Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 235 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The Project proposal is developed by the Applicant Raven Consulting Group and the Partner Liebherr Hausgeräte Maritza Ltd and complies fully with the priorities of the OP HRD procedure for granting financial assistance BG05M9OP001-1.002 "ACTIVE" , Investment Priority 2 "Sustainable integration in the labor market of young people, particularly those who are not engaged in employment, education or training, including young people at risk of social exclusion and young people from marginalized communities, including through implementation of the guarantee for Youth. " The project will be implemented in South Central region, Plovdiv Region and the cost will be funded by IMZ.

Through the implementation of eligible activities under the scheme, the project will achieve its main goal: 
identifying and motivating for active behavior on the labor market of inactive young people from the target group, with follow-up activities for inclusion in continuous employment, training or return to education. This objective is fully in line with the main objective of the operation - activation and integration into employment of young people in 15-29 years of age incl, who are neither in education or training nor in employment and are not registered as unemployed in the EA.

The developed project complements measures to support youth employment, the National Action Plan for Employment for the year and the National Action Plan for implementing the European Youth Guarantee

Basic activities:
- Identification of economically inactive young people in 15 - 29 years of age, including their activation
- Activities for selecting contractors under the Decree № 118/20.05.2014
- Delivery of motivational trainings
-Employment of the targeted positions within the scope of unit for up to six months by the Affiliate.
- Activities for the organization and management of the project
- Activities for information and publicity

 The project met all required horizontal principles.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за идентифициране на икономически неактивни младежи до 29 годишна възраст включително, които не са в образование или обучение, и активиране за включването им на пазара на труда: Идентифицирането е процес, с чиято помощ може да се осъществи контакт с неактивен младеж - поименно определяне на младеж, който не учи, не работи и не е регистриран като търсещ работа в дирекция „Бюро по труда” (ДБТ), заедно с адрес за осъществяване на контакт с него., както и достигане до младежи, които не работят, не учат и не са регистрирани в ДБТ, което практически представлява намирането и осъществяването на контакт с младеж от целевата група по процедурата В рамките на тази дейност ще се идентифицират икономически неактивните младежи от 15 - 29 год възраст вкл. Подробното описание на методологията по идентифицирането е направено в документ "Методология" Често младите хора трудно взимат решение за посоката, която искат да поемат в живота си, когато става въпрос за професионалното им развитие. Мнозина младежи не считат, че училището и образованието ще им дадат знанията, нужни за развитие и пълноценен живот. Затова го напускат. Други не смятат за нужно да натрупат стаж в съответното определено време за него по време на обучението си и в последствие не могат да намерят работа, изискваща натрупан работен опит. Заедно с това, редица фактори влияят върху липсата на желание за развитие и обучение на младите кадри: социалната среда, липсата на желание от страна на обучаващите кадри в системата на образованието, негативно влияние от връстници и други. Всички тези обстоятелства и тяхното негативно влияние върху младежите на възраст между 15 и 29 години се умножават многократно, когато те се родят и израснат с ценностите на малцинствените или изолирани от обществото групи в страната. В тези случаи те често нямат дори достъп до образование и възможност за пълноценно развитие и информация относно опциите си за успех в живота, за да могат да вземат най-доброто за себе си решение в това отношение. Много от тези млади хора прекарват огромна част от времето си в Интернет. По-голямата част от него - в разглеждане на развлекателни сайтове с български и чужд произход, статии и в социалните мрежи. В зависимост от нуждите на конкретните целеви групи предвиждаме: - Срещи с младежи от изолирани от обществото групи - представители на етнически малцинства и младежи от социални домове - Разработването на специална информационна платформа, която е насочена към икономически неактивните младежи, които имат завършено средно или висше образование, но не желаят да се ангажират с обучение за по-висока образователна степен и не работят. - Провеждане на рекламно - информационни кампании - Провеждане на трудови борси - Организиране на кариерен център за млади хора - Психологическо консултиране - изготвяне на индивидуален профил за определяне на потребностите; психологическо подпомагане