители в съответствие с българското законодателство в областта на обществените поръчки, което ще гарантира спазването на принципите на прозрачност и публичност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. 33 720.00 24 888.25
Ремонт на помещенията за нуждите на Дневен център за почасово предоставяне на услуги.: Цел на дейността: Създаване и функциониране на Дневен център за почасово предоставяне на услуги. За предоставянето на интегрираните социални услуги ще бъде създаден Дневен център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, който да е обезпечен с материална база /оборудване и ремонтирани помещения/. С Решение на Общинския съвет – Сопот № 43 по протокол № 7 от 20. 04 .2016 г. се подкрепя създаването на Дневен център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. За тази цел се предоставя самостоятелен обект / съгласно схема – приложение 1 /. Сградата е частна общинска собственост с КИ 68080.501.1518.1 по кадастрална карта и кадастрални регистри /КККР/ на гр. Сопот. Ремонтът на помещенията включва: смяна на дограма, изграждане на преградна стена, изолация и изграждане на таван, подмяна на ел. инсталация и права и обратна канализация, монтиране на осветителни тела, шпакловка, боядисване на таван и стени, изграждане на санитарен възел, достъпен за хора с увреждане, изграждане на рампа и козирка на входа. Стойността на ремонтните дейности е 27 240 лв. с ДДС. 27 240.00 27 219.04
Оборудване на Дневен център за почасово предоставяне на услуги и неговата издръжка.: Цел на дейността: Създаване и функциониране на Дневен център за почасово предоставяне на услуги. 1.1 За функционирането на Центъра по проекта ще бъдат закупено оборудване, включващо: компютърни конфигурация - 1, на стойност 1600 лв. с ДДС ; преносими компютри – 2 бр. на стойности 2400 лв. с ДДС,за нуждите на екипа в Дневния център и за уеб базираните обучения за потребителите. Предвидили сме провеждан на уеб базирани обучения за придобиване на знания и умения за независим живот. Преносимите компютри са нужни освен за персонала и за онези потребители, предвид предварителното ни проучване, които няма да имат физическа възможност да посещават Дневния център, където да ползват компютър за участие в тези обучения; многофункционална копирна машина – 1 бр. – 540 лв.; климатик – 1 или 2 бр. /в зависимост от промените на помещенията/ на стойност 3000 лв.; 2 бюра – 600 лв.; работни маси – 5 бр. – 800 лв.; работни столове – 6 бр. за потребителите – 270 лв.; работни столове за персонала – 2 бр. – 360 лв.; шкаф за съхранение на документите на лицата, ползващи услугите по настоящия проект – 600 лв., апарат за измерване на кръвно налягане – 228 лв.Общо за оборудване – 10 398 лв. с включен ДДС. Оборудването е необходимо за предоставяне на почасови услуги, включително и образователни за потребителите на Центъра, както и за екипа, работещ в него. 1.2 Режийни разходи за центъра /ел.енергия, вода, отопление, телефон, интернет, СОТ, хигиенни материали/ за 19 месеца – 4 920 лв. с ДДС. 1.3. Консумативи за 19 месеца - 1200 лв. с ДДС 16 518.00 11 956.84
Изготвена, одобрена, приета и въведена Методология за дейността на Дневен център. : Цел на дейността: За ефективното и устойчиво развитие на Центъра ще бъде създадена Методология. Методологията ще включва: Въведение и принципи на интегрираните социални услуги; Описание на дейностите и функциите на предоставящите социална услуга; Правила и процедури; Документация и водене на документацията; Права и отговорности на наетите и потребителите на услуги; Приложения с материали и образци. Методологията е необходим инструмент за утвърждаване на интегрираните социални услуги, създаване на стандарти и добри практики и тяхното прилагане на територията на Община Сопот и не на последно място за популяризиране на услугите, предоставяни в Центъра. За изготвянето на Методологията ще бъде нает външен изпълнител. Предвиждаме за изготвянето й да бъдат необходими 25 часа от квалифициран методик, и/или професионалист от подкрепящите професии, магистър, доктор или професор в дадена експертна област с над 10 години релевантен практически опит в изготвянето на методики, наръчници, супервизия в социални центрове за предоставяне на услуги. Разход за методик - 800 лева. Асистент на методика с висше образование в конкретната експертна област с доказуем практически и релевантен опит над 5 години, в разработването на съдържание,теоритични познания и практика, който ще работи 35 часа. Разход за асистент на методика - 600 лева. Общо за изготвяне на Методологията 1680 лв. с ДДС. 1 680.00 1 400.00
