Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project proposal includes the implementation of activities for the restoration and improvement of the transport performance and loadability of the pavement and the road body of sites from the public infrastructure of the Municipality of Gramada.
Construction and repair works for reconstruction of street pavements and pavements including preparatory works, earthworks, road works, asphalt works, drainage, horizontal marking and vertical signaling of the following objects from the street network of Gramada:
1.	“Rehabilitation and reconstruction of "Todor Toshkov" Street from axis 383 to axis 425 in the town of Gramada”
2.	“Rehabilitation and reconstruction of “Traicho Kostov” Street from axis 262 to axis 193 in the town of Gramada” 
3.	“Rehabilitation and reconstruction of “Strandja” Street from axis 275 to axis 258 in the town of Gramada” 
4.	“Rehabilitation and reconstruction of “Alexander Stamboliski” Street from axis 252 to axis 254 in the town of Gramada” 
5.	“Rehabilitation and reconstruction of “Traicho Kostov” Street from axis 262 to axis 193 in the town of Gramada” 

In connection with the implementation of the investment in the scope of the project are planed the following activities: 
1.	Implementation of construction supervision during the construction works on the sites within the scope of the project, according to Art. 166 of the TDA
2.	Carrying out author's supervision during the construction works on the sites within the scope of the project
3.	Project Management in accordance with the Terms of Reference for this Procedure.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на СМР по проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Грамада”: Цел на дейността: възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката и пътното тяло и прилежащото пространство на 2386 метра улична мрежа на територията на гр. Грамада. В обхвата на дейността се предвижда изпълнение на СМР на следните обекти: 1."Рехабилитация и реконструкция на улица Тодор Тошков от о.т.383 до о.т. 425 в гр. Грамада” с дължина 428.16 м. 2. "Рехабилитация и реконструкция на улица Трайчо Костов от о.т.262 до о.т. 193 в гр. Грамада” с дължина 515 м. 3. "Рехабилитация и реконструкция на улица Странджа от о.т.275 до о.т. 258 в гр. Грамада" - с дължина 406.69 м. 4. "Рехабилитация и реконструкция на улица Александър Стамболийски от о.т.252 до о.т. 254 в гр. Грамада" с дължина 354.72 м 5. "Рехабилитация и реконструкция на улица Петко Стоевски от о.т.385 до о.т. 141 в гр. Грамада" с дължина 682.22 м. Видовете СМР в обхвата на инвестиционните проекти: - Земни работи в т.ч: Изкоп за пътища; Разваляне на съществуваща асфалтобетонова настилка, Разкъртване на бетонови бордюри - Подготвителни работи в т.ч: Подравняване и подготовка на земна основа - Пътни работи в т.ч: полагане на трошен камък, полагане на бетонови бордюри; - Асфалтови работи в т.ч: полагане на неплътен асфалтобетон, полагане на плътен асфалтобетон, Направа на първи (свързващ) и втори битумен разлив за връзка; - Отводнителни работи; - Хоризонтална маркировка; - Тротоарни настилки 1 141 280.27 1 138 792.44
Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Грамада” : Цел: Законосъобразно изпълнение на СМР на обектите в обхвата на проекта: 1."Рехабилитация и реконструкция на улица Тодор Тошков от о.т.383 до о.т. 425 в гр. Грамада” 2. "Рехабилитация и реконструкция на улица Трайчо Костов от о.т.262 до о.т. 193 в гр. Грамада” 3. "Рехабилитация и реконструкция на улица Странджа от о.т.275 до о.т. 258 в гр. Грамада" 4. "Рехабилитация и реконструкция на улица Александър Стамболийски от о.т.252 до о.т. 254 в гр. Грамада" 5. "Рехабилитация и реконструкция на улица Петко Стоевски от о.т.385 до о.т. 141 в гр. Грамада" Строителния надзор ще се изпълнява в задължителния обхват съобразено изискванията на Закона за устройство на територията, Изискванията на Наредба 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строителството в Република България. Избраният/те консултант/и ще имат следните основни задължения при осъществяване на СН при изпълнение на СМР на обектите в обхвата на проекта. - строителен надзор съгласно разпоредбите на ЗУТ и подзконовите му актове, - в частност ще извършва услуги свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности на обектите в рамките на инвестиционния проект, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; - надзор за пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - надзор за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - надзор за спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството; - контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; -контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; - координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация; - други съгласно договора за строителен надзор. 11 000.00 11 000.00
