Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

GPS Bulgaria has more than 18 years of experience in the deployment of innovative systems for fleet management.  Within the company  structure  there is a team of 10 specialists, engaged in extensive research and development in the field of operational activities of the company. As a result of their work, the company has developed and is ready to implement an innovative system for processing, analysis and secure transmission of telematic data described in the application for registration of a utility model  № 3359 / 23.03.2016, and the resulting innovative service for  analysing drivers profile, with the highest level of data security.
 This determines the objectives of the project:
- Implementation of innovative process - system for processing, analysis and secure transmission of telematics data;
- Market realization of service for analysing drivers  profile with the highest level of data security.
The proposed innovations represent a novelty on the world market and outperform alternative solutions described in Annex Z.
To achieve the objectives the following activities are planned:
1.Acquisition of new equipment necessary for the implementation of the innovative service and process. (by purchasing   server cluster)
2.Acquisition/development of specialized software needed to deploy innovative service and process (by purchasing  specialized software).
The project implementation will resulted in market realisation of innovative service and implementation of process within the scope of priority area ICT and Informatics of the Innovation strategy for intelligent specialization.  Because the implementation of the innovative process and service will create market advantages and strengthen the competitiveness of our company the project will have the following effects, within five years of its implementation: 
 - productivity will grow by an average of 15,9% compared to that of 2015; 
- Net sales will grow up to 104% due to the implementation of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт и процес. (ще бъде извършена чрез закупуване на. 1 бр. Клъстер от сървъри) : Изпълнението на тази дейност ще бъде свързано с осигуряване на подходящ специализран хардуер (1 бр. Клъстер от сървъри) за внедряване на процесова иновация СИСТЕМА ЗА ОБРАБОТВАНЕ, АНАЛИЗ И СИГУРНО ПРЕДАВАНЕ НА ТЕЛЕМАТИЧНИ ДАННИ , и на произтичащата от него иновативна услуга за анализ на профила на шофиране, с най-висока сигурност на данните. ОБОСНОВКА: Необходимостта от този хардуер се обуславя от факта, че за инсталацията на софтуера по дейност 2 е необходимо да се достави сървър за обработка на данните в реално време и съхранението им. Този хардуер трябва да осигурява безпроблемен паралелен достъп на минимум 5000 клиенти. Необходимо е да осигурява висока надеждност и лесно възстановяване и миграция на данни. В допълнение, придобиването на този хардуер ще доведе и до конкурентни предимства за предприятието, посредством: ОСИГУРЯВАНЕ НА ВИСОКА ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТ И ОСИГУРЯВАНЕ НА ХАРДУЕРЕН РЕСУРС за предоставяне на иновативната услуга поради бързото и ефективно оборудване, с достатъчно високи работни параметри, което ще се закупи; НИСКИ ПРОИЗВОДСТВОДСТВЕНИ РАЗХОДИ поради обединяване на сървъри и свързаното с тях намаляване на разходи за хардуер . Това ще доведе до по-малко ресурси за управление, намаляване на потребностите от мощност, памет и закупуване на нови ресурси. Намаляване на разходи за електроенергия, тъй като закупуваното оборудване ще е енергийно-ефективно. Ето защо този специализиран хардуер (1 бр. Клъстер от сървъри), като част от СИСТЕМА ЗА ОБРАБОТВАНЕ, АНАЛИЗ И СИГУРНО ПРЕДАВАНЕ НА ТЕЛЕМАТИЧНИ ДАННИ, е абсолютно необходим за внедряване на иновативни процес и и на произтичащата от него иновативна услуга за анализ на профила на шофиране, с най-висока сигурност на данните. Този Клъстер от сървъри ще бъдат използван единствено за целите на предоставяне на иновативна услуга за анализ на профила на шофиране, с най-висока сигурност на данните, и няма да бъде използван за административни нужди. Стъпки за изпълнение: 1.Сформиране на екип(месец 1); 2.Избор на изпълнители (месец 1-4); 3.Сключване на договори (месец 5); 4. Доставка на хардуера (месец 6-12); 5. Тестове и въвеждане в експлоатация (месец 6-12); 6.Визуализация (месец 1-12). 55 900.00 55 506.50