Подбор и наемане на екип за нуждите на Дневен център за предоставяне на услуги. : Цел на дейността: Осигуряване на персонал за предоставяне на комплексни услуги в Дневен център. За предоставяне на интегрирани услуги ще бъде изготвена процедура за подбор на персонал в Дневен център за почасово предоставяне на услуги. Дейността стартира с избор на мултидисциплинарен екип от: психолог на пълно работно време – 8 часа на ден, социален работник на пълно работно време – 8 часа на ден и фелдшер/медицинска сестра на половин работен ден – 4 часа. Подборът ще се извърши по критерии, определени съобразно длъжността /квалификация, опит, мотивация, нагласи за работа с лицата от целевата група и др./. С избраните кандидати се сключва трудов договор, подписват декларация за спазване поверителността на личните данни и информация. Разходи за трудови възнаграждения на лицата, наети на трудов договор в Дневен център: Психолог - 1 лице за предоставяне на специализирани психологически услуги в центъра и/или дома на потребителите, както и на лицата, наети като лични асистенти, социални асистенти и домашни помощници. Психологът участва в реализирането на оценките на индивидуалните потребности на потребителите, участва в попълването на документацията по всеки случай, при необходимост води групи, активно участва в дейностите по реализиране на проекта. Психологът ще бъде ангажиран 19 месеца х 720 лв. на месец – общо 13 680 лв. Социален работник - 1 лице за предоставяне на социални услуги в центъра и/или домашна среда, организира и координира дейността на наетите за предоставяне на услуги в домашна среда, съдейства активно при изготвяне на отчетните документи на персонала по предоставяне на социални услуги, води документацията /лични дела/ по случаите, подпомага и съдейства на потребителите и/или техните близки при всички случаи, свързани с публични услуги и административни такива. Социалният работник ще бъде ангажиран 19 месеца х 700 лв. на месец – общо 13 300 лв. Фелдшер/медицинска сестра - 1 лице на половин щатна бройка за консултиране и предоставяне на здравни услуги в центъра и в домовете на потребителите. Наетото лице ще бъде ангажирано 19 месеца х 420 лв. на месец – общо 7 980 лв. Общ разход за трудови възнаграждения на персонала в Дневен център за почасово предоставяне на услуги - 34 960 лева. Към Центъра ще бъдат назначени и: Социален асистент - 2 лица за 18 месеца Домашен помощник - 5 лица за 18 месеца Личен асистент - 30 щатни бройки за 18 месеца В съответствие с Решение на МС за одобряване на средносрочна бюджетна прогноза за периода 2016-2018 г. от 22.04.2015 г. са заложени часови ставки 2,25 лв. За 2016г. при 420 лв. МРЗ, за 2017 г. при 460 лв. - 2,74 лева; осигуровки за сметка на работодателя и клас 3 % за придобит 5 г., стаж по специалността. Предвидени са средства за: - пътни на наети лица /карти за транспорт/ - на 3 лица за 18 месеца. Разходът от 1000 лв. е предвиден за придвижването на социалните асистенти и дом. помощници от и до дома на потребителя на услугата, когато потребителят на услугата и наетото лице са в различни населени места, при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Общо за възнаграждения на социалните асистенти са предвидени 17 820 лева; за домашните помощници – 43 380 лева; за лични асистенти – 278 052 лева. 375 212.00 370 858.51
Информиране, консултиране, оценка и подбор на потребителите на социални услуги.: В началото на втория месец екипът за управление ще проведе информационна кампания за да запознае потенциалните потребители и обществеността с условията на проекта и възможностите за ползване на социални, здравни и друг вид подкрепящи услуги за хора с увреждания и техните семейства и хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване. Популяризиране на възможностите за ползване на услуги по проекта в общността и в домашна среда ще се осъществи и чрез предоставяне на информационни материали на кметове / кметски наместници на населени места, медии, социални структури, Дирекция „Социално подпомагане“ , неправителствени организации и формални и неформални сдружения. До средата на втория проектен месец екипът на Центъра ще проведе консултиране на желаещите да ползват услуги. С оглед интегрирания характер на предоставяните услуги по настоящия проект, на лицата от целевата група, които ползват услуги по процедура „Нови алтернативи” ще се направи нова оценка на потребностите и същите ще бъдат включени в дейностите по този проект. Въз основа на направената оценка в плана за предоставяне на услугата се разписват конкретни дейности, които са насочени към индивидуалните потребности на конкретния потребител. Първоначалната оценка на потребностите се актуализира веднъж на шест месеца от консултант, с висше образование психолог и/или друга сфера на подкрепящите професии с над 6 години релевантен опит., но може да се преразгледа и по-рано по молба на потребителя или негови близки, роднини или законен представител, както и при промени, настъпили в състоянието на потребителя или в специфичните му потребности. За първоначална оценка на потребностите се провежда избор на външен изпълнител по ЗОП, с когото се сключва договор по ЗЗД. Предвиденият разход е за 47 потенциални потребители по 2 часа по 21 лева на час за изготвяне на оценка на нуждите. Общ разход – 2368.80 лева с ДДС. 2 368.80 1 974.00