Предоставяне на консултантски услуги за управление на проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Грамада”: Цел на дейността: Предоставяне на експертна помощ във връзка с изпълнение на проекта, респективно на договора за БФП в съответствие с изискванията на Условия за изпълнение на проекти по ПРСР 2014-2020, Процедура BG06RDNP001-7.001 – Улици „Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях“ По отношение на изискванията посочени в Раздел II Критерии за допустимост, ангажименти и други задължения на бенефициентите, т.2. Ангажименти и други задължения на бенефициентите от Условията за изпълнение къв настоящата процедура, в т.ч: В обхвата на т А - Техническо изпълнение на проектите: 1.Раздел II. Критерии за допустимост, ангажименти и други задължения на бенефициентите, т. 2 - Ангажименти и други задължения на бенефициентите Подготовка и окомплектоване на документациите от проведените процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП за възлагане изпълнение на дейностите по проекта след подписване на договор за БФП във връзка с осъществяване на последващ контрол от страна на ДФ „Земеделие”. Изготвяне на допълнителни документи, писма и становища и оказване на юридическа помощ и консултации на Възложителя в процеса на осъществяване на последващ контрол. 2.Раздел IV Изменение и прекратяване на административния договор - Подготовка на писма и документи и предоставяне на юридическа помощ във връзка с изменение в инвестиционния проект, касаещи промени на административния договор за БФП за изпълнение на проекта - Съдействие на Възложителя за изпълнението на инвестицията в обхвата на проекта - организиране и провеждане на работни срещи с участниците в изпълнението на проекта - изпълнител на СМР, СН, АН, Община Грамада и др. В обхвата на т.Б Финансово изпълнение на проектите и плащане - Изготвяне на заявка/ заявки за плащане (по образец на ДФЗ) и на приложимите към тях изискуеми документи в т.ч.:авансово в сроковете определени в условията за изпълнение и окончателно след изпълнение на инвестицията в обхвата на проекта. В обхвата на т.В. Мерки за информиране и публичност - Експертна подкрепа по отношение на дизайна на информационните материали, задължителни, съгласно Условията за изпълнение 10 000.00 10 000.00
Осъществяване на авторски надзор при изпълнение на СМР по проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Грамада: Авторския надзор ще се осъществява в задължителния обхват съобразно изискванията на ЗУТ за всеки един от обектите в обхвата на проекта. Цел на дейността: успешното изпълнение на инвестиционните проекти и законосъобразното подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, както и съгласуване на екзекутивите. Проектанта „ДММ-Дизайн ООД” има следните задължения. 1. Посещава обектите при направено искане от общината, строителя или надзорната фирма. 2. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно нормативната уредба в Република България и упражнява дейността си по договора, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи извършваната дейност. 3. Следи за точното изпълнение на одобрените проекти съгласно разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове, имащи отношение към предмета на договора и за промените или допълненията на проектите, предписани по установения нормативен ред от проектантите по време на строителството. 4. Прави предписания и дава технически решения за точно спазване на проектите и за необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството. 5. Осигурява възможност на Община Грамада в качеството на възложител да следи процеса на работа и да съгласува с него предварително всички решения и действия. 6. Съдейства на община Грамада при реализацията на инвестиционните проекти. 7. Извършва експертни дейности и консултации. 8. Заверява екзекутивна документация при необходимост. 9. Вписва решенията и указанията в Заповедната книга на обекта, които са задължителни за всички участници в строителството. 10. Информира община Грамада за възникнали проблеми при изпълнението на инвестиционните проекти и за предприетите мерки за тяхното разрешаване 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).