Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 550 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The overall objective of the project is to reduce the waste disposed at landfill in municipalities Dupnitsa, Bobov Dol and Sapareva Banya by ensuring infrastructure for separate collection, recycling and recovery of waste in order to reduce the quantity of biodegradable waste going to landfills and increase the share of recycled and recovered waste.    
The project envisages construction of an installation for preliminary treatment of household waste before disposal with capacity 14 342 t/y and an installation for composting green and/or biodegradable waste from the territory of the three municipalities with capacity 4173 t/y . The installations will be constructed on the territory of municipality Dupnitsa within the boundaries of the designed Regional waste treatment center that includes also a regional landfill for all municipalities members of Regional Waste Management Association “Rila Eco”. Project investments will contribute also to improve resource efficiency, as the waste will turn into useful resources – the composting installation will produce high quality compost, and the installation for preliminary treatment will separate recyclable waste.   
Waste bins for separate collection of green waste  and a truck will be purchased with the purpose to introduce an organized system of separate collection of biodegradable waste in the three municipalities.   
The socio-economic benefits of the execution of the project will be improved quality of environment for the inhabitants of the three municipalities, reduced greenhouse emissions associated with waste disposal; provision of a new service for households and businesses; opening of new jobs for the operation of the installations and the system for separate collection of waste.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Подготовка на проектно предложение за кандидатстване по процедура BG16M1OP002-2.002 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“: Целта на дейността е да се постигне степен на готовност на проектното предложение, която да отговаря на изискванията на Насоките за кандидатстване. Дейността е изпълнена преди сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от ОПОС. Дейността включва изпълнение на следните задачи: 1. Изготвяне на актуални прогнози за образуваните отпадъци с подробен масов баланс и анализ на инфраструктурата за управление на отпадъците. 2. Провеждане на проучване за нагласите сред населението. Проведено е социологическо проучване сред населението в общините Дупница, Бобов дол и Сапарева баня, което ще бъде обслужвано от инсталацията за компостиране, с оглед да се проучат нагласите и интересите на населението към разделното събиране на биоразградими отпадъци и употребата на компост от отпадъци, и за осведомяване за нуждите за осигуряване на необходимите количества за целите на компостирането. Изготвен е Доклад с резултатите от проведеното проучване, който е взет предвид при разработване на проектното предложение. 3. Изготвяне на анализи, съпътстващи подготовката на проектното предложение. В рамките на дейността бяха изготвени анализ за доказване необходимостта от допълнителна инфраструктура в региона за постигане на целите за рециклиране и оползотворяване на отпадъците и анализ за това кой подход е по-ефективен – обща за целия регион или за част от региона инфраструктура или поотделно за всяка община от РСУО. 4. Изготвяне на Прединвестиционни проучвания (ПИП). В рамките на задачата бяха изготвени ПИП за компостираща инсталация и ПИП за инсталация за предварително третиране, с минимално съдържание съгласно Глава II на Наредба №4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. 5. Изработване на документи, свързани с управлението на компоста и фракциите от инсталацията за предварително третиране на отпадъци. Изготвени са План за използване на получения краен продукт компост, Схема за контрол на качеството на компоста, План за третиране на остатъчния отпадък и План за третиране на рециклираната, стабилизираната и остатъчната фракция. Четирите документа са изготвени съобразно изискванията на приложимата нормативна уредба и Насоките за кандидатстване по настоящата процедура на ОПОС. 6. Изготвяне на анализ разходи-ползи (АРП) съобразно изискванията за определяне на нетни приходи по чл. 61 от Регламент 1303/2013 и разпоредбите на ПМС 119/2014 г. и „Ръководство за анализ разходи-ползи на инвестиционни проекти 2014-2020 г.“. 