Обучение на персонала за предоставяне на услугите.: Дейността предвижда провеждане на обучения на назначените в специализираното звено: „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ служители: лични асистенти, социални асистенти, домашни помощници, медицински специалист, психолог и социален работник, както и екипът по управление за гарантиране на качественото предоставяне на услугите на целевата група. Обученията са два вида въвеждащо и поддържащо. Въвеждащото обучение ще се проведе непосредствено след назначаването на служителите, преди или непосредствено след стартиране на дейностите по предоставяне на услуги. В рамките на 2 дни участниците в обучението ще придобият теоретични и практически умения за извършване на дейности, според индивидуалните потребности на потребителите. При провеждането на въвеждащото обучение няма да бъде допуснато лица, които са преминали подобно обучение по предходни схеми да бъдат включени във въвеждащо обучение по настоящата процедура с цел избягване на двойно финансиране. В хода на предоставяне на услугите на потребителите, през период от три месеца ще бъдат проведени 4 броя поддържащи обучения в рамките на 1 ден. На обученията ще бъдат разгледани потенциални практически казуси, които биха възникнали в процеса на предоставяне на услугите, както и техните възможни решения, нови моменти при предоставянето на услугите на потребителите и др. Обученията ще се провеждат по съответна Програма от екип от специалисти с подходящ опит в областта на социалните и здравните услуги. По тази дейност се предвижда да бъдат обучени 40 броя участници /трима души от екипа на Дневния център, 30 лични асистента, 5 домашни помощника и 2 социални асистента. Обученията ще се извършват от експерти и специалисти с подходяща квалификация, практици в съответната област, с професионален опит в социална работа и социални услуги за посочените целеви групи, обект на проекта. За целта ще се сключи договор за услуга между Община Сопот и външен изпълнител. Темите на отделните модули ще бъдат подбрани съгласно специализирана Методика за предоставяне на социалните услуги в общността или домашна среда. Въвеждащо обучение - 4-ти месец - 2 дни Поддържащи обучения – 8 -ти, 12-ти, 16-ти, 20 месец - по 1 ден Предвидени средства за 6 дни обучения за 40 лица - 2880 лева с ДДС. 2 880.00 2 320.00
Предоставяне на интегрирани услуги в Центъра и/или в домашна среда.: Екипът по проекта организира опознавателни срещи между потребителите на социални услуги и назначените социални асистенти, лични асистенти и/или домашни помощници. Ръководните принципи в процеса на предоставяне на социалната услуга в общността и/или в домашна среда ще са: зачитане на личното пространство и достойнство, самостоятелност и независимост на потребителя, поверителност на личните данни и информация. Всяко лице от целевата група, съобразно нуждите си, ще може да ползва различни услуги, според необходимостта и вида помощ. Възможно е всеки един от предоставящите услуги да отговаря за различни по вид дейности. Това е в зависимост от решението на потребителя. Целта е да се осигури на представителите на целевата група достъп до дългосрочна здравно-социална грижа, вкл. и достъп до заетост, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение на основата на индивидуална оценка на потребностите. Дейностите, които центъра се ангажира да извършва за удовлетворяване на индивидуалните потребности на потребителя се описват в индивидуален план за предоставяне на услугата. Индивидуалният план се изготвя с участието на потребителя, а когато това е невъзможно и когато потребителят е дете, с участието на негов законен представител. Планът се съобразява в максимални степен с начина на живот на потребителя и с неговите предпочитания. Изготвя се на база анализ и оценка на индивидуалните потребности от социални услуги. Потребителят получава гъвкава и надеждна услуга, съответстваща на индивидуалните му потребности, предоставяна от наетия персонал: 1. По предвидените в договора и в индивидуалния план на потребителя дейности, съобразявайки се с ежедневните му нужди и предпочитания, 2. При спазване стриктно договорения период от време, който трябва да прекарва при потребителя. Всяка промяна в работното му време се съгласува с потребителя или неговия законен представител и с ръководителя на проекта. 