Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 550 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

In connection with the set national and European targets for reduction of the deposited waste and for the recycling and utilization of specific waste streams, the municipalities of RWMA - Oryahovo, based on information from preliminary analyzes and studies for the needs in achieving the objectives under art. 31, para. 1, item 1 and 2 of the WMA provide for the provision of investments for the construction of an additional waste treatment infrastructure, as follows:
- Establishment of a pre-treatment plant for the treatment of domestic waste for the purpose of its recovery with a capacity of 15,300 tonnes (Objective: preparation for recycling and waste disposal and provision of a maximum of 50% of the input stream of the waste)
- Construction of 2 composting plants for separate collected green and biodegradable waste: * Installation in General. Kozloduy, with a capacity of 4 400 t, For the needs of the Municipality; * Installation in General. Oryahovo for the needs of the other municipalities of RWMA - Oryahovo with a capacity of 4 500 t. (Objective: use of bio-waste for each municipality)
The introduction of the installations subject to the project proposal will help to achieve the objectives of the WMA:
1. By 31 December 2020, the limitation of the amount of landfilled biodegradable municipal waste to 35% of the total waste generated in the DB in 1995 in accordance with the requirements of the European Landfill Directive
2. Recycling at least 50% of household waste and creating conditions for protection and improvement of the environment in the regions.
The installations on the territory of Oryahovo are located in property № 385, municipal property in the "Markov Bair" town of Oryahovo
The composting installation in the Kozloduy will be located in town of Kozloduy.
After the realization of the project will be reduced the quantity of input material of the constructed Regional Depot for Non-hazardous Waste, Markov Bair.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проект „Изграждане на инсталация за предварително третиране и инсталации за компостиране, в рамките на Регионалната система за управление на отпадъците в Регион Оряхово“: За ефективното изпълнение на инвестиционния проект екипът, отговорен за неговото управлението (ЕУП) следва да изпълнява функции и задачи, свързани с управление и координация на дейностите по проект, подготовка на документите, необходими за извършване на плащания и за верификация и осчетоводяване на разходите, разплащания, мониторинг и докладване, подготовка и провеждане на обществени поръчки, изпълнение на мерки за информация и комуникация, съхранение на документите по проекта ЕУП ще бъде сформиран, както следва: 1) От експерти - служители на бенефициента и/или партньорите по проекта, притежаващи специални знания и умения, които да гарантират изпълнението на предвидения за реализация обем от дейности в срок, в т.ч.: *Ръководител на проекта; Счетоводител на проекта; Лице мониторинг и докладване по проекта; Отговорник за поддържане на архива по проекта; Технически експерт; Координатори на проекта; Експерт Еколог 2) От външни експерти - външна консултантска помощ, възложена по реда на ЗОП. С цел качествено изпълнение на поставените задачи експертният екип от консултанти следва да осигури професионална подкрепа за управлението и изпълнението на проекта, в т.ч. експертна юридическа помощ и координация на дейностите по проекта, координационна дейност, свързана с информация и комуникация, осигуряване на експертна помощ при верификация на разходите и подаване на искания за плащане към УО на ОПОС. Разходите за външни за бенефициента лица са допустими съгласно ПМС 189/2016 г. и насоките за кандидатстване по процедура BG16M1OP002-2.005, вкл. и за дейността за организация и управление, изпълнението на която се предвижда да не се възлага изцяло на външен за бенефициента изпълнител съгласно правилата по чл.49, ал. 2 от ЗУСЕСИФ. Разпределението на задълженията и функциите в ЕУП е съобразено с изискванията по отношение на организацията и управлението, включени в насоките за кандидатстване, част „условия за кандидатстване“, по настоящата процедура, а именно: - Представената структура на организация и управление във връзка с изпълнението на проекта ясно очертава необходимата професионална квалификация и отговорностите на отделните членове на екипа за управление на проекта – служители на кандидата и външни експерти за управлението на проекта. - Не се смесват и припокриват функциите и задачите както между отделните членове в екипа за управление, така