за придобиване на активно поведение на пазара на труда; - Насочване към образователни институции и структури на Министерството на образованието и науката на регионално и местно ниво за продължаване на образованието - Насочване към работодатели и по-специално осигуряване на субсидирана и несубсидирана заетост при партньора При работата си с идентифицираните неактивни младежи, експертите ще ги насърчават и подпомагат да изберат от някои от следните възможни „пътеки” за активиране: връщане в образователната система за продължаване на образованието, насочване към реализация на пазара на труда и насочване към регистрация в дирекция „Бюро по труда”. В дейността са включени като основни изпълнители трима ключови експерти. И тримата са със завършена образователно-квалификационна степен „магистър” по психология и с повече от 10 години стаж в провеждането на събития, участие в трудови борси и изложения, работа с млади хора, вкл и безработни лица. Двама от тях имат степен кариерен консултант. В заложените дейности е планирано да участват винаги двама от тримата, посочени в екипа. Това е планирано с цел ресурсно обезпечаване. Възнаграждението на предложените експерти е 19.32 лв/час. Дейността се изпълнява на територията на Южен централен район, област Пловдив. 38 890.96 66 041.49
Провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ПМС № 118/20.05.2014г. : В рамките на проекта ще се проведат шест процедури по избор на изпълнител: 1.Избор на доставчик за канцеларски материали и оборудване - за дейност 1 и дейност 5 Досегашния ни опит в избор на доставчици показва, че обикновено фирмите, които доставят такива материали, могат да доставят и оборудването (мултимедиен проектор и екран). Ето защо, с цел оптимизиране на процедурата, ще се търси 1 доставчик, който може да осигури доставката и на канцеларски материали, и на оборудване. 2. Избор на доставчик за информационни материали и изработването на ресурсни пакети - дейност 1, дейност 2 Информационните материали ще обезпечат събитията по дейност 1 - провеждането на информационни събития, провеждането на трудови борси и психологическото подпомагане Ресурсните пакети ще бъдат изготвени във връзка с провеждането на мотивационните обучения за безработни 3. Избор на доставчик за изработване на информационен портал - дейност 1 Ще бъде направено точно описание на търсените секции в информационния портал - с основни менюта и подменюта. Порталът трябва да е разработен така, че да има възможно проста функционалност за всеки тип потребител. 4 .Избор на доставчик за предоставяне на зали и хотелско настаняване - дейност 1, дейност 2 С цел оптимизация на процедурата и улесняване на експертите при извършване на дейността им, ще бъде избиран доставчик, който да предостави и хотелското настаняване, и залите. Мястото за провеждане на събитията и хотелското настаняване се планира да бъдат в една и съща сграда. 5. Избор на доставчик за дейности по информиране и публичност - дейност 6 В рамките на дейността ще бъде избран доставчик, който да осигури провеждането на пресконференции, информационни табла, банери и др, планирани за обезпечаване на дейност 6. Изпълнител на дейността е екипът за управление на проекта, Всички членове на екипа по управление на проекта имат над 5 години опит в организацията и провеждането на тръжни процедури в различни типове процедури. Дейността няма собствен бюджет, тя ще се финансира чрез възнагражденията на екипа по управление, които са ангажирани с нея. 0.00 0.00
Провеждане на мотивационни обучения : За постигане на основните цели при организиране и провеждане специализираното обучени – придобиването на нови знания и компетенции от страна на обучаемите - „Рейвън Консултинг Груп” ООД е разработил методология, при която се прилагат системният подход и методът на предварителното планиране, базирани на най-добрите практики в изпълнението на дейностите по обучения за възрастни. По този начин се постигат няколко основни цели: - Ефективна логистика за организиране - Спазване на срокове и графици - Подготвени качествени учебни материали според изискванията на ОП РЧР за информираност и публичност - Оптимално разпределение на обучителните дейности - Повишаване на мотивацията -Ефективно управление на образователния процес -Висока степен на удовлетвореност от равнището на обучение - Висока активност и желание за участие на обучаемите в хода на обучението Кандидатът ще подсигури организация, логистика и провеждане на 20 мотивационни обучения, както следва: 1. Обучение на тема „Мотивационни обучения за безработни от целевата група” - 100 човека, по 5 човека в група 2. Продължителност на всяко обучение: 5 дни, 40 учебни часа по 8 учебни часа на ден За всеки участник ще бъдат подготвени ресурсни пакети учебни материали, отговарящи на броя участници плюс два резервни броя, съдържащи: Химикал – 1бр. Папки - формат 21,5х 30,2х 0,3 см в сгънат вид Листа – А4, 90 г офсет, 10 листа в комплект Печатни издания на учебните материали - учебник 60 стр и учебна тетрадка 40 стр, пълноцветен печат, Практически