7. Подготовка на необходима информация във връзка с процедурите по ЗООС и ЗБР за инвестиционното предложение; проекти на решения на общинските съвети на трите общини и на проекти на решения на ОС на РСУО "Рила Еко"; проект на споразумение за партньорство между общините Дупница, Бобов дол и Сапарева баня, проучване и проследяване на промени в приложимото законодателство, указанията, разяснения и друга информация, приложими към процедурата по ОПОС. 8. Подготовка на данни за формуляр за кандидатстване по ОПОС и други релевантни документи, които се прилагат към формуляра за кандидатстване. В рамките на тази задача бяха подготвени всички данни, които се попълват във формуляра за кандидатстване, вкл. бюджет на проекта, план за външно възлагане, дейностите по проекта, организационна структура и функции на екипа за управление на проекта, попълнени индикатори за изпълнение на проекта, допълнителна информация и анализи, необходими за проектното предложение, вкл. анализ относно остойностяването на дейностите, включени в проектното предложение, обобщена информация за състоянието на инфраструктура в РСУО "Рила Еко" по отношение на инсталациите за компостиране и инсталациите за предварително третиране, обосновка относно необходимите услуги за компостиране и за предварително третиране в Регион Дупница и др. Бяха комплектувани също всички документи, които се прилагат към формуляра за кандидатстване съгласно т. 24 от Насоките за кандидатстване и в изисквания формат. 402 000.00 402 000.00
Дейност 2. Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки: Целта на дейността е да се изготвят документации за възлагане на обществени поръчки за изпълнение на дейности по проекта. Тази цел пряко се отнася към изпълнението на инвестиционните дейности по проекта. Ще бъдат изготвени документации за следните обществени поръчки: 1. Техническа помощ за изпълнение на проект „Проектиране и изграждане на инсталация за компостиране и инсталация за предварително третиране на битови отпадъци за общините Дупница, Бобов дол и Сапарева баня“, финансиран по ОПОС 2014-2020 г. Целта на тази документация е община Дупница като водеща община да проведе процедура по ЗОП за избор на консултант, който ще подпомага общината за цялостно управление и изпълнение на проекта.Тази документация ще послужи за избор на изпълнител в рамките на Дейност 8. Организация и управление на проекта.Техническите спецификации ще описват задълженията на Техническата помощ съобразно дейностите и разпределението на отговорностите между експертите, изисквания към експертите на ТП, изисквания за докладване и т.н. 2. Инженеринг (проектиране и строителство) за изграждане на компостираща инсталация и на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци. Целта на тази документация е община Дупница да проведе процедура по ЗОП и да избере изпълнител, който ще изпълнява Дейност 3. Проектиране и строителство на компостираща инсталация и инсталация за предварително третиране на битови отпадъци. 3. Оценка на съответствието и строителен надзор на договор за инженеринг. Изготвената документация ще послужи за избор по ЗОП на консултант по смисъла на ЗУТ за изпълнение на Дейност 4. Техническите спесификации ще опишат подробно всички изисквани дейности на Консултанта за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на инженеринга, произтичащи от ЗУТ и подзаконовата нормативна уредба по прилагането му и друга приложима нормативна уредба и други общи и специфични задължения. Спецификациите ще включват данни и информация за инвестиционния проект въз основа на изготвените прединвестиционни проучвания. 4. Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проекта. Целта е община Дупница да избере изпълнител по ЗОП, който ще изпълнява задачи в рамките на Дейност 7. Изпълнение на мерки за информация и комуникация. Техническото задание за тази поръчка ще описва изискваните дейности и продукти. Предназначението на документациите е да създадат предпоставките за избор на най-добрия участник за извършване на строителството или услугата, предмет на възлагане. Изготвянето на документации за възлагане по ЗОП е ключов етап в цялостния процес на планиране и осъществяване на обществените поръчки, чието добро изпълнение гарантира в голяма степен успешно възлагане и изпълнение на възложените дейности, а оттам и успешно изпълнение на проекта. В този контекст, Дейност 2 ще включва изготвяне на всички изисквани компоненти съобразно избраната процедура по Закона за обществени поръчки (ЗОП), вкл.: - технически спецификации - методиката за определяне на комплексната оценка на офертата - образци на документи, както и указание за подготовката им - проект на договор - други документи, които възложителят предоставя или на които се позовава, за да определи характеристиките на поръчката или проекта и реда за провеждане на процедурата, или които са необходими за подготовката на офертите При разработване на документациите ще се спазват хоризонталните принципи, приложими за обществени поръчки - равнопоставеност и недопускане на дискриминация, публичност и прозрачност. При изготвяне на Техническите спецификации за всяка от обществените поръчки ще се съблюдават и всички изисквания, ограничения и критерии, посочени в Насоките за кандидатстване и в АДБФП. 24 000.00 24 000.00