и с външните изпълнители по проекта. По този начин предвидената организационна структура за управление на проекта демонстрира ясно разделение на функциите в екипа за неговото управление. Кандидатът е предвидил надеждни механизми за контрол при управлението на проекта. Членовете на екипа, служители на общината, ще отчитат извършената дейност ежемесечно чрез доклади пред Ръководителя на екипа. Ръководителят на екипа ще приема и одобрява свършената работа на членовете на ЕУП, а той от своя страна ще докладва своята работа пред кмета на общината. Кмета на общината ще приема и одобрява работата на Ръководителя на проекта. Ръководителят на проекта ще приема работата, извършена от избрания Външен изпълнител по ЗОП, одобрявайки представяни от него отчетни доклади за извършената дейност, приложими към всяко искане за плащане от страна на изпълнителя. Експертите, включени в ЕУП ще следят за изпълнението на договорите, сключени с избраните изпълнители на дейностите по проекта, като всеки от тях ще осъществява контрол в рамките на своите компетенции. Във връзка с изпълнението на настоящия инвестиционен проект ще се прилагат следните правила, процедури и методи на комуникация, докладване и контрол: - Процедури за верификация, осчетоводяване на извършените разходи, разплащания с изпълнителите и подготовка на искания за средства на ниво проект; - Процедури за мониторинг (проверки на място) и докладване; - Процедури за администриране и докладване на нередности; - Процедура за осигуряване на информация и комуникация; - Процедури за съхранение на документи; 1 062 208.01 1 019 371.66
Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на Обект "Инсталация за предварително третиране на смесено събран битов отпадък и компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък, разположени на територията на Община Оряхово", вкл. съпътстващата инфраструктура и доставка на необходимото оборудване за въвеждане на обекта в експлоатация: Дейността предвижда изграждане на инсталация за предварително третиране на смесено събран битов отпадък с капацитет 15 300 т. и компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък с капацитет 4 500 т. Инвестиционното намерение следва да се осъществи в поземлен имот №385, общинска собственост в м. „Марков баир“ гр. Оряхово. Дейността включва четири поддейности: 1. Изготвяне на Работен проект, съгласно разработените параметрите и данните от Прединвестиционни проучвания, избраната Технология и разпределените части на проекта (зони). Работният проект трябва да се изготви в обем и обхват съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. При изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани конкретните вид, форма, конструкция, технически характеристики, оборудване и съоръжения, без да се променя технологичното им предназначение с оглед гарантирането на търсения ефект. Работният проект ще бъде съобразен и ще отговаря на: - Наредба № 7 за изискванията, на които трябва да отговарят площадките за разполагане на съоръжения за третиране на отпадъци; - Наредба № 6 за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци; - Съответните общински наредби за управление на отпадъците по чл. 22, ал. 1 от ЗУО. Изготвените проекти подлежат на съгласуване с всички заинтересовани експлоатационни дружества. Работният проект следва да съдържа подробни количествени и количествено-стойностни сметки за всеки етап, фаза и подобект, които ще бъдат изградени и/или реконструирани в рамките на проекта. След финализиране на Работния проект ще се изготви Комплексен доклад за съответствието и съгласуване на проекта със съответните институции, на която база ще бъде издадено Разрешение за строеж. С издаването на разрешението за строеж ще стартират следващите две под дейности: извършване на СМР и осъществяване на авторски надзор. 2. Извършване на Строително - монтажните работи в две части: Част 1 - СМР, свързани с изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци Част 2 - СМР, свързани с изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци В изпълнение на Част 1 ще бъдат извършени СМР с обхват всички дейности, свързани с изграждане на инсталация за компостиране на разделно събран зелен отпадък от общините Оряхово, Бяла Слатина, Кнежа, Мизия, Хайредин и Борован, съгласно изготвения Работен проект. В изпълнение на Част 2 ще бъдат извършени СМР с обхват всички дейности свързани с изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци от територията на РСУО Оряхово, съгласно изготвения Работен проект. Избраният изпълнител ще изгради инсталациите, съобразявайки се с изготвения Работен проект, избраната Технология, описаните и oстойностени видове СМР в количествените и количествено стойностни сметки. Изпълнението на Част 1 и Част 2 може да се извършва едновременно по преценка на изпълнителя, ако е целесъобразно и е в съответствие с Работния проект. В изпълнение на тази поддейност ще бъдат извършени и СМР с обхват всички дейности свързани с изграждане и на допълнителна инфраструктура, необходима за въвеждане на обекта в експлоатация и осигуряване на нормалното функциониране на инсталациите, а именно осигуряване на ел. захранване и на двете инсталации и осигуряване на водопроводна свързаност до площадките. 