Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

I. Need for satisfaction
In the occupational structure of the unemployed, the most numerous group continues to be that of persons without qualification and specialty - for the municipality of 06.22, for the V.Tarnovo district, it is 60.65% among persons up to 29 years of age. For the municipality of Lyaskovets, unemployment is about 5.5% , but the problem of the unskilled unemployed remains. Among the identified problems in the territory is the high level of the unemployed without professional experience and qualifications - most registered in DBT are women and people without qualifications. There are 566 unemployed youth under the age of 29. The average stay on the unemployment exchange is 13 months.
All this shows that the reintegration of long-term unemployed and unskilled persons into employment remains an important task.

II. Goals
 Activation of the inactive unemployed
 Stimulating employment and increasing the competitiveness of local enterprises

III. Target group
1. Main target group - unemployed and inactive persons with address registration in the municipality of Lyaskovets:
- 3 persons who will be appointed under SKD1
- 2 employers providing jobs for unemployed persons in the municipality of Lyaskovets
2. Secondary target group:
- 3 employees of the organization managing the project

IV. Basic activities
1. Project management, information and publicity about the project
2. Selection of persons under SKD1
3. Employment of unemployed and inactive persons and provision of employment for a period of 12 months
4. Provision of equipment for new jobs and training of employees

V. Results to be achieved
1. Created jobs-3 pcs
2. Unemployed persons who started work and improved their qualifications-3 persons
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта, информиране и публичност: А. В управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие 2 лица - ръководител и счетоводител. Този екип ще носи пълната отговорност за организацията, изпълнението, контролирането и отчитането на всички заложени дейности по проекта. Проекта ще се управлява и координира от Ръководител и ще се отчита от Счетоводител. Всеки от тях ще вземе активно участие в дейностите по проекта. Работата на екипа ще бъде осъществявана, посредством активна координация и непрекъсната комуникация. Екипа ще се събира и на срещите ще бъде изготвяна оценка на работата по проекта и отделните дейности. Екипността и координацията ще доведат до пълен контрол на проектните дейности и постигане на максимални резултати. Б. Целите на предвидените методи и форми за информиране и публичност на проектното предложение са да се привлече вниманието на местната общност и обществеността да се информира и да получи по-ясна представа, както за конкретния проект, така и за другите финансирани подобни проекти и дейности. Да се информира обществеността, че при реализирането на тези проекти се подобряват условията и ресурсите на пазара на труда в България и в частност – територията на община Лясковец. Също така да се покаже, че чрез основните дейности по наемане на работа, обучения за професионална квалификация и ключови компетентности се спомага за повишаване на ефективността на работа и се повишава устойчивостта на заетост. Дейностите по информиране и публичност ще се осъществят чрез: - информационни табели, които ще се поставят в офиса и работните помещения на Кандидата и Партньора– 2 бр.; - информационни материали, които ще съдържат информация за дейностите и целите на проекта, данни за броя участващите безработни лица, за проведените курсове за професионална квалификация и ключови компетентности – 100 бр; - информационни събития (в началото и при приключване) - 2 бр. - разработване на уеб-сайт за проекта, хостинг и поддръжка - 1 бр. 10 870.00 4 904.52
СКД 1 - Създаване на работни места: Новите работни места ще се създадат за: - 2 работни места за нов обект на Кандидата, намиращ се в с.Джулюница, община Лясковец. До момента в населеното място няма обект за бързо хранене. Обекта ще запълни тази нужда и ще представлява обект за хранене и напитки; - 1 работно място за обект на Партньора, намиращ се в град Лясковец (обект хотел Фреш). До момента хотелът ползва външни услуги за пране, почистване и гладене на спално бельо и други материали. Създаването на такова работно място с необходимото оборудване ще елиминира ползването на външни услуги и ще намали разходите по дейността. Дейността се състои от 2 поддейности: 1. Набиране на 3 лица от целевата група - безработни лица, отговарящи на определените изисквания, за включване в дейностите по проекта. Лицата трябва да са безработни и/или неактивни лица, които са с адресна регистрация в община Лясковец (желателно е да имат регистрация в Дирекция „Бюро по труда”) и да са заявили желание за включване в дейностите по проекта. 