Дейност 3. Проектиране и строителство на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци и на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци: Целта на Дейност 3 е да се изгради инфраструктура, която ще осигури увеличаване на дела на рециклирани и оползотворени отпадъци на територията на общините Дупница, Бобов дол и Сапарева баня. Изпълнението на дейността ще включва следните логически обвързани и последователни задачи: 1. Изготвяне на работни проекти за инсталацията за компостиране и на инсталация за предварително третиране и площадкова инфраструктура. Работните проекти ще бъдат разработени въз основа на изготвените ПИП. 2. Подготвителни работи и временно строителство 3. Строително-монтажни работи съобразно одобрения проект 4. Осъществяване на авторски надзор от проектанта по всички части по време на строителството относно точното спазване на изготвените работни проекти за двете инсталации съобразно вписаните в заповедната книга задължителни действия за останалите участници в строителството, заверяване на ексклузивната документация и други съобразно изискванията на приложимата нормативна уредба 5. Доставка на технологично оборудване - предвиденото оборудване е описано в прединвестиционните проучвания 6. Обучение на персонала, който ще обслужва инсталацията 7. Предаване на обекта на Възложителя (вкл. дейностите съгласно чл. 175 и 176 от ЗУТ) По време на всички гореописани основни задачи ще бъдат изпълнявани и предвидените мерки за интегриране на политиката по опазване на околната среда, по изменение на климата и устойчиво развитие, отразени в ПИП. Изпълнението на дейността изисква съответните машини, оборудване, техника, материали и др., осигуряването на които са отговорност на Изпълнителя на дейността. За задачите, които имат кабинетен характер, са необходими стандартните офиси, офис оборудване и материали. В периода на изпълнение на Дейност 3 общините Дупница, Бобов дол и Сапарева баня ще извършват всички необходими действия и процедури за: а) издаване на разрешение за строеж. Община Дупница вече е започнала действия по осигуряване на административни актове, необходимо условие за разрешаване на строителството по ЗООС и ЗБР. Ще се предприемат действията за получаване на изискваните документи по ЗООС. б) възлагане бъдещата експлоатация на изградената инфраструктура. За целта общините Дупница, Бобов дол и Сапарева баня с експертната помощ на изпълнителя на Техническата помощ ще подготвят документите, необходими за възлагане на бъдещата експлоатация. Техническата помощ ще подпомогне тази дейност чрез изготвяне на проекти на решения на общинските съвети и на технически спецификации за възлагане на експлоатацията, съобразено и с изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура. Предвижда се изборът да се проведе така, че да има избран изпълнител по време на строителството на двете инсталации, за да се обучи персоналът на бъдещия оператор на инсталациите и да присъства при провеждане на изпитанията. Дейност 3 ще се извършва от външен изпълнител. Екипът за управление на проекта ще има отговорност за мониторинг и контрол върху всички аспекти, свързани с физическото и финансовото изпълнение, и ще осъществява обща координация за изпълнение на тази дейност с изпълнителите на другите дейности по проекта. Основна роля по отношение на дейността ще имат ръководителят на проекта, юристът, инженерите и финансистът, като определени функции ще имат и други членове на екипа за управление на проекта съобразно техните компетенции. 10 496 374.17 11 160 494.35
Дейност 4. Оценка на съответствието и строителен надзор на обект "Инженеринг (проектиране и строителство) за изграждане на инсталация за компостиране на зелени и/или биоразградими битови отпадъци и инсталация за предварително третиране на смесени битови отпадъци": Общата цел на Дейност 4 е да се осигури законосъобразно и качествено изпълнение на договора за инженеринг в рамките на Дейност 3. Дейността ще включва осъществяване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и независим строителен надзор по смисъла на ЗУТ върху договора за инженеринг съгласно изискванията на ЗУТ, наредбите към него и приложимото законодателство, които регламентират действията, които трябва да бъдат извършени, и актовете, които следва да бъдат съставяни в процеса на проектиране и строителство. Дейността ще се извършва от Консултант, който ще упражнява следните основни групи задачи: • Технически контрол при фазите на проектиране, вкл. изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект • Строителен надзор по време на строителството в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му (вкл. контрол на влаганите строителни продукти, на извършените СМР, на доставка и монтаж на технологично оборудване и др.) • Координация на строителния процес • Дейност на координатор по безопасност и здраве • Строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти • Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация • Изготвяне на технически паспорт за строежа • След подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15), контрол върху геодезическото заснемане на обекта, отразяване на резултата в кадастралната карта, изготвяне на документация за издаване на Удостоверения от службата по геодезия, картография и кадастър • Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на обекта до издаване на Разрешение за ползване на обекта и предаването му за експлоатация • Провеждане на месечни срещи за напредъка • Проверка на цялата финансова и строителна документация на изпълнителя на договора за инженеринг • Изготвяне на месечни доклади за напредъка на работите, вкл. отчет за работата на изпълнителя на инженеринг, доклади при необходимост; доклади за проби, доклади за постигане на проектните показатели при експлоатационни условия, протоколи от месечни срещи за напредъка, доклади и становища при поискване; окончателен доклад за изпълнение на поръчката. • Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на ОПОС 2014 -2020 г. Консултантът ще работи в тясно сътрудничество с представители на строителя и на община Дупница, която като водеща община има задължение да управлява проекта. Консултантът ще докладва изпълнението чрез изготвяне на встъпителен, периодични и окончателен доклад, както и други доклади съгласно клаузите на сключения договор, вкл. доклади при поискване. Изпълнението на строителния надзор изисква съответните превозни и технически средства, офис, офис оборудване и материали, необходими за извършване на дейността. Тяхното осигуряване ще е отговорност на Изпълнителя на строителния надзор. При изпълнение на дейността ще се осъществява контрол върху физическото и финансовото изпълнение съобразно сключения договор и офертата на избрания изпълнител, който ще обхваща: - преглед и проверка на отчетните доклади за напредъка, които изпълнителят ще има задължение да представя периодично; - пълни документални проверки на всички документи, представени от изпълнителя на дейността; - проверки на място с цел да се удостовери, че предявените от изпълнителите разходи и представените от строителния надзор сертификати за плащане съответстват на действителния физически напредък при изпълнението на поръчката; както и ad-hoc проверки на строителните обекти; - провеждане на тристранни периодични срещи. 77 530.47 62 424.00
Дейност 5. Доставка на мобилно оборудване и техника за инсталация за компостиране и инсталация за предварително третиране: Целта на тази дейност е да се осигури необходимото мобилно оборудване и техника за инсталациите, които ще бъдат изградени в рамките на Дейност 3. Съобразно избраните технологични решения, съобразени с изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура и подробно описани в прединвестиционните проучвания за двете инсталации, са определени елементите на мобилното оборудване и техника, които ще са необходими за двете инсталации. За компостиращата инсталация ще бъдат закупени мини товарач, сито за рафиниране на компост и шредер. За инсталацията за предварително третиране ще бъде закупено следното мобилно оборудване: челен товарач, контейнери, електрокар, трактор, ремарке. Планира се дейността да започне през 35-и месец с продължителност 6 месеца (при индикативна начална дата на АДБФП 02.01.2019 г.), съобразно логическата рамка за изпълнение на дейностите по проекта. Дейността ще включва доставка на гореописаното оборудване и техника, в съответствие с всички изисквания, описани в Техническите спецификации за съответните машини, монтаж и пускане в експлоатация, както и обучение на персонала за работа със съотвените машини. 963 874.36 899 835.60
Дейност 6. Доставка на съдове и техника за разделно събиране на зелени отпадъци: Целта на дейността е да се осигурят необходимите съдове и техника за въвеждане на система за разделно събиране на зелени биоразградими отпадъци, генерирани в населените места на територията на общините Дупница, Бобов дол и Сапарева баня. Така ще се обезпечи функционирането на системата, която общините ще въведат преди пускане в експлоатация на компостиращата инсталация, и ще се осигури входяща суровина за функционирането на изградената инсталация. Дейността включва доставка на съдове за разделно събиране при източника на образуване на градински отпадъци от домакинствата и доставка на един камион с обем 7 куб.