3. Осъществяване на авторски надзор Съгласно действащото законодателство не може да стартират СМР без авторския надзор, който следи стриктно по време да строителството изпълнението на работния проект. Авторския надзор се подписва в заповедите в Заповедната книга на строежа, както и съгласува и подписва всички документ свързани с изпълнение или при необходимост - изменение на първоначално изготвения работен проект. 4. Доставка на необходимото за въвеждане в експлоатация на инсталациите оборудване, съгласно представеното Прединвестиционно проучване 8 907 686.53 8 907 473.25
Закупуване, доставка и монтаж на механизация за инсталация за компостиране и инсталацията за предварително третиране, разположени на територията на Община Оряхово: В изпълнението на тази дейност се предвижда да бъде извършена доставка и монтаж на необходимите механизация за функционирането на инсталацията за компостиране и инсталацията за предварително третиране на смесено събраните битови отпадъци, разположени на територията на община Оряхово. Тази дейност е разделена формално на две поддейности както следва: Поддейност 1 Доставка на машини за инсталация за компостиране Поддейност 2 Доставка на машини за инсталация за предварително третиране За осигуряване нормално функциониране на инсталациите ще се достави механизация, както следва: 1. Към инсталация за предварително третиране: - Доставка и монтаж на бариера - Доставка и монтаж на автоматичната пароструйка за измиване на сметосъбиращи коли - Доставка и монтаж на портален кантар 2. Към инсталация за компостиране: - Доставка на мобилна машина за раздробяване на дървесни отпадъци и хомогенизиране - Доставка челен товарач - Доставка на пресевна машина за компост При обявяването на обществената поръчка ще бъде изготвена детайлна спецификация на механизацията. Машините, оборудването и съоръжения ще бъдат нови, като това ще се удостоверява от избрания изпълнител с декларации за съответствие и със сертификати за качество. Доставка на механизацията ще е съгласно изготвеното и одобрено прединвестиционно проучване. 502 284.00 504 684.00
Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на Обект "Компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък, разположена на територията на Община Козлодуй", вкл. съпътстващата инфраструктура и доставка на неоходимото оборудване за въвеждане на обекта в експлоатация : Дейността предвижда изграждане на компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък с капацитет 4 300 т. Инвестиционното намерение следва да се осъществи в поземлен имот с идентификатор 37798.501.61 в гр. Козлодуй. Дейността включва четири поддейности: 1. Изготвяне на Работен проект, съгласно разработените параметрите и данните от Прединвестиционни проучвания, избраната Технология и разпределените части на проекта (зони). Работният проект трябва да се изготви в обем и обхват съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. При изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани конкретните вид, форма, конструкция, технически характеристики, оборудване и съоръжения, без да се променя технологичното им предназначение с оглед гарантирането на търсения ефект. Работният проект ще бъде съобразен и ще отговаря на: - Наредба № 7 за изискванията, на които трябва да отговарят площадките за разполагане на съоръжения за третиране на отпадъци; - Наредба № 6 за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци; - Съответните общински наредби за управление на отпадъците по чл. 22, ал. 1 от ЗУО. Изготвените проекти подлежат на съгласуване с всички заинтересовани експлоатационни дружества. Работният проект следва да съдържа подробни количествени и количествено-стойностни сметки за всеки етап, фаза и подобект, които ще бъдат изградени и/или реконструирани в рамките на проекта. След финализиране на Работния проект ще се изготви Комплексен доклад за съответствието и съгласуване на проекта със съответните институции, на която база ще бъде издадено Разрешение за строеж. С издаването на разрешението за строеж ще стартират следващите две под дейности: извършване на СМР и осъществяване на авторски надзор. Разходът