задачи, казуси, тестове и др - по 1 бр от всеки вид Предоставените на хартиен носител или в електронна форма учебни материали ще отговарят на изискванията за публичност и информация. Изготвяне на присъствени листове, обратна връзка и сертификати. По време на учебните занимания на обучаваните ще се предоставят предварително подготвените регистрационни форми, в които те могат да попълнят своите данни и ежедневно да отбелязват присъствието си. В присъствените листове обучаваните отбелязват получаването на учебните материали. В края на обучението участниците ще попълват анкетни карти. Обучението ще се провежда в наета зала в гр Пловдив при осигурени: ▪ Екран ▪ Мултимедиен проектор; ▪ Лаптоп, свързан за работа с мултимедийния проектор; ▪ Флипчарт с маркери За изпълнението на дейност 3 е предвидено ползването на малки зали (до 10 човека), ето защо планираният бюджет за зала е 100 лв/ден Осигуряването на ресурсните пакети, хотелското настаняване и наем зали ще бъдат възложени на външни изпълнители. За изпълнение на дейността са предвидени трима експерт - обучители, като двама от тях ще са на разположение за целия срок за изпълнение на дейността., а единият е резервен с цел ресурсно обезпечаване. Всички експерт - обучители са с опитни, с дългогодишна практика в обученията на възрастни и с предишен опит по проекти за провеждане на обучения за безработни. Предвидени са 10 часа за подготовка на преподавателя преди всяко обучение. Възнаграждение - 19.32 лв/час Общ брой часове за експертите - 20 На участниците от целевата група ще бъдат дадени стипендии, както следва: 50 души, живеещи извън гр Пловдив - по 15 лв/ден 50 души, живеещи в гр Пловдив - по 10 лв/ден 48 570.00 70 403.77
Наемане на лица от целевата група на длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г., за период до 6 месеца по субсидирана и несубсидирана заетост: Партньорът Либхер България е едно от най-големите предприятия в Южен централен район, със стабилно нарастване на производството и непрекъснато увеличаване броя на персонала. Предстой пускането на нови производствени мощности и назначаването на нови служители. В тази връзка и изпълнение на дейността, Партньора по проекта ще назначи на трудови договори младежи от целевата група, както следва: 43 броя по субсидирана заетост на длъжности Монтажник изделия от пластмаса – НКПД 8219 2002 и Монтажник изделия от метал – НКПД 8219 2001 35 броя по несубсидирана заетост на длъжности Монтажник изделия от пластмаса – НКПД 8219 2002 и Монтажник изделия от метал – НКПД 8219 2001 149 302.02 127 691.03
Управление на проекта: Проектното предложение предвижда екипът да се състои от общо 5 човека на следните позиции: 1. Ръководител от Кандидата- 1 бр 2. Координатор от Кандидата; - 1 бр 3. Координатор от Партньора - 1 бр 4. Счетоводител на проекта от Кандидата- 1 бр 5. Юрист по проекта от Кандидата - 1 бр Ангажиментите на всеки член от екипа по управление на проекта са подробно разписани в т. 9 Екип. CV-та на екипа по управление на проекта са приложени в системата, в т. 12. С балансираното участие на експерти от страна на двамата работодатели по проекта Водещата организация и Партньорът се стремят да осигурят висока мотивация на проектния екип по изпълнение на заложените проектни дейности. Членовете на проектния екип от страна на Рейвън и Либхер притежават широкообхватна експертиза по отношение както на управление и отчитане на проекти, така и специфични компетентности относно изискванията на ОП РЧР; на документацията за визуализиране и отчитане на проектни дейности и др. Разпределението на функциите между членовете на екипа и ясното дефиниране на каналите за вътрешноекипна комуникация ще гарантират постигане на заложените проектни индикатори и резултати. 24 480.00 28 955.33
Информиране и публичност: Дейности по информиране и публичност Методологията на проекта предвижда серия от взаимосвързани дейности за популяризиране на целите, основните дейности и очаквани резултати на проекта. Тези дейности ще бъдат изпълнени съгласно приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 2-10 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 Дейностите включват: 1. Организиране и провеждане на 2 (две) пресконференции, в началото и в края на проекта, с цел постигане на информираност относно заложените и постигнатите резултати и ползи, свързани с изпълнението на проекта ; 2. Три публикации в електронни и печатни медии; 3. Две информационни табели, изработени в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР” 4. Изработка на информационно табло; 5. Актуални съобщения в секция Новини на сайта на бенефициента и партньора; 6. Детайлна вътрешна комуникация за всички служители и работници на Рейвън Консултинг и Либхер България; 7 . Обозначение с необходимите лога и реквизити на всички документи, създавани във връзка с изпълнение на проекта; 8. Всеки документ по проекта ще включва позоваване, сочещо, че оперативната програма, е съфинансирана от ИМЗ и ЕСФ на ЕС. 2 600.00 2 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).