Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

    RV ENGINEERING Ltd has got a main economic activity code: 41.20 - Construction of residential and non-residential buildings. The company activities encompass the entire construction process – from all stages of design, construction, finishing works up to their realisation on the market.
    RV ENGINEERING Ltd has rented a base located at 37A Georgi Kirilov street, Mezdra, Vratsa Province after carrying out a survey and due to the presence of potential clients in Northwestern Bulgaria. The machines will be transported to and used in the aforementioned base when not in use on any other building site across the country. Maintenance of the equipment will be carried out in the base.
    In order to improve its energy efficiency and to expand its range of activities, the company is planning to invest in the following new equipment: crane truck; backhoe loader with a hydraulic hammer and a crusher bucket for recycling of old construction materials; horizontal directional drilling machine with a technical tool. 
     The company will reduce its energy consumption by utilisation of the residual compressor heat used for heating up the pipes of the new directional drilling machine, thus increasing its efficiency. RV ENGINEERING Ltd is planning to implement an automated energy consumption monitoring system and to make use of consulting services for implementation and certification of an energy management system in accordance with the BDS EN ISO 50001 standard.
     Through the project RV ENGINEERING Ltd is planning to purchase new high-capacity heavy equipment and thus, to expand its range of activities, to decrease the construction cost price and ultimately, to become more competitive. This is a prerequisite for stable development, which will improve the market position of the company in the construction industry.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване. Дейността ще бъде извършена чрез закупуване на: Камион с кран - 1бр.; Комбиниран багер с линия хидрочук и трошачка - 1бр.; Машина за хоризонтален сондаж (къртица) - 1бр.; Автоматизирана система за мониторинг на електропотреблението - 1бр.; Оползотворяване на отпадната топлина за загряване на тръби при хоризонтални сондажи - 1бр.: Като част от дейността по проекта ще бъдат закупени и въведени в експлоатация следните активи: Мярка 1. Камион с кран - 1бр. Използваният камион от фирмата е със сравнително ниска производителност и висок разход на дизелово гориво, поради което желаем да го замени с нов, енергийно ефективен и високопроизводителен. Машината е необходима на фирмата за превоз на суровини и материали в изпълнение на основната си дейност в строителството. Придобития по програмата камион с кран, ще може да извършва самостоятелно товарно- разтоварни работи. С намалението на разходите за транспорт чрез закупуването на камиона, фирмата ще подобри енергийната си ефективност и ще намали себестойността на транспорта и превоза на материали до строителните си обекти. 2. Комбиниран багер с линия хидрочук и трошачка - 1бр. Сега използваме багер под наем, с ниска производителност и висок разход на гориво , поради което фирмата желае да го замени с нов, енергийно ефективен, високопроизводителен, окомплектован с хидравличен чук и трошачка. Комбинирания багер е многофункционален и самостоятелно ще може да извършва много и разнообразни дейности, необходими за функционирането на компанията. С помощта на малката кофа се правят изкопи а с голямата насипи и други товарни дейности. С помощта на хидравличния чук ще се разрушават стари сгради и бракувани строителни материали- бетони и зидарии. Трошачката ще рециклира бракувани бетонови и други строителни отпадъци с цел повторното им използване. С помощта на багера обработените и рециклирани с трошачката строителни суровини, отново ще се използват за насипи, настилки и други дейности. 3. Машина за хоризонтален сондаж (къртица) - 1бр. Понастоящем фирмата използва под наем хоризонтална сонда тип „Къртица“, задвижвана от винтов компресор за сгъстен въздух. Къртицата се използва за хоризонтални сондажни отвори в почвата с цел последващо директно инсталиране на тръби, оптични кабели, др. подземни комуникации и инфраструктурни елементи. Използването на амортизираната стара къртица е съпроводено с големи разходи за експлоатация и затова фирмата планира да придобие нова високопроизводителна къртица в комплект с нов енергоефективен компресор. Така компанията ще разшири дейността си и ще подобри енергийната си ефективност. 4. Автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението - 1бр. Данните за разхода на гориво ще се отчитат и показват през софтуер, който позволява да се контролира и управлява енергоконсумацията на новозакупения багер от разстояние онлайн, чрез e-mail или мобилен телефон. Системата за мониторинг дава пълен достъп до актуалната информация за машината – своевременни сервизни предупреждения, алармени известия за критични параметри и повреди, оперативни данни за текущия разход на гориво, както и пълния архив от предходни събития, съхраняван в специална база данни в интернет 5. Оползотворяване на отпадната топлина за загряване на тръби при хоризонтални сондажи - 1бр. Мярката включва закупуване на приспособление за оползотворяване на остатъчната топлинна енергия от охлаждащия въздух на винтов компресор с цел увеличаване на производителността на хоризонтална сонда (почвоизместващ чук) тип „Къртица“. Когато е по студено почвоизместването се затруднява. Чрез затопляния въздух от компресора който се подава в сондната тръба, се улеснява сондирането при работа през зимата. Инвестициите се отнасят за мерки 1, 2, 3, 4 и 5 от енергийния одит Стъпките за изпълнение на дейността от мярка 1,2 и 3 са: 1. Избор на изпълнител - чрез „Избор с публична покана“ (от 2 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка (от 4 до 10 месец); 3. Въвеждане в експлоатация (от 10 до 12 месец). Стъпките за изпълнение на дейностите от мерки 4 и 5 са: 1. Избор на изпълнител - чрез съобщение за събиране на ценови предложения (от 2 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка на услугите (от 4 до 10 месец); 3. Въвеждане в експлоатация (от 10 до 12 месец). 501 359.10 497 690.00
Консултантски услуги за въвеждане на ISO 50001. Консултантски услуги за сертифициране на ISO 50001. Услуги за Публичност и визуализация. Консултантски услуги за Енергиен одит.: Като част от дейността по проекта ще бъдат ще бъдат извършени следните услуги: 1.Консултантски услуги за въвеждане на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001; 2.Консултантски услуги за сертифициране на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001; Стандарта създава рамка за управление на енергийните характеристики и контрол и намаление на енергийното потребление.Системата за управление на енергията обхваща следните основни процеси: -Енергийно планиране; -Енергиен преглед – включващ енергийното потребление и анализ на използваната енергия; -Енергийно обследване – включващ данни за енергийните характеристики на дейността и определянето на енергийна базова линия; -Планиране на управлението на енергията. Стандартът определя изискванията за създаване, внедряване, поддържане и подобряване на системата за управление на енергията, чиято цел е да даде възможност на фирмата да следва систематичен подход за постигане на непрекъснато подобряване на енергийните характеристики, включително енергийната ефективност , енергийната сигурност, използването на енергия и потреблението. Стандартът има за цел да помогне на компанията непрекъснато да намалява консумация на енергия, и следователно разходите си за енергия и емисиите на парникови газове. Ползите от стандарта са намаляването на разходите за енергийни ресурси и ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда. Това води до подобряване на енергийната ефективност, намаляване на себестойността на произвежданата продукция и повишаване на конкурентоспособността на фирмата. 3.Услуги за Публичност и Визуализация. Планира се изработка и доставка на 2 броя табели които трябва да се монтират на видно място във фирмата. 4.Консултантски услуги за Енергиен одит. Това е единствената дейност по проекта, която се извършва предварително с цел да предпише енергийно ефективни мерки, които да помогнат на кандидат бенефициента да планира инвестициите си. Съгласно указанията във формуляра за кандидатстване се бележат че започват в първия месец със срок на изпълнение 2 месеца. Стъпките за изпълнение на дейностите 1, 2 и 3: 1. Избор на изпълнител - ще се осъществи чрез съобщение за събиране на ценови предложения за избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка на услугите (от 4 до 10 месец); 35 900.00 35 250.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).