2. Създаване на 3 нови работни места и на тях ще се назначат подбраните лица от целевата група. Лицата ще бъдат назначени на следните длъжности: А. За Кандидата: - 9412-0003 - Работник, кухня - 1 лице Основните задължения ще бъдат да обслужва и изпълнява поръчките за кухня и на доставка на стоките. Да контролира приемането и изпълнението на поръчките. Да може компютърно да въвежда и обработва данните по доставка и отчитане на стоките. Да съставя необходимите ежедневни и месечни справки и отчети. - 9629-0014 - Работник в бар - 1 лице Основните задължения ще бъдат да обслужва и изпълнява поръчките за бара и на доставка на стоките. Да контролира приемането и изпълнението на поръчките. Да може компютърно да въвежда и обработва данните по доставка и отчитане на стоките. Да съставя необходимите ежедневни и месечни справки и отчети. Б. За Партньора: - 8157-2002 - Машинен оператор, пералня/перачница - 1 лице Основните задължения ще бъдат да отговаря за пране, почистване и гладене на спално бельо и други материали. Контрол на качеството на спалното бельо и други материали, да приема и изпълнява поръчки; да извършва всички дейности, възложени от управителя във връзка с тази дейност. Да познава добре работата с ИКТ, както и компютърно да въвежда и обработва всички необходими данни и справки. 75 600.00 34 651.92
СКД 1 - Съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки ще целят да подкрепят назначените лица да изпълняват качествено и ефективно своите трудови задължения и да могат да постигнат поставените им цели с отлични резултати: 1. Доставка на обзавеждане и оборудване: Обзавеждането и оборудването за служителите ще спомага за нормалното извършване на всички обслужващи дейности на Кандидата и Партньора в обектите. Обекта на Кандидата в момента е нефункциониращ и за нормалното стартиране на дейността на обекта (предлагане на бързо хранене и напитки) и на новите работни места ще е необходимо съответното обзавеждане и оборудване на съответните зони за обслужване на клиентите - основна зала, бар и кухня. В обекта на Партньора (хотел Фреш) ще се създаде нова дейност (пране, почистване и гладене на спално бельо и други материали) и оборудването ще бъде за функциониране на тази дейност: А. За Кандидата:  Работни плотове/маси - 2 бр.  Търговски/касов модул(маса) - 1 бр.  Конвектомат (за бързо приготвяне на ястия от работник, кухня) - 1 бр.  Кафе-машина (за изпълняване на поръчки от работник в бар) - 1 бр.  Ледогенератор (за изпълняване на поръчки от работник в бар) - 1 бр.  Компютърна конфигурация-сървър(мин. HDD 1 TB, Wi-Fi, мин. 17" FHD IPS) - 1 бр.  Компютърна конфигурация-работна станция(мин. HDD/SSD 1 TB, Wi-Fi, мин. 17" FHD IPS) - 2 бр. (едната станция ще обслужва работно място на сервитьор и работник в бар; другата станция ще обслужва работник, кухня)  Касов апарат (за голям търговски обект) - 1 бр.  ПОС терминал (с контролна лента) - 1 бр.  Специализиран софтуер (за управление на поръчки, бар и кухня, работа в мрежа, разпределяна на заявки) - 1 бр. Б. За Партньора:  Професионална пералня – мин. 15 кг и дълбоко изпиране  Професионална сушилня – мин. 15 кг.  Каландър (професионално гладене) – мин. сгъваем, на колелца, избор на лява, дясна страна или цял вал Закупеното оборудване ще се запази и използва за същото си предназначение и след приключване дейностите по проекта за срок не по-кратък от 5 години. Обекта се управлява от Кандидата ще запази предназначението си за период по-голям от 5 години. 2. Обучение на новоназначените служители. В съвременната ера на информационните технологии, всички професии в една или друга степен се допират до работа с ИКТ и системи за управление. За да могат лицата да изпълняват ефективно и качествено задълженията си е необходимо да имат знания и умения за работа с компютърна техника и системи. За усвояване на умения в областта на ИКТ, курсистите се нуждаят както от основни теоретични познания, така и от възможност да натрупат известен начален практически опит. Чрез придобитите знания и умения всички работещи ще могат качествено и бързо да изпълняват възложените им дейности и задължения по въвеждане и обработка на данни и информация с ИКТ. Също така работните места предполага непрекъснат контакт с клиенти и взаимоотношения както с клиенти, така и с доставчици. За постигането на тези цели и за ефективно изпълнение на задълженията си, служителите ще преминат 3 курса: - Дигитални умения - усвояване на високо ниво умения за работа с базов и специализиран стандартен софтуер и обработка на данни и документи; - Работа с клиенти - обучение по ключови компетентности за придобиване на умения да добра комуникация и обслужване на клиенти и доставчици, избягване и решаване на конфликтни ситуации; - Работа със специализиран софтуер - усвояване на високо ниво на знания и умения за работа със специализиран софтуер за обслужване на поръчки, заявки, отчети, склад и други функционалности. 26 996.00 31 589.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).