Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The company 5Atelier Ltd. is a newly registered enterprise, which has set the ambitious goal of being among the innovators in Bulgaria in the field of providing complex services of engineering and architectural character. In achieving the high goals set, the company will rely on the experience and expertise of the Entrepreneur and the members of the applicant's team, on the one hand, and on the other hand will rely on the high added value of investing in new high-tech equipment and specialized software. With a view to the successful penetration of a highly competitive market, a market analysis will be developed to assist the start-up company. The technique and software to be purchased under the project will allow the application of modern methods of work in the field of providing complex engineering and architectural services. The expert team of the company includes experienced engineers and architects whose high level of education and professional experience will allow them to offer a variety of complex services to their clients, including the development of complete investment projects with the accompanying them:
- feasibility studies
- design documentation and engineering drawings;
- coordinating restructuring in the relevant bodies with subsequent changes to the plans;
- major repairs and authorship supervision of the project implementation;
- interior projects and completion of the object with furniture and various decorative materials.
- Certification of the building or interior by different green building certification systems.

The newly-registered enterprise will develop its core economic activity in the sectors related to overcoming European and regional challenges - M71.12 "Engineering activities and technical consultations" and M71.11 "Architectural activities".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки и/или услуги): Дружество 5Ателие ООД е новорегистрирано предприятие, което си е поставило амбициозната цел да е сред иноваторите в България в областта на предоставянето на комплексни инженерни и архитектурни услуги на своите клиенти, обхващащи различни компоненти и етапи от цялостния строителен процес. Условно изпълнението на дейността може да бъде разделено на няколко етапа, очертаващи логичното развитие на стартиращата компания. Етап 1 В първия месец след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с Управляващия орган, дружеството ще сключи договор за наем на помещение, в което ще се осъществява дейността на предприятието. Също така, в рамките на един месец след влизането в сила на Административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ще бъдат наети на трудов договор предприемачът и членовете на Екипа. Тъй като се предвижда Предприемачът да работи заедно и съвместно със своя Екип всички поименно посочени лица ще бъдат наети за период от 17 м., предприемачът Светлана Дядкова и Симона Кабадова ще бъдат наети на 4-часов работен ден, а Стамена Славова, Ана Дядкова и Михаил Димитров на пълен 8-часов работен ден. Предвижда се във втората половина на проекта да бъде нает и Експерт "Строителство-Архитектура" за период от 6 месеца на 4 часа. Етап 2 След успешното приключване на първия основополагащ етап от настоящата дейност компанията 5Ателие ООД ще се насочи към същинската част от изпълнението на проекта, а именно придобиването на оборудване, представляващо ДМА, и специализиран софтуер, представляващ ДНА, необходими за реализирането на пазара на предприемаческата идея. В случая оборудването, благодарение на което компанията ще предлага комплексни инженерни и архитектурни услуги, представлява висок клас хардуерни компютърни устройства (1 бр. преносим и 4 бр. настолни, вкл. монитори), специализиран принтер (със скенер), позволяващ обработката на материали във формат А3, Плотер, 3D принтер (вкл. консумативи и материали за неговото функциониране), позволяващ създаване на висококачествени и сложни детайли.Компютърните устройства са необходими за изготвяне на инженерни и архитектурни планове и проекти, докато специализираните принтер и плотер са необходими на ежедневна основа при разпечатването на чертежи и документи с размер до А0 и в повечето случаи минимум с размер А3. Екипът на компанията е заложил и допълнителен разход за придобиването на 3Д принтер (вкл. консумативи и материали за неговото функциониране), с помощта на който ще бъдат отпечатвани в детайл обектите, предмет на проекта, резултатите от направените анализи и мерките за оптимизация, предвидени от консултантския екип. По този начин ще бъде предложен един иновативен подход за визуализация и ще бъде улеснено възприемането на представената информация. Предвидени и специализирани софтуерни решения за архитектура и дизайн, които предлагат фокус върху архитектурата, дизайна и творчеството в съчетание с най-съвременни технологии и иновации. Етап 3 След като бъде успешно завършен и втория етап, състоящ се от придобиването на специализираното оборудване, 5Ателие ООД ще се насочи към изпълнението на финалната фаза на настоящата дейност и на проекта като цяло - усилията за успешна пазарна реализация на предлаганата услуга. Секторът на строителството , към който може да се причисли предлагането на нашите инженерни и архитектурни услуги, е наситен с множество компании и утвърждаването на този конкурентен пазар ще изисква специални целенасочени усилия. Поради горепосоченото и с оглед на постигането на успешната пенетрация на един силно конкурентен пазар ще бъде разработено пазарно проучване и анализ, което да подпомогне стартиращото предприятие при анализа на конкурентите, търсенето на клиенти и позиционирането в определена специфична пазарна ниша. 247 790.00 228 080.37
Дейност за визуализация на проекта.: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени и поставени 1 бр. информационна табела и 8 бр. стикери с визуализация (с логото на ЕС и ОПИК) на придобитото оборудване, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Информационните материали ще бъдат изработени от външна фирма изпълнител, прилагайки разпоредбите, залегнали в Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ), по специално глава IV Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на БФП. 2 000.00 1 980.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).