за изработване на Работен проект е недопустим за проектното предложение, тъй като изготвяне на работен проект вече е финансирано със средства от ЕСИФ. 2. Извършване на Строително - монтажните работи, свързани с изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци. Ще бъдат извършени СМР с обхват всички дейности, свързани с изграждане на инсталация за компостиране на разделно събран зелен отпадък от община Козлодуй съгласно изготвения Работен проект. Избраният изпълнител ще изгради инсталацията, съобразявайки се с изготвения Работен проект, избраната Технология, описаните и oстойностени видове СМР в количествените и количествено стойностни сметки. Изпълнението следва да се извършва целесъобразно и е в съответствие с Работния проект. В изпълнение на тази поддейност ще бъдат извършени и строително - монтажните работи с обхват всички дейности свързани с изграждане и на допълнителна инфраструктура, необходима за въвеждане на обекта в експлоатация и осигуряване на нормалното функциониране на инсталацията, а именно осигуряване на ел. захранване и и осигуряване на водопроводна свързаност до площадката. 3. Осъществяване на авторски надзор Съгласно действащото законодателство не може да стартират строително - монтажните работи без авторския надзор, който следи стриктно по време да строителството изпълнението на работния проект. Авторския надзор се подписва в заповедите в Заповедната книга на строежа, както и съгласува и подписва всички документ свързани с изпълнение или при необходимост - изменение на първоначално изготвения работен проект. 4. Доставка на необходимото за въвеждане в експлоатация на инсталацията оборудване, съгласно представеното Прединвестиционно проучване 2 019 738.95 2 019 732.27
Закупуване, доставка и монтаж на механизация за инсталация за компостиране, разположена на територията на Община Козлодуй: В изпълнението на тази дейност се предвижда да бъде извършена доставка и монтаж на необходимата механизация за функционирането на инсталацията за компостиране, разположена на територията на община Козлодуй. За функционирането на инсталацията за компостиране и изпълнението дейността е необходима следната механизация: - Доставка и монтаж на бариера - Доставка и монтаж на автоматичната пароструйка за измиване на сметосъбиращи коли - Доставка и монтаж на портален кантар - Доставка на мобилна машина за раздробяване на дървесни отпадъци и хомогенизиране - Доставка челен товарач - Доставка на пресевна машина за компост При обявяването на обществената поръчка ще бъде изготвена спецификация на механизацията. Машините, оборудването и съоръжения ще бъдат нови, като това ще се удостоверява от избрания изпълнител с декларации за съответствие и със сертификати за качество. 399 045.00 398 925.00
Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на разработените инвестиционни проекти за компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци и инсталация за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци, вкл. съпътстваща инфраструктура, изградени на територията на община Оряхово и осъществяване на независим строителен надзор при реализация на обекта: Дейността е свързана с осъществяване на дейностите на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието и осъществяване на независим строителен надзор при реализацията и изпълнението на "Инсталация за предварително третиране на смесено събран битов отпадък и компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък, разположени на територията на Община Оряхово", вкл. съпътстващата инфраструктура. Основните под-дейности в рамките на дейността са свързани с: 1. Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на предстоящия за изработване проект в съответствие с чл. 142, ал. 6 и ал. 8 от ЗУТ. 2. Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: - отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - отговорност за спазване на изискванията за ЗБУТ в строителството; - определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл. 5, ал. 1, точка 2 от Наредба № 2. КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба № 2; - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; - отговорност за оценка на енергийната ефективност; - отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите , съставени по време на строителството; - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; - обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. За изпълнение на дейността е сключен договор, със следните ценови параметри: 1. За оценка на съответствието и строителен надзор за компостиращата инсталация на територията на община Оряхово размер на 27 455 лв. без ДДС, или 32 946 лв. с ДДС, от които: - за строителен надзор в размер на 23 655 лв. без ДДС, или 28 386. с ДДС; - за оценка на съответствието в размер на 3 800 без ДДС, или 4 560 лв. с ДДС. 2. За оценка на съответствието и строителен надзор за инсталация за предварително третиране в размер на 51 300 лв. без ДДС, или 61 560 лв. с ДДС, от които: - за оценка на съответствието в размер на 39 900 лв. без ДДС, или 47 880 лв. с ДДС; - за строителен надзор в размер на 11 400 без ДДС, или 13 680 лв. с ДДС Така общата стойност на дейността е в размер на 78 755 лв. без ДДС, или 94 506 лв. с ДДС. 94 506.00 94 506.00
Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на разработения инвестиционнен проекти за компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци, вкл. съпътстваща инфраструктура, изградена на територията на община Козлодуй и осъществяване на независим строителен надзор при реализация на обекта: Дейността е свързана с осъществяване на дейностите на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието и осъществяване на независим строителен надзор при реализацията и изпълнението на Обект"Компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък, разположена на територията на Община Козлодуй", вкл. съпътстващата инфраструктура Основните под-дейности в рамките на дейността са свързани с: 1. Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на предстоящия за изработване проект в съответствие с чл. 142, ал. 6 и ал. 8 от ЗУТ. 2. Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: - отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - отговорност за спазване на изискванията за ЗБУТ в строителството; - определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл. 5, ал. 1, точка 2 от Наредба № 2. КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба № 2; - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; - отговорност за оценка на енергийната ефективност; - отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите , съставени по време на строителството; - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; - обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. За изпълнение на дейността е сключен договор със следните ценови параметри: - за оценка на съответствието в размер на 3 890,00 лв. без ДДС, или 4 668 лв. с ДДС; - за строителен надзор в размер на 34 000,00 лв. без ДДС, или 40 800 лв. с ДДС. Така общата стойност на дейността е в размер на 37 890 лв. без ДДС, или 45 468 лв. с ДДС. 45 468.00 45 468.00
Предварителни дейности при разработване на проектно предложение за кандидатстване на общините от РСУО Оряхово по ос 2 "Отпадъци" на ОПОС 2014-2020: Настоящата дейност, свързана с разработване и подготовка на проектното предложение, може да се раздели на две поддейности: 1. Извършване на предварителните дейности, общи за проектното предложение. 2. Извършване на предварителни дейности, специфични за всяка инсталация. В тази връзка, на основание взето решение на Общо събрание на РСУО, Поддейност 1 е извършена от Водещата община, а Поддейност 2 от всяка община, на чиято територия ще се изгражда инсталация за оползотворяване на отпадък. За изпълнение на Поддейност 1 са сключени следните договори: 1. Договор за изготвяне на Анализ на необходимостта от изграждане на допълнителна инфраструктура и Анализ за ефективност на централизиран или децентрализиран подход за изграждане на инфраструктура за управление на отпадъците, сключен между Община Оряхово и "Юриста Груп" ЕООД на стойност 23 880 лв. с ДДС. На база на анализите е определен броят на инсталациите за оползотворяване на отпадък. 2. Договор № 01617/19.04.17 г. за „Изготвяне на Анализ разходи-ползи към проектното предложение, сключен между Община Оряхово и фирма "Проф Проект България" ЕООД на стойност 57 600 лв. с ДДС. АРП е изготвен на база реалистични допускания, отчита общите демографски и социално-икономически прогнози за референтния период и съблюдава на социалната поносимост. Финансовият анализ демонстрира финансова устойчивост на проекта. На база изготвения АРП е определен и процентът на съфинансиране от страна на бенефициентите в настоящото проектно предложение. За изпълнение на Поддейност 2 са сключени следните договори: 1. Договори за изготвяне на Прединвестиционни проучвания: *Договор № 01717/19.04.2017 между община Оряхово и фирма Ес-Енерджи проект ЕООД за изготвяне на ПИП за инсталация за компостиране и ПИП за инсталация за предварително третиране на територията на Община Оряхово на стойност 80 400 лв. с ДДС. *Договор № 137/19.04.2017 г. между община Козлодуй и фирма Ес-Енерджи проект ЕООД за изготвяне на ПИП за инсталация за компостиране на територията на Община Козлодуй на стойност 40 200 лв. с ДДС. Разходът е недопустим за