3. Наето лице се заменя с друго само при наличието на основателни причини. Видове услуги, които ще се предоставят 1. Услуги за лична помощ: дейности за поддържане на личната хигиена, хигиената в жилището, помощ при хранене, обличане и др., 2. Битови услуги: закупуване на хранителни и продукти, заплащане на текущи разходи, подготовка на храна и др.; 3. Медицински услуги: измерване на кръвно налягане, следене на кръвна захар, помощ при приемане на лекарства, предписани от лекар, смяна на превръзки, обработване на рани и др.; 4. Административни и социални услуги: съдействие при попълване, подаване и получаване на документи до и от институции, социално консултиране, контакти с институции по заявка на потребителя и др.; 5. Дейности за социална подкрепа и социално включване: помощ в общуването, помощ при осъществяване на социални контакти, придружаване до услуги в общността, обществени сгради и др.; 6. Предоставяне на възможност за участие в 16 едночасови уеб базирани обучения за пълнолетните потребители и/или личните асистенти, членове на семейството. За тези дейности е предвиден следният персонал: социален работник /за услуги по т.4 и 5/, медицинска сестра/за услуги по т.З/, социален асистент, домашен помощник/санитар и личен асистент/за услуги пот. 1,2, 4 и 5/, външно възлагане за т. 6. Социалният работник поддържа контакти с потребителите на социални услуги, оценява реалното им положение и проблеми, дава съвети и насоки относно социални и лични проблеми. Извършва посещения в дома на потребителите за проследяване качеството на предоставяните услуги и посещения при сигнали и жалби. Пряко контролира дейността на наетите лица за услуги и ги консултира при необходимост. 1 560.00 0.00
Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги.: Дейността стартира в началото на петия проектен месец и ще се реализира за периода на предоставяне на услугите по проекта. Психологическата подкрепа е насочена към членовете на персонала, която се изразява в консултиране при трудни и специфични ситуации, както и подкрепа и посредничество при разрешаването на конфликти. Нейна цел е изграждането на модел за обективно и емоционално устойчиво професионално поведение, както и поддържане на професионалното самочувствие на специалистите. Персоналът може да получава екипна, групова и индивидуална подкрепа/супервизия. Тя улеснява и подпомага развитието на отношенията на работното място и реализирането на мултидисциплинарност, като преди всичко създава условия на сътрудничество и екипна подкрепа при обсъждането и решаването на практически въпроси и проблеми в работата по индивидуалните случаи на потребителите. Индивидуалната подкрепа цели да даде възможност на всеки специалист да прегледа своята работа, да провери усещанията и чувствата си; да изясни ролите и очакванията си във връзката си с клиента. Индивидуалната подкрепа има същите цели като груповата, насочена е към конкретен член на екипа и е конфиденциална. Тя може да се осигурява при необходимост по заявка на специалиста или по преценка на ръководителя/управителя. Тъй като ще се провежда от външен експерт следва да бъде гарантирана конфиденциалността на поставените въпроси и споделените професионално-личностни трудности. Индивидуалната подкрепа трябва да съответства и адаптивно да отговаря на професионално- личностните потребности, както и на етапите на професионално израстване на подкрепения специалист. В индивидуалните сесиите се поставят и обсъждат теми, проблеми и въпроси, които се отнасят и служат за: а) практиката на работата по случаите - справяне с индивидуални затруднения, проблемни ситуации, вземане на решения и планиране; колебания, несигурност и нужда от сверяване с експерт на собствените оценки и мнения; недостиг на знания и умения и нужда от насочване, справяне с преживявания във връзка с работата и в частност - във взаимоотношенията с потребителите и техните близки, и т.