Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

In the municipality of Chavdar, as well as in the majority of the municipalities in the country, exist overcome economic, social and demographic problems, which are difficult to overcome. In the territory of Chavdar Municipality the potential and mobilized internal resources should be utilized to meet the needs of the local community, to develop a competitive local economy, to modernize the existing agriculture and to develop the municipality as a whole. 
As a prerequisite, the street network has a structural importance for the economy of the village of Chavdar. The Chavdar Municipality's vision of development is to develop and become an attractive place to live and work, providing a good living environment, attracting and retaining its population with a competitive, diversified local economy supported by a socially responsible and competent local government and administration . 
Effective street network repairs are fundamental to the municipal administration's social, economic and development policy, travel comfort and traffic safety, reduced transportation costs and maintenance costs for the street network. The project proposal plans reconstruction of street pavements, sidewalks and curbs in the village of Chavdar, as well as rehabilitation of separate sections and construction of asphalt pavement on new streets. The underlying streets of the project are the main arteries in the settlement and connect the settlement with a higher class road, which means that they have to be in good and safe condition, which is a prerequisite for attracting investments and promoting employment. Besides the reconstruction of the street network, activities are planned for supervision and project management. The project design and development activities are currently being assigned and implemented.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Рехабилитация и реконструкция на уличната мрежа в с. Чавдар: Предвижда се основен ремонт и изграждане на тротоари и бордюри в село Чавдар, както и рехабилитация и ново изграждане на улици. Общата площ на предвидените дейности е: - за изграждане и основен ремонт на тротоари - 8107,83 кв.м.; - за рехабилитация на улици - 812,00 кв.м.; - за ново изграждане на улици - 6678,00 кв.м. Необходимост за извършване на дейностите: Тази дейност е важна за село Чавдар и населението му. Чрез основния ремонт на уличната инфраструктура се подобряват условията за участие на пешеходците в движението по пътищата. В частност ще бъдат облагодетелствани 1178 жители на селото. В допълнение ще се създадат и подобрят условията за бизнес в общината и за провеждане на масови мероприятия. Това значително ще подобри облика на селото и ще създаде предпоставки за запазване на работната сила и намаляване миграцията на населението. Предвидените ремонти ще бъдат съобразени с нуждите на хората с увреждания (занижения при кръстовища, предпазни колчета и други). 1 076 089.67 720 036.07
Организация и провеждане на обществени поръчки: За гарантиране на правилата на публичност, прозрачност, свободна конкуренция и недопускане на дескриминация при изпълнението на проектните дейности, възложени на външни изпълнители, е необходимо и законосъобразно провеждането на обществени поръчки за избор на изпълнители съгласно разпоредбите на Закона за обществени поръчки (ЗОП). Чрез провеждането на тръжните процедури по ЗОП се гарантира избирането на най-подходящия изпълнител на всяка от поръчките от гледна точка на експертиза, ресурсна обезпеченост и икономичност на предлаганите методи за изпълнение на поръчката 0.00 0.00
Строителен надзор: Строителен надзор ще бъде извършен по време и след приключване на строително-монтажните работи. За да бъдат законосъобразни и прозрачно извършени строително-монтажните работи е нужно да бъде извършен строителен надзор от сертифицирано лице. 23 300.00 9 990.29
Авторски надзор: За да се спази техническия проект при изпълнението на СМР е нужно да се упражни авторски надзор от сертифицирано лице по време и след приключването на тези работи. 11 600.00 4 995.15
Управление и отчитане на проекта: За ефективното и навременното изпълнение на дейностите, заложени проектното предложение ще бъде събран екип (съставен от представители на общината, подпомогнати от външен консултант), който да организира работата по проекта, да извършва вътрешен контрол върху изпълнителите, да подготвя и комплектова документи за отчитане на проекта, да представлява бенефициера при проверки от УО, ДФЗ-РА и други контролиращи/сертифициращи органи, да изготвя искания за изменения (анекси) на договора за безвъзмездна финансова помощ, както и да подготви заявки за плащания към ДФЗ-РА. 11 600.00 16 595.15
Изпълнение на мерки за информиране и публичност: За осигуряване на публичност и информираност на гражданите, относно дейностите и целите на проекта е необходимо да се изпълни конкретен набор от мерки. Това ще популяризира Програма за развитие на селските райони 2014-2020 и възможностите, които Европейските структурни и инвестиционни фондове (и в частност Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони) предлагат. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).