проектното предложение, тъй като изготвяне на ПИП вече е финансирано със средства от ЕСИФ. 2. Договори за изготвяне на планове и схеми, необходими за функциониране на инсталация за компостиране (План за използване на получения краен продукт – компост, Схема за контрол на качеството на компоста, План за третиране на остатъчния отпадък) *Договор № 136/19.04.2017 г. между община Козлодуй и фирма Ес-Енерджи проект ЕООД на стойност 57 600 лв. с ДДС. 3. Договор № 01517/19.04.17 за „Провеждане на проучване за нагласите на населението към разделното събиране на зелени и/или биоразградими отпадъци в общините от РСУО Оряхово“, сключен между Община Оряхово и фирма "Юриста Груп" ЕООД на стойност 78 000 лв. с ДДС. Сумата е разделена пропорционално за всяка община. Извършеното проучване отразява нагласите на населението в цялото РСУО Оряхово, но данните са обобщени по специфика, съобразно инсталациите, които ще бъдат изградени и нуждите, които същите следва да покрият. Направените разходи по договора са съобразени с максималните стойности на допустимите разходи за 1 бр. инсталация за компостиране. В изпълнение и на двете дейности е подписан Договор № 01817/19.04.17 за „Предоставяне на техническа помощ за подготовка на проектно предложение за кандидатстване по обявена Процедура BG16M1OP002-2.002 „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци“ по приоритетна ос 2 на ОПОС 2014-2020 г.“ между Община Оряхово и фирма ТК-Инженеринг" ЕООД. на стойност 79 260 лв. с ДДС. Изпълнителят е изготвил подробен масов баланс в съответствие с морфологични анализи за общините от РСУО Оряхово. На база Масов баланс са определени капацитетите на инсталациите. Изпълнителят е изготвил и планове и схеми, необходими за функциониране на двете инсталации на територията на община Оряхово. 416 940.00 376 848.00
Подготовка на тръжна документация за възлагана на обществени поръчки за избор на изпълнители за осъществяване на дейностите по проект „Изграждане на инсталация за предварително третиране и инсталации за компостиране, в рамките на Регионалната система за управление на отпадъците в Регион Оряхово“: В изпълнение на тази дейност Община Оряхово ще възложи на външен изпълнител да изработи документациите за възлагане на обществените поръчки в съответствие с проектното предложение, Закона за обществените поръчки, подзаконовите му нормативни документи и законодателството свързано с управлението на отпадъците, како следва: 1. Избор на изпълнител за осъществяване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на Обект "Инсталация за предварително третиране на смесено събран битов отпадък и компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък, разположени на територията на Община Оряхово", вкл. съпътстващата инфраструктура и доставка на необходимото оборудване за въвеждане на обекта в експлоатация 2. Избор на изпълнител, който да осигури доставка на механизация за инсталация за компостиране и инсталация за предварително третиране, разположени на територията на Община Оряхово, в изпълнение на проект „Изграждане на инсталация за предварително третиране и инсталации за компостиране, в рамките на Регионалната система за управление на отпадъците в Регион Оряхово“ 3. Избор на изпълнител за осъществяване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на Обект "Компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък, разположена на територията на Община Козлодуй", вкл. съпътстващата инфраструктура и доставка на необходимото оборудване за въвеждане на обекта в експлоатация 4. Избор на изпълнител, който да осигури доставка на механизация за инсталация за компостиране, разположена на територията на Община Козлодуй, в изпълнение на проекта 5. Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на разработените инвестиционни проекти за компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци и инсталация за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци, вкл. съпътстваща инфраструктура, изградени на територията на община Оряхово и осъществяване на независим строителен надзор при реализация на обекта 6. Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на разработения инвестиционнен проекти за компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци, вкл. съпътстваща инфраструктура, изградена на територията на община Козлодуй и осъществяване на независим строителен надзор при реализация на обекта 7. Избор на изпълнител за осъществяване на дейности по информация, комуникация и визуализация по проекта. 