н. б) проследяването и стимулирането на напредъка и професионалното развитие на специалиста - обсъждат се развитието на уменията, чувството за напредък, автономия и самостоятелност в работата, професионалната зрялост, интегрирането на опита, качеството на работата, мотивацията, личностното израстване (например самопознанието, увереността, самоконтрола), собствената самооценка на служителя; въпроси на себереализацията в професията; въпроси за нуждите от допълнителна информация или обучения, както и пренасянето на резултатите от проведените обучения в собствената практика. Консултацията е вид краткосрочни психологическа помощ, ориентирана към разрешаване на конкретен проблем и възстановяване на емоционалното равновесие. Консултацията може да бъде полезна за всеки, който са сблъсква с трудности, усеща безпокойство, страх или безсилие, който го мъчи прекалена раздразнителност, лошо настроение и др. Предвиждаме минимум 80 индивидуални супервизии, с продължителност 1 час и 16 групови, с до 10 човека в група, с продължителност 4 часа. За реализиране на дейността ще се проведе процедура за външно възлагане и ще се сключи договор за услуга с изпълнител, притежаващ необходимите квалификация и опит, и познаващ специфичните параметри на услугите по проекта. Предвидени са средства в размер на 1920 лв. с ДДС за индивидуалните супервизии и 1536 лв. с ДДС за груповите. Предвиждаме и 24 командировъчни за двама супервизора – 480 лева за дневни и 839.20 лева за транспорт с ДДС. 4 775.20 3 900.00
Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност.: Дейността стартира в пети проектен месец и ще се реализира за периода на предоставяне на услугите по проекта. При планирането на услугите в проектното предложение се вземат предвид комплексните нужди на представителите на целевата група, при което целта на работата на всеки специалист е комплексно въздействие водещо до възстановяване и развитие на потребителите и ще се извършва чрез мултидисциплинарен подход. Целта на подкрепата е постигане на промяна в разбирането и оценката на потребителя за неговата житейска ситуация или проблем, промяна в неговата гледна точка и по този начин отваряне на нови възможности за нови решения. Предоставяне на практическа подкрепа за постигането на тази промяна. Специализираната консултативни работа е предоставяне на практически указания и насоки на потребителите и техните семейства с цел осигуряване на система от продължаващи действия в общността или в домашни условия. По проекта ще се наемат експерти /психолог, социален работник, фелдшер/медицинска сестра/, които да оказват почасово здравна, психологическа и социална подкрепа на потребителите. Тези специалисти ще: - се запознават c конкретните нужди на лицето; с изготвената оценка на потребностите на лицето; с изготвеният индивидуален план; - планират и провеждат консултации според установените проблеми; - дефинират ролите на специалистите в обслужването на лицето и специализираните почасови консултации, които ще се извършват по график; - определят очакваните резултати и по възможност времето за постигането им в зависимост от наличните ресурси. Експертите за подкрепа ще работят в следните направления: - Подкрепа за бъдещото пълноценно участие на потребителите в социалния живот. - Осигуряване на условия за подобряване на забавените форми на физическа, психическа и социална адаптация. - Подобряване на общуването и улесняване на бъдещата социализация и интегриране в обществото на хората с увреждания. - Преодоляване на социалната изолация и придобиване на социални умения за самостоятелен живот и справяне с всекидневните проблеми. - Възстановяване и развитие на потенциала на потребителите и възможностите им за социална интеграция. В съответствие с потребностите на лицата, ползващи услугите на центъра, ще се изготвят месечни графици за работа на специалистите. Средства за възнаграждения за специалистите /психолог, социален работник и фелдшер/медицинска сестра/, които ще реализират дейността са включени в стойността на дейност 5 на проекта. 0.00 0.00
Информиране и публичност: Цел на дейността: Осигуряване на публичност и разпространение на информация относно конкретните цели и резултати от проекта и финансовия принос на ЕС При изпълнение на дейността ще се съблюдават изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Информирането на обществеността ще стартира в първи проектен месец и ще се осъществява чрез: - Организиране и провеждане на пресконференции при стартиране и приключване на проекта - 2 бр. На пресконференциите ще бъдат предоставени информационни материали на участниците. - Изготвяне на съобщения с информация за напредъка на проекта и поместването им на уебстраницата на общината; - Създаване и поддържане на интернет страница и страница във фейсбук – 2 160 лв. с ДДС; - Изготвяне, предпечат и печат на два вида информационни брошури, формат А5, пълноцветен печат, хромирана хартия, 110 гр. и разпространение– общо в тираж 2000 бр. – 864 лв. с ДДС; - Изготвяне и разпространение на плакати 50 бр., формат А3, пълноцветен печат – 144 лв. с ДДС; - Поставяне на информационни табела 1 бр. – 72 лв. с ДДС; - Винилов транспарант 1 бр. и стойка – 360 лв. с ДДС. 3 600.00 3 744.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).