Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

This project will be accomplished in the North-Central region of Bulgaria with GDP per capita 30% of the EU average. The project is aimed on the economically inactive people, youth, long-term unemployed, with lower education and without qualification or lack of key competencies, unemployed persons aged over 54. Special attention is paid to the recruitment of young people from 16 to 29 years old. The objectives of the project correspond to the priorities set in the Priority Axis 1 of the Operational Programme "Human Resources Development". The project provides opening of six new work places in "Zaharni zavodi" AD through the purchase and delivery of the necessary equipment and technical means to secure safe work environment. The recruitment of two working positions is planned - "Laboratory assistant" and "Machine operator for confectionery production" and opening of 6 / six / working positions by conducting joint selection with the Department “Bureau of Labor” of persons from the target group 'unemployed and inactive people "and appoint them to the new fully equipped working positions for up to 12 months. The contracted employees on working positions "Laboratory assistant" will pass a training course in key competence KK 4 "Working with computers."  In accordance with Decree of Council of Ministers №118 a training organization will be selected and a contract with it will be concluded. Regarding the supply of equipment for the laboratory where the three “Laboratory assistants” will work, all directives of Decree of Council of Ministers № 118 in terms of procedures for the choice of a supplier of the equipment, will be met. The project sets 5 activities. The amount of the project is 78,429.82 BGN, of which 15,685.96 BGN (20%) own funding and 62743.86 BGN grant.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Сформиране на екип и създаване на система за управление на проекта.: Цел: Да се сформира екип и се създаде работеща система за управление на проекта. Описание на дейността: Със заповед на работодателя ще бъде назначен екипа за управление на проекта. Ще се сключат граждански договори с членовете на екипа. Екипът ще разработи вътрешен Правилник за дейността по проекта, където ще бъдат разписани точно задълженията и отговорностите на всеки член на екипа. Правилникът ще бъде одобрен от работодателя представляващ бенефициента. 6 635.46 6 466.15
Разкриване и оборудване на нови работни места.: Цел: Да се създадат 6 /шест/ броя нови работни места - 3 броя Лаборант" и три броя "Машинен оператор производство на захарни изделия"на които да се назначат безработни лица регистрирани в ДБТ и да се оборудват с необходимите апарати и съоръжения. Описание на дейността: Като съставна част от "Захарни заводи" АД, Завода за захарни изделия (ЗЗИ) е продължител на дейността на основаното през 1912 г. "Българо- чехско акционерно дружество за захарна индустрия". Производствената листа на завода обхваща широк спектър захарни изделия. Той е най-големият производител на карамелажни бонбони в страната и различни видове желирани бонбони, млечни и дъвчащи, локуми и халви.Има съществен дял в производството на вафли, един от производителите на нетунквани вафли. Осигуряването на качествени и безопасни храни е първостепенен приоритет при управлението на фирмата и завода. За постигане на тази цел в Завода за захарни изделия са въведени и се прилагат стандарта ISO 22000:2005 и стандарта ISO 9001: 2008. Производството се реализира на три смени и е предпоставка за динамика на натоварването на машините и работещите в завода работници и специалисти. Във връзка с повишаване качеството на асортиментите, произведени в ЗЗИ и за засилване на контролната дейност във всички етапи на производствения процес, създаването на нови работни места „Лаборант”, ще осигури много по-ефективна дейност на отдел „Лаборатория и качество”. Това ще е полезно за цялостната дейност на всичките шест производствени цехове в ЗЗИ. Длъжността лаборант ще осигури непрекъснат ежедневен и повсеместен контрол на производството. За дейността на лаборантите са необходими:1.Автоматичен дигитален рефрактометър за следене на влагата и сухото вещество в суровините, полуфабрикатите и готовата продукция. 2. Екстрактор за определяне на съдържанието на мазнини и наситени мастни киселини.3.Лабораторна сушилня с естествена конвекция като алтернативен метод за следене на един от най-важните основни аналитични показатели при производството на захарните изделия- влагата, респективно сухото вещество.Данните за влагосъдържанието са полезен и необходим показател, който се използва както за следене хода на технологичния процес, така и за окачествяване на получените суровини, полуфабрикати и готова продукция.Влагата се следи стриктно, ежедневно, тъй като оказва съществено влияние за консистенцията, структурата, срокът на годност на готовите продукти. 4.Дестилатор настолен/ стенен- с вграден резервоар за приготвянето на разтворите за определянето на всеки показател във физико-химична лаборатория при ЗЗИ се изисква приготвянето на дестилирана вода. Осигуряването и като количество и качество изисква използването на дестилатор с по-добри характеристики. 5.Електронна везна,за всеки от шестте цеха и една за лабораторията, за контрол на теглото на готовите продукти за спазване изискванията по наредба за предварително опакованите количества продукти. 6. Контролна електронна везна до 600 кг. за мерене на палетизирана готова продукция, полуфабрикати преди разфасоване, възвратими продукти и други в цех „Карамелаж“. Екипа за управление на проекта, съвместно с мениджърския екип ще обособи 6 /шест/ нови работни места, по две за всяка от трите смени, в Завода за захарни изделия. След проучване на пазара ще се закупи и достави необходимото оборудване за новосъздадените работни места. 18 500.00 18 305.00
Подбор и наемане на безработни лица, и избор на обучаваща организация: Цел: Да се проведе съвместно с ДБТ подбор на безработни лица отговарящи на заявените изисквания за новите работни места и се сключат трудови договори с тях .В съответствие с ПМС № 118/2014 г. , да се проведе процедура за избор на доставчик за провеждане на обучение по Ключова компетентност 4 - Дигитална компетентност: Обучение по КК 4 - „Работа с компютърна техника”. 0.00 0.00
Обучение и работа на новоназначените лица.: Цел: Провеждане на обучение по ключова компетентност за успешна трудова реализация на наетите лица. Работа и овладяване на професията от страна на назначените лица. С назначаването на им новите работници ще се включат в производствения процес , който се реализира на три смени. Така във всяка смяна ще работят по един "Лаборант" и един "Машинен оператор производство на захарни изделия". Предвид характера на работата и от потребността от професионално боравене с новозакупената апаратура и оборудване на назначените на длъжността "Лаборант" ще се проведе обучение по КК 4 „Работа с компютърна техника”.Целта ще бъде обучението да бъде насочено към нуждите на самите лица от развитие на техните умения – лични, социални, професионални и такива специфични за конкретни работни места. По този начин икономически неактивните и безработните лица ще придобият онези умения, съответстващи на търсените от страна на работодателя, което ще улесни тяхното интегриране или реинтегриране в заетостта. 52 194.36 48 940.84
Дейности по информация и публичност.: Цел: Да се популяризира проекта, да се информира общността и да се осигури публичност при разходването на средствата по проекта осигурени от ЕС, чрез ОП „Развитие на човешките ресурси“ Описание на дейността: В целия процес на реализация на настоящия проект се предвижда да се провеждат разнообразни дейности за осигуряване на информация и публичност. В реализация на настоящата дейност ще бъдат изработени и разпространени 1000 бр. диплени (А4, двустранна, цветна), а в допълнение ще се поставят 3 бр. информационни табели за проекта с размери 70х50 см. в производствените сгради на „Захарни заводи” АД. Ще се проведе една пресконференция за представяне на проекта и заложените в него дейности. При изпълнението на всички дейности за информация и публичност ще се наблегне на ролята на Европейския социален фонд и на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Всички резултати от проекта ще бъдат обобщени и ще се съхраняват в специална папка. 1 100.00 750.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).