8. Избор на изпълнител за доставка на оборудване, необходимо за обезпечаване дейността на екипа за управление на проект „Изграждане на инсталация за предварително третиране и инсталации за компостиране, в рамките на Регионалната система за управление на отпадъците в Регион Оряхово“, финансиран от Оперативна програма "Околна среда 2014-2020 г." 9. Избор на оператор за експлоатация на Обект "Инсталация за предварително третиране на смесено събран битов отпадък и компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък, разположени на територията на Община Оряхово" 10. Избор на оператор за експлоатация на Обект "Компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък, разположена на територията на Община Козлодуй" Документацията следва да се изготви съобразно изискванията, описани в т. 10 "План за външно възлагане". Тъй като, съгласно Насоки за кандидатстване, бенефициентът е пряко отговорен за осъществяване на дейностите по Организация и управление на проекта, съобразно факта, че дейността трябва да е стартирала при подписване на АДБФП, община Оряхово носи отговорност за сформиране на екип за управление на проекта - служители на общините партньори. Общината ще стартира подготовката на тръжна документация за Осигуряване на външна експертна помощ преди сключване на АДБФП (м.12.2017 г.) Съобразно детайлното описание на изискванията към външния изпълнител, заложени във ФК и обособените му отговорности и задължения общината може да се ангажира с подготовка и провеждане на процедурата. 43 800.00 43 800.00
Осъществяване на дейности по информация, комуникация и визуализация на проект „Изграждане на инсталация за предварително третиране и инсталации за компостиране, в рамките на Регионалната система за управление на отпадъците в Регион Оряхово“: Дейностите за осигуряване на информация и публичност ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта. Предвидените мерки за информация и публичност ще бъдат изпълнени изцяло в съответствие с Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по ОП «Околна среда 2014-2020 г.», Националната комуникационна стратегия и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и визуализация на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, са предвидени следните разходи за изпълнение на дейността: - Печатни информационни материали (брошури, дипляни) - 100 бр. - Билбордове - 4 бр. - Постоянни обяснителни табели - 4 бр. - Информационни табели/плакати - 4 бр. - Публични събития (пресконференции) - 2 бр. - Официални церемонии - 4 бр. - Информационни стикери - 100 бр. - Промоционални материали (USB, конферентни чанти, химикалки, тефтери): - Флаш памет (USB) 32 GB - 200 бр. - Конферентни чанти - 200 бр. - Тефтери - 200 бр. - Химикалки - 400 бр. - Промоционален филм - 1 бр. - Публикации/ съобщения в местен печат или телевизия - 4 бр. - Разработване на интернет банер - 1 бр. Ще бъде изработен интернет банер с линк към страницата на ОПОС, който ще бъде поставен на подходящо място на интернет страницата на общините от РСУО Оряхово. Ще бъдат организирани 4 /четири/ официални церемонии – „първа копка“ и „рязане на лента“, или откриване на обектите във всяка една от общините и при приключване на дейностите и въведена в експлоатация на всяко едно от съоръженията. След всяко официално събитие ще бъде давана пресконференция пред медиите за информиране на широката общественост и ще бъде правена публикация в местен печат. Преди започване на строително – монтажните работи ще бъдат изработени и монтирани билбордове за всяка площадка, чиято визия и място ще бъдат предварително съгласувани с УО на ОПОС. По проекта ще бъдат изработени и поставени на видно място и информационни табели във връзка с изграждащите се съоръжения. Ще бъдат изработени и разпространени промоционални материали. На всички машини, съоръжения и оборудване, закупени за целите на проекта ще бъдат поставени информационни стикери. След приключване на дейностите и демонтаж на билбордовете, на тяхно място ще бъдат поставени постоянни обяснителни табели. Във всеки документ,свързан с изпълнението на проекта ,който се използва за обществеността или за участниците ще се посочва,че финансиращата оеративна програма се осъществява с подкрепата на Европейския фон за регионално развитие на Европейския съюз. Дейност по координация на информацията и публичността ще се осъществява от външните експерти/външна консултантска помощ, част от екипа за управление на проекта. Координатор по информация и публичност ще подготвя за публикация периодично информационни материали и прессъобщения на официалната интернет страница на всяка една община. Той ще осъществява комуникацията с изпълнителите по дейностите за осигуряване на мерките по информация и публичност и с УО на ОПОС за предварителното им съгласуване и за тяхното отчитане. 27 450.00 27 449.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).