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативна услуга и процес (чрез закупуване на Специализиран софтуер за обработване, анализ и сигурно предаване на телематични данни).: Изпълнението на тази дейност ще бъде свързано с осигуряване на подходящ Специализиран софтуер (за обработване, анализ и сигурно предаване на телематични данни) за внедряване на иновативния процес, което ще позволи да предложим на пазара услуга анализираща профила на шофиране, с най-висока сигурност на данните. Ето защо е необходимо за придобием специализиран софтуер, като част от СИСТЕМА ЗА ОБРАБОТВАНЕ, АНАЛИЗ И СИГУРНО ПРЕДАВАНЕ НА ТЕЛЕМАТИЧНИ ДАННИ . ОБОСНОВКА: Приносът на Специализиран софтуер (за обработване, анализ и сигурно предаване на телематични данни) към изграждане на система, и осигуряване на технологични предпоставки за предоставяне на иновативната услуга, анализираща профила на шофиране, с най-висока сигурност на данните, е следният: - Чрез разработката на функционалността за криптиране се постига сигурно предаване на телематичните данни. Така се елиминира неоторизираният достъп до потребителската информация. - Чрез разработката на функционалността за поведението на водача се събират данни, чрез които може да се прави анализ на модела на управление на водача. Така се осигурява функционалностите на системата за оптимизиране на разходите на транспортните фирми. - Разработката на функционалността за приемане на телематични данни е необходима, за да може събраните и криптирани данни от устройствата да бъдат приети в мониторинг центъра за последващо декодиране и анализиране. - Тъй като телематичните данни са криптирани е необходима съответно функционалността за декриптиране. Необходимо е и генериране и управление на крипто параметрите. Първичната информация от телематичните устройства и вторични източници на информация, трябва да се анализира и представя във вид подходящ за изготвяне на справки и модели. - За да може анализираната информация да се представи в подходящ формат и вид се използва функционалността за справки и модели на управление на водачи. - Чрез разработката на уеб базирано приложение, потребителите ще имат отдалечен достъп до цялата информация, справки и модели на поведение на водачите. На тази база могат да се оптимизират транспортните разходи и да се подобри начинът на управление на водачите. Това води до намаляване на обема на отработени газове, което е пряк принос към опазване на околната среда. В допълнение, този софтуер ще доведе и до конкурентни предимства за предприятието, посредством: - ГАРАНТИРАНЕ НА КАЧЕСТВОТО на ИНОВАТИВНАТА УСЛУГА - в резултат на Криптиране с повишена сигурност и Обработка на поточни данни в реално време при предоставяне на иновативна услуга, анализираща профила на шофиране, с най-висока сигурност на данните. - УВЕЛИЧЕНИЕ НА ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТТА ПРИ ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНОВАТИВНА УСЛУГА И СЪКРАЩАВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИТЕ РАЗХОДИ - посредством супер бързата скорост на процесите по анализ както и ефективност и бързо търсене в Бази данни . Ето защо този Специализиран софтуер (за обработване, анализ и сигурно предаване на телематични данни) е абсолютно необходим за внедряване на иновативния процес - СИСТЕМА ЗА ОБРАБОТВАНЕ, АНАЛИЗ И СИГУРНО ПРЕДАВАНЕ НА ТЕЛЕМАТИЧНИ ДАННИ, и за да предложим на пазара иновативна услуга, анализираща профила на шофиране, с най-висока сигурност на данните . Този софтуер ще бъдат използван единствено за целите на предоставяне на иновативна услуга, анализираща профила на шофиране, с най-висока сигурност на данните. Стъпки за изпълнение: 1.Сформиране на екип(месец 1); 2.Избор на изпълнители (месец 1-4); 3.Сключване на договори (месец 5); 4. Поетапна доставка на модулите на софтуер (месец 6-12); 5. Тестове и въвеждане в експлоатация (месец 6-12); 6.Визуализация (месец 1-12). 377 900.00 377 900.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).