м. Техническите и количествените показатели на предмета на доставката са изчислени съобразно разчетите за въвеждане на системата за разделно събиране на зелени биоотпадъци. Планира се въвеждане на разделно събиране на зелени отпадъци от домакинствата в гр. Дупница, гр. Бобов дол и гр. Сапарева баня и разделно събиране на зелените отпадъци от обществени площи, паркове, градини и др. във всички населени места в трите общини. Броят и видът на съдовете са изчислени въз основа на изготвените прогнози за образуваните зелени отпадъци в общините и прединвестиционните проучвания, вкл. относно капацитета на инсталацията. Взети са предвид и резултатите от проведеното социологическо проучване на нагласите на населението. Направено е и пазарно проучване. За разделно събиране на зелени отпадъци от домакинствата ще бъдат осигурени съдове, които ще бъдат разположени в трите общини съответно в гр. Дупница, гр. Бобов дол и гр.Сапарева баня. Не се предвижда закупуването на контейнери за събраните зелени отпадъци от обществени паркове и зелени площи, като зелените отпадъци ще бъдат събирани на определено място в парковете и градините до момента на тяхното извозване. Ще бъдат доставени общо 135 броя пластмасови контейнери за разделно събиране на зелени отпадъци от домакинствата, с обем на всеки контейнер 1,1 куб.м, и един сметосъбиращ камион с обем 7 куб.м. за транспортиране на разделно събрани зелени отпадъци. Условията, които трябва да бъдат изпълнени при реализация на дейността, ще бъдат описани в Техническите спецификации за изпълнение на поръчката и се отнасят основно до техническите и количествените характеристики, гаранционни срокове, гаранционнно обслужване и др. Контролът върху изпълнителя на дейността ще се осъществява от експертите в ЕУП и Техническата помощ съобразно възложените им функции, като основна роля ще имат инженерът по оборудването и юристът. 219 840.00 218 640.12
Дейност 7. Изпълнение на мерки за информация и комуникации: Целта на дейността е да се осигури повишаване на информираността на населението за ролята и приноса на ЕС за изпълнение на инвестиционния проект и прозрачно изразходване на средствата, спазвайки хоризонталните принципи за прозрачност и публичност. В допълнение, мерките ще подобрят общото разбиране и признаване сред населението на необходимостта и ползите от проекта и от системата за разделното събиране на отпадъците. Проведеното проучване показа, че над 81% биха искали да получат информация за изграждането на компостираща инсталация, вкл. за ползите от нея. Като най-предпочитани канали на информация са посочени регионални медии, специални печатни материали, които предпочитания са отчетени при планиране на информационните мероприятия и материали в рамките на Дейността. Дейността ще се изпълнява в съответствие с изискванията за задължителни мерки и за технически характеристики на материалите и продуктите, посочени в Приложение 2 „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. Планирането на дейността е съобразено с изискванията, приложими към проекти над 500 хил. евро и включващи финансиране на инфраструктура, какъвто е настоящият проект на общините Дупница, Бобов дол и Сапарева баня. В рамките на дейността ще бъдат проведени информационни кампании за въвеждане на системата за разделно събиране на зелените отпадъци при източника на образуване във всяка от трите общини. Дейността ще включва следните задачи: - В 2-дневен срок след подписване на АДБФП, общините ще публикуват на интернет страниците си описание на проекта, вкл. цели, очаквани резултати, финансов принос на ЕФРР на ЕС и на българската държава чрез ОПОС за реализацията на проекта, и банер с линк към интернет страницата на ОПОС 2014-2020 г. Ще бъдат подготвени и публикувани две публикации в местни медии. - Ще бъдат произведени: o билборд с размери 3х4 м, визуализация и текст съгласно изискванията - ще бъде поставен на строителната площадка преди първа копка o информационни дипляни А4 двустранни сгъваеми цветни, които ще се разпространят за популяризиране на проекта и на финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие на ЕС o промоционални комплекти (химикалки, папки и USB памет, брандирани съобразно изискванията) o банер, който ще се поставя при провеждане на публични събития – пресконференции, церемонии и други o информационни стикери, които ще бъдат поставени на закупените в рамките на проекта съоръжения, оборудване и техника o постоянна информационна табела с размер 50х70 см - ще бъде поставена при премахване на билдборда след като инсталациите бъдат пуснати в експлоатация - Ще бъдат проведени минимум две пресконференции за запознаване на широката общественост с целите на проекта и ползите от него и за източниците на финансиране. - Ще бъдат организирани две церемонии - „първа копка“ и „откриване на компостираща инсталация и инсталация за предварително третиране“ - Ще бъдат проведени три информационни кампании за разделно събиране