Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

ET "Blagovesta Yordanova Yordanova" is an established company provider of broadband internet in the town of Pavel Banya, Pavel Banya municipality, Stara Zagora District. To meet the increased demand for high-quality Internet services, the company will employ full-time nine specialists in computer networks and systems and one expert in telecommunication and data networks. These professionals will have the difficult task to install equipment for the supply of services in the town of Shipka ( Kazanlak municipality) and in the villages of Tazha, Gorno Sahrane, Dolno Sahrane and Alexandrovo (Pavel Banya municipality) and to provide subsequent support within the settlements.
The main objective of the project is creating ten new jobs and employment of persons from vulnerable groups on the labour market, living in a region of the country with high unemployment rate, incl. unemployed persons aged over 54, and the young unemployed up to 29.V Within the project target group representatives will increase their competitiveness on the labor market, will strengthen their professional skills and competencies in a real working environment in the field of telecommunications, which has high added value and perspective to create new jobs. After completion of the project activities sustainability of employment will be ensured for five employees for at least another 12 months. The project also provides promotional activities of the Operational Programme "Human Resources Development" 2014-2020, amongst the public in the Southeastern region of the country.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Включване в заетост на безработни лица за период до 12 месеца: Целта на тази дейност е да бъдат наети десет служители на длъжност "Специалист компютърни мрежи и системи" и "Експерт телекомуникации и мрежи за данни". През последните години сме свидетели на възход в развитие на ИТ сектора в България. ЕТ "Благовеста Йорданова Йорданова", като утвърдена фирма доставчик на високоскоростен интернет се развива в унисон изискванията на своите клиенти. Към момента в компанията работят 4- ма служители, които въпреки усилията които полагат, са недостатъчни за темпото с което се развива компанията. За да задоволи нуждите на клиентите си от информация и да отговори на повишеното търсене на качествени услуги, компанията планира да назначи на пълен работен ден 9 специалиста по телекомуникации и мрежи от данни и един експерт, който да ръководи тяхната дейност. Тези специалисти са необходими за да монтират оборудване за доставка на висококачествени интернет услуги, да го конфигурират, да доизградят, оживят и пуснат в експлоатация новите кабелни разпределителни мрежи в гр. Шипка(общ. Казанлък) , с. Тъжа , с. Горно Сахране, с. Долно Сахране и с. Александрово ( общ. Павел баня). Това са и населените места, от които ще се търсят служители с подходяща квалификация за позициите "Специалист компютърни мрежи и системи" (код по НКПД 2153 6015) и "Експерт телекомуникации и мрежи за данни" (код по НКПД 2522 6009) - десет безработни лица в трудоспособна възраст, от които 3-ма на възраст над 54 години и двама младежи до 29 години, вкл., за инсталиране на новото оборудване и за пускане на мрежата в експлоатация. Процесът е изключително бавен, поради своята специфика, за което е необходимо прецизност в действията и достатъчно време, което изисква да се наемат и достатъчен брой специалисти за осъществяване му. След приключване на процеса по пускане в експлоатация на мрежата е необходим човешки ресурс, който да я поддържа по места, както и да се грижи за изправността на новото оборудване. Създаването на 10 работни места по проекта е не само възможност за подобряване качеството на услугите, предлагани от фирмата, но също така е принос към намаляване на безработицата в Югоизточния регион на страната, чийто стойности са над средните за страната. Предвижда се безработните лица, включени в заетост по проекта, да бъдат назначени на следните длъжности: - „Експерт телекомуникации и мрежи за данни“ (НКПД: 21536013) – 1 лице; - „Специалист компютърни мрежи и системи“ (НКПД: 21536013) – 9 лица Пет от лицата, назначени по проекта ще бъдат от уязвими групи на пазара на труда – 3 „безработни участници, над 54 г.“ и 2 „безработни младежи на възраст до 29 г. вкл.“. Организацията по дейностите за подбор и назначаване на персонала са отговорност на ръководителя на проекта, който ще заяви търсеният брой служители, техния профил и специфичните характеристики, в ДБТ. Обявления за разкритите нови работни места ще се публикуват и в местни електронни и печатни медии, както и в поне един национален сайт за търсене на работа. Първият етап на подбор ще е по документи, като в определен срок заинтересованите лица ще ги подават в офиса на фирмата, след което те ще бъдат прецизно разгледани от сформирана за целта комисия за подбор, като се подберат, онези от кандидатите, които отговарят на посочените за включване в проекта изисквания. Вторият етап на подбор ще бъде интервю с подбраните на първи етап кандидати. Окончателният избор на кандидатите ще се извърши от комисията за подбор, съставена от ръководителя на проекта и представители на фирмата, като се състави протокол. След което окончателно одобрените кандидати ще бъдат поканени за сключване на трудов договор за 12 месеца. 83 124.00 0.00
Дейности по информиране и публичност: Целта на изготвянето на материалите за визуализация е да бъде публично оповестен финансовия принос на Европейския социален фонд (ЕСФ) чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 за реализацията на настоящият проект. В рамките на тази дейност ще бъде подписан договор за услуга по изготвяне на средствата за визуализация - информационни табели за проекта, информационни брошури и стикери за оборудването. Информационните табели ще съдържат информация за името на проекта и операцията, емблемата и името на ЕС, името и логото на Европейския социален фонд, името и логото на ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. заедно със слогана, избран от Управляващия орган, подчертаващ получената добавена стойност от интервенцията на Общността: „Една посока, много възможности” и други задължителни елементи на визуализация. Предвижда се създаването на интернет страница на проекта, на която ще се публикува подробна информация за дейностите по проекта и тяхното изпълнение, съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 1 889.00 0.00
Дейности за организация и управление на проекта: За постигане на точното и навременно изпълнение на предвидените дейности в съответствие с план–графика на проекта, поддържане на постоянен контакт с избраните фирми изпълнители и представители на Управляващият орган се планира да бъде назначен на граждански договор ръководител на проекта, който ще отговаря за организационно-техническо управление на проекта. Тази дейност стартира през първия месец на проекта и продължава през неговата цяла продължителност от 15 месеца. Ръководителят на проекта осъществява ръководни функции, като осигурява всички необходими условия за реализирането на проекта, следи за неговото изпълнение съобразно предвидения план – график, контролира дейността на наетите външни фирми, изпълнители на други под дейности, поддържа постоянен контакт с Възложителя, следи за изготвянето и предаване на междинните и финалните технически отчети и др. Пряко е отговорен за осигуряването на необходимите ресурси, ефективност и ефикасност, прозрачност при изпълнение на предвидените дейности по проекта и за постигането на основната и специфичните цели на проекта, които са измерими чрез индикатори за изпълнение и индикатори за резултат. През първия месец ще бъде избрана фирма за изпълнение на под дейности, свързани с организацията и управлението на проекта. Изпълнението на под дейности, свързани с организацията и управлението на проекта от избраната фирма, ще включват: - Организиране и провеждане на процедури по избор на доставчици, съобразно действащото законодателство; - Изготвяне и поддържане на проектно досие - с всички първични и вторични счетоводни документи, договори, ППП, както и всички други документи, издадени или получени при изпълнение на проектните дейности; - Междинно и финално отчитане на изпълнението на дейностите по проекта; - Изготвяне на: месечни справки; междинни и заключителен технически доклади; - Изготвяне на междинни и окончателен финансови отчети и на съответните декларации за допустимите разходи. Ръководителят на проекта ще работи в тясно сътрудничество с наетата фирма за изпълнение на под дейности за успешното управление на проекта, за координиране на дейностите, за финансовото и техническо отчитане на изпълнението на проекта. 9 445.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).