на зелените отпадъци от населението. Ще бъде надлежно събиран и архивиран доказателствен материал за изпълняваните мерки за информация и комуникации. При провеждане на мерките за информация и комуникации, винаги, когато се изисква или е необходимо, ще бъдат осъществявани предварителни консултации/уведомяване/ с УО на ОПОС. Отговорност за изпълнение на дейността ще има експертът мониторинг и мерки за информация и комуникация. Той ще извършва контрол върху дейността на избрания изпълнител за мерки за информация и комуникации и общо наблюдение за спазване на мерките за информация и комуникация и за тяхното съответствие с изискванията на ОПОС от изпълнителните на всички договори, възложени в рамките на проекта. Ръководителят на проекта ще участва в публичните събития, а по негова преценка ще участват и други членове от ЕУП. 66 780.00 63 568.80
Дейност 8. Организация и управление на проекта: Структурата за организация и управление на проекта ще включва Екип за управление на проекта (EУП), съставен от общински експерти и външна Техническа помощ (ТП). Необходимостта от външни експерти се налага с цел гарантиране на административен капацитет за изпълнение на всички дейности и задачи на мащабния проект. Експертите в EУП ще са ръководител на проекта, експерт координация и съхранение на документацията, експерт мониторинг и мерки за информация и комуникация и счетоводител. Външните експерти ще са юрист, финансист и двама инженери. Професионалната квалификация на членовете на екипа и разпределението на отговорностите между експертите в ЕУП и ТП гарантират, че е осигурен капацитет за покриване на всички функции във връзка с управлението на проекта. Ключова функция на така структурирания екип ще бъде да осъществява контрол върху изпълнението на договорите за обществени поръчки по проекта. Контролът ще обхваща физическото и финансовото изпълнение на всеки договор и ще се осъществява по следните механизми: а) преглед и одобрение на междинните и окончателните доклади по договорите с изпълнители; б) 100% документални проверки на всички документи, представяни от изпълнителите на договорите; в) проверки на място на строителните обекти и в офисите на изпълнителите с цел да се удостовери, че предявените от изпълнителите разходи, респ. представените от строителния надзор сертификати за плащане, съответстват на действителния физически напредък при изпълнението на поръчката; г) ad-hoc проверки/посещения на строителните площадки; д) провеждане на периодични срещи с външните изпълнители на дейности по проекта. Ръководителят на проекта ще има обща отговорност за изпълнение на проекта. Всички членове на екипа ще участват в управлението на проекта и ще действат съобразно определените им функции, описани по-долу в т.9. Екип. Взаимоотношенията между членовете на екипа ще се осъществява по следните механизми: 1. Вертикалните линии на взаимодействие са свързани с механизмите за вътрешен контрол и оценка на работата. Ръководителят на проекта ще контролира изпълнението на задачите съобразно разписаните функции на всеки експерт и изпълнението на договорните задължения за ТП. Експертите в ЕУП ще отчитат работата чрез месечни отчети, чието одобрение от ръководителя на проекта ще е условие за изплащане на възнагражденията. ТП ще представя на ръководителя на проекта периодични административни доклади за отчитане на работата и напредъка по договора за ТП. 2. Взаимодействието между общинските експерти в ЕУП ще се осъществява чрез ежедневна комуникация между експертите и ежеседмични срещи за обсъждане на оперативни въпроси, както и срещи за обсъждане и приемане на докладите от ТП и докладите за напредък от изпълнителите на обществени поръчки по проекта. 3. Взаимодействието между експертите от общината и ТП ще се осъществява чрез срещи в офиса за проекта в общината, оперативни комуникации по телефона и по ел.поща. Вътрешен мониторинг. Основна отговорност за осъществяване на мониторинга ще има експертът мониторинг и докладване, като процедурата ще включва: утвърждаване на показателите за мониторинг; разписване на методите за събиране на информация за мониторинга и ролята на членовете на екипа съобразно техните функции; събиране и обобщаване на данни по показателите от членовете на екипа, периодично отчитане на резултатите от мониторинга пред ръководителя на проекта, който ще осъществява контрол върху изпълнението на вътрешния мониторинг. За изпълнение на Дейността ще бъде отделено помещение в сградата на общинска администрация Дупница. Помещението ще бъде оборудвано със закупените по проекта техника и офис материали, необходими за оперативната работа на екипа. Доставките на оборудването и материалите ще се извършат по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП. 393 189.17 364 521.49

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).